Jump to content

AUDI A3 SPORTBACK


Johnny Bravo

Postare recomandată

Nu rezolva nimic cei de le Expert sau cel putin nu in Iasi.Eu am cateva ciobituri serioase si la fel de multe zgarieturi.

Se pare ca nu prea se pot rezolva :(!

Link către comentariu
2 intrebari: la 400 ron e cu totul (interior si exterior??)

Dap.

si cutia de viteze are si filtru si ulei care trebuie schimbat periodic??? ca nu prea am inteles ce ai vrut sa zici..

Da. Cutia are si ulei si filtru si ambele se schimba la fiecare 60.000 km. Capacitatea cutiei e de vreo 7 litri dar nu se straduiesc mecanicii sa-l scoata pe tot si se schimba cam 6 - 6,5 litri.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am fost in weekend-ul trecut pana la Budapesta. Am facut 1731km, un consum mediu de 5,8 si o viteze de 80 km/h. Pretty good eh?

Am plecat joi pe la 10.30 seara de acasa. M-am invartit vreo juma' de ora pana am gasit o benzinarie sa fac presiunea la roti si pe la 11 am intrat pe A1. Pana la Sibiu a fost ok. Din Sibiu s-a pornit o lapovita nasoala care s-a intins pana la Arad. Trebuie sa-mi cumpar lame noi la stergatoare deoarece am observat ca cele pe care le am nu mai sterg bine. A fost foarte nasol. In Ungaria, o feerie pe sosele. Mi-a placut mult ca se circula civilizat. La intoarcere am incercat si modul manual. Foarte tare nene! pana acasa numai pe manual am stat. Mi-a fost de folos mai ales pe Valea Oltului, pe serpentine.

Asta a fost prima iesire serioasa cu masina de cand am luat-o. S-a comportat excelent. Imi place tot mai mult.

Link către comentariu

Cred si eu ca iti place tot mai mult, pentru ca are ce sa iti placa ;). Foarte frumoasa masina, de pret nu mai zic nimic...si eu am luat-o pe a mea la un pret destul de bun, dar la tine a fost mai ceva. Sa ai grija de ea in continuare. :Driver:

Link către comentariu
  • 4 months later...
Johnny Bravo

Mmmmm... a trecut o gramada vreme de cand nu am mai scris aici.

Am mai facut ceva kilometrii, ma apropii de 110.000 si sunt in continuare foarte, foarte multumit de masina.

Intre timp i-am schimbat placutele de frana, discurile si lichidul care era destul de murdar. Am luat placute TRW si discuri Brembo de la Wolksman si le-am montat la Nurvil in Ramnicu Valcea. Mare diferenta intre ce am acum si ce era inainte pe masina. Am mers o vreme cu grija si le-am menajat pana s-au mai rodat si apoi le-am si incercat la maxim de cateva ori, tin foarte bine.

Mi-am mai comandat si un set nou de stopuri, cele cu LED de pe modelul 2009 iar azi le-am primit. In WE sper sa le si montez.

Mi-as fi dorit sa imi pun acum, inainte de concediu si un tempomat insa m-am cam speriat dupa ce am citit pe forum ca destul de multi au tot felul de probleme cu el.

Oricum, dupa concediu as vrea sa-mi mai iau niste becuri LED pentru numarul de inmatriculare, duze noi de spalat parbrizul care imprastie lichid pe tot parbrizul nu cu jeturi cum am acum, vreau sa mai schimb mansonul de piele de la frana de mana cu unul tot de piele dar cu cusatura alba ca la TT, sa schimb capul la selectorul de viteze cu unul din piele perforata si ceva mai tarziu, poate reusesc pana la urma sa-mi iau si un RNS-E.

:rolleyes:

Link către comentariu

Acuma stiu de ce mi se parea cunoscut numarul cand am vazut masina la Nurvil . :lol: .

In alta ordine de idei , esti chitit pe RNS-E ?! E scumpa si sunt scumpe si hartile pentru ea ( 1600 RON Cd-u pentru RNS-510 VW ) . Ai putea sa incerci ceva de la Alpine , de aceeasi dimensiune cu cea a masinii , care are si mai multe intrari si se pupa si cu comenzile pe volan . :P

Link către comentariu

Salut!

Dap, vreau neaparat RNS-E insa nu se va intampla prea curand.

Intre timp au aparut alte prioritati. Masina va ramane mai la coada. Voi mai face la ea doar chestii marunte o vreme.

Link către comentariu
Capacitatea cutiei e de vreo 7 litri dar nu se straduiesc mecanicii sa-l scoata pe tot si se schimba cam 6 - 6,5 litri.

Nimeni nu o sa scoata 7 litri din cutie. Doar cand schimbi cutia de viteze (cutie noua) intra 7 litri. In rest 6-6.5 litri este normal, nu au nimic mecanicii cu tine.

Link către comentariu

Eh, nici din motor nu curge chiar totul. Nu m-am agitat din cauza asta.

Link către comentariu

Gata!

