Jump to content

Audi A5 vs Bmw 3 Coupe


Serban F
 Share

Postare recomandată

Nu vad de ce-ar trebui sa fie legat de diferential. E de-ajuns ca senzorii ABS sa vada ca o roata se invarte de nebuna iar celelalte 3 stau pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • maryuskkk

    18

  • Ice_2k

    15

  • Baracuda

    12

  • Serban F

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

inainte de a devia prea tare topicul existent, nu vreti sa continuam pe topicul dedicat de quattro? :)

Modificat de docman2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EDLul nu este legat de diferentialul Torsen in mod special.. exista EDL si la tractiune fata care are efect practic asupra diferentialului normal din cutia de viteze.. evident

ca din denumire sugereaza ca are legatura cu diferentialul, modul de actionare insa este independent de acesta, efectul EDLului duce la o miscare in diferential.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu sunt nici pe departe extaziat de quattro asa cum sunt cativa colegi de pe forum; masina e mult prea cuminte iar atitudini de genul: "sa vezi ce poti face cu quattro pe zapada, cerculete alea alea" sunt zero barat, comparat cu bmw-urile care pot face asa ceva pe uscat.

Pe zapada de ieri mi-a placut cum s-a comportat masina fara esp si de acum pe zapada cred ca asa voi merge mereu pe zapada fara ESP. Masina era controlabila si reusea sa arate atuurile quattro insa cam atat.

Bineinteles ca eu am experienta unui quattro pus pe un vapor de 2 tone :) si clar exista o diferenta mare intre acesta si cel de pe S3 sau A4(din punct de vedere al comportamentului masinii).

In alta ordine de idei, Audi promoveaza quattro ca fiind un factor de siguranta..etc eu nu stiu cine scoate chestiile astea ca iti iei quattro sa faci cerculete in zapada,

dar cred ca a fost pacalit cand i-a fost vanduta masina. Este crunt de cuminte masina dupa cum te exprimi si tu, si trebuie sa fortezi mai serios ca sa

incepi un derapaj.

Daca ideea e sa ai parte de un astfel de fun, atunci nu are rost audi cu quattro..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum on topic, merita 330i in dauna echivalentului A5 care,din cate vad are motorul de 3.2

asa este. merita cel putin din punct de vedere al taxelor.

dar tind sa imi iau si deja sunt aproape decis pe 225i sau xi ....

si acum iti spun ca 325i sau 325 xi este cea mai proasta alegere. masina are 3000 cm cubi, adica alt RCA, alt impozit alta taxa de prima inmatriculare, alte cheltuieli de intretinere (intra ulei mai mult in motor samd), masina mai grea si mai putin agila.

poti alege un A4 2.0tfsi 211 cp si nu intampini problemele de mai sus plus ca A4 cu acest motor se misca mai bine ca 325i.

sa nu uitam ca ai pe 2.0tfsi 211cp de la 4300 la 6000 ture si 350 Nm de la 1500 la 4300 ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun...deci mi-a luat o ora sa citesc toate paginile astea si sa vad cum ``va dati in cap`` aici :D ... si nu va mai suparati pe maryuskkk pentru ca el este clar fan Audi. Daca el intradevar a condus toate masinile alea (ma refer la BMW) despre care spune el ca sunt slabute, lenese sau mai putin agile (sau cum le-o mai fi numit) atunci hai sa-i dam dreptate. Dar daca nu sa lase omu` sa faca test-drive cu masinile respective si sa-si cumpere ce vrea.

Modificat de Miky_xXx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am nuantat eu intr-un fel ca as fi condus eu ceva bmw-uri marete?

eu nu sunt fan audi ci sunt fan al lucrului mai bun. la unele modele si categorii de motorizari audi sunt mai buni iar la altele bmw sunt superiori.

