Jump to content

Audi A3 2007


Dr.G.Silviu

Postare recomandată

  • Replies 589
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Dr.G.Silviu

    220

  • Kostas

    41

  • JUG

    36

  • xht20

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, stau perfect in cutie in portbagaj :))

N-am apucat sa-l montez inca (astept bucsele de la superpro sa fac toata masina)

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu

Mersi :)

Au venit bucsele de la SuperPro. Asa schimb toate bucsele, care cred ca au cam imbatranit.

post-15101-13752979107358_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

La demontarea ambreiajului am constatat ca arcurile din discul southbend mai aveau putin si isi luau zborul.

post-15101-13786301036161_thumb.jpg

I-am trimis tot ansamblul lui Hexer si dupa o lunga perioada de asteptare, aseara am reusit sa termin cu cutia. Impresiile initiale sunt pozitive, nu sunt zgomote ciudate si parca acel chatter specific volantelor single mass a disparut. Nici cu aerul conditionat pornit nu se mai aude. Poate dupa rodaj, vor reveni acele zgomote, dar deocamdata toate-s bune.

Intre timp, mi s-a oferit o ocazie ce n-am putut s-o refuz si m-am ales cu suporti motor-cutie VF Engineering. Motorul nu mai flexeaza deloc si schimbarile de viteza sunt perfecte (n-am testat inca la peste 5000rpm)

Partea mai putin placuta e, ca single mass si tampoane intarite nu dau bine zgomotul din interior. Nu este ceva grav, dar sper se mai atenueze.

Fac rodaj 500-1000km si revin cu impresii.

Link către comentariu

Vad ca nu vrei sa montezi scaunele alea. :)

Daca nu iti plac, iti dau eu niste bani si ti le iau de pe cap sau din garajul lui Nenea Iancu, unde-or fi. :))

Link către comentariu

Sunt date la tapiter inca de la Paste! S-a lucrat intens la ele pana acum! Sau nu! :))

 

Nu stiu daca apuc sa le montez anul asta...

 

Ti le vand la modestul pret de 4000 euro. Asa neterminate cum sunt.

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Vinerea trecuta, am mai bifat un track day la Hungaroring

Incep prin a spune ca a fost o zi superba, cu temperaturi ideale. Nici compania n-a fost rea tongue.gif 

La mine, prima sesiune preconiza o zi plina de supravirari si de lasat alte masini sa ma depaseasca. Pista fiind foarte rece, nu am incalzit cauciucurile nici macar in ultima tura! Asa ca cel mai bun tur a fost de 2:23.8, si am zis ca in celelalte sesiuni sa nu alerg la timp ci sa reinvat masina pe asfaltul asta.
Primele ture din a doua sesiune au fost mai stabile si am scos ESP-ul. Dupa ce am scapat masina in virajul 2 si am decis ca urmatoarele ture sa fie de racire si abia in ultimul tur sa fortez. Se pare ca a dat roade si am scos best-ul zilei de 2:15.07.

 

http://www.youtube.com/watch?v=SX1F50qJErk
 

La 0:35, in virajul 3 am fost foarte aproape s-o scap dar am redresat-o la timp. Scartaitul ce se aude in filmare este cauciucul ce atinge in aripa. Se v-a rezolva dupa ce montez aripile OSIR.

Restul de sesiuni au fost mult mai aderente, dar din cauza traficului n-am reusit sa scad sub acel tur. 

Daca la track day-ul anterior am simtit ca nu mai am cum sa scad din acel 2:19.1, acum sunt sigur ca recordul personal poate fi doborat fara sa mai umblu absolut deloc la masina. Pe scurt, foarte multumit de cum s-a comportat.

Mai pun inca un tur de 2:15.86 cu Acidutzul si Rex in prima parte

 

http://www.youtube.com/watch?v=Lgak3Z-6BH4

La 0:52 se vede un usor slide, mai dramatic in masina decat in video smile.gif

Vor mai urma pe masura ce le urc pe youtube.

Link către comentariu

Multumesc Acidutzul & Kostas!

Stefan, nu m-ai incurcat, pentru ca nu am venit cu scopul sa bat toate recordurile. Am fost pe principiul "fun si intoarce-te acasa intreg" :))

 

Ceva poze

 

post-15101-0-13274600-1381393038_thumb.jpost-15101-0-68332900-1381393050_thumb.jpost-15101-0-24251900-1381393060_thumb.jpost-15101-0-09282900-1381393070_thumb.jpost-15101-0-69102200-1381393078_thumb.jpost-15101-0-66842200-1381393092_thumb.jpost-15101-0-91957800-1381393101_thumb.jpost-15101-0-03398800-1381393120_thumb.jpost-15101-0-72005000-1381393132_thumb.j

Link către comentariu

Ce jante aveai pe masina? seamana cu cele a lu' REX

Modificat de robi_zet
Link către comentariu

Sunt exact ca alea ale lui Rex si GTSport. BBS VZ 032 17x8 ET 50.

Le-am luat special pentru track

Modificat de Dr.G.Silviu
Link către comentariu

Kumho V70 pe ultimul lor drum :)) Nici nu stiu cum am ajuns inapoi cu ele pe masina.

Next track day v-a fi cu Federal RSR

Link către comentariu

Tot Federal o sa imi iau si eu. Nu vad cum s-ar putea justifica diferenta de >100EUR/ buc pentru R888 sau Direzza 03G.

Mai gasisem un pret bun la AD08, dar sa vedem daca se repeta si la iarna.

Link către comentariu

Federalurile le am de 2 ani si am mai fost la un track day cu ele. O sa vad diferentele directe intre Kumho si RSR daca prind aceleasi conditii de temperatura.

 

Prima data, am ramas impresionat de RSR, dar nici nu mergeam atat de tare...

Link către comentariu
  • Administrator

poate ne strangem 3-4-5 si discutam de anvelope .. as avea o sursa buna din germania 225/45/17 Federal 595RS-R achizitia la 115euro + transport. Din experienta pe 4 gume de obicei este 50-60euro transportul.... Mai este Federal FZ-201 la 220euro/bucata... dar facem daca e discutie pe topic separat sau PM cu toti cei interesati sa vedem discutia... eu mai am Toyo pentru o iesire (probabil prima din primavara) si apoi achizitie noua.

Link către comentariu

Federalurile mai merg 2-3 track day-uri, deci nu imi caut inca... 


Mai degraba caut anvelope pe 18 de vara

Link către comentariu

D-astea imi trebuie si mie. Poate ne combinam mai multi la roti de vara normale.

Dar nu mai iau PS3. Au fost foarte proaste. Le-am dat jos saptamana trecuta si una este la sarme.

Modificat de Johnny Bravo
Link către comentariu

Cum se comporta LSD-ul? Simti vreo diferenta cu el? Ma tenteaza si pe mine ca deja cresterea de cuplu isi spune cuvantul.

Modificat de puputavi
Link către comentariu

LSD-ul nu prea se simte pe strada la o masina daily cu un mers normal. In schimb devine periculos pe ploaie cand se formeaza balti si incepe sa-ti traga masina in toate partile. Daca nu esti atent, te poate arunca usor pe alta banda sau chiar pe contrasens!

Pe circuit, se schimba povestea... nu smuceste si iti transforma masina vizibil in bine. Daca anul trecut patinam semislickurile la iesirile din viraj, acuma n-am avut nici un fel de problema.

Recomandarea mea ar fi sa nu-ti iei LSD decat daca ai de gand sa mergi pe circuit de 2-3 ori pe an. La o masina de zi cu zi, nu-si justifica pretul!

 

Cu niste cauciucuri bune rezolvi foarte multe.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!