Am montat in WE stopurile noi iar cu ajutorul colegilor .:bamse (care mi-a trimis codarile necesare) si Dr.G.Silviu (care m-a ajutat cu vagcom-ul) le-am facut si functionale.

Blocurile de lumini din exterior nu necesita vreo modificare a firelor. Se infige adaptorul primit in mufa deja existenta si apoi in mufa de la lumini. La cele de pe haion mai trebuie facuta o legatura insa este foare simpla. Cablurile adaptoare au in plus inca un fir care este lasat in afara manunchiului. Acest fir trebuie legat de alimentarea de la becurile ce lumineaza numarul de inmatriculare. Firul acesta apare in plus pentru alimentarea ledurilor de pozitie.

La blocul de lumini initial, pozitiile existau numai la exterior, la interior nu erau becuru de pozitie deci nici alimentare pentru acestea.

Codarea de care pomeneam mai devreme tot pentru luminile de pozitii este necesara. Daca nu se face codarea, ledurile s-ar putea sa nu se aprinda. Daca totusui se aprind (cum s-a intamplat la mine) se vor aprinde oricum si cele doua becuri de deasupra, cele care se aprindeau in mod normal la pozitii la celelate stopuri stricand efectul ledurilor.

p1090615o.th.jpg p1090616.th.jpg p1090617.th.jpg p1090618.th.jpg p1090619s.th.jpg p1090620e.th.jpg

Sper sa nu se supere colegul bamse, iata codarile necesare functionarii corecte a acestor stopuri:

central electronics

coding

help with long coding

Btye 9 to Dec = 0 - as the final brake light

Byte 10 to Dec = 0 - Fog lamps as a taillight

Byte 12 to Dec = 36 - dimming rear standlight

Byte 19 Bit 2 Cold Diagnosis rear active - this must be activated

Modificat de Johnny Bravo
Link către comentariu

Foarte tare!

Ar arata si mai bine daca ai activa ceata spate ca stop de frana. Se aprind toate 4 triplele la aceeasi intensitate pe frana :)

Link către comentariu

Arata bine de tot cu triplele astea noi . Sunt de mare efect .

In alta ordine de idei , chiar daca arata bine si cu alea de ceata aprinse , nu cred ca e o idee buna pentru ca in oras, cand stai seara la semafor si tii piciorul pe frana ( ca deh , ai automata ) , il orbesti pe saracu om de sta in spatele tau. Eu am observat ca la mine, ( Passat B6) stopurile sunt chiar "nesimtite" noaptea in oras, adica ala din spatele meu are mai mult ca sigur dureri de cap dupa un timp . :)

Link către comentariu

Pai nici nu vreau sa se aprinda si alea de ceata. Mi se pare suficient cum se aprind acum.

Link către comentariu
  • 6 months later...

sa o conduci fara probleme!!!

e un vis masina asta! stiu pt ca am facut scoala de soferi pe un model asemanator motor 2.0 tdi aceeasi culoare, doar cutie manuala.

Link către comentariu

Multumesc pentru aprecieri! Intr-adevar masina este bestiala.

Imi place foarte mult si sper sa ma tina cat mai mult fara probleme.

Nu am mai modificat nimic la ea intre timp. I-am pus discuri si placute noi, revizia si recent, distributia.

Link către comentariu

Super misto masina...

Imi place la nebunie...deja este optiunea nr.1 pentru mine la masina nr.2 a familiei.

Inca eram in dubiu cu Golf VI highline sau A3 sportback.

Insa acum cred ca m-am hotarat..arata intr-un mare fel!

Sa mai adaugi poze cu ea... :)

Cati mai multi km fara probleme..! :screwy:

In afara de ce ai descris in paginile de topic, alte probleme mai sunt??

Jocuri la bucse? Scartiit bord/interior?

Eventual PM ca sa nu discutam tehnic pe aceasta arie...

Cheers!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu

Nuuu, nu pe PM! Aici, sa vada toata lumeaaa!!

Probleme tehnice nu am. Incerc sa am grija cat mai bine de ea. Ma costa o caruta de bani insa consider ca merita.

Nu am sunete dubioase sau alte chestii de la bucse sau de la ericulatii. Am insa un zbarnait undeva in coltul din stanga jos al parbrizului. Rezoneaza ceva cand plec de pe loc, de exemplu. Cand este motorul la turatie mai joasa. Se aude in mod deosebit cand este frig. Anul trecut, din primavara pana acum de curand cand a dat frigul, nu s-a auzit. A fost reclamat de mai multe ori la service insa nu au gasit sursa. Nici nu cred ca au cautat...

Vreau mai incolo, cand se mai incalzeste si isi mai revine bugfetul, sa-i fac un test mai detaliat la articulatii. Sa vad cum mai se prezinta amortizoarele (chiar daca mie mi se par destul de ferme), bucse, bielete, pivoti etc.

Singurul regret este ca nu am scaune incalzite. Acum iarna, pe piele, e nasol rau. Alt fel, restul dotarilor care nu sunt pe masina acum sunt doar chestii care mi-ar placea sa le am (mofturi), nu le simt insa lipsa in mod deosebit.

