Jump to content

Porsche Bucuresti Nord


b27ctl
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Sa va spun si eu experienta mea cu PBN...

Am deschis ceva dosare de dauna pentru mai multe avarii printre care si vopsirea/polisharea unor parti ale caroseriei (bara fata, fete usi).

Vine ziua in care trebuie sa ridic masina, ies cu consilierul pentru receptie si surpriza: un bandou de la bara fata parea desprins (in conditiile in care masina fiind reparata e casco, trebuia sa fie totul ok). Il scoate consilierul, il scapa pe jos, spune ca are o clama rupta, il pune la loc si sa il sun eu in perioada urmatoare ca imi face rost de unul sa mi-l inlocuiasca. Nu aveam timp de cearta, ma si grabeam, am plecat.

Dupa o saptamana, stergeam geamurile masinii si cand vad o mare surpriza: geamurile erau pline de stropi de vopsea alba (aceiasi culoare ca masina). Imediat intru pe site-ul celor de la PBN si las o impresie (foarte dura, intr-adevar, care a doua zi a fost stearsa - asa ca nu foloseste la nimic rubrica respectiva). In maxim 30 de minute primesc mail sa ma prezint cu masina pentru constatarea celor declarate.

Dupa cateva saptamani, ajung ieri, in sfarsit, la service. Dupa consultarea caroseriei, se constata ca stropii nu sunt de la ei, ci am parcat eu undeva unde ar fi putut sa fie stropita: culmea cu aceiasi culoare de vopsea. Au urmat ceva discutii despre faptul ca ar trebui polishata masina, ca petele sunt de la copaci, au chemat pe cei de vopsitorie, ca nu e de la ei...

Le-am aratat si bandoul fata pe care pana la urma l-au reparat, recunoscandu-si greseala. Referitor la vopsitorie, le-am aratat un bandou lateral vopsit gresit (consilierul mustrand in fata mea persoana care s-ar fi ocupat de vopsirea acestuia) pe care au recunoscut ca nu prea l-au vopsit profesionist.

Nu vreau sa ma gandesc cum s-au facut celelalte interventii din dosarul de dauna.

Ma gandeam totusi ca au servicii bune, dar s-au dovedit amatori la prestarea acestora. Imi pare rau pentru ei, dar mai mlt imi pare rau pentru masina mea.

La ei pot aplica cu succes: 'Once a client, NEVER a client!'.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu stau si ma intreb cum de nu dau chix astia la PBN??Falimentul ar trebui sa-i manance!!Insa au mare noroc si bafta cu firmele care au flote si care le mai repara pe la ei, si probabil ca acolo sunt mai prompti, si probabil, ca cei care sunt responsabili de parcurile respective (gen Fan Curier) sunt "vopsiti" si tac chitic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu dau chix pentru ca sunt multi care merg acolo. Eu cu masina mea unde sa merg ? Evident la PBN. De ce ? O am in garantie si sunt foarte multumit de serviciile lor.

Plus ca tot ce inseamna leasing cel putin 2 ani va merge la PBN.

Am mai avut masina in service la PBA pentru vopsit bara si am fost foarte multumit si de serviciile de acolo. Masina spalata curata, predata la timp, timp de stationare in service... 2 zile, pe casco.

Modificat de Kostas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Astazi 30.07.2010 am fost la PBN sa ridic masina. Am dus-o aseara sa ii fac schimbul de ulei la cutia DSG. S-au miscat f repede si totul a decurs cum trebuie. Am uitat sa specific ca stiu pe cineva de acolo si asta e cauza. In urma cu 4 luni nu cunosteam si am dus masina pt investigatii ca simteam un tremurat. Am lasat-o 24 de ore si dupa acest timp mi s-a zis ca masina nu are nik ca mai trebuie sa ii faca niste teste. I-am zis consilierului cum e posibil sa nu gaseasca nimic dupa ce am lasat-o o zi intreaga. Mi-a zis printre randuri si neoficial ca au prea multe masini in service si nu le fac fata. In rest astazi la casierie m-am trezit ca mi-au oferit o sticla de apa plata de 0.5 rece ca sa fiu multumit :nono: . Ieri dupa ce am lasat masina mi-au dat un cupon valoric de 5 ron pt taxi cu care au ei contract. In concluzie tot pe Pile, Cunostiinte, Relatii merge treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Stie cineva ce inseamna exact un ' test de motor' la Porche Bucuresti Nord ? Am inteles ca dureaza in jur de 2, 3 ore dar as vrea sa stiu si ce presupune . Costul operatiunii se calculeaza la ora de manopera care la Audi este 125 lei+ TVA.

Am un mers al motorului usor neregulat si asta e motivul pentru care mi s-a recomandat acest test.

