Jump to content

scufi - MK2 TD


dieselbee

Postare recomandată

M-am decis si eu ca proaspat forumist sa descriu aici cum am inceput si unde am ajuns.

In "familie" mai este un copil VAG, un Seat Ibiza 1.4i din '95. Momentan nu circul eu cu ea, dar am rulat suficient ca sa ne imprietenim foarte bine. Masina o puteti vedea prin Timisoara.

Cum viata ne-am mutat la Arad, si pe forum m-am lipit de gasca de la Arad. Baieti de treaba! Posibil sa ajung si la Timisoara la vreo intalneala.

Curenta intamplare a inceput undeva la finele lunii Iulie, cand presiunea de a mai avea o masina in familie a devenit insuportabila deci am ajuns la mega-piata din Arad, cateva weekenduri la rand sa studiez oferta. Nu voriam ceva nou, cerintele de baza ar fi fost:

- 4 usi,

- motorizare cat se poate de economica

- sasiu rezistent,

- istorie buna (atit a modelului cat si a masinii propriu zise)

- stare cat de cat OK

Luand toate astea in considerare, mi-a facut cu ochiul un Golf 2 1.6 TD, rosu, din '89. Starea generala era OK, asa ca am negociat si de la 2650 am ajuns la 2200.

Luand masina acasa mi-am dat seama ca lucrurile nu sunt chiar asa de roz precum par, ceva de genul afara-i vopsit gardu', inauntru ii leopardu. Adica:

- masina acumulase cateva zone de rugina in special pe "burta" si in zona busonului de la rezervor. Toate astea de la lucrarea de revopsire anterioara, la care hidroizolatia s-a facut probabil fara interes.

- tapiteria interna era murdara, bucati din plafon incepeau sa se desprinda

- jantele de Al necesitau chituire/revopsire (julituri, vopsea veche care se decojea)

- telescoapele de la haion obosite

- bord plin de praf

In rest totul functional.

Astfel m-am apucat de procesul de reconditionare a masinii.

Detalii am sa postez aici. Din pacate poze prea multe nu am facut, asa ca doar voi povesti. Eram prea murdar tot timpul ca sa pun mana pe aparatul foto. :D

Link către comentariu
  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dieselbee

    34

  • capone26

    4

  • bogdan.tuta

    3

  • Electronic

    2

si totusi asteptam si poze :icon_thumright: before - after :D

cat mai multi km fara incidente neplacute

Link către comentariu

si am continuat asa:

post-28584-1222413981_thumb.jpg

post-28584-1222414005_thumb.jpg

post-28584-1222414013_thumb.jpg

post-28584-1222414041_thumb.jpg

post-28584-1222414053_thumb.jpg

momentan suntem asa (rezolvat lumini bord, praf, dezlipiri):post-28584-1222414157_thumb.jpg post-28584-1222414167_thumb.jpg

Investitia consta in urmatoarele, pana acum:

- produse Loctite (Super Rost Killer, Polish, ceara pt cavitati) aprox 90 RON

- telescoape haion: 80 RON (noi)

- fusta schimbator: 10 RON

- ulei, filtru aer, unsoare rulmenti, ulei de frana: 150 RON

- mastic pensulabil, spray bitum antifonant, chit reparatii, smirglu fin de 400: 120 RON

- kraftkleber (prenadez), diluant: 70 RON

- sprayuri vopsea (dupa cod culoare, negru, lac, argintiu pt jante): 160 RON

- diverse piese SH de la schrot (plasticuri de interior, suruburi, ornamente, carlig remorcare): 230 RON

- solutie curatat textile: 13 RON

- tapiterie material textil 3 mp: 80 RON

Nu am mai pus aici materialul marunt: pensule, lavete, servetele, etc. :-)

- manopera: 160 RON pt astupat gauri de pe burta masinii (sudura+mastic)

Ce am facut pana acum:

- am curatat bordul de praf

- am refacut insertiile de burete la caile de aerisire + curatat interior cat s-a putut

- dat jos sa schimbator, tapiterie (covor mocheta) din fata , rezolvat pete de rugina, gauri.

