Jump to content

Audi A3 2007


Dr.G.Silviu

Postare recomandată

Dr.G.Silviu

Nu trebuie sa schimbi nimic la workshop sau restu (nu influenteaza cu nimic)

 

Am coborat la masina, sa fac un print screen si am observat ca e pentru MY2011+ only. Deci nu se poate decat la cluster alb...

 

post-15101-0-95457000-1401560822_thumb.j

Link către comentariu
  • Replies 589
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Dr.G.Silviu

    220

  • Kostas

    41

  • JUG

    36

  • xht20

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aham, mersi mult pt intentie..apreciez. o zi usoara

Link către comentariu

Am apucat sa montez si busoanele

 

post-15101-0-36810200-1401802339_thumb.j

 

Motorul n-a fost spalat niciodata... deci arata in consecinta

Link către comentariu

Nu poti il repozitionezi cum ai facut la cel de R8?

Link către comentariu

Nu cred.. Dar sincer, mie imi place mai mult asa :)

Link către comentariu
  • 4 months later...

Deocamdata e work in progress 95% and loading...

post-15101-14132075474157_thumb.jpg

A expirat ITP-ul si nu pot circula sa rezolv si restul de 5%

Sper sa termin pana la sfarsitul lunii...

post-15101-14132076531254_thumb.jpg

Link către comentariu

Sa mai completam: cu albastru sunt cele mai recente

 

Motor:
Revo stage 2+ software + SPS
APR HPFP
Forge Catch Can
ITG intake
Intercooler S3
USP Fluidampr
ShadowPro Boost Gauge
Milltek Turbo Back cu catalizator 100 celule si Downpipe 3"
Porsche oil cap + coolant cap

Capac motor Audi TT-S

 

Transmisie:
Wavetrac LSD
Southbend stage 3 daily custom
Forge short shifter
42DD solid shifter bushings
BSH pendulum mount
THS engine mounts
VWRacing dogbone - road version

 

Suspensie:
KW V3 DDC ECU + WLan
Ground Control Camber Plates (vor fi schimbate cu IE camber plates)
Audi TT brate suspensie din aluminiu
Audi TT portfuzete aluminiu fata + spate
Audi TT caseta de directie
W.A.L.K (whiteline antilift kit)
H&R bare stabilizatoare (26mm fata 24mm spate)
SuperPro bucse poliuretanice complet fata-spate
Whiteline bielete antiruliu reglabile (fata+spate)
Geometrie custom road&track

 

Frane:
ApRacing 4 pistonase 330mm cu discuri din 2 bucati
Etrieri spate VW Caddy 2k+
Placute frana Carbotech 1521 daily & RP2+XP8 track
RS3 brake deflectors
Furtune metalice HEL
Lichid frana Castrol SRF

 

Roti:
Daily: OZ Superturismo LM 18x7.5 ET50 Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2  225/40/18
Iarna: OEM 17x7.5 ET56 Dunlop Wintersport 4D 225/45/17
Track: BBS VZ 032 17x8 ET50 Federal 595 RSR 225/45/17 + Federal FZ201 225/40/18

 

Exterior:

Vopsire integrala

Aripi OSIR V1 wide (adaptate pentru pragurile de S3 + semnalizare in locatie OEM)
Eleron S3
Praguri S3
Bara spate + difusser S3 2009+
Capace oglinzi aluminiu S3
Folie Llumar
Bi-xenon adaptiv OEM cu autoleveling + LED DRL
Triple facelift 2011+ (nemontate)

Parbriz cu senzor lumina + ploaie si oglinda interioara antiorbire

Stergator spate Audi S3 8V

 

Interior:
RS4 start button
R8 V10 volan cu piele perforata si comenzi volan
Schimbator Audi TT aluminiu
Frana de mana Audi S3
Pedale S3 + Footrest TT aluminiu
Prize ventilatie Audi TT aluminiu
RNS-E cu harti 2013 cu Navpoint speed limits
Bluetooth OEM
Camera marchariere RS6
Instrument cluster alb 2010+
Scaune Recaro OEM (nemontate)

Modificat de Dr.G.Silviu
Link către comentariu

Silviu, asteptam intamplarea intamplatoare sa iti pui si tu bara aia fata odata:) Nice going untill now! Este geniala masina:)

Link către comentariu

+1.

 

Care-i faza cu stergatorul spate?

Ca al meu tocmai si-a dat duhul (brat fisurat) si poate il pun si eu pe ala de 8V.

 

Later edit: m-am edificat, insa as vrea sa vad cum arata live pe masina ta.

 

post-2-0-76368900-1413356733_thumb.jpg post-2-0-52013800-1413356737_thumb.jpg

Modificat de anorganix
Link către comentariu

Ne vedem intr-o seara sau duminica la intalnire...

De sters, sterge mult mai bine decat cel vechi (chiar cand era nou)

Link către comentariu

Am rezolvat cu ITP-ul si sper s-o pot pregati in timp pentru track day-ul de la Adancata de pe 1 noiembrie.

post-15101-14137288864285_thumb.jpgpost-15101-14137289048309_thumb.jpgpost-15101-14137289171463_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Pe ultima suta de metri am reusit sa rezolv si cu Adancata (am terminat-o la 22:00 pe 31 oct). Masina a mers fara probleme, dar am avut ceva dificultati cu reglatul presiunii in roti fiind destul de rece asfaltul. Per total sunt multumit, dar sigur e loc de mai bine.

Pun cea mai buna tura, care este de fapt cu un pasager

 

Link către comentariu
  • Administrator

impresionanta filmarea cu cate detalii ai ajuns sa adaugi . Ce folosest in OBD pentru rpm/temperatura/boost ? Iphone 4 sau 5 ?

Link către comentariu
  • 1 month later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!