A mai facut cineva chestia asta la PBN ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai intai fa un test cu vag-com-ul, s-ar putea sa fie mai relevant si sa iesi mai ieftin... Sunt colegi care te pot ajuta (poti gasi si la intalnirile saptamanale).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc insa recomandarea a venit putin cam tarziu. Astazi dimineata eram programat la PBN ptr operatiunea mai sus mentionata. Mi-au gasit un senzor de temperatura care era defect si mi-au curatat clapeta de acceleratie. Pret ( cu tot cu senzor ) : 400 lei. Totul pare sa fie ok acum si mersul neregulat a disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am lasat Audi A6 la ei pentru revizie si niste reparatii, si au reusit sa imi faca 800km cu masina. Mai exact dl Marin Cristian. Cred ca s-a chinuit tare rau sa invarta rotile ca sa reuseasca aceasta performanta. D-abia astept sa termin leasing-ul la Porsche! :D

Modificat de vlpix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil s-a efectuat o verificare pe rampa :vwrullz: Mi se pare exagerat de mult eu cand o lasam la PBN cat a fost in garantie o gaseam cam cu 50km in plus... dar pana la 500km? Nu le-ai cerut nici o socoteala?

Bafta!

Eu mi-am lasat Audi A6 la ei pentru revizie si niste reparatii, si au reusit sa imi faca 800km cu masina. Mai exact dl Marin Cristian. Cred ca s-a chinuit tare rau sa invarta rotile ca sa reuseasca aceasta performanta. D-abia astept sa termin leasing-ul la Porsche! :icon_cheesygrin:
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Joi, pe 08.04.2010, am fost cu un Polo, 1,4 , benzina, nou (1200 km la bord) sa-i fac schimbul de ulei. Pe toate monitoarele din PBN scria mare ceva de genul "schim ulei si filtru, pentru motoarele 1.9TDI la numai 300 RON" La casierie am avut insa de plata 315 RON, in conditiile in care la telefon mi s-a spus ca ma costa 250 RON.

Asta nu-i nimic pe langa ce am patit mai incolo:

Cu ocazia schimbului de ulei, am observat ca, la ambele usi din spate, chederele din partea de jos, cele care se prind de fata de usa se departasera vreo 3-4 mm in exterior, lasand loc apei care se schurge de pe geamuri sa intre in usi. Masina fiind noua, in garantie, am zis sa remediez problema. Era de estetica, se vedea urat. Am vorbit cu "Victor" care mi-a spus sa vin luni 12.04.2010 si o sa se rezolve, dar ca asta nu intra in garantie ca "este vorba de reglaje, care trebuiau facute in 6 luni de la achizitie"...

Eeee, luni, dupa ce am asteptat 4 ore si m-am intoxicat cu cafea, a venit un "nene", a luat masina din parcarea din dreptul service-ului rapid si a fugit cu ea dupa bariere. Nici nu am apucat sa ajung la usa sa intru sa mai iau o cafea ca-l si vad ca vine inapoi, parcheaza masina si zice "gata, s-a rezolvat". Ma uit la msina si nu-mi vine sa cred AMBELE FETE DE USI INFUNDATE, nenea meseriasul a apasat cu degetele pe fata de usa sa apropie chederul de geam !!!!!!!!!!!!

Ma duc la receptie service la "Victor" si-i spun despre ce este vorba. Vine se uita, se minuneaza "ce tabla au astea pe ele de s-a strambat de la degete???" si apoi zice:

- "Pai si ce sa facem acum?

- E masina noua si eu nu plec cu ea stramba de aici...

- Dar nici nu se observa...

da un telefon si zice "ce ai facut ma la masina aia ... sunt strambe fatele de usi... bine"

- Cand puteti sa lasati masina sa o tragem si sa-i vopsim fetele de usi?

- Cum sa vopsesti fetele de usi?

- Pai sa reparam infundaturile...

- Asa, sa vopsiti fetele de usi? E masina noua, cum sa o vopsesc?? Daca vreu sa o vand ce o sa zica clientul?

- Daca vreti asa, altfel o faceti dvs.."

Si tot asa... nici nu a vrut sa-mi scrie pe hartiile alea ale lor ca au infundat usile... Pana la urma mi-a scris "in timpul reglajelor la chedere au fost infundate fetele de usa"...

Sefii nu au fost de gasit si oricum nu-ti spune nimeni pe unde sa-i cauti.

Asa ca, am plecat cu masina stramba si cu un gust amar fata de PBN.

Am mai spus eu si altadata ca nu mai calc pe la ei... dar am zis "sa nu pierd garantia"... care garantie? duci masina buna si o iei stramba de la ei???