- curatat covor fata, uscat, montat la loc

- schimbat fusta schimbator

- curatat traseu ventilator (ventilator demontat, inclusiv ciuperca de la admisie)

- revopsit prag sofer (zgarieturi de la picioare), corectat cateva zone cu vopsea sarita

- jante aluminiu curatate, chituite, revopsite, lacuite

- emblema VW fata revopsita, lacuita

- tapiterie usi curatate, bariere de vapori refacute (unde era cazul), usi antifonate pe interior cu ceara

- usa spate dreapta revopsita (partea dinspre prag avea rugina)

- tapiteria de plafon data jos si retapitata complet (aici am pus cel mai puternic osul la contributie), inclusiv turela, pe care am curatat-o cu ocazia asta.

- zona de la interiorul busonului de rezervor antifonata (avea rugina)

- inlocuit complet uleiul de frana, sistem de frana aerisit

- rulmenti spate curatati si re-gresati

Urmeaza montarea carligului si partea mecanica de pe fata (bucse, directie).

Modificat de sza_bee
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Nah, ca am scapat si de mekanic.

Masina a ajuns la el miercurea trecuta, pesele le-am cumparat joi, masina am ridicat-o ieri. Din cate imi dau seama s-a lucrat bine, acu' e de vazut ce mai apare ca si efect colateral.

Am schimbat bucsa suport motor din fata, antigelul, bucsele trapez (toate 4), reverificat sistemul de franare, reglat motor sa nu mai scuture la start-up, distributie completa, curea alternator, rulment fata dreapta, reglat schimbator, completat ulei.

Ultima, din pricina ca unde am schimbat uleiul, s-a facut cu aspirare, care a durat cam 1 ora, iar pe urma mesterul probabil ca se plictisise de mine si nu a asteptat sa se scurga tot uleiul din bidon ci il arunca repede si il desfacea pe celalalt (am avut din alea de 1L). Normal ca la urma nu era suficient ulei in motor, dansul recomandandu-mi sa-mi dea un litru de la el cu 40 ron. Chiar fraier nu-s. Si asa m-a costat 20 ron schimbul.

Pt restul de piese am platit 350 ron cu TVA cu tot, iar manopera a fost 250. Rezonabil, zic eu.

Avansez si cu bara din spate, suportul e deja vopsit, urmeaza clemele de prindere, bara cu carligul si apoi montatul la loc.

Vin si poze, doar ca nu am apucat ieri ca eram bona la BB.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

iaca revin cu pozele mult asteptate (o fi asa?)

Cert este ca desi fac o gramada de operatiuni DIY, mai rar stau cu camera foto pe langa mine ca sa pot imortaliza fiecare moment. Cand lucru, lucru, cand fotografiez, atunci nu lucru. In fine. Astfel rezulta o insiruire de fotografii care nu tot timpul urmareste indeaproape evolutia lucrarilor.

Sa revenim la oiaia noastra, Scufi. Am lasat-o forumistic vorbind in stadiul "fara bara" in spate si proaspat venita de la mekanic.

Ce am constatat dupa interventia mekanicului este ca masina merge putin mai cursiv, parca nu scutura asa tare (la pornire), franele sunt mai eficiente. Am ramas si cu sechele:

- cablul de la alternator fluiera la pornire. Asta l-am strans eu, n-a fost mare lucru.

- nu merge socul. Degeaba trag de el la motor rece, nu se simte nici o diferenta. Imi poate explica cineva unde sa caut cablul respectiv? Poate nu mai este legat la locul lui.

- apare o bataie din zona motorului pe drum denivelat, foarte ciudata. Bag seama ca o fi careva dintre ceilalti suporti de motor. trebuie verificat.

Am sa pun cateva poze din procesul de demontare-curatare a barei spate, care a fost un cosmar la partea de dat jos si dezmembrat.

