Jump to content

AUDI A3 SPORTBACK


Johnny Bravo

Postare recomandată

Nici nu o sa gasesti vreo diferenta intre etrierii pe care ii ai tu si cei de GTI, pentru sunt la fel :P, ce difera este discul de frana si portetrierul ;)

Link către comentariu

Aham. Foarte bine atunci. Dupa ce rezolv noua problema aparuta la un cap de planetara, urmeaza upgrade la franeeeeeee.

Port etrieri, discuri, placute, furtune noi, garnituri noi, lichid nou.

Le luam pe rand, in functie de finate.

Link către comentariu

Pentru discuri de 312? Ma intereseaza.

Te voi contacta si daca sunt ce trebuie si ii mai ai, ii iau.

Va dura putin insa pana atunci. Trebuie intai sa rezolv capul de planetara si alte chesii personale care imi vor toca banii.

Parca iti pusesesi intercooler de la S3, vad acum ca zici ca ai THS. Ce ai facut cu cel de S3?

Modificat de Johnny Bravo
Link către comentariu

Il am si pe cel de S3 daca doresti, mi l-am pus pe cel de la THS deoarece aveam probleme cu furtunele care intra in el se tot spargeau din cauza boostul si am decis sa cumpar THS-ul deoarece vine cu tot cu furtune siliconcie. Il vand pe cel de S3 este ca nou dar sfatul meu daca nu treci la big turbo si aici ma refer la puteri de peste 250cp nu ai nevoie de alt itnercooler cel de pe BKD este fix ca cel de pe GTI iar gti-ul pentru 250-270cp nu are nevoie de alt intercooler.

Link către comentariu

Datorita limitarii impuse de DSG, cel mai probabil voi opta si eu pentru turbina de la 2.5 si in functie de cum va tine ambreajul, voi merge pe 220 - 240 CP, eventual si o limitare a cuplului. Ramane de vazut cu intercoolerul.

In rest, vreau sa schimb tot ce tine de trenul de rulare astfel incat sa sea cat mai bine pe drum, sa vireze si sa franeze bine.

Daca reusesc sa fac toate astea, voi fi fericit.

Link către comentariu

sincer din experienta NU iti recomand turbo de pe 2.5 e de generatie f veche vnt gen 1 mai bine mergi pe ce am si eu am GTB2056VK cu acurator electronic dar transformat in vacuumatic. o sa atasez un nou dyno imediat ce e noul soft gata. dar masina face boost la fel de repede ca turbo original si este o turbina capabila de 250cp eu o sa raman pe undeva pe la 220cp+ si un cuplu limitat la 450nm. tine minte hiba la masina nu este cutia ci volant care pica instant si chiulasa care daca ai ghinion sa fie din primele doua generatii they are doomed!!!

Link către comentariu

chiulasa e din a doua generatie. Cu volantul nu prea am ce sa fac. Asta este.

In privinta turbinei, nu ma incanta ideea de hibrid. Ar mai fi fost varianta cu gt2260 insa necesita modificari, suduri etc. lucru care iar nu ma incanta si este si mai scumpa. Nici nu o pot folosi la maxim...

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Am ajuns ieri iarasi la PBV2 unde am montat un alt cap la planetara pe stanga si un burduf nou la cea de pe dreapta.

Capul de la planetara stanga a mai fost schimbat o data prin toamna dar s-a stricat. Nu imi dau seama ce s-a intamplat. L-am luat sa-l studiez in WE.

Acum pot sa merg si eu mai tare cu masina, sa iau curbele mai strans, sa vad cum se simte cu barele noi.

Abia astept sa se termine cu vremea urata, sa se incalzeasca afara sa-mi pot pune rotile de vara.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Capul de la planetara stanga a mai fost schimbat o data prin toamna dar s-a stricat. Nu imi dau seama ce s-a intamplat. L-am luat sa-l studiez in WE.

E posibil ca burduful sa nu fii fost prins bine si sa intre apa, praf, mizerie, etc Am vorbit cu cineva care a mai patit asa ceva

Link către comentariu

Da, Cupra.

Cu capul ala de planetara a fost ciudat. A scapt de doua ori colierul insa am vazut imediat si am remediat. Adica a fost ceva de genul dimineata l-am montat, seara am vazut ca a sarit, a doua zi dimineata a fost dat jos, curatat, degresat pusa alta vaselina, pus la loc burduful si colier nou. Nici nu ajunsese sa sara prea multa vaselina din burduf. Nu cred ca am facut mai mult de 20 km cu burduful sarit.

Pe de alta parte, capul original cred ca a mers cateva mii de km, inclusiv vreo 6-700 km la viteza mare pe autostrada plus in jegul din Bucuresti si nu a facut asa nasol. Incepisem eu sa-l aud discret cand era liniste si luam viraje. Am zis sa-l schimb preventiv insa cred ca era suficient sa pun vaselina si burduf nou.

Link către comentariu

Cred ca am mers eu vreo cateva sute de km cu burduful sarit iarna cand era zapada si totusi nu a patit nimic capul de planetara ! Cum ti-ai dat seama ca s-a stricat ? Caraia cand virai la viteza mica stanga-dreapta ?

Link către comentariu

Caraia rau la viraj dreapta. Numai la viraj dreapta. La inceput a fost ceva discret si am zis ca am prins vreo piatra in cauciuc, apoi am crezut ca s-a slabit un prezon ceva...

Mie cand mi-a sarit burduful era vara. L-am pus la loc si am mai mers cateva luni pana sa inceapa da caraie.

Nu am luat inca discuri si placute. Mai am de luat intre timp port-etrierii.

Mi-as dori Tarox F2000 cu DS2500 dar... Mai vedem.

Zilele astea trebuoe sa iau restul de piese marunte si saptamana viitoare ar trebu sa vina furtunele HEL.

Link către comentariu

Esti sigur ca saptamana viitoare iti vin? La mine a durat 3 sapt pana le-au facut laugh.gif

Link către comentariu

Asa au zis ei. Acum... Oricum, nu e graba. Mai am de cumparat cate ceva pana fac tot kit-ul.

Zilele astea am plecat ceva mai tarziu spre birou si am prins soseaua mai libera. Am putut sa merg ceva mai tare, am luat curbele mai strans, mai in viteza si mi se pare ca anvelopele mele cam aluneca, desi cred ca sunt cam la jumatate cu uzura. Cam nasol!

Link către comentariu

Azi mi-au ajuns furtunele de franaaaa.

20110413121357.th.jpg

20110413121416.th.jpg

Am comandat si piesele marunte pentru frana si placutele. DS2500. Piesele sper sa ajunga saptamana asta iar placutele saptamana viitoare.

Au mai ramas de luat port-etrierii, discurile si lichid de frana si apoi le montez.

Nu sunt inca hotarat in privinta discurilor. Mi-ar placea Tarox F2000 insa sunt la pret dublu decat cele OEM de S3, ATE. Merita diferenta?

Link către comentariu

Salutare

Doar acum am dat de topicul masinutei tale.

Sunt si eu prins cu upgrade-ul la frane, culmea tot de pe o Cupra . Pana la urma am ales discurile OEM de S3 noi si placutele OEM Pagid. Astept furtunele Hel si stiffenings kit-ul tyrol de pe group buy ca sa le montez.

Bratele de TT sunt si ele pe lista.

Spor la modificari !

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!