Jump to content

Audi A3 2007


Dr.G.Silviu

Postare recomandată

Domnu` jug scuzele mele...ma plictiseam....mai slab cu comenzile la ora asta :))

am un prieten cu un R27 care a avut un eveniment nefericit. Daca nu iau eu scaunele iti pun o vorba buna...dar pui tu piesa de Reno pe VW? :))))

Link către comentariu
  • Replies 589
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Dr.G.Silviu

    220

  • Kostas

    41

  • JUG

    36

  • xht20

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multa confuzie pe topicul asta :)) Sporster CS, OEM Recaro... multe variante :)

Chuckie, ti le iau si le pun pe clio symbol, dar le dai ieftin ca sunt pentru volan pe dreapta :) Si mai trebuie adaptate :))

Link către comentariu

Pun, pun, ce sa fac. Motoarele de Renault nu-s bune, dar plasticele sunt bune si din belsug :P

Serios acu', sa ma ai in vedere.

Link către comentariu

Sunt pe partea buna domnu` doctor :)

Ti le dau se le pui pe locurile din spate,dar o sa avem probleme la vara cand bagam biclele :))

Link către comentariu

A, si mai e o chestie cu astea OEM... nu au easy entry. Dar o sa vad daca se poate face transferul de la ale mele. Daca nu, asta e, oricum nu prea bag oameni in spate.

La cele de RS4,5, etc exista optiunea de aripioare laterale reglabile si reglaj lombar. Dar e prea mare bataie de cap retrofitul la pompa de aer si pernite.

Link către comentariu

Nu stiu ce ma fac cu voi, n-aveti liniste... :lol:

Modificat de WRC
Link către comentariu

Ca sa nu mai fie confuzii

Sportster CS post-15101-0-36423400-1358523420_thumb.j

Recaro OEM post-15101-0-17649200-1358523432_thumb.j

@WRC ce vrei?! suntem tineri :))

Modificat de Dr.G.Silviu
Link către comentariu

Scuze Silviu pentru confuzia de mai sus.

Cele OEM arata mai bine. Rave intre Sportster CS si Recaro OEM din pozele mai sus nu doar tapiseria difera..

Link către comentariu

Dimensiunile difera intre ele... plus, ca pe CS exista spatiu special de airbag. Deci nu au nici o legatura!

Mai usor.. poti sa te uiti la forma triunghiurilor din spatare si o sa vezi ca sunt diferite.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am ridicat masina de la service. A fost pentru revizie (98.000km), pus deflectoare TT pe bratele de la suspensie, bielete antiruliu reglabile, schimbat cam followerul (cel vechi nu are nici o urma de uzura, deci ramane de rezerva) si in sfarsit schimbat caseta de directie (cea veche cloncanea destul de nasol)

Caseta este una de TT, pentru ca aveam in plan schimb cu fuzetele de TT si planetarele de TT. Practic acum, am tot trenul de rulare de TT mk2. Masina, pare mult mai inchegata si parca mai confortabila!

Partea proasta e, ca n-am reusit decat un -1.53 camber si nu sunt decis daca sa montez camber plates de la ground control (deja achizitionate). Cu ele voi reusi undeva la -3 grade, dar si un cloncanit specific flanselor solide... Sunt inca indecis.

Problema arzatoare din momentul asta, este distanta intre etrier si janta. ApRacing recomanda minim 4mm, iar eu am 2mm. M-am gandit la alte jante cu ET mai mic(acum ET56, 7,5J), dar ar iesi prea mult in afara si mi-ar atinge in aripa. Asta ar insemna aripi de la OSIR (alti bani, alta distractie).

post-15101-13632932743655_thumb.jpg

post-15101-13632932986531_thumb.jpg

Link către comentariu

Tine si tu telefonul ala drept cand postezi, sa nu mai rasuceasca pozele.

De ce ai pus bielete reglabile?

Link către comentariu

La mine le arata bine... Si pe tapatalk si pe laptop. Poate la tine e ceva.

Am pus reglabile pentru ca imi atingea bara stabilizatoare in bratul de suspensie. Asa se intampla cand cobori masina... Cei cu air, scot bara stabizatoare cu totul :)

Link către comentariu

Ai schimbat bieletele si pe fata si pe spate? De la cine sunt?

Link către comentariu

Ce fac deflectoarele de TT, canalizeaza aerul spre frane?

Singura solutie pt jante e sa cumperi unele gandite pentru BBK-uri(spite arcuite mai mult) sau sa iei ceva cu 8J si ET mai mare(58) ca sa iasa putin mai mult in afara, asta daca e loc inauntru si nu bat in amortizoare.

Oricum jantele tale OEM sunt prea incarcate: nu lasa sa treaca prea mult aer la frane si spitele sunt aproape perfect verticale.

Link către comentariu

Doar pe fata... Sunt de la KSport. Le-am gasit extrem de greu, undeva in SUA. La noi, n-am gasit deloc!

@JUG nu am vazut jante 17" 8J ET58 nicaieri! In teorie stiu ce-mi trebuie, dar nu prea gasesc. Acuma cu noile fuzete, am destul spatiu pana la amortizor.

Modificat de Dr.G.Silviu
Link către comentariu

Pune niste distantieri daca mergi pe circuit pana iei alte jante. Un distantier de 5mm nu dauneaza asa rau masinii !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Pe un distantier de 5mm e posibil sa nu i se mai centreze janta. Stii vechea poveste fusco...

Link către comentariu

O sa incerc cu inelele de centrare pe care mi le-a trimis DaveB. Fara inele nu se centra roata si imi vibra.

post-15101-13633410456071_thumb.jpg

Link către comentariu

Inca nu e cea finala, am facut-o la Gabitza sa pot merge cu ea. Dar da, la Seleniu o fac pe cea de circuit

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!