Jump to content

Audi A5 vs Bmw 3 Coupe


Serban F
 Share

Postare recomandată

lasind la o parte mashinile "de vis" gen M3, S4, ultimele modele, care costa destul de mult, ganditi-va ca VW, este cu o clasa peste BMW, si doar mentionind faptul ca Porche, este cam tot VW, bentley, cam tot VW si Lamborghini..:icon_thumright: cam tot la fel...

Phaeton sau S8, sunt cam tot aia si sunt peste BMW.

Eu personal nu am condus asemenea minunatii, am pus mana doar pe E46 320, din 2004 sau 2005 si m-a lasat complet rece. Ce senzatii , ce sportivitate nene...Avea un schimbator de viteze de ziceai ca mesteci mamaliga in ceaun, bordul galben si insipid, cum il stiam de la Ursuletul meu din '85...Dezamagire crunta. Senzatie total diferita de cea din mashinuta mea din semnatura, la care am revenit cu mare drag dupa experienta asta...Asa ca pe mine cu BMW, mai moale...Seria 5 asta noua este oribila ca design la fel si cu seria a 3-a noua. Nu vorbim de coupe care , daca mai e si cel cu acoperis escamotabil gen SLK, este superb. A5, iese acum cu convertible, deci un nou rival la seria 3 similar.

Personal nu imi dau cu parerea despre 4x4 intrucat nu stiu, iar pe cel ce a deschis topicul nu cred ca la gama de masini disputata il intereseaza sa faca escalada pe munte. Iarna e bine ca asemenea masina sa stea frumos in garaj, mai bine iesi cu un jaf ieftin dupa care sa nu plangi in caz de ceva.

Eu as opta pentru Audi A5, fie doar si prin prisma faptului ca e un model mai nou decat BMW-ul respectiv si alt motiv ar fi reputatia proprietarului de BMW, care fara sa se ofenseze cei de aici, lasa cam mult de dorit...In trafic singurii impertinenti care isi fac codul lor rutier la fiecare minut, sunt soferii de BMW si Mercedes !

Deci, un sfat de la un forumist ce nu are asa mult malai sa viseze la cele doua mashini aflate in disputa, ar fi sa iei A5.

Cum a zis insa si cineva mai sus si as indrazni sa extrapolez zicala la orice alegere a unei masini din categoria aflata in discutie, se face cu inima si nu cu mintea.

Te rog sa ne spui ce ai ales, ca eu unul sunt foarte curios. Baga si poze daca tot esti aci...Impresii de la test drive, ma rog ce poti sa scrii , e foarte interesant. bafta!

Modificat de alec
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • maryuskkk

    18

  • Ice_2k

    15

  • Baracuda

    12

  • Serban F

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cred ca esti muuult prea subiectiv.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Strict legat de acest VS .. si fara detalii despre istoria si linia de modele de la ambele marci : as alege seria 3 Coupe. Stiu ca nu detin adevarul absolut dar e pur si simplu mai frumoasa linia design-ului si modul cum e inchegata comparativ cu A5. La Audi, din pacate, au inceput din pacate sa faca aproximativ toate fetzele masinilor la fel ... adica, A4 sau A5 e una si aceeasi masina, Q5 care e pe aceeasi platforma e fix la fel .. samd. Ori la Serie 3 .. Coupe are alta fatza comparativ cu berlina, si asta e de admirat.

Intre un M3 noua generatie si un eventual RS4 model anterior as alege categoric M3 .. intre modelele pana la M3 si pana la un posibil RS4 as alege BMW all the way, insa un RS4/5 nou mi-ar schimba optiunile.

Modificat de Razvanyke
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

glumaretzuu

Eu nu stiu ce seria 3 coupe ai vazut de e asa deosebita fata comparativ cu sedanul. Asa si ledurile la A4 sunt diferite de A5. La spate sunt diferente mai mari intre seria 3 coupe-sedan fata de A4-A5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasind la o parte mashinile "de vis" gen M3, S4, ultimele modele, care costa destul de mult, ganditi-va ca VW, este cu o clasa peste BMW, si doar mentionind faptul ca Porche, este cam tot VW, bentley, cam tot VW si Lamborghini..:D cam tot la fel...

