Jump to content

Porsche Bucuresti Nord


b27ctl
 Share

Postare recomandată

Trebuie sa-i intelegeti.Nu cred ca au salarii mari si nu sunt platiti la procent din vanzari.In una din discutiile cu unul din baietii de la vanzari am inteles negru pe alb urmatorul lucru:daca au nevoie de piese pt masinile lor,sunt tratati ca un client de rand si nu beneficieaza de reducere.Basca peste asta personalul de la vanzari se schimba periodic.Un specialist bun in vanzari monomarca se formeaza relativ usor pt ca lucreaza doar cu o singura marca de masina.Teoretic in maxim 1-2 ani trebuie sa le stie pe toate...dar daca tu nu-i dai posibilitatea sa se formeze bine...cum sa acumuleze experienta?.Prietenii mei,care se ocupa de masini,au un consilier de vanzari la o reprezentanta din Germania care cunoaste de la a la z toata gama vag.Il suna cu probleme..le spune direct:aia..aia..aia,si se rezolva problemele instantaneu.In Germania daca iti fac la reprezentanta un diacnostic gresit sau daca te pun sa platesti extra fata de cum a fost''prima vorba'',au be...p...rau de tot.La noi este altfel si te trateaza altfel cu toate ca lucreaza cu sigla Vag pe ecuson si nu trebuie sa fie diferenta de servicii fata de Europa de Vest.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare!

 

Am patit-o si a doua oara la PBN. Am bagat masina in service pentru reparatii la aripa fata si mi-au vopsit si farul (partea din spate, nu geamul). De doua ori am fost sa iau masina si abia a treia oara au sters si ei farul. Bineinteles ca mai sunt stropi de vopsea si pe alte elemente de pe interior, dar m-am saturat. Nu stiu cum se poarta cu toti clientii, insa eu din 2 experiente cu ei, amandoua au fost neplacute. Total dezamagit. 

Modificat de uri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor,

 

As vrea sa va scriu cateva randuri  in urma carora se pot trage foarte usor concluziile referitoarea la calitatea service-ului auto Porsche Bucuresti Nord (PBN): cu 3 saptamani in urma am verificat nivelul de ulei. Dupa ce masina a stat cateva ore oprita, am

scos joja de ulei si am constatat ca nivelul acestuia este cu 5 mm pentru nivelul maxim al jojei. Am sunat consilierul de la PBN care s-a ocupat de ultimul service. Dumnealui m-a primit in aceeasi zi pentru a remedia problema. Am ajuns in incinta service-ului.

Dupa ce am oprit motorul am asteptat aproximativ 3 minute. Consilierul a verificat nivelul de ulei. Acesta era cu 3 mm pentru maximul de pe joja. S-a dus in service sa discute cu colegii lui. Dupa 5 minute s-a intors si mi-a comunicat ca ar fi necesar sa-mi faca un test de motor pe motivul ca, citez: "nivelul de ulei a crescut datorita benzinei care a intrat in carterul de ulei". Poate gresesc cu ceva, dar aceste probleme apareau la daciile 1310 unde pompa de alimentare cu benzina era mecanica si membrana acestei se putea perfora permitand ca benzina sa ajunga in carter. Bineinteles ca nu am "inghit" asa ceva. L-am indemnat pe consilier sa-mi scoata 250 ml de ulei.

 

Si inca ceva, pentru cei care au anvelopele depozitate la PBN: nu stiu daca v-au spus adevarul sau daca va intereseaza aceste aspect, insa am constatat ca depozitarea anvelopelor nu se face intr-un depozit acoperit. Acestea nu sunt ferite nici de caldura excesiva, nici de umiditate. Ele sunt depozitate in containere metalice aflate in incinta acestui service. Containerele sunt tinute afara si nu sunt nici macar bagate intr-o hala acoperita. Conditiile de depozitare nu sunt deloc adecvate.

 

Apare o intrebare: Care este diferenta dintre cel mai scump service pentru marca VW, Audi, Skoda, Seat si un service obisnuit de cartier?

 

Ramane la latitudinea dumneavoastra sa trageti concluziile referitoare la calitatea serviciilor oferite de PBN.

 

Toate cele bune va doresc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm treaba cu depozitarea. Au in spate in curte o tarla de containere, de zici ca esti in port. Stau in frig si in soare. Va dati seama vara la 40 de grade cum se face in container. Se alege praful de rotile noastre. Cand am aflat si eu m-am dus si mi le-am ridicat de la ei. Sunt chiar netimtiti la faxa asta. Sa pretinzi atatia bani pe depozitare si tu sa le tii pe camp in conditii total improprii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua,

 

Sa va impartasesc experienta mea cu PBN ca sa nu le calcati vreodata pragul.

