Jump to content

Audi A4 , 2001, 131cp, awx


crissutton

Postare recomandată

Oricum, la acest model de A4 se rezolva doar cu schimbarea manetei si cu VAG COM. Au mai procedat astfel si alti colegi, tot searchul te va ajuta.

Eu am incercat sa imi pun CC si nu merge din cauza calculatorului de la coloana de directie cu toate ca are BC si comenzi pe volan...trebuie vazut codu de la stearing wheel si abia apoi poti vedea daca masina suporta BC...nu e ca la golf 4 ca puteai pune BC la orice masina dar aici e mai complicat

Nu are rost sa dai bani pe maneta de la CC si apoi sa depistezi ca nu merge din cauza calculatorului ...dar daca tii neaparat se schimba si acest calculator este in jur de 600-650 ron

Bafta

Modificat de Fritz
Link către comentariu
  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • crissutton

    18

  • Ice_2k

    8

  • Fritz

    5

  • Andrei_Tdi

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

cat si exfolierea peliculei cauciucate de pe butoane

Butoanele se zgarie relativ usor, nu se exfoliaza. Este o mica-mare diferenta.

Link către comentariu

Concluzia este ca ti s-a vandut o masina cu multe defecte si evident ca devine frustrant, dar nu inseamna sa generalizezi.

Ce sa mai zic ca eu am probleme cu masina nou-noutza Audi de peste 50k eur.. ar fi culmea totusi sa zic ca A6 este o porcarie..

probabil o sa mi se rezolve problema cand o sa reusesc sa ii conving ca exista :D

Link către comentariu
Concluzia este ca ti s-a vandut o masina cu multe defecte si evident ca devine frustrant, dar nu inseamna sa generalizezi.

Ce sa mai zic ca eu am probleme cu masina nou-noutza Audi de peste 50k eur.. ar fi culmea totusi sa zic ca A6 este o porcarie..

probabil o sa mi se rezolve problema cand o sa reusesc sa ii conving ca exista :huh:

Da, multumesc insa vazand si pe forum atatea probleme catalogate scurt de unii din partenerii nostrii de discutii ca fiind caracteristice Audi, nu putine, nu importante dar destul de sacaitoare si nedemne pantru o marca premium cum ziceti voi ( sincer habar nu am avut ca mi-am cumparat o marca premium) ma intreb daca astea sunt asteptarile pe care ar tebui sa le avem. Ma asteptam ca totul sa fie impecabil dar mai e loc pana acolo. Si de la mine, si de la ei ( n.n. Audi)

Eu am incercat sa imi pun CC si nu merge din cauza calculatorului de la coloana de directie cu toate ca are BC si comenzi pe volan...trebuie vazut codu de la stearing wheel si abia apoi poti vedea daca masina suporta BC...nu e ca la golf 4 ca puteai pune BC la orice masina dar aici e mai complicat

Nu are rost sa dai bani pe maneta de la CC si apoi sa depistezi ca nu merge din cauza calculatorului ...dar daca tii neaparat se schimba si acest calculator este in jur de 600-650 ron

Bafta

Adevarul Bc -ul meu cam seamana cu al tau ( color), e facuta cam in aceeasi perioada cu a ta, deci slabe sperante.

Dar o sa-i verific oricum codul ala

Link către comentariu

Pretentii de masina impecabila trebuie sa ai cand o iei noua asa cum a facut Thheo. La noi, ceic e luam sh tre sa mai inchizi din ochi. Eu am luat un A6 impecabil insa cu cardanul stricat, mi-am asumat acest risc si costurile reparatiei si in rest sunt multumit de ce am primit in schimbul banilor. Cu atata electronica in masini si atatea optiuni devine ff greu sa realizezi o masina bulletproof si daca mai adaugi si uzura....

Link către comentariu

@cris Luand o masina veche de 7 ani, nu poti avea pretentia sa fie impecabila, orice marca ar scrie pe ea. Daca mai adaugi in ecuatie unul/doi/trei proprietari care nu se stie cum au avut (sau mai degraba cum n-au avut) grija de masina rezulta ca trebuie sa fii foarte atent cand iei o masina SH si sa ai si un strop de noroc.