Odata ca suruburile cu care era prins de caroserie erau intepenite la maxim, cu tot cu WD40 aplicat de mai multe ori nu au vrut sa iasa. Pe urma, alt cosmar, suruburile cu cap patrat care tin suportii de prindere de sasiul de bara s-au miscat din loc si se invarteau cu tot cu piulita. Solutia a fost flexul, ca altfel nu am reusit sa le scot.

Dupa operatiunea de flexare am curatat restul de rugina si am aplicat o solutie de la loctite (se vede in poze), dupa care am vopsit bara.

post-28584-1224573688_thumb.jpg

post-28584-1224573705_thumb.jpg

post-28584-1224573717_thumb.jpg

post-28584-1224573735_thumb.jpg

Dupa cateva zile am avut timp de a pune totul la loc. Asamblarea a decurs mai lin decat ma asteptam, am terminat intr-o dupamasa. Singura parte dureroasa a fost re-montarea barei de plastic pe bara de metal. Chiar daca ambele erau curate, parca nicicum nu vroiau sa se potriveasca gaurile, zici ca era diferenta de 2 marimi intre ele. Dupa ce m-am chinuit cam 2 ore am repus aprox 85% din ele la locul lor. Asa a si ramas. Am mai tras o "dunga" de ceara pt cavitati peste si am montat bara la loc cu tot cu carlig. Rezultatul:

post-28584-1224573969_thumb.jpg

Iata si cateva poze cu makina, asa la repezeala. post-28584-1224574160_thumb.jpg

post-28584-1224574183_thumb.jpg

post-28584-1224574197_thumb.jpg

post-28584-1224574213_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

In ultima vreme nu am prea buchisit nimic pe la masina.

Adica nimic senzational.

Sub bancheta din spate, pe burta masinii este o bara care trece pe sub teava de esapament, prinsa in 4 suruburi. Deoarece am agatat de cateva ori cu bara aia diverse ridicaturi, era si stramba si suruburile in care statea erau desprinse din tabla, m-am decis s-o dau jos. Daca stie cineva care o fi rolul ei, sa-mi zica!

Cu ocazia asta a iesit din masina toata mobila, plus mocheta din spate, pe care am dus-o la spalat.

Am fonoizolat podeaua, am astupat toate gaurile/juliturile de pe burta, am mai dat cu spray bitum peste materialul fonoizolant. Sper ca in felul acesta sa nu mai am probleme cu rugina vreo cativa ani.

Peste 2 zile am montat totul la loc. Mai trebuie sa-mi dau seama de unde intra apa pe la chederele de la usile din spate, am o vaga banuiala ca vine din usa, din cauza ne-lipirii corespunzatoare a barierei de vapori. Trebuie sa verific punctual (adica sa torn apa in/pe usa si sa vad unde intra).

Am montat si husele pe bancheta din spate, arata mult mai bine asa. Am sa revin cu poze in scurt timp.

Link către comentariu

O fi bara stabilizatoare spate ?! ;) - posteaza o poza cu bara montata si poate ne dam seama careva....

Mult succes in continuare si imi place porcesul de restaurare inceput! :dry:

Succes in continuare!

Link către comentariu

Bara stabilizatoare nu are cum fi, ca nu este legata de ax. Am sa fac o poza cu ea demontata si daca se mai lasa cu vreme calda ma bag si sub masina sa pozez locul de unde a iesit.

Azi masina a dormit afara sb cerul liber. Daca ajung acasa am sa verific cum stam cu umezeala. Cred ca va trebui sa ma apuc intr-o zi cu soare sa refac barierele de vapori , ca se pare ca nu am facut o munca prea buna in zona respectiva.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Scufi a intrat la apa.

Degeaba am refacut barierele de vapori, ca tot se gasesc niste mici pliuri care nu au culcat bine, pe unde se prelinge apa. Drept urmare va mai trebui un workshop de o zi doua ca sa pun la loc totul.