 

La inceputul lunii ianuarie am dus masina la service pentru ca are mari probleme, de vreo 2 ierni, cu pornirea la rece (fie nu porneste fie porneste f greu, la acceleratie pierde putere si uneori scoate fum negru). Am fost la multe service-uri si n-a rezolvat-o nimeni, asa ca am zis s-o duc la marea reprezentanta, ca platesc mai mult dar macar stiu ca o repara. Simptomele incep de la 6 grade in jos. Am lasat masina cateva zile, le-am zis ca am schimbat senzorul de temperatura (desi il schimbasem stiam ca da eroare computerul de bord si ca asta o sa vrea sa schimbe primul lucru). Ma suna dupa cateva zile si-mi spun ca senzorul de temperatura e defect. Am zis ok, daca sunt ei foarte siguri, sa-l schimbe.

 

Bineinteles, am luat masina si facea la fel. Cateva zile mai tarziu le-am dus-o din nou. I-am sunat de cel putin 20 ori sa vad ce face masina, daca au constatat corect simptomele. Consilierul de service imi spunea, cand afara erau -18 grade, ca masina porneste si functioneaza perfect. Imi venea sa ma duc sa-l strang de gat. I-am zis ca nu este adevarat, sa se duca la masina si sa o verifice pentru ca are mari probleme la pornire. M-au dus cu zaharelul ca au testat si au facut si au dres si masina merge perfect. M-am dus sa iau masina intr-o zi in care erau vreo 10 grade afara. M-am urcat in masina, am pornit motorul (a invartit putin dar a pornit, pt ca era deja cald afara), cand apas acceleratia incepe si da rateuri si scoate fum negru. Precizez ca asta se intampla in februarie deci deja nu-mi folosisem masina mai bine de o luna. L-am chemat pe maimutoiul ala care a venit cu inca vreo 2 oameni din care unul sigur era mecanic, si s-au uitat toti STUPEFIATI la masina, mi-era absolut CLAR ca o vedeau prima data cum face. Dupa ZECI de telefoane si mai bine de o luna de stat in service!!!

 

Si nu se termina aici. Le-am facut scandal, sesizare, plangere la OPC si le-am zis sa-mi repare masina si sa-mi dea banii inapoi pe reparatiile inutile (senzorul de temperatura si manopera). N-am mai auzit nimic de la ei timp de 3 saptamani. Intr-o zi m-au sunat si mi-au zis ca au facut nu-stiu-cate masuratori si verificari si ca inca nu stiu ce are dar in dupa-amiaza respectiva ma anunta. Deci 3 saptamani n-au descoperit nimic dar in cateva ore sigur descopera! Asta e echilavent cu a-l face pe om prost in fata!!! Dupa-amiaza m-a sunat ca vor sa schimbe nu-stiu-ce garnituri si bujiile. Le-am spus ca bujiile sunt noi, abia schimbate, la care ei mi-au zis ca nu sunt bune. Am zis ok, daca sunt siguri ca asta e reparatia corecta, desi aveam de platit vreo 1000 lei fara manopera, sa o faca. M-au sunat singuri si mi-au zis ca nu e nici o schimbare si ca investigheaza in continuare. Dupa alt foarte mult timp, ma suna si-mi spun ca vor sa schimbe pompa de benzina pentru ca nu se alimenteaza corect, si ca piesa costa 1800 lei. Am zis ok, daca asta este problema, o platesc. Ma suna din nou si-mi spun ca nici aia n-a fost si ca masina functioneaza in continuare DEZASTRUOS (cuvintele lor).

 

La sfarsitul lunii martie mi-am luat masina inapoi, dupa ce a stat aproape 3 LUNI DE ZILE la ei fara nici un rezultat. Mi-au zis ca nu stiu ce sa-i mai faca si sa vin s-o iau. Singura chestie relativ normala din tot balamucul asta a fost ca n-am platit nimic, si o sa-mi dea banii inapoi pe senzorul de temperatura, dar consider ca a nu ma folosi de masina mea 3 luni de zile din cauza unor incompetenti este in sine un prejudiciu. Acum merge perfect pentru ca e cald afara, deci nu pot s-o repar pana la toamna cand va prezenta din nou simptome.

