Jump to content

Audi A3 2007


Dr.G.Silviu

Postare recomandată

Buna treaba, masina trage foarte bine cu DKR, ambreiajul e vis iar gumele sunt sticky-bitches!

Doar sa mai "inmoi" putin botul, stii ce-am vorbit noi aseara. :)

Link către comentariu
  • Replies 589
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Dr.G.Silviu

    220

  • Kostas

    41

  • JUG

    36

  • xht20

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mersi baieti!

@dan i A fost o oferta de nerefuzat :P Oricum vroiam sa nu o iau chiar de jos cand treci la big turbo si imi dai piesele tale aproape moka :))

@Andi B. ti-ai ratat sansa sa vezi cum stai langa un 2.0tfsi stock :)

@anorganix da, chiar acum o sa ies sa mai dau drumul putin pe fata si intra in teste. Dar s-au rezolvat muulte printr-o geometrie asa cum trebuie ;)

@kostas ceva a fost aseara, ne-am distrat :) Repetam cand golesti masina si vedem exact diferenta intre Stage 1 si Stage 2 icon_thumright.gif

Modificat de Dr.G.Silviu
Link către comentariu

S-ar putea sa ai o surpriza data viitoare cand facem proba ... UNA cu Stage 3 :)

Tine cont ca motorul alezat putin la mine va avea efecte spectaculoase... cu un soft bine pus la punct.

Va fi altceva. In curand.

Va fi o surpriza pentru toti.

Modificat de Kostas
Link către comentariu

"imi dai piesele tale aproape moka" - mi-a placut asta :blah_:

Cat despre cai de ce nu faci niste loguri sa vezi ce si cum?

Modificat de dan i
Link către comentariu

Silviu nu am rata nimic :P stau si cu un 2.0 tfsi stage 1.......mult in spate :) BRAVO

Link către comentariu

Cat despre cai de ce nu faci niste loguri sa vezi ce si cum?

Am facut aseara niste loguri si se pare ca am nevoie de un DV :( Si nu stiu daca il montez pana Luni cand se pleaca....

@Andi B. n-am inteles.. stage 1 sta in spatele tau sau tu in spatele lui? ca daca stai in spate la stock de ce ai mai facut cu stage 1?

Link către comentariu

off silviu stau in spatele unui tfsi stage 1 :) muult in spate :)

Link către comentariu

Muuaaaaa!!! In sfarsit! Ai intrat si tu in rand cu lumea. Nu cred ca mai e cineva sa aiba rabdare sa stea fara resoftarea cat ai stat tu.

Link către comentariu

Muuaaaaa!!! In sfarsit! Ai intrat si tu in rand cu lumea. Nu cred ca mai e cineva sa aiba rabdare sa stea fara resoftarea cat ai stat tu.

EU! :))

Link către comentariu

:)) sa te vad daca tii masina 4 ani.. nu daca ii faci soft :))

Masina trage ca o bestie! Foarte multumit de soft icon_thumright.gif

Link către comentariu

Bravo, asta e cel mai important.

Succes si drum bun maine... :icon_thumright:

Link către comentariu

Ce inseamna Hungaroring edition? ce are in plus fata de un soft normal?

felicitari pt soft si drum bun...azi :D

Link către comentariu

Oricand as vrea sa spun ca exista ceva mai bun ca Revo, stim foarte bine ca Revo este cel mai bun tuner pentru 2.0T.

Dar se apropie de el.

Eu zic ca tu sa iti faci un soft intr-o zi la masina ta sa vezi cum e. Sa lasi turbinele hibride la o parte, sa nu mai pui milioane de intrebari si sa te apuci de treaba :)

Modificat de Kostas
Link către comentariu

Kostas am pus aceasta intrebare deoarece softurile revo sunt foarte controversate datorita puterii pe care ei declara ca motorul o obtine in urma modificarii software. Mai mult eu NU am vazut nici un dyno Revo care sa nu fii fost facut in afara intervalului noiembrie - martie. Ce doream sa subliniez este ca mi se par mult mai apropiate de adevar cifrele obtinute de MCChip - DKR decat cele declarate de Revo.

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu

Unui dyno poti sa ii spui ca afara este nu stiu ce temperatura si sa dea puterea la roata reala. Puterile reale se masoara luand in considerare mediul real in care lucreaza masina.

Softurile sunt facute cu cap sa scoata si ultimul cal din masina.

Numerele difera de la tuner la tuner. Nu ai sa vezi niciodata 2 tuneri cu cifre identice.

Am avut Revo si am tot respectul pentru ei.

Hai sa nu mai poluam topicul lui Silviu.

Modificat de Kostas
Link către comentariu

Scuze de offtopic ! Mi-au trecut prin fata ochilor pe standul dyno cred cel putin 15 masini cu diverse modificari si soft Revo. Indiferent de perioada in care a fost facuta testarea dyno rezultatele au fost conforme valorilor indicate de catre Revo.

Link către comentariu
  • 1 month later...

De aseara softul s-a schimbat de la Hungaroring Edition la stage 1 edition laugh.gif

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!