Link către comentariu
@cris Luand o masina veche de 7 ani, nu poti avea pretentia sa fie impecabila, orice marca ar scrie pe ea. Daca mai adaugi in ecuatie unul/doi/trei proprietari care nu se stie cum au avut (sau mai degraba cum n-au avut) grija de masina rezulta ca trebuie sa fii foarte atent cand iei o masina SH si sa ai si un strop de noroc.

Am rezolvat una din probleme: cea cu semnalul radio.

Ceva setari din radiocd + un amplificator semnal antena, alimentat la 12 v , 20 ron si ma simt un pic mai bine.

Cred ca o sa incep sa perseverez!

Link către comentariu
Butoanele se zgarie relativ usor, nu se exfoliaza. Este o mica-mare diferenta.

ba se si exfoliaza. din proprie mica-mare experienta.

crissutton, ai parte de micile neplaceri ale unei masini sh, la care se mai adauga una-doua trufandale specifice a4-ului; presupun ca riscurile cumpararii unei masini sh ti le asumasesi, iar despre a4 te puteai interesa la ce sa te astepti;

si eu m-am lovit de numeroase neplaceri ( le gasesti pe aici: http://vwforum.ro/index.php?showto...mp;#entry769917 , http://vwforum.ro/index.php?showto...mp;#entry697648 ), insa mi se pare o masina reusita, per total, si sint foarte multumit de ea.

iar trecerea de la passat la a4... bine, ai ceva mai putin spatiu(consider unicul neajuns), n-ai geamuri electrice, mare...., dar ai punte spate independenta, si cu suspensia sport... ;)

asa ca sa stapinesti fericit masina, sa nu mai ai si alte belele cu ea, si incet-incet sa-i descoperi si partile frumoase, ca doar are destule!

Later Edit: data aviatoare cind o sa regreti trecerea facuta, suie-te in masina si parcheaz-o linga un passat, da-te jos si uita-te pret de o tigara la ele. :)

Modificat de Durpaneus
Link către comentariu

Cred ca incep sa ma obisnuiesc cu toate; si bune si rele. Dar incet, vad si jumatatea plina Si voi ma ajutati din plin. Inca o data , multumesc!

Modificat de CristiN
Link către comentariu

crissutton, te rog sa renunti la a mai cita mesajul anterior. Butonul "quote" se foloseste doar daca vrei sa citezi un post mai vechi, in nici un caz pentru cel anterior.

Pentru lamuriri suplimentare, citeste te rog urmatorul paragraf extras din regulament:

14. Butonul Quote ("citat") ajuta

Link către comentariu
(...) Dar incet, vad si jumatatea plina Si voi ma ajutati din plin. (...)

asta era si ideea de la inceput, toti cei care ti-am postat reply-uri pe-aici ti-am dorit sa-ti aratam "jumatatea plina a paharului"

...stii vorba aia: "nu cere osanda de la Dumnezeu...." :)

iti mai urez inca odata s-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de "ea", o sa vezi ca peste 1 - 2 luni o sa vb altfel despre "ea" :)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
ba se si exfoliaza. din proprie mica-mare experienta.

Exfoliat inseamna ca se ia vopseaua singura de pe el, da? Nu ca dai din greseala cu unghia, faci o zgarietura si de la aia incet-incet se tot mareste problema, da?

Link către comentariu

crissutton - in legatura cu problema bordului, care ziceai ca se stinge la gropi, ca si cum ar pica tensiunea. Am avut aceeasi problema la masina din semnatura. Care crezi ca a fost cauza? O borna de la baterie slabita. M-am speriat prima data si eu, dar am ridicat capota si capacul bateriei, am vazut borna negativa slabita, am strans-o la loc si nu mai am probleme de atunci. Poti verifica foarte usor treaba asta. Bafta!

Link către comentariu

Ice vrei sa vezi la mine una bucata buton ESP EXFOLIAT, adica pur si simplu fara nico zgarietura, dar cu vopseaua umflata pe el?

Maine vin cu poze...

Pana atunci, ramanem la ideea ta :beerchug: DA ?

Modificat de gaby1773
Link către comentariu
Exfoliat inseamna ca se ia vopseaua singura de pe el, da? Nu ca dai din greseala cu unghia, faci o zgarietura si de la aia incet-incet se tot mareste problema, da?