 

Am mai citit pe forum-uri opiniile clientilor despre PBN si alte service-uri autorizate. Oamenii in general sunt destul de multumiti de service (schimb de ulei, filtre, etc) sau de vopsitorie, insa la partea de mecanica eu personal n-am citit nici UN comentariu pozitiv.

 

Tot ce am vrut din aceasta colaborare a fost o diagnoza CORECTA, in urma careia sa fi fost facuta reparatia CORECTA si as fi platit suma de rigoare. In schimb, am primit bataie de joc.

 

Asadar, cu scuzele de rigoare pentru acest mic roman, va rog NU MAI MERGETI NICIODATA LA PBN, sa bagati bani in buzunarele unor incompetenti !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut.revizie 60000 km Volkswagen scirocco 1100 RON schimbare bujii 560 RON. Vroiam sa mai bage plăcute de frână, Oring etc etc. Le-am zis ca ii sun eu. Jaf la drumul mare. Le-am zis sa verifice bătaia de la motor îmi zice ca e in 9 ore de manopera ?!?!?!??!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

 

Imi exprim si eu ultima experienta cu serviceul PBN:

 

In urma unui incident in trafic, am fost la ei pentru o reparatie de tinichigerie pe CASCO. La predarea masinii am specificat sa se si spele masina interior - exterior iar consilierul de service m-a asigurat ca aceasta operatiune se face din oficiu oricum (eu eram dispus sa platesc). Am predat masina, consilierul mi-a spus ca ma va suna peste 5 zile (zile in care sunt incluse si zilele de weekend) sa-mi spuna stadiul lucrarii si am plecat.

 

Trec cele 5 zile si astept telefonul care nu a venit nici pana in a 6-a zi. Sun eu consilierul de service si-mi spune ca nu este la birou si ca ma suna in 20 minute sa-mi spuna in ce stadiu se afla masina. Astept 2 ore si 30 minute dupa care il sun iar, ma tine la telefon 10 minute ca nu imi gasea masina deoarece numarul de inmatriculare in baza lor de inca este cel provizoriu... Dupa ce gaseste masina imi zice ca in ziua respectiva iese de la vopsitorie si intra in service pentru o actiune de service pe garantie care presupune schimbarea "comutatorului combi coloana volan". Cerandu-i mai multe detalii despre aceasta actiune, acesta imi spune ca pe viitor e posibil sa-mi creeze probleme la pornirea masinii (Pe contractul de service, primit la predarea masinii, scrie si aceasta actiune ("Actiune <numarul actiunii>) dar verbal nu m-a anuntat nimeni iar eu credeam ca acea actiune tine de operatiunea de tinichigerie). Am zis OK si mi-a zis ca ma suna urmatoarea zi sa-mi spuna cand sa vin sa ridic masina.

 

Vine urmatoarea zi si astept telefonul consilierului care nu a venit, Trece ziua, sun eu, imi zice ca masina e gata numai ca nu au avut pe stoc piesa pentru actiunea de garantie si au comandat-o si ma va contacta cand soseste, pentru a ma intoarce in service sa o schimbe.

 

Ma duc sa iau masina, stau la coada..., iar nu-mi gaseste masina, incurca numerele de inmatriculare dar intr-un final ajung la masina. Masina era mai murdara decat atunci cand am predat-o, am zis ca au tinut-o in ploaie dupa ce au spalat-o si ca s-a murdarit de la ploaie (plouase zilele acelea) asa ca n-am zis nimic. Verific operatiunea de tinichigerie printre firele de praf, totul OK, ma urc in masina si plec. Pe drum am vrut sa spal parbrizul sa vad si eu pe unde circul si observ ca maneta stergatoarelor este spre bord ca si cum stergatorul spate este activat, numai ca eu nu dispun de stergator spate... Dau sa stropesc parbrizul si ciuciu stropitori, dau sa actionez stergatoarele si ciuciu actionare. Am intors masina si l-am sunat pe consilier care mi-a zis sa ma intorc ca vorbeste cu electricianul si se rezolva.

 

Ajung inapoi in parcare, ma dau jos din masina si ma uit si la restul masinii sa vad daca masina este intradevar a mea... era a mea.

Deschid portbagajul si vad dezastru, acesta era plin de praf alb de la kit (operatiunea de tinichigerie s-a efectuat pe capota portbagajului - haion). M-am uitat si la motor, m-am uitat si la becuri si in mare la lucrurile care se pot lua cu usurinta de pe masina, din fericire toate erau la locul lor.