Dintre benzile dublu adezive existente pe piata ce imi recomandati? As prefera sa fac o treaba buna, fara sa mai trebuiasca sa revin asupra subiectului.

Pana una alta am citit threadurile aferente de pe vwvortex.

Sa vina primavara!

Link către comentariu

Am revenit cu pozele de rigoare.

Din tot procesul de refacere a berierei de vapori, cea mai ciudata faza a fost deplasarea de la garaj pana in casa, cu usa (usile) demontata/e. Am ales aceasta varianta pt ca in garaj nu am spatiul necesar (lumina, etc).

Am inceput prin indepartarea solutiei folosite anterior (duct tape), dupa care am pliat jumate din folia existenta in interiorul usii. A urmat curatarea intensa a mizeriei si a adezivului ramas de la montajul original, apoi dimensionarea noii folii, lipirea benzii dublu adezive si aplicarea noii folii la locul ei. Excesul de folie l-am taiat , iar in locurile in care era necesar am mai re-aplicat duct-tape pentru siguranta.

Din pacate nu m-am descurcat cu bolturile de plastic care tin in loc clemele de sustinere-fixare a usii, cf. indicatiilor de pe vwvortex am incercat sa le scot cu un dorn dar nu s-au miscat deloc. Banda dublu adeziva nu am reusit s-o modelez dupa curburile usii, ca facea cute, care nu prea imi lasau impresie buna, asa ca am modelat suprafata prin adaugiri , care sa se acopere una pe cealalta.

Azi a plouat, cand ajung acasa, am sa ma uit dupa rezultat.

Daca tot am avut tot ansamblul la indemana, am mai facut cateva imbunatatiri aspectuale si functionale. Astfel au ajuns la ordinea zilei mecanismele de inchidere ale usii si chederele de la geamuri. A se vedea din poze unde am fost si unde am ajuns. Completarile la chedere le-am confectionat dintr-o bucata de cheder de la alta masina (achizitionat, nu furat!!!). La mecanismul de inchidere am descoperit fericit ca exista sistem de protectie pentru copii :angry:

Iata si pozele

post-28584-1228313458_thumb.jpg

post-28584-1228313489_thumb.jpg

post-28584-1228313525_thumb.jpg

post-28584-1228313563_thumb.jpg

post-28584-1228313380_thumb.jpg

post-28584-1228313684_thumb.jpg

post-28584-1228313713_thumb.jpg

post-28584-1228313724_thumb.jpg

post-28584-1228313776_thumb.jpg

post-28584-1228313785_thumb.jpg

post-28584-1228313846_thumb.jpg

post-28584-1228313870_thumb.jpg

Link către comentariu

Masina a trecut cu bine testul de apa de ploaie (recenta). Am mai observat o aratare asemanatoare la usa de la "soacra". Asta o sa mai dureze un pic pana o dreg, cam stiu unde intra apa.

O alta problema aparuta este slabiciunea oglinzii de la sofer, care a avut o intalnire de ordinul 0 cu un obstacol si acum sta intr-o pozitie nefireasca. Nu stiu ce sa fac s-o lipesc la loc sau s-o inlocuiesc.

Am nevoie in continuare de piesele de mai sus :-) (scaune, etc, la care se mai adauga si niste mud-flapsuri pe fata si spate)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am mai avansat cu masina.

Am petrecut 3 nopti pana am reusit sa refac orientarea facrurilor astfel incat sa si vad ceva, sa nici nu orbesc pe cei care vin din sens opus. Partea asta a fost o varza totala, toate erau dereglate, pana la extrema in care cu faza lunga din dreapta vedeam coroana pomilor de pe partea stanga a drumului.

