Jump to content

Leon FR 2.0TFSI vs SCIROCCO 1.4 TSI ( 160 hp)


gg_e
 Share

Postare recomandată

ma gandesc serios sa achizitionez unul din modelele astea:D...

la leon as lua ca optionale audio 1,si geamuri fumurii, xenon (DDP 24.600) si la scirocco...as alege mai multe( nu mai tin minte ce configurare imi facusem dar era in jur de 23500 DDP).

Din pct meu de vedere fiecare masina are plusuri si minusuri care imi fac viata grea ..si nustu ce sa aleg

LEON

+ 40 hp in plus, cuplu mai mare

+designu exterior

+scaunele m-au incantat

- bord urat

- nu stiu sigur daca diferenta de consum este justificata( doar pt 40 de cai in plus)

-taxe si impozite mai mari

SCIROCCO

+calitatea materialelor din interior

-spatele numi place de loc( parca ar fi o broscuta)...spre deosebire de fata care seamana mult cu Evo X

-este in 2 usi

Acum voi ce parere aveti? Ce m-ati sfatui sa fac?

P.S. am uitat sa spun ca masina va fi folosita 80% in oras

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce spui tu ca vei folosi masina 80 % in oras cea mai buna alegere este TSI ul de 160 de CP care ofera si putere suficienta si consum decent si subiectiv vorbind mie mi se pare ca noul Scirocco este cea mai frumoasa masina din gama VW care se afla acum in productie ...

Asadar eu as alege Scirocco TSI .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot Scirocco dar DSG-ul Diesel :) Nu vrei diesel? ca zic ca la consum te-ar avantaja .. si cuplu e destul :)

Modificat de Sergiu.B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot Scirocco dar DSG-ul Diesel :P Nu vrei diesel? ca zic ca la consum te-ar avantaja .. si cuplu e destul :P
Dar probabil asta iese din categoria de pret respectiva (sau dorita). Cu niste dotari sa zicem minime ajunge pret 25,530 (cu TVA inclus). Si am observat cu ocazia asta un lucru surprinzator...m-am uitat de cateva ori pt ca nu mi-a venit sa cred...nici in dotarile standard nici in optionale, nu am gasit Xenon sub nici o forma. Nu are Scirocco asa ceva?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu e disponibil Xenonul pentru Scirocco. Nu vad avantajul consumului la 2.0 tdi DSG fata de 1.4 TSI 160 CP, mai ales in oras. Nu cred ca e cazul insa sa transformam versusul intr-o discutie contradictorie benzina vs motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o parere personala, as alege Seat Leon SportUp 1.8TFSI. De ce ?

1. La bugetul la care te invarti ai putea sa-ti pui toate optiunile din lista si tot sa fie sub FR ca pret.

2. Prefer 160cp din 1.8 decat 160cp din 1.4. In plus, daca o sa mai simti nevoia unor cai in plus, poti aduce 1.8-ul in 200cp doar printr-un chip-tuning.

3. 160cp mi se par arhi-suficienti pentru Romania actuala.

4. Ca pret de nou, VW-ul este mai scump decat Seat/Skoda la modele/dotari/optiuni similare. Nu mi se pare ca se justifica pe deplin aceasta diferenta.

Modificat de mircea1380
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai fi cateva lucruri in plus la FR fata de Stylance sau Sport-up: scaunele cu suport lateral mai bun, plasticele mai de calitate, suspensia sport. Insa si eu cred ca alegerea rationala ar fi 1.8 tfsi in varianta Stylance. Suspensie sport poti pune cu 800 euro, de la Bilstein. Sigur e mai buna decat cea din varianta FR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gandeste-te si ca Leon-ul e o masina comuna indiferent ca e FR, Sport-up etc.

Scirocco e nou nouta, nu sunt strazile invadate si nici nu cred ca vor fi.

Sunt 2 masini total diferite, fiecare cu tinta ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scirocco e un "cult car " care a facut istorie la vremea lui iar versiunea actuala se vrea a continua "legenda" iar Leon- ul este o masina de serie cu o istorie destul de scurta si nu cred ca va ajunge vreodata unde este Scirocco acum ...