 

Il chem pe consilier, vede si el ca nu merg stergatoarele si stropitorile, duce masina in spate, se intoarce dupa 10 minute si imi spune ca aceasta nu era conectata.

L-am intrebat de ce a schimbat piesa ca eu nu aveam maneta cu actionare stergator spate pentru ca, ghici ce, eu nu am stergator spate iar el imi spune ca piesa nu a fost schimbata, este cea originala care era pe masina si o tinea sus si tare cu asta. Am cautat prin telefon sa vad daca am poze cu bordul, din pacate nu am gasit, a intrat consilierul in showroom sa vada daca sunt masini fara stergator spate acolo, din pacate nu sunt... I-am zis ca eu vreau maneta fara actionare stergator spate si a zis ca se rezolva cand vine piesa comandata...

 

Am facut reclamatie la care mi s-a raspuns ca dupa ce au demontat piesa de pe masina mea, au constatat ca nu au pe stoc ce trebuie asa ca au pus-o la loc, aceeasi piesa care fusese demontata. I-am zis si celui care mi-a raspuns ca nu este aceeasi piesa pentru ca eu nu am stergator spate....

 

Astazi mi-au zis ca a sosit piesa comandata si sa ma duc sa mi-o monteze.

Ma voi duce acolo si voi cere initial sa vad piesa, daca este tot cu stergator spate o refuz si le cer sa-mi puna piesa mea inapoi pe masina.

 

Dupa ce scap de toata actiunea asta, nu voi mai calca pentru nimic in lume la acest service...

 

Numai bine,

Robert

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

 

Sunt atat de multe service-uri multimarca si service-uri autorizate VW mult mai bune ca PBN unde clientul este adevarat multumit. Porsche Bucuresti Nord este la ora actuala cel mai scump service in Romania. Daca vorbim strict de calitatea serviciilor oferite, aceasta este extrem de scazuta.

 

O zi buna va doresc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Interesant , nici nu aveam idee cat de jos a ajuns calitatea lucrarilor si respectul fata de clienti la PBN. Multumesc colegilor care si-au impartasit experientele neplacute, eu personal am scutit bani si nervi in mod sigur . Cunosc un service privat in Bucuresti unde 2 frati talentati si entuziasti ai marcii VW si Skoda fac minuni in ale mecanicii si tinichigeriei  iar cand nu sunt in tara apelez la service-ul meu VW din Bochum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

PBN are cei mai aroganti consilieri de service din cati am intalnit. Dupa comportamentul lor, zici ca toti conduc numai Passat-uri Highline full-option, din noua generatie (cea care s-a lansat la salonul auto de la Paris) si au atitudinea de genul "Vai, vi se pare mult 2500 lei pentru schimb de ulei, filter si placate frana? Este foarte iefin!!!! Nu gasiti mai ieftin in alta parte !!!!"

 

Sunt curios de urmatorul aspect: Chiar nu citeste nici un angajat PBN aceste comentarii? Aceasta firma plina de pretentii nu are nici un cuvant de spus in momentul in care se arunca cu atata noroi  spre ea?

 

Cu toate ca se scrie de mult despre aceasta firma, nu am vazut nici o schimbare in bine.

 

Parca nu-mi vine a crede ca nu exista nimeni din angajatii PBN care sa nu citeasca aceste comentarii!

 

O zi buna va doresc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua,

 

Aveti un feedback referitor la partea de Tinichigerie a celor de la PBN ?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vopsit o data la un passat capota iar altadata am schimbat parbrizul. Lucrarea de vopsitorie a fost impecabila. Nu se vedea nici o diferenta, iar montatul capotei noi pe masina (cea veche a fost inlocuita cu totul) a fost impecabil. Cu parbrizul la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum vezi si tu mai ales daca faci pe casco cand primesti masina am impresia ca ai 24 sau 48 ore in care daca e ceva care nu este perfect o poti reprograma.

Si asa cred ca e si fara casco, in caz ca o faci cu banii jos (dar nu sunt sigur)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa relatez si eu ce am patit cu service-ul PBN...

 

Inainte de asta pot sa confirm ca pe partea de tinichigerie/vopsitorie sunt ok. Mi-am schimbat de 2 ori bara din spate (am fost lovit din spate) si o data bara din fata (muscata de caini care urmareau o pisica ascunsa sub masina). Culoarea este la fel ca cea originala.