Sistemul folosit la ghidarea farurilor nu este foarte intelept, din 2 suruburi se poate obtine miscare pe orizontala si verticala. nu se poate lucra la focus in schimb, iar daca becul propriu zis este de proasta calitate sau nu este montat corect, rezultatul este dezastruos. Am reusit sa fac din nou mobile suruburile prin care se regleaza farurile, erau intepenite rau. Din pacate am reusit sa rup 3 din cei 8 suporti de reglaj. Unul, de la faza lunga, l-am lipit la loc, celelelte, de la faza scurta le-am inlocuit cu un sistem piulita-saiba-saiba-piulita. Nu este chiar ce a fost inainte, dar functioneaza!. Am inlocuit si toate becurile, astfel incat acum am acelasi factor de luminozitate. Restul le-am tinut de rezerva, ca nu se stie.

Oglinda am reusit s-o demontez asa rupta cum era. Cam naspa subiectul! Intr-un final am decis s-o lipesc la loc, ca nu aveam 40 de ron pentru alta SH. Astfel ca a urmat demontarea totala (sticla jos, sistem de orientare jos), curatarea intensiva, lipirea, apoi re-montarea in ordine inversa. A fost interesant sa constat ca cele 3 bowdenuri prin care se realizeaza miscarea sticlei au totusi o ordine definita de montare in soclul manetei. Asta a insemnat inca un proces de demontare montare. Cu rezultatul astfel obtinut am purces la masina si am pus totul la loc. Rezultatul este acceptabil (bate putin mai jos decat ar trebui dar pot trai cu asta), insa va trebui sa am grija pe la spalatoriile automate ca nu cumva din exces de zel careva baietas sa incerce sa mi-o culce in pozitia "parcat".

Sambata am performat un workshop al carui subiect a fost Seat-ul, cu urmatoarele subiecte: revizie frana spate, re-uns rulmenti spate, schimbat lichid de frana, schimbat papuci de vara cu cei de iarna, reparat etanseitate bobina de inductie, eliminat pasager clandestin de pe cutia de viteze (l-a strangulat ambreiajul pe saracu' sobo....)

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Precum zisesem mai devreme, imediat dupa craciun, Scufi a devenit donor pentru celalalt utilaj din ograda, care din cauza frigului si-a pierdut incarcarile electrice in asa hal incat nu a mai vrut sa porneasca de nici o culoare. Se pare ca masina si-a propus sa-si dea obstescul sfarsit, dand semne din ce in ce mai disperate in acest sens. Dupa faza cu bateria, s-a rupt un suport motor, la 300 de km de casa, dupa care, la drumul de intoarcere am reusit sa scot planetara stanga din cutia de viteze, cu ajutorul unei denivelari.

Am ramas pe marginea drumului cu motorul mergand si cam atit. Cu ocazia asta le multumesc tuturor soferilor care au oprit sa ma intrebe de sanatate si daca am nevoie de ajutor. Mai sunt oameni de omenie la noi in tara!

Dupa asemenea peripetii, Scufi a revenit in prim plan, iar dupa ce i-am montat la loc bateria si am transbordat majoritatea acareturilor de bord, i se prefigureaza o perioada aglomerata si cu multi kilometri.

Link către comentariu
Oglinda am reusit s-o demontez asa rupta cum era. Cam naspa subiectul! Intr-un final am decis s-o lipesc la loc, ca nu aveam 40 de ron pentru alta SH. Astfel ca a urmat demontarea totala (sticla jos, sistem de orientare jos), curatarea intensiva, lipirea, apoi re-montarea in ordine inversa. A fost interesant sa constat ca cele 3 bowdenuri prin care se realizeaza miscarea sticlei au totusi o ordine definita de montare in soclul manetei. Asta a insemnat inca un proces de demontare montare.

omule, te felicit..imi place ca nu lasi nici o problema nerezolvata..bravo

apropo...cum dai oglinda (adica geamul) jos..ca as vrea sa curat si eu putin caburile, sa le dau cu putina vaselina

bafta

Modificat de Electronic
Link către comentariu
omule, te felicit..imi place ca nu lasi nici o problema nerezolvata..bravo

apropo...cum dai oglinda (adica geamul) jos..ca as vrea sa curat si eu putin caburile, sa le dau cu putina vaselina

bafta

este destul de simplu, asta in cazul in care inca ai oglinda originala, care nu a fost bibilita in vre-un sens. Incearca sa demontezi ansamblul de pe usa, e o operatiune de maxim 10 minute, dupa care pune-l la loc cald (in casa). Nu se recomanda sa lucrezi cu plasticele in asemenea frig, pentru ca din cauza varstei lor devin casante si se rup usor.