325xi este clar mai slab ca 2.0tfsi 211cp quattro.

toate vechiturile de 2.0tfsi de 200 cp ce sunt pe golf, passat, a3 si vechile modele de a4 sunt intr-adevar niste glume pe langa 325i si asnu nu pt ca au 17 cp in minus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

p.s A5 nu cred ca aveam 255 pe fatza..... mi e imposibil sa cred asta

eu am un E90 318i 129 cp -07 si un Passat v6 4motion 193 cp-04 si sunt multumit de amandoua ;)

la bmw am jante pe 17 cu 225/45 R17 si 255/40 R17 si nu mi se pare deloc greoaie directia din contra simt masina mult mai stabila .Ti as recomanda niste optionale [ eu unu am avut 3.000e discount la bmw incearca si tu la mai multi dealeri cu criza asta sigur iei si tu 7-8%]

-xenon [gratis pe coupe]

-scaune sport

-trapa

-suspensie M sport [ gratis pe coupe]

-steptronica

-pachet M schimba total masina

- i drive [nu e must have dar arata mai bine bordu cu ea]

-sistem audio hifi si logig 7 diferenta este ca logic 7 la maxim nu distorsioneaza

-pacht geamuri individual

-scaune incalzite

-jante pe 17 sau daca iti pui pe 18 ai grija ca se sparg foarte repede si faci galma des la cauciuc

-spatii depozitare pahar must have

si mai sunt cateva dar ma rog eu doar imi dau cu parerea

eu zic ca cea mai buna inventitie ar fi 320d de 177 cai AUTOMATA ;) scoate mai bine de 7.8 si este mai rapida de cat una manuala :) am vazut live asta

P.S EU ZIC SA TE UITI SI LA e90 FACE LIFT :) c

bmw nu prea are rival la acceasi cilindree si ce sa mai vb despre noile motoare bi-turbo....3.0i si 3.0d fac ravagii prin oras :)

Modificat de Allex18
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

p.s A5 nu cred ca aveam 255 pe fatza..... mi e imposibil sa cred asta

P.S EU ZIC SA TE UITI SI LA e90 FACE LIFT :) c

bmw nu prea are rival la acceasi cilindree si ce sa mai vb despre noile motoare bi-turbo....3.0i si 3.0d fac ravagii prin oras :)

daca nu ai informatii updatate nu te lansa in afirmatii.

la audi, dimensiunea anvelopelor spate este la fel cu cea fata.

maximul ce se poate pune pe un A5(nu S5) este 255/35R19 atat fata cat si spate.

la aceeasi cilindree la motoarele pe benzina BMW are adversari f mari pe care nu-i poate bate in veci si asta pt ca bmw produc motoare aspirate iar altii produc turbo.

la A4/A5 avem:

1.8T-160cp+250 NM

2.0T-211cp+350NM

3.2 aspirat -265cp+330NM

3.0 biturbo 333cp+440NM

BTW motorul pe benzina 3.0 biturbo de la audi este mult superior celui echivalent de la bmw si asta nu pt ca are 27cp si 40 Nm in plus.

la diesel bmw stau mai bine intr-adevar.

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu privesti din prisma puterii/cuplului scuza-ma ca te intreb de ce este "mult superior" ?

Stii cam ce premii a casitigat biturboul de la BMW si cat de apreciat este de persoanele care chiar au un cuvant de spus in domeniul auto? Sper ca stii ca 335i a sters pe jos cu S5 ul.

Modificat de spb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. "335i a sters pe jos cu S5 ul" e cel putin exagerat. Am vazut mai multe emisiuni comparative si intr-adevar bmw-ul a castigat, dar la o diferenta mica.

2. S5-ul are V8 (motiv pentru care a si pierdut in fata 335i-ului, fiind un motor f greu), ce legatura are cu 3.0 bi-turbo de care se vorbea aici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai informatii updatate nu te lansa in afirmatii.

la A4/A5 avem:

3.0 biturbo 333cp+440NM

BTW motorul pe benzina 3.0 biturbo de la audi este mult superior celui echivalent de la bmw si asta nu pt ca are 27cp si 40 Nm in plus.

Pai atunci nici tu nu te lansa in afirmatii cand nu cunosti, pentru ca nu exista motor 3.0 biturbo la Audi. Exista cel de 3.0 Supercharged (cu compresor) care abia a fost lansat pe S4, dar inca nu e disponibil pe S5. Si am auzit pe mai multi facand aceasta confuzie cum ca ar fi biturbo.

Modificat de jimmy_g5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. "335i a sters pe jos cu S5 ul" e cel putin exagerat. Am vazut mai multe emisiuni comparative si intr-adevar bmw-ul a castigat, dar la o diferenta mica.