 

Si acum patania mea care incepe in urma cu vreo 6 luni cand masina ainceput sa aiba urmatoarele simptome:

- cand stateam la stopuri si era o oarecare rampa am observat ca trebuie sa tin frana mai apasata decat o tineam cand am cumparat masina (am zis ca poate mi se pare mie)

- la franare cand aproape sa se opreasca masina si luam piciorul de pe pedala de frana se simtea o trepidatie ca de arc.

 

Buuun...am zis hai sa merg cu ea in service la PBN sa se uite baietii la ea (oricum era revizia de 3 ani). Bineinteles ca raspunsul a fost ca masina este bine mersi, si nu are nici o problema. Eventual ar cam trebui sa schimb discurile fata care erau ceva mai ruginite (la acea vreme mi-au schimbat si placutele de frana fata/spate). Asta se intampla prin iunie anul trecut.

 

A venit luna noiembrie, am avut faza cu cainii care mi-au muscat din bara de fata asa ca am fost nevoit sa schimb bara din fata pe casco.

In continuare aceleasi simptome ca cele de mai sus la apasarea franei asa ca i-am rugat sa se uite din nou la masina. Acelasi raspuns. Masina e bine mersi insa discurile sunt cam ruginite si ar trebui schimbate.

Am zis pas si mi-am reluat mersul cu masina prin Bucuresti.

 

Pe la mijlocul lui decembrie, plecand spre serviciu observ ca pedala de frana trebuie apasata pana la capat sa poata frana masina cat de cat (chiar sa asa apasata nu avea cine stie ce eficienta).

De data asta problema cam explodase asa ca ma duc cu ea in service si le spun sa verifice mai cu atentie de data asta.

Care a fost raspunsul ? Discurile si placutele fata/spate trebuie neaparat schimbate. Si cam cat costa, zic eu ? Pai vreo 25 mil (din care 21 piesele).

Cand am vazut pretul era sa cad de pe scaun.

 

Dupa vreo 2 zile de agonie am reusit sa ma calmez si am cautat varainte alternative. Si am observat ca pot gasi piesele la jumatate de pret (discuri fata/spate ATE, placute fata ATE, placute spate TRW ca nu mai aveau ATE si nu mai vroiam sa caut).

Acum dilema mea era ca masina era/este inca in garantie. Si as fi vrut sa duc garantia pana la capat. Plus ca imi ziceam...daca nu sunt discurile/placutele de vina ci altceva ? Daca le schimb in alta parte si se observa alte probleme cei de la PBN ar fi putut invoca acest lucru si sa pierd garantia.

 

Mi-am luat inima in dinti si i-am intrebat daca imi schimba discurile/placutele cu materialele mele. Au fost de acord asa ca am cumparat piesele si le-am dus sa le schimbe.

 

Toate bune si frumoase cand primesc la un moment dat un telefon...sa imi spuna ca au mai identificat o problema...era pompa de frana care era defecta si trebuie sa o schimbe (asta pe garantie). Mama ei de pompa...de fapt asta era problema principala...discurile/placutele puteam sa le mai folosesc o perioada.

Oricum mi-au facut o paguba in buzunar pentru ca nu au stiut sa identifice bine cauza problemei. Lucrul bun e ca mai devreme sau mai tarziu tot trebuia sa schimb discurile. Pe cele noi nu cred ca mai este nevoie sa le schimb pana vand masina.

 

Asa ca acum am in portbagaj un set de discuri/placute frane fata/spate care este posibil sa mai poata fi folosite (cele de pe fata par cam ruginite cu cateva dare de rugina pe ele insa cele de pe spate par ok).

Deocamdata nu am vrut sa le arunc...daca are nevoie cineva si ajunge la concluzia ca sunt bune eu le dau gratis (masina mea este un jetta iv 1.2 tsi dar cred ca merg si pe golf 6).

 

Si pentru a fi mai palpitanta situatia au descoperit la una din revizii ca am bratul longitudinal punte spate stramb pe care am fost nevoit sa il schimb pe casco.

Eu am tot sustinut ca deformarea se datoreaza celeor 2 lovituri din spate insa cei de la PBN au refuzat aceasta observatie a mea. Au zis ca am dat peste vreo bordura mai inalta.

Insa am citit de curand ca este o rechemare in service care include si modelul meu in care VW recunoaste ca la un impact din spate bratele longitudinale punte spate se pot deforma si trebuie verificate.