:P "amice, ma crezi idiot"(parafrazind)? :P

da, Ice, mi s-a umflat in vara asta vopseaua/cauciucul/ce-o-fi-aia de pe suportul de pahar - in situatia in care nu a fost folosit.

Modificat de Durpaneus
Link către comentariu

:) de acord cu Durpaneus - este o problema larg intalnita la Audi exfolierea peliculei cauciucate cat si deteriorarea destul de rapida prin folosinta a acestei pelicule care acopera butoanele (ex. buton bloc lumini, butoane geamuri electrice, buton ESP, etc.)

P.S. Este la fel de adevarat ca exista si cauze externe care conduc la accelerarea deteriorarii (ex. bord sters cu solutii nepotrivite, substanta scursa din odorizante auto, etc.)

Link către comentariu
:angry: de acord cu Durpaneus - este o problema larg intalnita la Audi exfolierea peliculei cauciucate cat si deteriorarea destul de rapida prin folosinta a acestei pelicule care acopera butoanele (ex. buton bloc lumini, butoane geamuri electrice, buton ESP, etc.)

P.S. Este la fel de adevarat ca exista si cauze externe care conduc la accelerarea deteriorarii (ex. bord sters cu solutii nepotrivite, substanta scursa din odorizante auto, etc.)

Pretul de achizitie al masinii a fost de 10350 euro, fara taxa de prima inmatriculare;

Bordul si-a revenit la un drum ceva mai lung pe care l-am facut ( de fapt dupa aprox o ora de condus, timp in care consider ca s-a ventilat suficient masina).

Problema cu bordul a aparut intr-o zi la pranz, cand era destul de cald, iar dimineata fusese ceata. Consider ca s-a facut ceva condens pe la ''clusterele' alea.

Exclud varianta cu bornele de la baterie slabite intrucat cu manuta mea le-am desfacut si pus la loc de cateva ori, doar, doar si-o reveni.

Dar, important e ca si-a revenit si mi-a lasat 1000 eur in buzunar - vorba vine- ii cheltui tot pt masina , ca doar merita.

Vad ca sunt destule briz-brizuri care se pot pune: tempomat, inst folow me, o alarma cu pornire motor, poate un polish - dupa ce se satura binevoitorii sa o admire ba cu cuiul, ba cu cheia pe vopsea s.a.m.d.

Referitor la butoane, nu exfolierea sau zgarierea lor relativ usoara ma deranjeaza ci modul in care se uzeaza ( ia vopseaua ) . Am incercar cu marker permanent, mai gros, mai subtire, dar tot uratele sunt.

Daca nu o a uit, o sa fac poza in infrarosu( p intuneric, cu beculetele pornite ) si o sa le vedeti si voi.

Dar, sa nu disperam: sunt probleme specifice Audi... ca ma supar si iar ma uit in partea inferioara a paharului.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
Pretul de achizitie al masinii a fost de 10350 euro, fara taxa de prima inmatriculare;

Bordul si-a revenit la un drum ceva mai lung pe care l-am facut ( de fapt dupa aprox o ora de condus, timp in care consider ca s-a ventilat suficient masina).

Problema cu bordul a aparut intr-o zi la pranz, cand era destul de cald, iar dimineata fusese ceata. Consider ca s-a facut ceva condens pe la ''clusterele' alea.

Exclud varianta cu bornele de la baterie slabite intrucat cu manuta mea le-am desfacut si pus la loc de cateva ori, doar, doar si-o reveni.

Dar, important e ca si-a revenit si mi-a lasat 1000 eur in buzunar - vorba vine- ii cheltui tot pt masina , ca doar merita.

Vad ca sunt destule briz-brizuri care se pot pune: tempomat, inst folow me, o alarma cu pornire motor, poate un polish - dupa ce se satura binevoitorii sa o admire ba cu cuiul, ba cu cheia pe vopsea s.a.m.d.

Referitor la butoane, nu exfolierea sau zgarierea lor relativ usoara ma deranjeaza ci modul in care se uzeaza ( ia vopseaua ) . Am incercar cu marker permanent, mai gros, mai subtire, dar tot uratele sunt.

Daca nu o a uit, o sa fac poza in infrarosu( p intuneric, cu beculetele pornite ) si o sa le vedeti si voi.