Phaeton sau S8, sunt cam tot aia si sunt peste BMW.

Eu personal nu am condus asemenea minunatii, am pus mana doar pe E46 320, din 2004 sau 2005 si m-a lasat complet rece. Ce senzatii , ce sportivitate nene...Avea un schimbator de viteze de ziceai ca mesteci mamaliga in ceaun, bordul galben si insipid, cum il stiam de la Ursuletul meu din '85...Dezamagire crunta. Senzatie total diferita de cea din mashinuta mea din semnatura, la care am revenit cu mare drag dupa experienta asta...Asa ca pe mine cu BMW, mai moale...Seria 5 asta noua este oribila ca design la fel si cu seria a 3-a noua. Nu vorbim de coupe care , daca mai e si cel cu acoperis escamotabil gen SLK, este superb. A5, iese acum cu convertible, deci un nou rival la seria 3 similar.

Personal nu imi dau cu parerea despre 4x4 intrucat nu stiu, iar pe cel ce a deschis topicul nu cred ca la gama de masini disputata il intereseaza sa faca escalada pe munte. Iarna e bine ca asemenea masina sa stea frumos in garaj, mai bine iesi cu un jaf ieftin dupa care sa nu plangi in caz de ceva.

Eu as opta pentru Audi A5, fie doar si prin prisma faptului ca e un model mai nou decat BMW-ul respectiv si alt motiv ar fi reputatia proprietarului de BMW, care fara sa se ofenseze cei de aici, lasa cam mult de dorit...In trafic singurii impertinenti care isi fac codul lor rutier la fiecare minut, sunt soferii de BMW si Mercedes !

Deci, un sfat de la un forumist ce nu are asa mult malai sa viseze la cele doua mashini aflate in disputa, ar fi sa iei A5.

Cum a zis insa si cineva mai sus si as indrazni sa extrapolez zicala la orice alegere a unei masini din categoria aflata in discutie, se face cu inima si nu cu mintea.

Te rog sa ne spui ce ai ales, ca eu unul sunt foarte curios. Baga si poze daca tot esti aci...Impresii de la test drive, ma rog ce poti sa scrii , e foarte interesant. bafta!

Asta m-a amuzat enorm :biggrin:. Nu am mai ras demult asa. Daca si Vw e peste BMW eu zic sa inchida astia fabricile in bavaria. Super tari comparatiile, daca ma gandesc ca bentley e considerat Roll Royce-ul saracului ce sa mai zic de bmw care detine Rolls Royce. Clar super inspirate comparatiile. Am ajuns sa vad ca un E46 e mai slab si ca un G4... Acum o sa spui ca eu sunt subiectiv ca am BMW insa pot sa iti spun ca am condus destule masini VAG si parerea mea e ca putine modele de la Audi se compara cu BMW(VW sare din schema, fara suparare). Hai sa revenim cu picioarele pe pamant si sa nu ajungem ca pe alte forumuri sa credem ca, conducem avioane(poate pe aia ce au ferrari sau bugatti sa creada asa ceva).

Fiecare are avantajele ei si pot spune ca e o alegere ff dificila insa eu cred ca as inclina pt bmw datorita tractiunii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

glumaretzu .. nu vreau sa intru in polemici inutile cu tine, ia tu frumos 2 BMW-uri serie 3 : unul coupe si unul berlina, pune'le paralele unul cu altul si vezi daca ti se pare foarte asemanator unul cu altul si dupa aia fa alt test, ia un A4 B8 si un A5, aseaza'le in acelasi fel si incearca sa gasesti diferente !

Nu o dau acum pe latura, BMW > VAG .. ci doar strict la VS ma refer si daca e sa punem tehnic problema, dpdv al review-urilor samd serie 3 chiar iese invingatoare in multe dintre acestea, peste A4.