Am sunat la PBN si mi s-a comunicat ca masina mea nu face parte din aceasta rechemare. Nu sunt convins si astept urmatorul service sa vad daca imi baga pe gat aceasta actiune. Daca va fi din lotul cu probleme sa vezi atunci distractie. Il sunt pe asigurator sa isi recupereze banii dati pe casco...dar sa vedem ce o sa se mai intample.

 

Concluzionand, tinichigerie/vopsitorie - ok, restul - de evitat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta, imi pare rau dar e cusuta cu ata alba. Tu la franare pierdeai presiune. Ce treaba avea discul? Apoi, inteleg ca ai schimbat de doua ori discurile? In intervalul dintre vopsitorii? Imi vine greu sa cred ca sunt asa incompetenti, mai ales ca asta era clar o chestiune de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discurile le-am schimbat o singura data. Atunci cand nu mai tinea frana.

Dar oricum am dat bani aiurea pe discuri (cel putin cele de pe spate arata chiar ok) in loc sa imi fi schimbat pompa prima data si dupa aia vedema daca mai sunt probleme.

 

Probabil o sa ma reorientez catre alt service acum ca masina iese din garantie.

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu ca la partea de vopsitorie sunt ok. Am fost de doua ori la ei, prima data cu aripa si usa fata si a doua oara cu bara spate. Au facut treaba buna, nu am ce sa le reprosez. In ceea ce priveste reviziile sau probleme mecanice nu stiu ca nu am apelat la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu in afara de revizii am schimbat la ei volant la tiguan. La fel, fara repros si foarte parolisti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinichigeri e foarte OK. Am avut reparat tot spatele mașinii (îndreptat aripi spate, schimbat hayonsi etc) si a ieșit impecabil. Acum am bara fata de vopsit. Sper ca o demontează si nu o vopsesc pe mașina, pt ca tot la ei as vrea sa o duc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Am si eu masina la PBN service pentru reparatie pe CASCO. Maine ma duc sa o iau de acolo (tin sa mentionez ca s-au miscat destul de operativ) si voi reveni cu un feedback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Efectuat revizie de 90k km, schimb ulei + toate filtrele + lichid de frana + manopera, aprox 780. am mai platit ceva ca am facut si un test de compresie. Masina dusa cam jegoasa, mi-au spalat-o exterior destul de bine si mi-au curatat si prin interior. Per total multumit.

 

P.S. am fost la consilierii de service pe care deja ii cunosc, dupa toata istoria mea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare,

Am avut prima vizita la PBN. Motivele: una bucata scaun sofer scartaitor, rezolvat prin gresare si revopsire bara. Experienta a fost okish, dupa cum urmeaza:

* bune :

- solutia cu gresarea era minim invaziva, pe placul meu, dosarul a ramas deschis pt o sapt sa confirm daca rezista testul timpului;

- vopsirea pare ok , am verificat-o in soare si totul parea in regula, culoarea alba nemetalizata

- masina am primit-o spalata

* mai putin bune: am lasat masina joi la prima ora,  am primit termen marti. Am sunat marti la pranz sa aflu ca au avut revizie la camera de vopsit luni si marti. Am intrebat cand va fi gata, mi s-a zis ca intra printre primele :| Am insistat daca meircuri sau joi, mi s-a raspuns ca ma suna imediat cum e gata :| Am revenit eu joi la pranz, sa aflu ca masina e la polish si va fi gata azi. M-au sunat ca e gata la 4. 

 

Modificat de laduncaag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara,

Am facut prima revizie la PBN, am facut 2 ani, nu nr.de km.avem doar 16 000. Si bineinteles ca sunt probleme, va atasez poze cu filtrul de aer care a fost curatat si filtru de polen care a fost schimbat. Am cerut sa schimb si  filtrul de aer, dar au zis ca nu are rost sa-l schimb pentru ca nu am facut multi km....

Ce sa zic.... si azi am vazut starea filtrelor dupa revizie :(((

Multumesc PBN pentru revizie!

IMG-20170525-WA0007[1072].jpg

IMG-20170525-WA0010.jpg

IMG-20170525-WA0011.jpg

Modificat de R-R-S
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Romania se inlocuiesc toate filtrele la fiecare 10-15 mii km .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic da, practic nu-ti schimba nici ce ai platit..... eu chiar am specificat ca vreau ca filtrul de aer sa fie schimbat si mi-au zis ca daca e necesar il vor schimba.

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!