Dar, sa nu disperam: sunt probleme specifice Audi... ca ma supar si iar ma uit in partea inferioara a paharului.

Codul de la stearing whell :8E0 - 953-549- J Credeti ca suporta tempomat?

Pe posturile anterioare se spune ca cele cu F in coada nu suporta.

De cele cu J, nu se vorbeste nimic. Nici ca merg, nici ca nu merg.

Link către comentariu

Referitor la pilotul automat, eu zic sa te mai gandesti: este totusi o investitie si de ff multe ori nu o folosesti asa de mult incat sa faca banii. Eu am facut aceasta modificare la fosta masina insa am iesit ceva mai ieftin, luand tot computerul cu maneta cu tot la 6 milioane de pe ebay si reusind sa vand calculatorul vechi cu 4 milioane(si acum ii multumesc lui dumnezeu ca m-a scapat de el, in ideea ca nu trageam nici o speranta sa il vand). Mai bine strangi niste banuti si iei naviul :vaidecapulmeu:.

Link către comentariu
Referitor la pilotul automat, eu zic sa te mai gandesti: este totusi o investitie si de ff multe ori nu o folosesti asa de mult incat sa faca banii. Eu am facut aceasta modificare la fosta masina insa am iesit ceva mai ieftin, luand tot computerul cu maneta cu tot la 6 milioane de pe ebay si reusind sa vand calculatorul vechi cu 4 milioane(si acum ii multumesc lui dumnezeu ca m-a scapat de el, in ideea ca nu trageam nici o speranta sa il vand). Mai bine strangi niste banuti si iei naviul :offtopic:.

Multumesc, dar am de facut cam de 3 ori / luna Craiova- Constanta si retur si crede-ma ca ii simt lipsa

Poate totusi nu tb inlocuit calculatorul si atunci as scapa mai ieftin. Cei de la Serpico Craiova au promis ca o sa incerce sa puna CC iar dc nu merge, nu merge. Va fi optiunea mea daca sa schimb calculatorul sau nu.

Asta se va intampla pe 05. noiembrie si au promis ca daca tb inlocuit calculatorul si nu doresc asta, nu ma costa nimic.

Nu prea ii cred, dar o sa va tin la curent.

As fi vrut numai sa imi mai spulber din emotii .

Link către comentariu

cele care suporta sunt L, N, M, P, Q, R.

J nu este printre acestea. Cel mai probabil va trebui sa schimbi si computerul coloanei de directie. Deci te va duce pe la 900 RON toata investitia.

Link către comentariu
Masina e frumoasa dar sincer nu am putut observa plusurile fata de passat ci numai minusurile.

Ciudata afirmatie...numai scaunele profilate sport iti ofera o pozitie net superioara celor din passat...detaliaza....

Aici te contrazic.

Am fost cu niste prieteni la peste acum cateva zile...passatul meu si un amic cu A4.

La intoarcere, fiind fun audi, l-am rugat sa merg eu cu A4 si el cu passatul.

Eu am 110 kg, 186cm si aveam o geaca groasa pe mine...ma urc la volan (A4) si imi dau seama ca nu pot sa ma misc.

Am dat scaunul in spate cat sa nu le strivesc celorlalti picioarele...nici asa nu am avut loc. Nu mai zic de cei din spate...

Am mers foarte incomod si stau sa ma gandesc mai bine daca sa fac si eu mutarea colegului..passat pe A4.

A4 e masina de top...dar passat-ul este MULT mai confortabil.

Link către comentariu

confortabil e una, mare e alta. Iar daca vorbim de scaune sport (cum se vorbea in citatul dat de tine), scopul lor nu e sa stea in ele un om de 110kg cu pufoaica pe el, ci sa ofere sustinere laterala buna.

Link către comentariu
confortabil e una, mare e alta. Iar daca vorbim de scaune sport (cum se vorbea in citatul dat de tine), scopul lor nu e sa stea in ele un om de 110kg cu pufoaica pe el, ci sa ofere sustinere laterala buna.

...as adauga ca si materialele din care sunt facute scaunele sport sunt mai tari si mai anti-transpiratie (mai bumbacoase, daca mi se permite termenul) - cele normale au un plus care te opareste la fund :P

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!