As fi vrut sa-i pot da in judecata... dar costa bani si nu-mi permit.

Nu-mi ramane decat sa fac o sesizare la OPC, sa le trimit documentele prin care recunosc ca au infundat usile...

As fi vrut sa scriu si grupului VW, sa vad ce parere au ei despre reprezentanta din RO avand in vedere proasta imagine pe care o promoveaza... dar nu stiu unde sa ma adresez.

Oricum, pe la PBN nu mai calc in viata mea... si urmatoarea masina sigur nu va mai face parte din grupul VW (masinile sunt bune... dar degeaba, daca nu ai pe cine te baza la revizii, reparatii, etc) .

dezamagit profund...

http://www.volkswagen.com/vwcms/master_pub...ue.metanav.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot zicea cineva de turele pe care le fac astia de la PBN cu masinile...cand stateam inainte cu baietii pe langa liceu, vedeam aproape zilnic un mecanic de la Porsche(acelasi mecanic de fiecare data), cum dadea ture cu masina. Initial am crezut ca se fac teste sau ceva, insa pe urma am inceput sa ma prind care e treaba...ca prea vedeam numai A3, S3, Gti, A4 S plimbandu-se p-acolo. Nici macar o data nu l-am vazut cu o masina mai...modesta ca sa zic asa. Oricum, taica-miu ii cam viziteaza de 4 ani incoace pentru revizii, el pare sa fie multumit. O singura data au gafat-o cand i-au pus uleiul care nu trebuia la VW Caddy( sdi/hdi, nu mai stiu exact ce motor era).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am lasat Audi A6 la ei pentru revizie si niste reparatii, si au reusit sa imi faca 800km cu masina. Mai exact dl Marin Cristian. Cred ca s-a chinuit tare rau sa invarta rotile ca sa reuseasca aceasta performanta. D-abia astept sa termin leasing-ul la Porsche! :))

Incredibil! :))

Auzisem niste povesti asemanatoare legate de PBN cu un Porsche Cayenne...insa nu le-am dat crezare.

Se pare ca am gresit...!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Scumpete mare la PBN. Mi-am cumparat eu cei 5 litri de ulei Castrol si toate cele 4 filtre Mann cu suma de 420 roni si mi s-a cerut la revizie 340 roni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine revizia de 30k Km, toate filtrele si ITP-ul m-au costat 1060 Roni acum o saptamana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Talharie la drumul mare!11 milioane un ITP si un schimb de ulei??!!! :blink:

Am facut si eu un ITP cu 120 de lei si un schimb de ulei cu filtre(toate Mann!) si manopera la 370 de lei.Asadar un total de 490 de lei.

Mda!Pai cum sa nu faca ... mare aia de la PBN!

Si mai zic unii "domne' ca piesele de la reprezentanta sunt piese domne!".Ashi!Sunt doar adaos in plus in buzunarele astora!Sunt absolut convins de acest lucru!

Un medic rezident trebuie sa munceasca vreo 3 saptamani pe diferenta asta de bani! :icon_thumright:

Incredibil cat de usor arunca cu banii romanii!Aia prin vest intorc hartia de 10 euro pe toate partile pan' s-o dea din mana!

Modificat de mishulake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mishulake, ma vad ca fiind tinta celor spuse de tine si tin sa-ti precizez ca muncesc zi de zi pentru fiecare banut pe care il cheltui si chiar daca nu iti vine sa crezi, am un considerent (printre altele) pentru care reviziile de 15k si 30k le-am facut la reprezentanta : masina este inca in garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cielo,

Nu am spus-o cu referire directa la tine, desi, in context, asta s-ar intelege!Doar nu sunt autist sa nu-mi dau seama ca la 30k e vorba de garantie!Eu ma revolt cand aud de o operatiune strict similara, dar unde costul uneia depaseste dublul celeilalte!

Atat!Imi dau seama ca din cauza garantiei n-ai solutie alternativa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cielo chiar daca e in garantie poti sa faci revizia la orice service autorizat VW.

Eu am garantie dar am facut revizia la Brady. Revizia m-a costat 138 ron cu piesele mele si ITP 105 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La PBN pretul ITP-ului este 150 ron (la alte statii intre 75 - Autoklass si 110-130 ron).

La PBN un schimb de ulei (1,9TDI fara pdf) este 350 ron, incluzand 4 litri de ulei, filtrul de ulei si manopera. Daca facem o simpla socoteala putem spune: 4 litri de ulei 140-170 ron, filtrul 60-80 ron, iar manopera 50-70 ron. Ar veni cam 250-320 ron. Aceasta daca nu luam in calcul ofertele de schimb ale unor service-uri care in pretul uleiului iti ofera gratuit manopera...