Link către comentariu

Scartiitul ala de care vorbesti este prezent si la mine, in acelasi loc...

Inca nu mi-am dat seama ce ar avea...

Anyway, este foarte frumoasa masina iar la banii care i-ai dat pe ea, e moca!

Aceasi masina, din acelasi an si cu doatari asemenatoare, este la MAHAG De, undeva la 18-20 K, cu ceva km mai putini, insa nu cu foarte multi.

O sa urmaresc cu atentie topicul, si mai aleas cand o sa pui Navi Plus!

Succes!

Link către comentariu

Mai dureaza. Momentan nu vreau sa mai bag bani decat in motorina. Am alte prioritati.

Link către comentariu
  • 11 months later...

Phiii... nu am mai scris de aproape un an pe acest topic.

In tot acest timp m-am bucuret de masina. Am adaugat kilometri, am bagat totusi bani in ea, am facut si cateva modificari.

Din fericire nu am avut mari probleme cu ea. Am schimbat intre timp EGR-ul, clapeta cut-off, un cap de planetara si cateva furtune.

Am reusit insa sa-i aduc si cateva imbunatatiri.

Pe langa stopurile LED masina are mai nou:

- scut metalic (pe care l-am si testat pe niste hartoape)

- tempomat

- buton de pornire motor in genul RS4

- folie colorata pe geamuri

- soft de la Superchips

Ma hotarasem sa o vand, sa cumpar ceva mai nou, pe benzina, insa daca nu s-a aratat nimeni interesat am decis sa o mai tin si sa continui cu modificarile.

In prima faza vreau sa-i schimb bucsele pe fata, tamponul central de la motor si o bujie.

De ceva vreme am un cloncanit la treceri peste denivelari care sper sa dispara cu bucsele noi.

Am de gand ca apoi sa vin cu cateva upgrade-uri, incapand cu trenul de rulare.

Astept sa imi vina un set de bare stabilizatoare H&R, vreau sa schimb furtunele de frana cu ceva mai rezistent iar apoi sa fac un upgrade la ceva mai mare.

Ceva mai tarziu, daca totul e ok, brate de TT, suspensie noua urmate de interventii la motor. Intercooler, turbina, evacuare, soft, in speranta de a ajunge la 220 - 230 CP.

Abia astept sa inceapa sa vina pieseleeee!!!

Link către comentariu

Goodies have arrived!!! :icon_santa:

20110128143103.th.jpg

20110128143349.th.jpg

H&R - 26mm pe fata si 22mm pe spate

Saptamana viitoare sper sa le si montez si sa schimb si bucsele pe fata.

Urmeaza upgrade la frane! :icon_thumright:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Incompetenti oamenii de la PBV2!!!

Am fost prima oara la ei in 2008 cand am cumparat masina si am schimbat uleiul la cutia de viteze. Am reclamat atunci ca am un zdranganit in stanga fata. Au zis ca au verificat amanuntit masina, au dus-o chiar si pe pista lor speciala si ca nu este nimic in neregula. A doua zi am dat eu roata jos si am vazut ca era desprins un colt de la carenajul rotii. Daca s-ar fi uitat putin, ar fi descoperit imediat.

Pe 5 ianuarie 2011 am fost a doua oara si ultima. Am cerut sa se faca o verificare a articulatiilor deoarece troncane la denivelari. M-au tinut mai bine de 2 ore sa-mi spuna ca nu e nici o problema. Le-am spus ca bucsele pe fata nu au fost schimbate niciodata si ca la 134.000 km cred ca sunt totusi uzate. Ei au continuat sa o tina p-a lor ca nu are nimic masina.

Am fost saptamana trecuta la colegul Florin@Caractere si am schimbat bucsele mari. Nu mai troncane nimic!

Tot cu ocazia vizitei am montat si noile bare stabilizatoare, am schimbat bucsele de la suportul central al motorului, bieletele anti ruliu pe spate si o bujie arsa.

Urmeaza sa schimb iarasi un cap de planetara si un burduf iar apoi sa ma apuc de restul modificarilor.

Link către comentariu
the_punkreas2003

Daca te duci la Porsche in loc sa apelezi la colegii de forum :) In alta ordine de idei daca treci azi sau maine pe la mine iti pot arata etrierii de GTI (am cumparat portetrierii dar mi s-a dat ansamblul in intregime cu rugamintea de a returna piesele in plus :D ) Nu stiu daca te vei edifica in aceasta privinta.

Cat despre turbina - stii ce recomand ;)

Link către comentariu

Luasem o groapa pe centura si erau in drum. Am crezut ca sunt mai evoluati, nu ca sunt in continuare la nivel de ranga. Un banc de test ceva...

Oricum, nu mai merg la ei. Bani aruncati de pomana.

Legat de etrieri, ma pot uita la ei pana poimarti ca tot nu cred ca mi-as da seama de diferente. Nu i-am vazut pe ai mei desfacuti ca sa imi pot da seama.

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!