N-are rost sa facem fiecare dezbateri dupa cum sunt soferii acestor marci in RO samd .. masina se judeca pentru ce este si ce satisfactii iti ofera.

Baracuda .. fain BMW ai acolo, stiu ca ai plecat de la un A4 daca nu ma insel ... as tine totusi sa ma abtin de la a crede ca Bentley e Rolls-ul saracului ... daca si la 200 000 eur dati pe o masina esti sarac, da-o'n pi... masii de viata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FABIAn RuSu

berlina 3 e jenanta fata de coupe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mici corectari: BMW 335i 400Nm 306cai 0-100km/h 5,4sec DKG 1600kg Biturbo

Audi S4 440Nm 333cai 0-100km/h 5,3sec S-tronic 1685kg Supercharged

Concluzie: sa nu exageram cu "net superior", ca nu e nimic net superior la masini din clasa asta doar mici avataje si dezavantaje, deoparte si de alta.

cifrele postate de tine aici sunt luate de pe site-urile oficiale si din configuratiile standard ale masinilor.

nemtii cand fac teste comparative, pun masinile pe cantar iar ceea ce a reiesit au fost numeroase kg in plus pt S4.

este suficient sa pui un sistem audio de top ce are 14 difuzoare si deja ai adaugat minim 30 de kg pe masina si aici includ si amplificatorul. probabil S4-le testat era destul de bine echipat.

iar cifrele ce le dai tu pt demaraje, sunt cele oficiale ale producatorilor.

masuratorile facute in teste, scot in evidenta o diferenta maricica de la 0 la 100 si o prapastie de la 100 la 200.

vezi pagina anterioara.

spunea cineva ca vrea sa isi ia 320i coupe.

i-as recomanda sa faca un test cu un A4/A5 2.0tfsi de 180 cp si va descoperi diferente imense intre modul cum se misca cele doua motoare. daca dupa test tot va dori 320i, atunci ala sa fie. nu as lua decizia asta inainte sa testez un 2.0tfsi de 180 cp

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FABIAn RuSu

dpdv al reviewurilor 335i l-a batut pe S4 doar din pricina pretului mai bun

iar bmw=fain e cel putin o afirmatie subiectiva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pretul este mai bun la 335i, intr-adevar.

LATER EDIT

apropo de kg:

un A4 B8 2.0tdi are potrivit cartii tehnice 1460 kg.

cu 10 optionale din care doua ce cantaresc destul adica jante de 17 de aliaj cu anvelope de 225/50 fata de standardul de 16 inch de tabla si anvelope 205/60 si sistem sistem audio de 10 difuzoare (fata de cele 8 standard) care include un subwoofer de 20 cm si un amplificator in portbagaj, plinul facut si 20 de kg bagaje, masina cantarea 1560 kg fara sofer.

m-am urcat in masina si avea 1640 kg iar eu cantaresc exact 80 kg cu tot cu haine.

treaba asta am facut-o la cantarul unei fabricii Egger din Radauti iar cantarul alora functioneaza ceas.

oricum, audi au probleme cu kilogramele la absolut fiecare masina iar mercedes au probleme si mai mari din acest punct de vedere. bmw sta f bine la acest capitol.

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in momentul de fata noul S4 e un etalon. vom vedeam pe viitor cum stau lucrurile. se pare ca bmw pregateste si un diesel cu 3 turbine si vreo 350 de cai, derivat din x35d. foarte probabil sa lucreze si la noi motoare pe benzina, pe langa mult anuntatul 2.0 turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma amuza intr-un fel unde se ajunge cu versusul :D.

Omul de rand, sa zicem .. un angajat cu venit mediu, rate la casa, deja la o masina in familie, ceva copii, astea .. cand ia in considerare achizitia unei noi masini nu cred ca se uita la S4 si 335i eventual si x.

Ca ajungem noi acum sa descoperim 2 kg in plus la A4 2.0 tfsi fata de 320i 4 usi sau ... ca are 335i pret mai mic comparativ cu S4, va dati si voi seama ca sunt balarii.

