Jump to content

Audi A3 2007


Dr.G.Silviu

Postare recomandată

Sa recapitulez modificarile actuale

Motor:

Revo stage 2+ software + SPS

APR HPFP

Forge Catch Can

ITG intake

Intercooler S3

USP Fluidampr

ShadowPro Boost Gauge

Milltek Turbo Back cu catalizator 100 celule si Downpipe 3"

R8 oil cap

Transmisie:

Wavetrac LSD

Southbend stage 3 daily modificat

Forge short shifter

42DD solid shifter bushings

BSH pendulum mount

VF engineering engine mounts

VWRacing dogbone - road version

Suspensie:

KW V3 DDC ECU + WLan

Ground Control Camber Plates

Audi TT brate suspensie din aluminiu

Audi TT portfuzete aluminiu fata + spate

Audi TT caseta de directie

W.A.L.K (whiteline antilift kit)

H&R bare stabilizatoare (26mm fata 24mm spate)

SuperPro bucse poliuretanice complet fata-spate

Whiteline bielete antiruliu reglabile

Geometrie custom road&track

Frane:

ApRacing 4 pistonase 330mm cu discuri din 2 bucati

Etrieri spate VW Caddy 2k+

Placute frana Carbotech 1521 daily & RP2+XP8 track

RS3 brake deflectors

Furtune metalice HEL

Lichid frana Castrol SRF

Roti:

Daily: OZ Superturismo LM 18x7.5 ET50 Falken ZIEX 225/40/18

Iarna: OEM 17x7.5 ET56 Dunlop Wintersport 4D 225/45/17

Track: BBS VZ 032 17x8 ET50 Kumho V70A & Federal 595 RSR 225/45/17

Exterior:

Aripi OSIR V1 wide (nemontate)

Eleron S3

Praguri S3 (nemontate)

Bara spate + difusser S3 2009+

Capace oglinzi aluminiu S3

Folie Llumar

Bi-xenon adaptiv OEM cu autoleveling + LED DRL

Triple facelift 2011+ (nemontate)

Interior:

RS4 start button

R8 V10 volan cu piele perforata si comenzi volan

Schimbator Audi TT aluminiu

Frana de mana Audi S3

Pedale S3 + Footrest TT aluminiu

Prize ventilatie Audi TT aluminiu

RNS-E cu harti 2013 cu Navpoint speed limits

Bluetooth OEM

Camera marchariere RS6

Instrument cluster alb 2010+

Scaune Recaro OEM (nemontate)

Link către comentariu
  • Replies 589
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Dr.G.Silviu

    220

  • Kostas

    41

  • JUG

    36

  • xht20

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pana la urma, cand ai montat WALK si bucsele ai pus si diferentialul?

Ai simtit vreo imbunatatire in stabilitate si directie cu ele?

Link către comentariu

Cu scaunele n-am idee, sunt mereu amanat fara un ETA :(

WALK si LSD au fost montate cam in acelasi timp si nu pot sa-mi dau seama fiecare ce face exact. O imbunatatire clar este, dar nu numai astea au contribuit. Dupa cum vezi, e o lista lunga :p

Link către comentariu

De curiozitate, de ce nu mergi si daily cu jante pe 17" avand in vedere ca faci asta pentru track? Intrebare de noob. :)

Link către comentariu

De curiozitate, de ce nu mergi si daily cu jante pe 17" avand in vedere ca faci asta pentru track? Intrebare de noob. :)

Pentru daily mi-au placut mai mult OZ-urile si oricum merg cu grija la orice jante as avea... Deci aspectul comfort dispare, ca la mine e la fel cu 17 sau 18

Mod-list-ul ala e un wish-list pentru 99% din oameni :))

Care-i faza cu etrierii de Caddy?

Toate modurile au fost facute pe rand in decursul a 5-6 ani! Sper sa ma bucur cel putin inca atat de ele :)

Etrierii de caddy sunt un mod mai ieftin de-a avea frana de S3 pe spate. Pistonasul de la etrierii stock, are diametrul de 38mm, iar cel de caddy are 41mm, exact ca cel de S3.

Diferenta este ca frana spate de S3, avand discul de 310mm ventilat si etrierul mai mare, este si mai grea. Astfel economisesc 7.9kg pe roata!

Link către comentariu

Felicitari domnu' doctor pentru masina.

Perfecta! Sa nu incepi cu eleroane si dat joa din ea acum ca ai facut cam tot ce vroiai.

Dupa cum a vazut toata lumea fuge tare si asa;)

Rezolva si exteriorul (cu vopsit si tot) si poate iau in considerare un schimb cu renoul :))))))))

P.s. trebuia sa pui la sfarsit si Total: xxxxx € sau 2 x reno :))))

Link către comentariu

Intr-adevar, costurile sunt ridicate, dar daca vroiam masina ieftina imi luam reno :))

Link către comentariu

Sa nu incepi cu eleroane si dat joa din ea acum ca ai facut cam tot ce vroiai.

Dupa cum a vazut toata lumea fuge tare si asa;)

 

Good joke man !

Link către comentariu

Ce echipament folosesti de-ti da overlay-urile astea peste video? Arata f bine si ai multa informatie acolo.  :icon_thumleft:

Link către comentariu

Harry's Laptimer e aplicatia.

Informatiile despre turatie si acceleratie sunt primite prin OBD, iar overlay-ul tot Laptimer-ul il face.

Link către comentariu

Exact, Harry's Lap Timer cu OBD-II dar turatia nu este foarte exacta, este un pic decalata. Se v-a rezolva in update-urile viitoare. In schimb treapta de viteza e exacta.

Link către comentariu

Inca un exemplu de functiile aplicatiei.

Face picture in picture cu cel mai bun tur al zilei ca sa vezi diferentele.

Link către comentariu

Foarte frumos. Ma simt foarte "destept" cand vad aplicatii de genul asta, iar eu mi-am luat WP... :)

 

Mergi bine si ai trase alese bine (din cunostintele mele teoretice de pilotaj :P). Si motorul se aude f bine.

Link către comentariu

Hmm, picture in picture ala a aparut in vreun update mai nou ? ... ca in primavara nu l-am avut in Harry !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Trasele sunt cat de cat alese, mai am de lucrat pe perioada de franare si viteza in viraje.

Dupa cum am mai spus, se poate cobora sub record, fara sa mai umblu deloc la masina. Doar din experienta!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!