Jump to content

mi se reseteaza la pornire ceasul si km


keyafy
 Share

Postare recomandată

si mie mi se reseta ceasul cu bateria veche si nu stiam de ce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ByZ

    10

  • robert28

    3

  • Rebel_Boy

    3

  • keyafy

    3

Top Posters In This Topic

La fel am patit si eu , nu se aprindea plafoniera si nu mergea inchiderea, era de la o siguranta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de curand am observat ca mi se reseteaza ceasul...km(trip)raman trapa se deschide inchiderea centralizata merge...doar ceasu se reseteaza...o fi tot de la baterie? :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca iti merge lumina interioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut vin si eu cu o problema, la mine siguranta aceea nu exista iar lumina interioara functioneaza numai daca am pozitzia pusa la fel si cu bricheta doar daca e pozitia pusa ...

Ce sa fac .. sa pun siguranta acolo sau directia electricianul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai ceva improvizatii pe acolo.Daca ai loc pentru siguranta, pune-o. Ar fi bine sa dai si pe la un electrician sa iti modifice legaturile improvizate ca sa le faca stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Azi dupa ce am demontat fata la portiera si am umblat la un fir de la difuzor.Dupa ce am terminat toata treaba am observat ca nu se mai inchide masina.Se arsese siguranta 21 de la trapa,inchidere,bricheta,bord si lumini interioare...am schimbat-o si iar sa ars.Unde poate fi acest scurt?A mai patit cineva asa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca spui ca dupa ce ai desfacut fata a inceput problema asta eu zic sa deschizi din nou fata si sa incepi sa cauti pe acolo ca sigur e vreun fir care face masa pe undeva ,sa nu fie chiar firul de la difuzor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca din cauza firul de la difuzor sa se arda?Casetofonul nu e pe siguranta 21...In fine maine tre sa le iau pe toate pe rand...Inchidere,bricheta,lumini plafoniera,bord,trapa.Cred ca voi incepe cu portiera care am desfacuto ca sa fiu mai sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi eram sa raman fara masina...Sa incep cu inceputul.Am fost de dimineata sa cumpar sigurante,am pus exact siguranta care trebuia...si anume de culoare albastra de 15 A.

Si incep:

Deschid trapa,nu se arde siguranta.Aprind lumina interioara,nu se arde.Pun contactul, nu se arde si tot asa...Le folosesc pe toate trapa,bricheta,lumina interioara,inchidere etc tot nu se arde.Mai tarziu cand am coborat la masina dupa ce am lasat portiera din spate mai mult timp deschisa am observat ca iese fum din mufa dintre portiera si stalp.Incet incet iesea fum din tot pragu si din difuzorul din bord...Un vecin a scos repede borna la baterie,eu m`am fript tot pe la maini incercand sa stang firu care se aprinsese.Cand ma uit la siguranta se topise plasticul de pe ea dar nu sarise ! Si am pus exact aceeasi culoare de 15 A ! In fine gasisem firul cu pricina.Neamtul care umblase la geamul din spate din cauza ca nu mergea nu a pus firele exact pe clema aia de plastic care le tine legate.El le-a lasat sa umble balau si se prindeau in tija care are treptele la portiera si asa s-au taiat si mi-a facut o mare bucurie.Mare om gospodar !

Acum va trebuie sa-mi refac instalatia de la portiera din spate pana la relee sau unde duce ea...are cineva schema de la inchidere?

Sper sa nu fie afectate alte fire...in fine fa urez numai bine si aveti grija sa invatati din greselile altora :( Cand aveti un scurt incercati sa`l depistati sa nu va para rau mai tarziu...

