Jump to content

AUDI A3 SPORTBACK


Johnny Bravo

Postare recomandată

Si am pornit! Exact cu ce ziceam ca nu voi face...

20130313112823.jpg

 

A fost o ocazie prea buna sa o ratez.
 

Link către comentariu

Azi am primit navigatia noua. Sper sa o montez zilele astea.

Tot azi am dat comanda pentru suspensie si un senzor MAP de 4 bari.

Link către comentariu

Dupa ce montezi senzorul de 4 bari acesta trebuie recalibrat din soft nu poti sa umblii cu el asa. In softul masinii ezista o mapa care coreleaza voltajul oferit de senzor catre ecu cu presiunea asociata, astfel incat la o presiune 2000mbari el o sa furnizeze un voltaj x, pe cand acel votaj este recunoscut de ecu apartinind unei presiuni mai mari, Corespondenta este urmatoarea:

0-5V --> 0-2.5 bar

0-5V --> 0-3   bar

0-5V --> 0-4  bar

 

Tabelul de mai sus explica foarte clar liniaritatea din voltaj si presiune.

 

Ex: pentru 2000mbar senzorul va trimite 2,5V, pe cand ECU la 2,5V are asociat 1500.

Link către comentariu

@Silviu: clasic - Bilstein B16 PSS10

@Andi: In mod cert se vor face modificarile necesare astfel incat sa functioneze corect

Link către comentariu

In pauza de pranz de azi am reusit sa fac conversia de la 1Din la 2Din si sa instalez navigatia.

Mai trebuie doar sa o codez pe masina.

 

20130320153453.jpg

 

Aveti idee pentru ce este mufa albastra, ce lipita de cablu?

Este din acelasi manunchi din care vin firele pe care le tin in mana, avarii, ESP si lumina de la tavita.

 

20130320142418.jpg 20130320142431.jpg
 

Modificat de Johnny Bravo
Link către comentariu

Imi place cum arata, mai ales ca tu ai banda cu butoanele dintre navi si clima nu ca mine butoane individuale :D

Link către comentariu

Este pentru dezactivare airbag pasager. Cablurile au fost facute la gramada.

Link către comentariu

7.8 l/100 consumul in octombrie pana acum, in conditiile in care nu am iesit din Bucuresti si nu merg batraneste.

Link către comentariu

Normal? Nu exista normal! Exista cate un consum pentru fiecare. Pana in toamna nu scoteam sub 10 in Bucuresti. Nu-mi explic care-i faza. Sper sa nu ma bucur de consum si sa-mi para rau de altceva care nu merge bine.

Link către comentariu

Este rece afara, eficienta volumetrica mai buna, lipsa aerului conditionat etc.

Link către comentariu

Dar si durata pana ajunge la temp. optima, mai mare! Poate distantele sunt altele. Plus traficul mereu schimbator sau constant groaznic din Bucuresti :)

Link către comentariu

Exact! Frigul si aglomeratia a compensat mereu neutilizarea aerului conditionat.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

-1) testat instalatia de racire a motorului sa descopar pe unde curge (eventual si un test de compresie, sa stiu cum stau lucrurile si aici) - se pare ca curge pe le cooler-ul EGR; tot de acolo am si un suierat enervant

 0) reparat ce trebuie ca sa nu mai curga antigelul - se va face saptamana viitoare

 1) anvelope de vara pe 18" in lucul PS3-urilor, care au fost tare proaste - mai au de asteptat

 1') verificat/indreptat jante BBS daca este cazul s-au indreptat; urmeaza sa le repar zgarieturile si sa le vopsesc

 2) montat la loc basculele de TT- se vor monta saptamana viitoare

 3) montat intercooler-ul de S3

 3') montat senzor MAP de 4 bari odata cu intercoolerul

 3'') remap pentru ca noul senzor sa fie recunoscut corect, hot-start fix si power increase - probabil pe dyno

 4) montat bucsele metalice la franele de pe fata - le-am montat de anul trecut si au ramas pe masina

 5) reparat zgarieturile - rezolvate si astea

 6) montat la loc stopurile LED - done!

 7) supensie - luni ar trebui sa vina - Bilstein B16 - se va monta saptamana viitoare

 8) montat la loc barele stabilizatoare- se vor monta saptamana viitoare

 9) RNS-e nou - done!

10) reparat/schimbat cateva ornamente interioare care sunt zgariate

11) altele (vor fi si stupize-stupizeee aici)

12) reconditionare electromotor (perii, bucse si ce-o mai fi nevoie)

Modificat de Johnny Bravo
Link către comentariu

Da! trebuie. Deja am dat vreo 2000 euro pe piese care inca nu le-am primit :D

Feels wired! Da' si cand or veni gramada toate...

Modificat de Johnny Bravo
Link către comentariu

-1) testat instalatia de racire a motorului sa descopar pe unde curge (eventual si un test de compresie, sa stiu cum stau lucrurile si aici) - se pare ca curge pe le cooler-ul EGR; tot de acolo am si un suierat enervant - Am decis sa anulez definitiv EGR-ul si toate anexele lui.

 0) reparat ce trebuie ca sa nu mai curga antigelul - se va face saptamana viitoare - Nu mai repar, anulez!

 1) anvelope de vara pe 18" in lucul PS3-urilor, care au fost tare proaste - mai au de asteptat

 1') verificat/indreptat jante BBS daca este cazul s-au indreptat; urmeaza sa le repar zgarieturile si sa le vopsesc

 2) montat la loc basculele de TT- se vor monta saptamana viitoare - done!

 3) montat intercooler-ul de S3

 3') montat senzor MAP de 4 bari odata cu intercoolerul

 3'') remap pentru ca noul senzor sa fie recunoscut corect, hot-start fix si power increase - probabil pe dyno

 4) montat bucsele metalice la franele de pe fata - le-am montat de anul trecut si au ramas pe masina

 5) reparat zgarieturile - rezolvate si astea

 6) montat la loc stopurile LED - done!

 7) supensie - luni ar trebui sa vina - Bilstein B16 - se va monta saptamana viitoare - done!

 8) montat la loc barele stabilizatoare- se vor monta saptamana viitoare - done!

 9) RNS-e nou - done!

10) reparat/schimbat cateva ornamente interioare care sunt zgariate

11) altele (vor fi si stupize-stupizeee aici)

12) reconditionare electromotor (perii, bucse si ce-o mai fi nevoie)

 

Am facut si geometria azi. Nu prea sunt multumit de cum a iesit. Postez dimineata raportul, poate isi da cineva cu parerea...

Am sa pun si poze mai detaliate cand imi recuperez aparatul foto.

Link către comentariu

Ce cablaj?

 

Am atasat si geometria. Nu a iesit simetrica pe fata. Mi s-a explicat ca daca ar fi deschis mai mult roata pe dreapta, sa ajunga la -2.20, s-ar fi dus si mai in spate si ar fi afectat unghiul de fuga.

E abureala sau nu si-a dat silinta omul?

post-1861-0-48922800-1365676330_thumb.jp

Link către comentariu

Urca paralelismul la 0.10 ( ca sa contracareze uzura inegala a cauciucului pe interior si pentru un raspuns mai bun al directiei). 

Camberul poti sa-l egalizezi daca muti puntea, iar unghiul de fuga il mai poti regla de la flansa (foarte putin, dar merge)

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!