Referitor la motoare daca judecam la rece pe datele tale de intrare "am uitat sa spun ca masina va fi folosita 80% in oras" TSI ul iti va oferi exact ceea ce cauti putere mare si consum acceptabil sau mai bine spun mai mult decat acceptabil iar TFSI ul de 2 litrii nu isi justifica achizitia deoarece consumul este mare si puterea nu ai unde sa o poti folosi ...

Iti doresc sa ai alegere usoara ! :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut ocazia (onoarea) sa ma plimb ( :rolleyes: putin, ce-i drept) cu un Scirocco 2008 - :wub: DE VIS!!! - efectiv e incantatoare masina, interiorul mai ales m-a impresionat (mai putin plafonul negru care imi dadea un usor sentiment de claustrofobie) si portierele fara rama...tare m-a incantat masina...daca as dispune de finante,clar ar fi prima mea optiune!

Recomand un test-drive si sincere felicitari celor de la VW pentru modelul asta (sper sa nu par actionar la VW - as vrea eu :king: sau contra-Leon...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in spate? E locuibil?

Nu m-am urcat in spate, recunosc ca am stat doar la volan...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

concluzionand:

daca esti genul care prefera sa nu sara in ochi, vrei o masina cu infatisare comuna, te intereseaza mai mult cum merge masina decat cum arata pe interior (te gandesti ca pana la urma si asa n-o sa stai cu ochii pe bord in timp ce conduci) si in acelasi timp vrei o masina sportiva cu care sa-i suprinzi pe ceilalti, ia leon.

daca vrei ceva mai special cu care sa iesi in evidenta, daca apreciezi materialele si finisajele de calitate (te gandesti ca ce naiba, doar dai o caruta de bani pe masina, trebuie sa simti ca merita) si vrei sa conduci cu stil ( :rolleyes: ) ia scirocco.

bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot Scirocco dar DSG-ul Diesel :icon_thumright: Nu vrei diesel? ca zic ca la consum te-ar avantaja .. si cuplu e destul :P

disel nici vorba...sunt fan benzina.....si sper sa raman asa:) (vreau o masina sport si in conceptia mea o masina disel nu este sport.)( stiu ca voi fi criticat pt afirmatia asta ..da ce sa fac..asta e parerea mea)

in ceea ce priveste consumul ..(.ar trebui sa fie undeva pe la 12/13 in oras la mers normal ) ca sa ma declar MULTUMIT. ( bine ...cred ca cu un scirocco ( scuzati cacofonia ) as scoate lejer acest consum iar cu FR poate as reusi daca ma chinui...toata faza e ca in ultima jumatate de an am fost interesat foarte mult de leon si imi ziceam ca urmatoare masina o sa fie un leon...(eram aproape obsedat...) si acu cand a aparut scirocco mie greu sa ma gandesc ca o sa "renunt " la leon ..masina care ma pasionat mult vreme:|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut scirroco si dupa parerea mea nu iese din tiparul golf decat f putin.

leonul are ceva ani dar tot fresh si nou pare designul.

as alege leonul fara ezitare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut scirroco si dupa parerea mea nu iese din tiparul golf decat f putin.

Afirmatia asta pur si simplu m-a dat pe spate :( Cred ca e exact invers, in afara de designul consolei centrale, al ceasurilor de bord si de cotiera care sunt luate de la G5 avem asa: volan, pedale si schimbator gti (la DSG), iluminare alba la ceasuri, guri aerisire EOS, scaune si usi fara rame similare Passat CC, design unic in gama VW pentru manerele interioare ale usilor + aspectul exterior care nu aduce din nici un unghi cu G5, nici macar nu are sigla in grila ci e pe capota, lucru iarasi in premiera pentru VW; sa amintesc si de spatele spectaculos ? (cel putin in comparatie cu Golful...)

Am vorbit strict de design, ca daca ne-am uita sub caroserie balanta s-ar inclina si mai mult in favoarea Scirocco. Stie cineva daca Scirocco are sasiu de Golf normal, sau de Gti care am auzit ca ar fi mai rigid?

Fata de interiorul hidos si "ieftin" de la Leon fie el in echiparea FR sau chiar Cupra (strict parere personala) Scirocco este clar castigator.

P.S.: sa nu uitam, Seat nu e VW asa cum VW nu e Audi, desi impart multe componente (no offense posesorilor de Seat! )

EDIT: in nici un caz nu am avut intentia sa pornesc o disputa VW vs. Seat. Reformulez: parerea mea personala este ca VW foloseste materiale de mai buna calitate decat Seat (cel putin la interior) si o spun dupa 3 masini VW si dupa ce am condus Leon 1M si 1P.

