Jump to content

Problema Golf 2 din '91.


Muttley
 Share

Postare recomandată

Salut!

Am o ruda apropiata, posesoare a unui Golf 2 din '91. Masina are probleme mari la motor - functionare instabila, functionare cu toane, detonatie, relanti instabil, galopare (fluctuatie de turatie intre 1000 - 4000 rpm la relanti!!!!), intreruperi, ce mai, e praf.

Masina a trecut pe la multi mecanici, s-au inlocuit 3 (trei!!!) carburatoare, s-au incercat tot felul de artificii, unele dintre ele cu urmari nasoale (prinderi rupte la capac distributie, mufe in aer, samd...)

Precizez ca motorul este versiunea euro 1, carburatie, insa o carburatie mult asistata electronic. De exemplu mecanismul de soc e comandat printr-un solenoid care-si ia semnalul de la nu stiu ce senzori, solenoid care nou costa vreo 8 milioane.

In fine... Momentan masina se afla (in sfarsit) la un prieten de-al meu, mecanic si inginer auto. Se afla la el pentru a se decide odata pt totdeauna daca se mai poate repara vreodata sau nu. El banuieste oarece anomalii la calculatorul de aprindere (are asa ceva langa mecanismul de stergatoare). In plus, a observat o mufa pe furtunul de vacuum de la capsula vacuumatica a delcoului, mufa-n care nu se-nfinge nimic. Nu mai pomenesc de multiplele necunoscute la capitolul alimentare.

Ce va rog... Ajutati-ma cu o documentatie pentru motorul asta. Pe cat posibil, as dori un fisier care sa-mi poata fi transmis pe mail, intru pe net de la munca si am ceva dificultati in a accesa anumite site-uri, iar downloadu-i aproape imposibil. Dac-aveti ceva, danutz_BTL@yahoo.com

Este vorba de un Golf 2, fabricatie '91, benzina, 1595 cmc, 51Kw, cod motor PN

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PENTRU MUTTLEY:

in primul rand furtunul de reglaj vacuumatic al avansului de la delcou merge intr-un conector de pe furtunul de vacuum ce alimenteaza servofrana (e unul mai gros).

in al doilea rand asemenea fluctuatii uriase de relanti si intreruperi motor apar la intreruperea circuitului vacuumatic (cel mai posibil la furtunul care alimenteaza cu vid din carburator acel pistonas care apasa pe acceleratie (regulatorul de relanti). in functie de punctul in care se pierde vidul si importanta componentei respective fluctuatiile pot fi aproape insesizabile sau uriase si cauza si oprirea motorului.

schema de vacuum pt carbul asta (la care apropo nu cred sa renunt decat cu masina cu tot din cauza eficientei si frumusetii ideii :) ) era pe niste pagini nemtesti. cred ca gasesti linkurile pe aici pe forum.

dupa ce am schimbat mai multe carburi mecanice am reusit sa restaurez 95% carbul asta 2EE care merge oricum brici chiar daca ar trebui sa schimb si eu stabilizatorul de relanti ca are niste pleznituri si a inceput sa piarda vid.

nu e complicat de urmarit traseul dar trebuie verificat bine sa nu fie ceva perforat pe drum si sa piarda vid ca ajungi sa dai cu masina de gard de nervi de la un ***** de gaura sau fisura pe circuit.

am cunoscut cativa indivizi care si-au luat masina cu acelasi tip de alimentare (carb electronic) din targ si dupa ce au ajuns acasa a inceput motoru s-o ia razna... acelasi stabilizator de relanti busit. nu mai zic ca am vazut asemenea carburi (printre care si al meu cand am luat masina) modificate de mecanicii de la servisurile noastre cu flexul...:))) omu' stie ca tre sa fie 2 clapete : acceleratia jos si socul deasupra :))... asa ca au scos servomotorul ce actioneaza socul si au tras un cablu in bord ca la dacie :))) rezultat : consum monstruos si cand o calci putin mai mult decat deloc moare motorul... da ei zic ca au reparat-o... ma rog astea sunt povesti deja. ISTORIE tata :))

Modificat de mastabac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PENTRU MUTTLEY:

.........

Am sa transmit informatiile tale prietenului care se ocupa de masina.

Mersi fain!

PS: o chestie pe care am omis-o-n primul post si nu stiu daca-i relevanta...

Ultima oara cand am mers eu cu masina se-ntampla-n vara pe canicula. Am mers cu ea sa-i schimb uleiul. Mergea odios, un singur cilindru mergea cu adevarat bine, altele doua numai cand vroiau ele, al patrulea era mort. Intreruperi ca la balamuc, dat in nas, lipsit de orice vlaga, s-oprea motorul, samd...

Si acum treaba curioasa rau... Stateam eu intr-un ambuteiaj si constat cu uimire o chestie : motorul merge parca prea bine, se invarte cum trebuie, nu galopeaza, poate cel mult avea un relanti usor ridicat :offtopic:

Plec de pe loc, prind putin spatiu, o calc, o trec prin toate vitezele, o placere, mergea minunat masina... :)

Dupa cateva minute de fericire s-a dus iar dracu' tot.

So... inseamna ceva asta?

Modificat de Muttley
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestii verificate:

- masurate compresiile, sunt ok, dar mai ales nu exista variatii. Deci pistoane, segmenti, supape, ce-i mai rau nu s-a-ntamplat. Motoru-i inca-ntr-o stare excelenta in ciuda abuzurilor si autoflagelarii.

- vacuumaticul - e ok.

Chestii inlocuite:

- fise

- bujii

- capac delco

- rotor delco

Rezultat: prietenul la care se afla masina-mi spune ca nu mai intrerupe, merge ok, insa la rece nu tine relantiul. Deci exista-n continuare probleme la carburator. I-am transmis prietenului o serie de informatii oferite de mastabac si astept rezultatele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit si eu asa ceva si am constatat ca motorul nu era pus la punct(decalaj de 2 dinti axa cu came)poti verifica si asta.la mine pe loc drept abia se tara in schimb la mici pante mergea excelent,incearca si asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!