Jump to content

AUDI A3 SPORTBACK


Johnny Bravo

Postare recomandată

Am cosmetrizat-o. I-am facut si interiorul si exteriorul.

La interior s-a spalat plafonul, insistand indreptul geamurilor unde se murdareste cel mai mult. S-a curatat apoi bordul, volanul fetele de usi, cotiera, toate spatiile de depozitare, plastice etc. S-a curatat tapiteria de pe scaune si apoi mocheta si covorasele textile. De asemenea in portbagaj si torpedo. Migalos rau. A durat cam 5 ore insa a iesit excelent.

S-a facut apoi exteriorul. Dupa o spalare buna s-a dat manual cu polish, pe bucatele apoi s-a sters. Dupa polish s-a dat o ceara 3M si gata. Nu a fost nevoie de decontaminare inainte.

Azi i-am mai dat eu pe suprafetele din piele cu Lotiune curatat suprafete din piele (SO 291141). Apoi am dat jos, pe rand 3 din cele 4 roti, le-am spalat cu sampon si o perie apoi le-am dat cu SONAX Xtreme curatare jante(SO230200), am lasat-o cam 5 minute sa actioneze, am curatat iarasi cu peria apoi am clatit cu jet de apa. A 4-a roata nu am putut sa o dau jos din cauza antifurtului. Cred ca s-a tocit prezonul la roata asta... Am curatat-o numai la exterior. Daca nu m-ar fi lovit o durere de cap crunta, ar fi iesit si mai bine. Oricum, la exterior au iesit exceptional. A ramas parca si un strat fin deasupra care cred ca va proteja janta.

Maine, pe lumina ii mai trag niste poze.

Am facut si al doilea plin. Desi calculatorul imi arata 6,7 l/100, au intrat 50 de litri deci un consum mediu de 7.9 l/100km, cu un parcurs de 634km. Mmmm... tot e bine :beerchug:

Modificat de Johnny Bravo
Link către comentariu

frumoasa masina,sa nu mai zic de pret, s-o stapanesti sanatos si cati mai multi km la volanul ei fara probleme! un pret pt cosmetizare poti spune?

Link către comentariu

400 RON

0724.383.333 - Ciprian

Sunati si stabiliti cu el intalnirea. Ideea e ca o zi intreaga nu faceti alt ceva.

Link către comentariu

Farte draguta masina, sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Cum ti se pare dsg-ul? Daca ai motor pe DPF iti recomand sa mergi dimineata si putin in S

Link către comentariu

Pai cel mai mult pentru cutia DSG am luat-o. Abia apoi pentru marca si pret. Cutia mi se pare geniala.

DPF nu am insa incerc la sfarsit de saptamana sa mai ies din oras cu ea. Fostul propriatar iesea foarte des si de aceea nu a avut probleme cu depunerile de funingine sau alte probleme legate de mersul prin oras.

Link către comentariu

Poze:

Bara fata stanga

coltsfi1uo4.th.jpgthpix.gif coltsfi2or7.th.jpgthpix.gif coltsfi3kd1.th.jpgthpix.gif coltsfdzu1.th.jpgthpix.gif

Bara fata dreapta

coltdfdhz8.th.jpgthpix.gif

Bara dreapta spate

coltdsifs0.th.jpgthpix.gif coltdsdqv0.th.jpgthpix.gif

Front view

frontry1.th.jpgthpix.gif

Side view

sidenn4.th.jpgthpix.gif

Wheel

jantais3.th.jpgthpix.gif

Interior

scaunefatacn4.th.jpgthpix.gif scaunespatekb7.th.jpgthpix.gif

Link către comentariu

omule sa o stapanesti sanatos ! superba masina ... la banii astia nu mi-as fi imaginat niciodata, super afacere, noroc, nu stiu ce sa zic ca ai avut/facut. cat mai multi kilometri !!! au facut treaba buna la cosmetizare, arata ca noua. cand ma gandesc ca eu am dat putin peste 10k euro pe un sandero :icon_thumright: :) ... nici nu suporta comparatie.

P.S. ca un sfat ... mai lasa la pret la astra ca ma indoiesc ca scoti banii astia pe ea. Numai de bine sa auzim cu noua masinuta !

Link către comentariu

Multam de urari! Astra am dat-o de 2 saptamani.

Am mai polishat si farurile cu Xerapol:

Far dreapta:

image181we6.th.jpgthpix.gif image181nw0.th.jpgthpix.gif image182gw2.th.jpgthpix.gif

Far stanga:

image183vq4.th.jpgthpix.gif image184br9.th.jpgthpix.gif image185ep9.th.jpgthpix.gif

Modificat de Johnny Bravo
Link către comentariu

Pentru ca m-a intrebat cineva pe PM cum am curatat motorul, am zis sa scriu direct aici, sa vada toata lumea.

Pentru curatat am folosit multe carpe de bumbac. Motorul era foarte, foarte murdar. Eu nu am reusit sa-l curat chiar pe tot ci doar partile accesibile.