@CristiN Intr-adevat designul Golfului este sters, dar nu face obiectul topicului.

@uhu10uhu Sistemele audio mi se par irelevante, dar ai dreptate ca e mai slab la golf, dar atentie Scirocco nu e Golf ! Pentru 400 Euro pui RCD 310 DYNAUDIO Excite de 300 Watts :D

Modificat de jimmy_g5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P.S.: sa nu uitam, Seat nu e VW asa cum VW nu e Audi, desi impart multe componente (no offense posesorilor de Seat! )

Chiar asa nu e. Compara tu sistemele audio de pe Leon 1 si 2 cu cele de pe Golf 4 , resprectiv 5 si ai sa vezi ca Seatul ofera calitate mai buna cel putin la capitolul asta.

Eu momentan sunt la al doilea Seat si urmeaza probabil si unal treilea pentru simplu fapt ca-mi plac. Seat nu e cu nmic mai prejos de cat VW.

ON TOPIC

As alege Leonul oricand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa nu ajungem iar la disputa eterna VW vs AUDI vs Seat. Modelele din aceeasi clasa impart aceeasi platforma tehnica (Golf, Leon, A3 si Octavia 2), diferentele sunt date doar de caroserie si interior.

In nici un caz nu cred ca Leon e o masina obisnuita, cel putin ca design este mult diferita de designul sters al Golfului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am vrut sa incep o disputa de genul VW vs Seat, doar ca imi sustin parerea personala.

Motivele pentru care nu as alege Scirocco sunt: motorul mai putin puternic si faptul ca e model nou, care trebuie sa-si dovedeasca fiabilitatea si sa se vindece de "bolile copilariei" pe care le are aproape orice model de masina.

Modificat de uhu10uhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am referit la tine, uhu10uhu, ci la afirmatia lui jimmy_g5: "P.S.: sa nu uitam, Seat nu e VW asa cum VW nu e Audi, desi impart multe componente (no offense posesorilor de Seat! )".

Mi se pare o afirmatie care duce la discutii in contradictoriu. Stim toti ce sigla are masina pe care o cumparam. Fiecare marca are clientii ei potentiali, altfel toata lumea ar cumpara masini germane, doar din clasa premium.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seat Leon FR 2.0 TFSI:

+ motor mai puternic

+ 5 usi, 5 locuri

- design interior (bordul mi se pare hidos de-a dreptul)

VW Sirocco 1.4 TSI 160cp

+ motor mai econimic

+ design interior + exterior

+ DCC

- 3 usi, 4 locuri

Eu as alege Sirocco (cu DSG daca se poate)!

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca in cazul unui vs conteaza sa afli detalii tehnice si nu estetice. La capitolul estetica pot sa zica 20 de persoane ca e urata masina, ca tot ce conteaza e sa iti placa tie. Cel putin eu asta am cautat pe forum inainte sa imi aleg masina, sa vad ce defecte/puncte slabe respectiv ce puncte tari are masina, nu care este mai frumoasa.

Scuze de :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pun si eu o intrebare de neavenit: esti sigur ca ai nevoie de >100 cai in oras?

Stiu perfect titlul topicului, insa sincer iti propun 3 criterii pentru o masina comoda in oras:

- vizibilitatea (la asigurat stanga/dreapta, oglinzi, parcat cu spatele si lateral)

- usurinta condusului (directie usoara, pedale progresive, cutie eventual automata)

- consum redus cu cuplu suficient.

Pentru mine sincer o masina diesel cu motor mai mic (1.5 sau 1.7 de la alte firme decat cele VAG de ex, poate si un 1.9 de la VAG) pentru oras mi se pare o alegere excelenta. Pentru cei 20% in afara, atunci da, e nevoie si de ceva mai sus, insa sincer nu cred ca te vei abtine sa n-o calci si prin localitati dupa ce conduci "mai tare".

E doar o sugestie a unui om care are o masina cu vizibilitate proasta (hint: uita-te la scirocco cu pilonii C sa vezi distractie...) si care consuma nejustificat de mult daca o conduci in oras (hint: sa vezi ce n-o sa justifici aia ~200 cai stand la stop si consumand). In afara e altceva, insa nu despre asta vorbim.

Modificat de docman2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!