Deci, cu oglinda data jos, o misti cu mana pana unul dintre colturi iasa in afara perimetrului de plastic al carcasei. Oglinda propriu-zisa este atasata la un suport de plastic (in cazul meu negru), care se prinde pe un dispozitiv tot de plastic (alb) care este actionat de parghiile (3 la numar) aferente. Cu o sursa de lumina vei putea vedea inauntru 2 gheare din plastic negru, care se tin de suportul alb mai sus amintit. Cu o surubelnita plata subtire poti desprinde aceste gherute si trage sticla spre tine. Trebuie sa repeti operatiunea pentru toate cele 4 colturile oglinzii. Astfel sticla se elibereaza din ansablul oglinzii si ai acces la partea de dedesubt, care deobicei se umple de praf si alte mizerii si nu mai face posibila miscarea sticlei in totalitate.

Atentie:

- este mult mai simplu sa aplici miscari ferme asupra sticlei oglinzii astfel incat aceasta sa atinga punctele limita de setare, iar intre timp sa aspiri sau sa sufli mizeria astfel dislocata. Nici macar nu trebuie sa dai oglinda jos. Aceasta solutie functioneaza doar daca tot ansablul interior al oglinzii este uscat.

- nu recomand ungerea traseelor bowden cu vaselina, deoarece astfel se va aduna mai multa mizerie in zona respectiva si sistemul se va bloca mai usor. Mai degraba le cureti cu un solvent puternic (diluant sau benzina) si incerci sa le tii curate.

In cazul meu a mai trebuit sa fac un "mod" la ogrilnda de la sofer. Deoarece sunt gabarit depasit (191 cm) nu puteam sa setez oglinda in asa fel incat sa vad bine in spate. Pentru a rezolva acest lucru am montat cateva saibe sub cele 4 suruburi care tin ansamblul de orientare al oglinzii de carcasa acesteia, modificand planul acestui ansamblu astfel incat sa-mi convina mie.

Din pacate poze nu am, ca era mare graba :-))

Spor!

Link către comentariu

mersi mult pentru informatiile foarte detaliate..o sa fac operatia asta...sper sa se mai incalzeasca putin ca e cancer rau :angry:

bafta si tie in continuare

Link către comentariu

Revin cu noutati :rolleyes:

Din nefericitul "accident" a rezultat un acaret marca alpine, care am reusit sa-l infig la locul cu pricina in bord. Acum am muzica de care vreau, am reusit sa conectez si antena (era alt tip de mufa). Boxele sunt un pic obosite, nu prea duc basii, dar deh... o iau mai incet ca si asa nevasta zice ca nu aud cum trebuie :-)))

Sambata am schimbat oloiul si filtrul caci am trecut pragul celor 210000 km. In rest totul in regula.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am mai avansat cu "restaurarea". Recent am intrat in posesia unei lunete cu cheder cu tot si a unei perechi de arcuri pe spate. Prima operatiune va fi luneta, ca sa rezolva odata dezaburirea de pe spate. Momentan nu functioneaza pentru ca nici unul dintre cele 11 sau 12 linii nu au continuitate. Ar fi o munca de sisif sa le refac cu kitul de reparatie cumparat.

Cu arcurile mai vedem. As incerca sa le ranforsez, ca sa nu se culce masina daca stau 2 persoane in spate. Caut fierar, sau idei DIY pentru executie.

restul pieselor lipsesc si acum cu desavarsire. Cine are idei, sa nu taca!

