Jump to content

Audi A3 2007


Dr.G.Silviu

Postare recomandată

De cateva zile bune merg cu 26-24 (moale-moale) si ma declar multumit. Are o tendinta mai supraviratoare decat cu 26-22 (moale-tare), dar atunci cand abordezi corect un viraj este perfect neutra. Ramane de vazut la anul pe Hungaro.

Am trecut la configuratia de iarna, am ridicat-o din suspensie si setata maxim moale. Acum este mai confortabila decat cu suspensia sport ambition!

Urmeaza cauciucurile de iarna (probabil dunlop wintersport 4D) si cel mai important un soft REVO.

Link către comentariu
  • Replies 589
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Dr.G.Silviu

    220

  • Kostas

    41

  • JUG

    36

  • xht20

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna alegere cu sway-urile, eu am inceput sa ma obisnuiesc. M-as fi obisnuit si mai bine daca mi-ar fi mers masina, dar asta e...

Alt soft REVO ???

Link către comentariu

Daca imi da cineva 20 de mii pe ea o dau. La ce are masina pe ea e un pret corect. Sau o dau stoc si urmatorul proprietar va baga bani in ea mai multi casa sa ajunga tot cum este acum. Si ce rezolva ? Asa da 20 si o ia gata facuta.

Link către comentariu

Nu stiu. Ramane de vazut.

Maine fac si A5 direct pe dyno.

Cred s-a schimbat :) Facem stock vs dkr vs revo :) As fi vrut si dkr Hungaroring edition dar sa vedem cum stam cu timpul!

Crezi ca la stage 1 va fi o diferenta mare intre revo si dkr ? :)

Am vazut diferenta intre dkr hungaroring si dkr stage 1 :) La cum stiu revo sigur va fi diferenta, mai ales ca am facute multe loguri la diferite masini!

Buna alegere cu sway-urile, eu am inceput sa ma obisnuiesc. M-as fi obisnuit si mai bine daca mi-ar fi mers masina, dar asta e...

Alt soft REVO ???

Nu am avut soft revo pana acum.

Nasol ca nu-ti merge, esti primul/singurul care aud sa aiba probleme cu southbend :(

Sa ne intalnim sa-ti dau ala pentru ambreiaj, sau ai rezolvat?

Link către comentariu

Nu mai e nevoie, am vazut ca nu are nici o legatura cu sistemul hidraulic. Pe langa asta, eu am sistemul de dupa 2008, cu furtun din plastic tare, nu prea are cum sa se extinda, pe deasupra nici nu se potriveste.

Dar multumesc mult de ajutor. In 10 zile sper sa fi rezolvat si eu in sfarsit cu tot, e timpul sa mai mearga si bine. :)

Link către comentariu

Avem asa:

stock post-15101-0-00133300-1318526659_thumb.j

dkr stage 1 post-15101-0-95381400-1318526688_thumb.j

revo stage 1 post-15101-0-20545200-1318526722_thumb.j

mai am si cu dkr hungaroring edition dar nu e relevant pentru ca nu era de pastrat pe masina din cauza unor erori. Era undeva intre dkr stage 1 si revo

Link către comentariu
Cristian Tanase

REVO PAWA' !!! masina ta pe dyno de la exelixis vad ca e:)) scoate mai multi cai decat masina mea:)) ce greutate ai?:)

Link către comentariu
Cristian Tanase

eu am 1414:) fara mine:) daca luam in considerare ce zice dyno sa inteleg ca mi-o iau de la tine sau cum?:)) ce cutie ai?:)

Link către comentariu
Cristian Tanase

dyno mi-a dat 260 cp:) si 450 nm:) 455nm numai stiu exact:) ca m am suparat cand am vazut...dupa cand am vazut cum e masina pe sosea...daca am doar 260 cp ma spanzur.am undeva la 280-284.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!