Omul intra pe topgear, whatcar, 5th gear samd .. si se uita frumos pe youtube la ce review-uri au facut aia, dupa aia pe site-uri si vad ce categorisiri au facut iar in final vine test-drive.ul care decide si are ultimul cuvant.

Un 335i sau S4 ti-l iei ori cand esti tanar si'ti permiti ori cand ajungi la a doua tinerete si esti la middle age crysis, as spune eu.

Asadar .. lasand aspectele pur tehnice la o parte, la categoria asta de masini consider ca se judeca pur si simplu cu sufletul/inima si mai putin prin calcule rationale, matematice si ipotetice.

Chiar si ProMotor sau TopGear RO aveau acest versus acum ceva timp, prin 2008 daca nu ma insel .. era intre motoarele de 3 litri diesel, si BMW iesise invingator overall .. dar Audi se clasa mai bine pe aderenta scazuta datorita quattro-ului.

Si sa inchei ... m-am dat zilele astea ca tot a fost soare aici cu un M3 cabrio asadar poate sa vina si mama lui A5 cu Walter da Silva de mana la mine ca inca sunt sub influenta BMW 3 E92 si voi fi mult timp.

PS : Intrati si voi un pic la partea de review de pe whatcar sau topgear pentru serie 3 berlina, nu ma refer la coupe si A4 .. veti vedea ca sunt atat de bune ambele masini incat unele detalii foarte mici pot fi considerate diferente intre ele.

PS 2 : Sper sa nu imi sara in cap forumistii fanatici ca ce caut aici asa infocat cu BMW fiind .. easy, sunt in continuare fan VAG si RS4 cu RS6 nu au nici-un echivalent in lumea asta pentru mine, sau R8 (vedeti si pozele de la aria sa) doar ca a fi fan/membrul unui forum nu te face orb, incapabil sa apreciezi si alte produse de calitate din aceeasi categorie auto ale altor producatori concurenti titulaturii forumului.

Modificat de Razvanyke
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu ai f mare dreptate in ceea ce spui. diferentele intre masini sunt minime si de nebagat in seama.

totusi, sa nu confundam niste oameni care fac reviewuri de o viata cu niste amatori de la promotor.

am mai explicat cred ca in acest topic ce s-a intamplat in testul respectiv

ambele masini aveau anvelope de vara insa A5 era incaltat cu cele mai late anvelope de vara ce se pot pune pe acea masina adica 255/35R19 atat fata cat si spate pe cand bmw avea anvelope de 225 pe fata si 245 sau 255 pe spate. cei de la promotor criticau directia imprecisa la audi. cred si eu ca avand anvelope de 255 pe fata comparativ cu 225 la bmw diferentele erau majore mai ales ca era vorba de anvelope de vara puse pe zapada.

in plus de asta bmw avea cutie automata iar audi manuala si astfel audi a fost dezavantajat in acurateatea accelerarii si rularii.

au fost multi factori perturbatori in acel test in defavoarea lui A5 iar testul respectiv scoate in evidenta cat de ageamii sau platiti de automobile bavaria au fost cei de la promotor la testul respectiv.

ceea ce conteaza este ca acel test facut de promotor si-a atins scopul. am aflat de el fiind sunat de un prieten cu un seria 1 apoi am observat ca pe fiecare forum testul a facut inconjurul tarii, oamenii mirandu-se de cat de slab e quattro si de cat de bun este seria 3 samd. nu am intalnit decat f putin oameni care sa stie ce roti aveau masinile respective, ce cutii de viteza si mai ales sa constientizeze cum pot influenta acestea comportamenetul unei masini; semn de superficialitate.

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Difera mult trapa de la bmw cu cea de la vw,audi ?

Astept raspunsuri de la cei care au vazut simtit diferente intre ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da deci sa inteleg ca nu prea sunt diferente sa zic , deci nu merita pentru mine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Revin si eu cu o intrebare...in urma unei discutii aprinse cu un amic referitoare la Audi A5 4.2 vs BMW 645.?voi ce a-ti alege ?