Se pune o intrebare simpla: de ce sa dam mai multi bani la PBN? Atunci cand masinile ne-au iesit din garantie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Bataie de joc la pbn

Audi A4 cu defect de ambreiaj la 30000km si le-au trebuit o saptamana sa descopere ce are. Intai au zis ca e volant de vina si oricum trebuie tot ambreiajul schimbat...acum cica ar fi "ars" ambreiajul. Naiba mai intelege? Garantia e dusa de 2luni, iar un ambreiaj pe o masina de 60mii euro nu vor sa recunoasca ca a avut defect de fabricatia. Masina a fost condusa de tata, sofer cu peste 20ani experienta, deci nici vorba de un condus cu piciorul mereu pe ambreiaj. Iesirea masinii din service se tot amana de pe o zi pe alta. Acum poate mai gasesc ceva la ea. Rusine pbn si pacat de reputatia audi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Well...discul de ambreiaj nu e in garantie decat daca face obiectul unui defect de material sau fabricatie. E greu de demonstrat ca efectul unui defect de material/fabricatie (defectarea ambreajului) a intervenit abia dupa 2 ani sau 30000km.E ceva foarte discutabil mai ales in conditiile de garantie ale masinilor VAG, care spun ca multe elemente (printre care si ambreajul-volant) nu sunt acoperite de garantie in conditiile unei uzuri mai mari de 30000km. E hilar dar asta e...garantia VAG. E restrictiva. Sincer, nu stiu cum e la alte marci-nefiind utilizator direct, dar din ce am citit pe forumul dedicat si la Toyota (unde in showroom se vorbeste de o garantie "din bara in bara" -marketing) am vazut ca e f complicat cand e vorba de schimbat un kit ambreiaj pe garantie.

Daca masina ta era cu garantia expirata, deja cazul asta poti sa il clasezi la categoria GHINION.Indiferent de alte substraturi. Nu e ceva ce tine de PBN.In locul PBN putea sa fie orice alt dealer de masini.

Ca o paranteza, cred ca suntem multi cei care cumparam masini noi pentru ca nu vrem sa cumparam o masina folosita (din varii motive).Eu unul nu ma gandesc neaparat la garantie cand aleg o masina noua (desi in lumea "perfecta" in care traim ar trebui sa fie un criteriu important).Cand cumpar o masina noua, ma gandesc ca voi fi cel care o va folosi de la starea de "nou" si functie de cum o voi folosi, intretine si bineinteles functie de "fiabilitatea" modelului sau marcii, asa o sa o am cat timp o sa o tin in posesie.

Garantia scurta - de doar 2 ani, fara limita de km la VAG - adica o minciuna - exista limita de km specificati in certificatul de garantie pe care il accepti -30000km, are si un avantaj real. Nu te obliga ca dupa expirarea garantiei sa mentii relatia de service si intretinere cu reprezentanta marcii respective.

Sincer, eu nu as repara la PBN un Audi iesit din garantie. Exista multe service-uri auto independente si magazine care iti ofera garantie pe manopera, respectiv piese de schimb. La costuri mai mici. Bineinteles in anumite conditii. Si raman de studiat acele conditii de garantie si raportul pret/ calitate serviciu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica ce vrei sa zici ca nu vor sa iti dea masina acasa? Dute maine la ei sa zi ca iti vrei in momentul asta masina. Este bunul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam acelasi lucru l-am patit si eu, la 2 zile dupa ca a iesit masina din garantie a cedat ambreiajul. Am reclamat defectul ca fiind unul ce ar trebui reparat in garantie, insa cei de la serviceul autorizat Seat unde am fost au spus ca nu ma pot ajuta, desi e clar ca defectul aparuse in perioada de 2 de ani de garantie si se accentuase pana cand a cedat de tot. S-a desfacut cutia de pe motor si s-a constatat ca placa de presiune era fisurata. Cum nu au vrut sa suporte reparatia, am preferat sa schimb kitul de ambreiaj cu unul Valeo, aftermarket, cumparat de mine de la un magazin de piese, montajul facandu-l la acelasi service. Deci, te inteleg, insa din pacate nu ai ce face. Poti incerca sa ii dai in judecata, sa platesti un expert tehnic sa verifice cauza defectului, insa e greu si cred ca mai bine suporti reparatia din banii tai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

In noiembrie anul trecut am depozitat la PBN setul de vara. Daca a mai depozitat cineva la ei setul de vara/iarna, vroiam sa va intreb ca nu mai imi amintesc daca depozitarea a fost platita atunci sau trebuie acum(la ridicarea rotilor) si montajul.? Mai trebuie sa le platesc ceva? Probabil o sa le ridic si am sa mi le montez ori singur/ori la prima vulcanizare.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!