Pe langa carpe am folosit o dolutie de curatat motorul de la Sonax "SO 543200 Lichid curatat motor".

Am scos capacul de deasupra motorului. Este prins cu o piulita si infipt in vreo 3 tije. Deci dupa ce ati desfacut piulita puteti trage usor de capac si iese. Eventual bagati un ochi sub coltul din dreapta voastra, sus si o sa vedeti una din tijele in care e infipt. Dupa ce l-am scos din tije, l-am tras usor si peste garniturile de la joja si capacul de ulei.

Odata scoasa acoperitoarea am putut avea acces usor la mare parte din motor. Capacul asta l-am spalat cu apa si sampon. L-am frecat bine cu o perie. Atentie insa la buretul de dedesubt, sa nu-l udati si sa se rupa. Am mai scos capacul care acopera bateria si pe cel de la sigurante. Pe toate le-am spalat cu apa si sampon si le-am lasat sa se usuce bine. Am mai folosit si o pensula cu care am mai frecat in colturile mai greu accesibile.

Am treut apoi la motor. Acesta trebuie sa fie rece. Nici macar caldut nu e ok deoarece solutia aia de curatat se evapora foate repede si nu ajunge sa inmoaie mizeria. Am lucrat pe bucatele. Am pulverizat solutie pe cate o zona, am lasat-o putin s actioneze si apoi am sters. Mare atentie la furtunasele mici care sunt fixate in niste urechi foarte fragile. Eu am rupt una extrem de usor. De asemenea, pe unele furtune sunt niste inele de cauciuc aparent puse aiurea. Nu le miscati, sau daca le miscati sa le aduceti apoi in pozitia initiala. Acelea sunt niste tampoane care impiedica furtunele sa intre in contact direct cu partile incinse din motor.

Nu pulverizati foarte multa solutie deoarece este inutil. Dati o data, lasati sa actioneze apoi stergeti. Repetati pana iese bine.

In rest, multa rabdare si mare atentie. Nu-i mare filosofie. Daca desfaceti contacte, nu uitati sa le infigeti la loc.

Spor!

BTW. atentie la capitonaj. Exista cel de pe capota motorului si mai exista unul partial intre motor si habitaclu. Eu pe alea nu le-am mai curatat ca nu am mai avut timp. Parerea mea este ca nu ar trebui sa le udati. Luati un aspirator si dati cu ala pana nu mai are ce trege. Eventual pentru capota folositi si o perie.

Modificat de Johnny Bravo
Link către comentariu

La polish-ul pentru faruri am folosit Xerapol comandat pe net.

Am spalat bine farurile, le-am frecat cu fasia de smirghel din cutia cu pasta apoi am frecat cu Xerapolul ala. Am pus cate putin pe o carpa din bumbac si am tot frecat pe portiuni.

Dupa frecatul cu pasta am sters cu o carpa curata. Nu sunt foarte multumit totusi de cum a iesit. O sa mai incerc sa le racai cu un smirghel cu granulatie mai mare. Asta parca era de 2000 si nu am reusit sa curat cu el toate mizeriile de pe far.

Aseara am fost la un mecanic bun sa-si bage ochii putin la masina. A hatanat-o, a tras de roti, a facut tot felul de chestii si in final mi-a spus ca per ansamblu sta foarte bine masina. Am descoperit niste scurgeri de ulei discrete pe la un furtun la turbina si la un simering din capatul vibrochenului, langa cutia de viteze insa am inteles ca nu e nimic grav.

Saptamana viitoare ma duc la service sa-i fac revizia si sa schimb cu ocazia asta si uleiul + filtru la cutia de viteze.

Modificat de Johnny Bravo
Link către comentariu

Habar n-am. Eu am vrut sa scap de punctele alea de mizerie. In cazul zgarieturilor cred ca e ca la vopsea. Daca sunt adanci, nu le scoate. Eventual sa iei o masinarie de polisat si sa dai zdravan pe plasticul ala ca spre deosebire de vopsea, aici ai de unde sa iei...

Eu nu sunt foarte fericit de cum a iesit, probabil si din cauza granulatiei smirghelului. Cand o sa mai am timp si rabdare o sa mai incerc o data si postez rezultatul.

Link către comentariu

Am facut 350 km pana acum cu el, in Bucuresti si imprejurimi si am o medie de consum senzationala: 6.1 L/100 km

350Km in 2 saptamani ?! :)

La rulajul asta imi luam 4,2 benzina.... :):):)

Stiu, stiu - asa a fost sa fie masina....am citit topicul :)

Link către comentariu

Dap. Fac cam 18.000 km/an. Nu merg decat la birou si inapoi acasa, la ceva cumparaturi si cativa km amarati in WE. Vara, in concediu mai fac drumuri p-afara... Asta este unul din motivele pentru care as fi preferat un motor pe benzina. Pot sa suport consumul mai mare.

Dar... asa a fost masina!!!

