Jump to content

Golf VR5


Voyager

Postare recomandată

Salutare, m-am gandit sa fac si eu o mica prezentare la masinuta mea.

Motor 2,3l VR5 110kw/150 CP rosu tornado (cred)

Acum are vreo 162.000 km dar cand am luat-o din Germania in iunie 2008 avea 155.000 km.

Are climatronic, scaune incalzite, oglinzi incalzite si reglabile electric, geamuri electrice, inchidere centralizata, spalator faruri, s-ar putea sa mai fie si altceva dar sa nu ii aduc aminte.

Sunt foarte multumit de ea pana acum, inafara de consum bineinteles, dar ma asteptam la un consum mai mare.

Am avut o singura problema mai mare cu ea, mi s-a ars modulul de aprindere (care face un fel de management al aprinderii, undeva intre calculator si bobina) in rest mici probleme gen spalatoare, geamuri si altele.

Daca mai sunt membrii sau cunostinte alea membrilor care detin motorizari asemanatoare ii astept sa schimbam ceva cunostinte in domeniu.

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu

Frumoasa foc roscata, apropo ce consumuri scoti la asa motor?

Ca recomandari ar fi folie neara geamuri si folie neagra capota motor si plafon, eventual folie negru mat sau lucioasa si jante mai mari

Link către comentariu

sa-ti traiasca si s-o stapanesti sanatos.

@jante mai mari

Vazand piatra aia cubica nu stiu daca niste jante mai mari sunt o idee teribila :(

Link către comentariu
Frumoasa foc roscata, apropo ce consumuri scoti la asa motor?

Ca recomandari ar fi folie neara geamuri si folie neagra capota motor si plafon, eventual folie negru mat sau lucioasa si jante mai mari

Consumul e undeva pe la 13-14 in Bucuresti (zi de zi) si la 7-8 la drum (mers cu 130-140 km/h).

La folie m-am gandit si eu, dar deocamdata am alte prioritati, gen cauciucuri de iar, alarma si altele.

Jantele o sa le schimb la primavara dar o sa le iau tot de 16.

sa-ti traiasca si s-o stapanesti sanatos.

@jante mai mari

Vazand piatra aia cubica nu stiu daca niste jante mai mari sunt o idee teribila :icon_cool:

mersi pentru urari.

merg foarte rar pe piatra de-aia cubica, dar nu cred ca o sa pun jante mai mari ca de-aia e super sensibila la gropi si denivelari.

Link către comentariu

felicitari pt masinuta si la cat mai multi km !

poti sa spui cu cat ai luat-o ?

Modificat de B-39-ZOZ
Link către comentariu
foarte ,foarte bun pretul ! masina are suspensia schimbata? mi se pare prea joasa

Eu nu i-am schimbat suspensia, asa am luat-o. E destul de joasa oricum, dar e foarte stabila la viteza mai mare. Dezavantajul prin Bucuresti este ca simt in spinare orice denivelare sau groapa.

Link către comentariu

frumoasa bestie!!! ai rival la semafor?...ce an e??

Modificat de nairolf1982
Link către comentariu
frumoasa bestie!!! ai rival la semafor?...ce an e??

ehh, stai linistit ca 150 CP nu e cine stie ce, dar se vede diferenta. Inainte am avut o masina, nu pot sa ii scriu numele :) , care avea 105 CP si e o mare diferenta.

Anul de fabricatie este 1999.

Modificat de Voyager
Link către comentariu

De unde denumirea de VR5 ?

Pe Mobile am gasit golf 4 V5, cu motor de 2300 cc , benzina - cel de 150Cp si mai e unul de 170Cp la variantele mai noi.

Ai scris tu gresit sau e un alt model?

Link către comentariu

chiar asa se numeste... VR5

am avut un Passat cu motorul asta...

mie imi consuma cam 18 in Bucuresti dar era si Syncro...

Bun motor... consuma mult dar e ok...

totusi un 1.8T e mai ok dpdv modificari ulterioare

Link către comentariu

Asa se numeste, in principiu motorul V5 este derivat din V6 (ala dupa Golf 3). Se numeste VR5 pentru ca V (V-Motor) vine de la motor cu pistoanele la un unghi de 10,6 sau 15 grade, iar R pentru ca sunt puse tot in linie (Reihenmotor inseamna in germana motor in linie).

In legatura cu consumul, depinde si cat de sportiv mergi. Si mie imi ia mai mult daca bag piciorul in ea si in plus sigur conteaza ca era si Syncro. Modificari la motor nu prea vreau sa ii fac, asa ca e ok pentru mine, cu toate ca as fi vrut pe ala de 170 CP. :blah:

Link către comentariu

Deci.....exista doua modele pe golf 4 cel "V5" si "VR5" ambele la 150 CP, si cel mai nou de 170CP ????

Link către comentariu

Oficial, denumirea este Golf V5. Intrucat arhitectura motorului este derivata din VR6, motorul este cunoscut ca VR5.

Pina in Oct. 2000 motorul a avut 150cp, de la acea data pina la incheierea productiei motorul avand 170cp.

Link către comentariu

Nu pot decat sa te felicit ptr "bestie"... si mai ales ptr afacerea facuta :P La 5500, ti-ai luat "meserie de masina" :) S-o stapanesti sanatos si fara evenimente ;)

Link către comentariu

frumoasa masinuta,culoarea o prinde bine.

cat despre motor...cred ca este super

la cat mai multi km

Link către comentariu

asa da... motoru e destul de mare fatza de alte golfuri normale ar trebui sa te mandresti cu ea :P + ca o prinde bine asa roscata!

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!