Eu unu aleg BMW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre audi si bmw, eu unul as merge pe audi, imi place mai mult :) fata masinii face totul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Georgik esti offtopic, data viitoarea vei fi sactionat. Iar cj 12 rxn te rog sa vii cu argument cand faci o astfel de afirmatie. Postul tau se incadreaza acum la categoria "bagare in seama" si poti fi sanctionat. Mersi pentru intelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Stiti ca de obicei cine a avut bmw nu mai doreste ulterior alta marca? am observat foarte multe cazuri de acest gen si cred ca intelegeti si voi de ce...e altceva...sunet motor, stabilitate, precizie directie, cutie , manvrabilitate, etc...

Modificat de mugur79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate @mugur, un 3 coupe este o masina cu traditie de peste 30 de ani, asemenea unui Golf GTI, si 3er coupe este o masina mai mult pentru fanii acestui model si mai putin pentru omul de rand. A5 este frumos, tehnic este foarte OK dar este un model care vine si trece(parerea mea), nu cred ca peste 30 de ani isi mai va aduce cineva aminte de A5 pe cand de primul Urquattro inca se va mai vorbi....

Ecuatii de genul (VW=Porsche(Porsche cu "s"))+(VW=Lambo)=VW este peste BMW sant total copilaresti si nu fac altceva decat sa reduca nivelul tehnic si intelectual al acestui forum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti ca de obicei cine a avut bmw nu mai doreste ulterior alta marca?

O sa fac si eu o mica lista cu prieteni de-ai mei:

  • proprietar de Toyota Yaris, vrea sa treaca la Avensis
  • proprietar de Astra, vrea sa treaca la Insignia
  • proprietar de Golf, vrea sa treaca la Passat CC
  • proprietar de 320D, vrea sa treaca la A5 (culmea)
  • proprietar de A4, vrea sa treaca la A5
  • proprietar de 206, vrea sa treaca la 308
  • proprietar de Clio, vrea sa treaca la noul Megane

Treaba asta cu ramasul la aceeasi marca nu spune nimic, ba culmea, singurul proprietar de bmw cu care ma stiu destul de bine se gandeste sa treaca la un A5. Asta inseamna ca in general proprietarii de bmw trec la audi? Nu. Inseamna doar ca tendinta oamenilor de a ramane la chestiile cunoscute este total irelevanta.

@exO2Driver De-acord ca A5-ul nu va ramane in istorie cum a ramas Audi quattro, dar pe de alta parte nici 3er-ul e92 nu vad de ce-ar ramane. Ba mai mult, A5-ul ar putea fi vazut ca momentul cand Audi s-a intors cu adevarat in segmentul coupe-urilor sportive. e92-ul pe de alta parte, e doar un alt 3er coupe.

Personal, voi merge pe A5 100%. Singura dilema ramane motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am referit special la E92 ci la seria 3 in general cand am scris de ramas in istorie, cu randurile mele am vrut doar sa refac "image"-ul seriei 3 care a fost "sifonat" cu cateva posturi mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am citit intreg topicul si nu stiu daca a mai zis cineva, dar din cate stiu eu, A5 nu este A4 Coupe, ci A6 Coupe, adica echivalent al Seriei 6 de la BMW, si nu al Seriei 3 Coupe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de 2 zile merg dar incet. E controlabila bine cu tractiunea spate si cauciucuri de iarna. Insa ieri am ramas infipt la servici, ce-i drept am vrut sa "dezvirginez" o parcare si am ramas suspendat. Am iesit impins dupa ce in prealabil am dat la lopata sa-i iau podul de zapada pe care ma suisem. Pe strada se poate merge chiar ok daca nu exagerezi. ESP si TCS isi fac bine treaba. Iarna e singurul moment ( sa zic 1 luna - 2 pe an) cand ma gandesc la altceva. Ieri am facut ordine in parcare cu un Grand Cherokee, am netezit drumul, si am ramas profund impresionat de aceasta masina.

Si referitor la topic, e clar ca iarna A5-ul are un avantaj major. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!