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Ieri am incaltat masina cu anvelope de iarna. Nu mi-am mai luat roti complete cu janta de tabla, mi-am luat direct anvelope pe 17" care au fost puse pe jantele de aliaj.

Am luat 4 roti Yokohama AVS Winter. Azi am iesit a o tura pana la Predeal cu intoarcere pe la Moeciu - Pitesti - A1 - Bucuresti. Foarte misto rotile. Au aderenta buna pe uscat si nu sunt zgomtoase. Sa vedem cum se vor comporta pe ud, pe fleoscaiala, pe zapada...

Aceste anvelope au si protectie a jantei si talon intarit care imi permite sa merg in continuare in cazul unei pene.

Urmeaza sa-i iau si o navigate, adaptor multimedia si DVD player, prin primavara discuri si placute de frana noi, roti de vara iar mai tarziu, in functie de ce bani oi avea, Xenon OEM.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Sunt pentru spalat motorul.In primul rand benzinarele nu au scutul de protectie de sub motor si dupa un drum facut pe ploaie arata ca dracu'. La toate cele 4 auto detinute pana acum le-am spalat motorul ( doua cu motor diesel si ultimele benzina)marca VW Golf si nu am avut nici o problema.Doar trebuie sa respectati acoperirea elementelor de electrica enumerate de predecesori in prezentul topic si suflat bine peste tot cu aer sub presiune. :10[1]:

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

A venit frigul si zapada. Am dat o tura la Predeal de Craciun iar anvelopele de iarna au demonstrat ca isi merita banii. Aderenta excelenta. Am urcat rampe inzapezite destul de abrupte fara probleme, fara patinari. Curbele de pe drumul de la 3 Brazi in Predeal, care era acoperit cu zapada batatorita, le-am luat si cu 40 km/h fara ca masina sa derapeze. De fapt, nu am derepat nici cand am bruscat-o.

Odata cu frigul am descoperit si neajunsul tapiteriei de piele: e a naibi de rece!!!

Link către comentariu
(...)

Odata cu frigul am descoperit si neajunsul tapiteriei de piele: e a naibi de rece!!!

de aia multi te sfatuiesc ca daca iti iei tapiterie din piele, sa-ti iei neparat incalzire in scaune ca altfel te i-a cu parchinsonul :D

oricum sincer, la ce bani dat tu pe ea, e pura pomana, si nici nu avea sens sa nu o iei pt ca nu avea incalzire in scaune sau mai stiu eu ce :)

ma uitam acum pe autovit sa vad preturile la asemenea masinii, se cam invart intre 16000E si 23.000 E, deci ai facut o super afacere :lol:

btw, tipul respectiv care face detailing interior/exterior este din bucuresti si e persoana fizica ? ...cu sculele lui ?! :P

s-o stapanesti sanatos in continuare si cat mai multi km fara probleme :ceuameni:

Regards,

Riddler

Link către comentariu

Super masinuta, de pret nici nu mai spun e mai mult decat satisfactator, cum spuneau si colegii ... pomana :) Sa o stapanesti multi km fara probleme si fara evenimente neplacute ... imi place ca esti f grijuliu cu ea :P

Link către comentariu
oricum sincer, la ce bani dat tu pe ea, e pura pomana, si nici nu avea sens sa nu o iei pt ca nu avea incalzire in scaune sau mai stiu eu ce :vwrullz:

ma uitam acum pe autovit sa vad preturile la asemenea masinii, se cam invart intre 16000E si 23.000 E, deci ai facut o super afacere :coolpics:

Dap. Acum seful asta are un X5. Poate peste 3 ani il da si p-asta ieftin :)

btw, tipul respectiv care face detailing interior/exterior este din bucuresti si e persoana fizica ? ...cu sculele lui ?! :D

Da, e din Bucuresti si are tot ce-i trebuie. Este foarte migalos. Dureaza foarte mult, mai ales interiorul. Totul este manual. Deci polishul nu il face cu masina de polishat ci la mana.

Modificat de Johnny Bravo
Link către comentariu

Sa-mi bag picioru'!!! Am descoperit, cand am spalat masina, o zgarietura pe parbrizul nou-nout datorata lamelei de la stergatorul din dreapta. Se poate drege cumva?

Link către comentariu

frumoasa masina...sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km cu ea fara probleme..

2 intrebari: la 400 ron e cu totul (interior si exterior??) si cutia de viteze are si filtru si ulei care trebuie schimbat periodic??? ca nu prea am inteles ce ai vrut sa zici..

Link către comentariu
Sa-mi bag picioru'!!! Am descoperit, cand am spalat masina, o zgarietura pe parbrizul nou-nout datorata lamelei de la stergatorul din dreapta. Se poate drege cumva?

Vorbeste cu cei de la Expert Detailing si vezi ce solutii au - stiu ca fac si polish la parbriz, dar depinde cat este de adanca zgarieturra. Cel mai bine vorbeste cu ei...

Succes!

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!