Link către comentariu

bravo domnu, muncesti f serios la ea, e de apreciat meticulozitatea ta ... spor in continuare, are noroc masina de un proprietar asa constincios :P numai bine

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

nu am avansat nimic cu masina, stagnam.

am reusit sa fac rost totusi de un fierar (in tzara!) care ar putea ranforsa arcurile. Insa domnu respectiv m-a intrebat daca vreau sa le mai lungesc sau sa ramana la lungimea asta. Nu stiu ce sa-i raspund deoarece setul cumparat nu pare a fi uzat dar nu am cu ce sa-l compar.

ieri s-a pus problema alarmei si a inchiderii centralizate pentru Skufi. Deocamdata sedinta a dar verdict negativ, mai asteptam fonduri in acest sens.

O sa caut si niste filmulete cu schimbat luneta in mod DIY, ca inca nu am facut asa ceva si n-as vrea s-o fac de oaie. Daca are cineva asa ceva sa poate da un sfat pertinent, bagati va rog!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

bravo frate

eu ma chinui de 2 ani sa fac cate ceva la al meu golf 1,6 td in 2 usi si nu mai reusesc

oricum am schimbat multe la el ca l-am facut ca nou, dar mai sunt inca multe

cu ghederu de la luneta e destul de simplu, dar trebuie atentie

de dat jos se da usor, pe interior cu o surubelnita dreapta

la pus e mai greu; merge foarte bine cu nu cablu de sufa subtire

care se pune in santul de la cheder se pune geamul pe haion si se trage de cablu

prin interior ca sa vina chederu peste dunga de fier a haionului

daca nu intelegi intreaba-ma si iti explic

ultima lucrare in iarna asta de 2 zile a fost franele

schimbat placute si fata si spate

pompa de frana noua 120 ron

garniturile etrier fata in vara

cilidri de frana pe spate, dupa ce am pus saboti am constatat ca nu am cum sa aerisesc

si da-le iar jos si injura pe ala care a rupt aerisitoarele

aerisit franele si acum nici noi nu au fost asa

schimbat amortizoare + arcuri noi pe fata

acum ma chinui cu cele de pe spate da e frig rau

rulmenti pe fata si pe spate

bucsele, pivotul, biela antiruliu, capete de bara cu totul

motorul facut segmentat, supape cu garnituri noi, distributie ca un bou de mecanic mi-a fuuuuut motoru

cand mi-a schimbat garnitura

semering ul de la axa cu came, garnitura de la tacheti, rola intinzatoare curea distributie

filtru de aer, ulei, motorina

capacu de la pompa de apa

reglat pompa de injectie pe banc si avansul acasa ca nu mi l-a reglat nimeni (dupa stas bineinteles)

buji incaljire noi, poreste pe frigul asta la prima cheie

duze la injectoare schimbate

cauciucuri noi fata, spate pe jante aliaj 185/60/14r

tin sa mentionez ca toate sunt NOI, nu umblu cu second-hand

acum ma chinui la interior

am plafonul dat jos, e rupt, il lipesc cu fibra , dar este frig.......

am antifonat spatele, retapitat spatele

alarma + inchidere centralizata, chinuiala o zi prin tot bordul

acum ma ocup de haion, ca zice alarma ca deschide din buton

baterie noua, regulatorul de tensiune nou, termocupla

si multe alte rahaturi

la faruri vezi ca au niste palarioare in fata becului, eu le-am scos ca dupa ce am luat becuri serioase

tot nu vedeam nimic, sunt halogen si cele pe proiectoare si toti care stiau masina au ramas uimiti de ce lumini am

acum astept caldura sa fac si restul

am poze puse pe mai multe topic-uri

da mai vorbim

Link către comentariu

ms de sfat! Momentan am dat masina la un coleg in schimbul seat-ului bolnav (tot al meu). Dupa ce il "vindec" vom reveni la setarea initiala si voi continua cu lucrarile. Spor la treaba!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!