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina a fost adusa din germania de tine?

ca daca nu ,sigur asta nu e mana neamtului acolo ,nu prea le sta in caracter sa faca lucruri de astea romanesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mi-a fost adusa de un prieten care se ocupa cu treburi de astea...Stie cineva daca firele de la inchidere duc si la ECU?Sau doar la panou de sigurante?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Masina mi-a fost adusa de un prieten care se ocupa cu treburi de astea...Stie cineva daca firele de la inchidere duc si la ECU?Sau doar la panou de sigurante?

de la inchidere la ECU nu cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu pateam la fel dupa ce o porneam se reseta ceasul dar am cumparat acuma recent o baterie noua si totul merge perfect ms de sfaturi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi se mai aprind luminile interioare, nu merge trapa si se reseteaza ceasurile. pe cand incepeam sa ma plang la un prieten, fac si pana... Ma duc imediat sa vad de siguranta aia si va zic ce am rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de intarziere. Era siguranta 21. Am schimbat-o si a mers totul ok. S-a ars din nou...cred ca am cea la trapa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut la toata lumea.

Am si eu o problema asemanatoare. De curand am avut probleme cu electromotorul si l-am schimbat. Dupa aceea B.C nu mai retine Km rulati, Consumul mediu, Timpul cat am condus, constant ramane doar temperatura.

Am verificat curentul din baterie la pornire, si intradevar scade pana la 10 v.

Becul din interior merge.

De mentionat este faptul ca ceasul nu se reseteaza, el ramane normal.

Am verificat si bornele de la baterie si sunt curate.

Am incercat sa caut siguranta 21, si la mine siguranta 21 este de la faruri.

Ceva sfaturi si ptr mine?

Interesant este faptul ca aseara am incarcat ieri am incarcat bateria, si intradevar nu am avut probleme, B.C-ul parea ca se comporta normal, dar dupa ce o noapte de stat in garaj, a doua zi s-au resetat din nou!

Sa fie bateria?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

David tu ai postat in sectiunea Golf3/Vento si bineinteles nu avem cum sa te ajutam,incearca la sectiunea Golf4/Bora si cu siguranta te vor ajuta colegii.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

david poate sa fie de vina si bateria dar poti merge la un service sa-i faci un test sa vezi in ce stare se afla bateria ta sau incearca sa pornesti cu o alta bateria si de preferabil cu una de amperaj mai mare 70+.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal si la mine , a picat bateria am luat o Caranda care mi-a picat la 3 luni dupa ce am luat-o.Am fost la service si mi-a pus aparatul a masurat si scadea sub 10 V mi-a spus asa daca bateria scade sub 10 V e o bat moarta.Deci mai mult ca sigur ai bateria dusa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti,

am scapat usor. Eu nu am stiut ca Computerul de bord are doua pagini.

in Bc 1, ecranul se resetaeaza automat dupa doua ore dupa ce am scos cheia din contact.

iar bc 2 nu se mai reseteaza, decat daca soferul tine apasat resete mai mult de 3 sec.

Ptr cei care nu stiti, daca apasati butonul reset usor, se comuta din bc1 in bc2.

In coltul din dreapta al ecranului apare un 1 sau un 2 dupa caz.

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bine ca ti-ai rezolvat problema, dar de acum sa postezi in aria dedicata.La masinile noastre este putin altfel maneta de BC si se procedeaza altfel pt reset si pt a comuta intre Bc1 si Bc2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

de 2 saptamani aceeasi problema, resetare ceas si kilometraj, uneori in timpul mersului, fara sa afecteze cu ceva masina, alte ori la pornire si chiar o data am gasit-o astfel dimineata, resetata. nu simt vreo problema, doar becul de la plafoniera, dreapta, ramane insa aprins in timpul mersului tot de atunci. vag com mi-a dat urmatoarele:

18058 powertrain data bus: missing message from instrument cluster

p1650 - 35 - 10 - - - intermitent

01598 drive battery voltage

27 - 00 implausible signal

bateria fiind de peste 5 ani, e posibil sa fie aceasta sursa problemei?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce masina ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

polo 9n, 2002, 1.2. nu am rezolvat inca problema si nu prea gasesc referinte utile. daca verific acumulatorul dimineata, imi arata undeva sub 12 volti si scade pana pe la 11 daca pornesc mai multi consumatori. dupa ce pornesc motorul, tensiunea e intre 13,6-14 v.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!