Jump to content

Audi A3 2007


Dr.G.Silviu

Postare recomandată

Dupa marea mea dezamagire de la Assym1 la PS3 pe care am dat aprox 800 ron la vremea aceea, nu cred ca mai aleg Michelin vreodata, din principiu.

 

Astea imi par un raport calitate pret exceptional:

 

http://cauciucuritop.ro/magazine/cauciucuri-de-vara/cauciucuri-de-vara-kumho/225-40r18-ku36-ecsta-xs-xl-92-w-kumho-cauciucuri-de-vara-pentru-autoturisme.html?utm_source=compari&utm_medium=cpc&utm_content=termek&utm_campaign=arosszehasonlito

 

Foarte buna alegere Assym2, domnule doctor! Sa le roadeti cu placere! :D

Modificat de GtSport
Link către comentariu
  • Replies 589
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Dr.G.Silviu

    220

  • Kostas

    41

  • JUG

    36

  • xht20

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Foarte bun pretul la Kumho.. Dar nu sunt spre semi slick?

 

Mersi melcule! :)

Link către comentariu

Mersi Bogdan. Alea sunt pe 17, eu am luat pe 18, dar pretul nu a fost diferit cu mult :)

Link către comentariu

Am avut PS2 pe Octavia cu Bilstein B16. Foarte bune, cam galagioase.

Am avut PS3 pe S3 cu Bilstein B16. Mi-au placut foarte mult, doar ca se toceau foarte repede. Dupa doua runde de Cheia in blana (Anx poate confirma) erau PA

Am avut Assy 2 pe R cu suspensie stock, mi s-au parut la fel ca PS3, doar ca nu se toceau asa repede.

Acum am PSS cu KW DDC, si sunt cele mai bune anvelope din punctul meu de vedere. Pentru strada ma refer.

Pentru circuit exista altele unde voi va pricepeti.

Link către comentariu

Am avut si o surpriza placuta, am masurat Asymmetricurile si au real 235mm (producatorul zice 225)

Spre deosebire Falken Ziex are 225mm masurat.

post-15101-13971616025041_thumb.jpg

Link către comentariu

eu am dat link, ca il aveam deja..nu am mai cautat de 18, ca te descurci si singurel :)

am PS3urile din 2011, cam 20 000km, si mai sunt jumate. cheia vreo 4-5, dealu negru vreo 4-5...samd. deci eu le consider OK>

Link către comentariu

La mine o sa fie pentru prima oara cu PS3, dar din ce-mi aduc aminte din vremurile bune erau faine pe S3. :)

LE: doctore, felicitari pentru goodies!

Modificat de anorganix
Link către comentariu

Federal RS-R a incercat cineva ?
Eu le am pe o masina, le-am avut si pe alta si sunt extraordinar de multumit de ele. Ca si grip le pun oricand peste PS 2/3.
Ca si o comparatie, au o compozitie ceva mai tare decat R888 (Medium Compound) sau Pirelli Trofeo, tread wear 140 asadar ceva mai mare decat R888 care parca avea 100 si Trofeo care parca avea 60, ceea ce este bine.

Pe strada se comporta perfect, dar pentru grip maxim trebuie incalzite ceva mai mult decat R888-urile care practic se incalzesc instant. Partea buna este ca R888-urile dupa 3-4 ture de H-Ring se incalzeau mult prea tare si pierdeau destul de mult din grip (si asta pe o masina de sub 200 Bhp), in schimb cu Federal nu sunt astfel de probleme.

Un alt avantaj -> nu costa mult !

Modificat de Adrian@revo
Link către comentariu

Da Adrian, eu le am :) dar de la daily, le-am trecut pe rotile de track (am uzat Khumo-urile). Voi vedea cum se comporta si pe circuit cu frane agresive (le-am mai avut o data, dar cu frane de strada)

Pentru daily, acelasi feedback am si eu la RSR.

Link către comentariu

Poate nu am urmarit atent discutia, credeam ca de daily sport tires vorbeam :-)
RSR-urile sunt excelente din punctul meu de vedere si fac fata bine si pe track ( fata de alte daily sport tires). Plus raportul pret / calitate / grip / wear.

 

Pentru track only as merge oricand pe un full slick, 2 ture te chinui sa bagi temperatura in ele, dar dupa aceea avem super glue :-)

O alternativa pentru circuit, tot din acelasi film de calitate/pret dar care sunt si street legal, sunt Federal FZ-201.

Modificat de Adrian@revo
Link către comentariu

Asta ziceam... ca le-am avut daily, dar faptul ca la 10 grade erau destul de periculoase, m-au facut sa iau unele "mai daily" :)

Link către comentariu

Am montat cauciucurile si pot sa spun ca am ramas impresionat cat de confortabile sunt. Presiune 2.4 si la orice viteza nu fac zgomot deloc. Sunt mai silentioase chiar si decat cele de iarna!

Le-am testat la 11 grade pe cateva reprize de accelerare - franare si sunt multumit de alegerea facuta :)

Acum se vede si latimea marita, de 235mm, cauciucul iesind putin in afara aripii...

post-15101-13973132299022_thumb.jpgpost-15101-13973132549424_thumb.jpgpost-15101-13973132673915_thumb.jpg

Link către comentariu

Cand intra la vopsit, or sa se monteze si aripile, bara de S3, pragurile, etc. Dar mai am o solutie, sa pun camber plates inapoi cand se intorc de la reconditionat.

Link către comentariu
  • 1 month later...
Dr.G.Silviu

Cum capacelul de R8 s-a dezintegrat in mana unor mecanici, am comandat capacele de 911.

post-15101-14009506532542_thumb.jpg

Iar azi, de plictiseala, m-am jucat cu VCDS-ul, si am activat un meniu de "economie"

post-15101-14009507372395_thumb.jpgpost-15101-14009507510253_thumb.jpg

Link către comentariu

Cum ai activat? :D unde mai exact?

Link către comentariu
Dr.G.Silviu

Instruments - la short coding se adauga 0256xxx.

Am mai codat pentru gear recomandation (manual only) dar nu mi-am dat seama cum functioneaza inca...

Link către comentariu

Doctore la mine merge sau trebuie clusterul de facelift?

Modificat de anorganix
Link către comentariu
Dr.G.Silviu

Nu stiu sa-ti zic exact... Stiu atunci cand mi-am pus clusterul nou, nu aveam optiunea... Intre timp, cu update-uri, a aparut!

Legat de recomandarea de treapta, am aflat ca trebuie si ECU sa fie compatibil... Cum update de soft la ECU n-o sa fac, ma lipsesc :)

Link către comentariu
Dr.G.Silviu

Nu e nici un secret. ~27€/bucata

Link către comentariu

Salut,

 

Am intrat in Instument,coding, trebuie sa schimb cifrele si din Workshop code,importer number si equipment number?

 

Te intreb pt ca eu la software coding am doar functiile pt centurile de sig si alte aberatii,si ma gandesc ca nu accesez canalul care trebuie(workshop code).

 

Astept rasp. tau.

 

Mersi,

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!