2. S5-ul are V8 (motiv pentru care a si pierdut in fata 335i-ului, fiind un motor f greu),

asta e motivul pt care S5 a pierdut in fata lui 335i coupe. practic motorul V8 comparativ cu 6 cilindri la 335i a distrus handlingul masinii.

am vazut un test comparativ intre S4 si 335i e90 si daca pe la alte capitole a cam fost situatia echilibrata, la handling a fost o prapastie mare intre bmw si audi in sensul ca bmw s-a facut de ras tocmai acolo unde ei erau superiori in trecut. dupa ce vor pune 3.0tfsi si pe S5 coupe(pe S5 cabrio l-au pus deja) , S5 va scapa de rusinea celor aprox 70 kg in plus pe puntea fata si isi va lua locul bine meritat adica in fata lui 335 i coupe.

enjoy:

http://www.autozeitung.de/vergleichstest/m...gesamtbewertung

in linkurile urmatoare veti vedea care este locul lui S4 pe circuite in relatia cu diverse masini intre care si bmw:

http://www.fastestlaps.com/track7.html

http://www.fastestlaps.com/track24.html

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu stiu in ce masura niste teste facute pe un circuit sau de catre cineva care stie sa conduca mai bine decat foarte multi de aici are vreo relevanta in lumea reala.

Sa-mi argumentez un pic punctul de vedere.

Majoritatea posesorilor de masini sport, oricat de impatimiti suntem (aici ma includ cu brio), habar n-avem sa conducem masinile la adevarata lor capacitate.

Cine nu crede asta ori se crede zmeu ori n-a mers la volan cu cineva care intr-adevar a facut asta pentru bani sau pentru o pasiune extrema.

Implicit, condusul pe o masina cu tractiune spate, care e mult mai dificil de stapanit pt cineva fara experienta (motivele sunt multe, cred ca nu-si au rostul aici si cred ca suntem mai toti de acord), pe un pic de ud sau pe o sosea cu aderenta mai scazuta (pamant, etc), impune o anumita doza de precautie. Sa ridice mana posesorii de tractiune spate pe care nu i-a muscat un supraviraj de volan... Macar odata. Ce rezulta din asta? Ori un accident daca se insista in conditiile de mai sus, ori un mers sub potentialul masinii.

De partea cealalta avem o tractiune integrala. Poate nu cea mai eficienta din lume, etc, insa una suficient de eficace ca sa scoata mai mult in aceleasi conditii in mainile aceluiasi sofer mai putin experimentat. Nu spun ca e un panaceu universal, spun doar ca te ajuta mai mult sa stai fara griji.

Implicit? poate in absolut cel mai bun e bmw-ul in cauza, insa luand in calcul circumstantele:

- soferul y

- drumurile imperfecte

- conditii nu tocmai ideale de drum

eu zic ca media se duce inspre audi.

Si ca idee, un film destul de ilustrativ zic eu:

http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain.jsp?mn...+TDI+v+BMW+123d

bmw-ul a scos un timp mai bun, insa daca va uitati la cum l-a condus, nu stiu cati de aici nu-l faceam colac macar de 2-3 ori pe vreun parapet...

Modificat de docman2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, destul de ``ilustrativ`` clipul. Dar sa nu uitam ca si BMW are acel xdrive :angry:. Oricum asta din clip cre-ca era deja covrig nu colac.

Oricum omul nostru are de ales intre cu totul si cu totul alte modele...si vad ca nu mai zice nimic. A facut oare test-drive? :))

Sa ne spuna si noua ce a ales...

Modificat de Miky_xXx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina a intrat in derapaj poti sa ai si 4x4+toate sistmele de control ca ea tot se duce in lateral. Motorul biturbo de la bmw a primit multe premii si nu uitati ca exista si N54B30 de 326 cp si 450 Nm ceea ce ma face sa cred ca indiferent de modul de exploatare va fi un pic mai sus decat 3.0tfsi, din pacate. Trebuie recunoscut ca BMW cel putin la motor+sasiu a fost mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat ca nu are seria 3 coupe motor de 550i...aseara in oras a trecut un X6 cu acest motor si se auzea superb....epic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sa nu uitam ca motorul 3.0 benzina biturbo de la bmw are deja vreo 4 ani de cand e pe piata si sunt sigur ca noul motor va avea o putere mult mai mare.In plus am citit pe undeva ca bmw va introduce pe toate motoarele turbo asa ca vom vedem cat de curand ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul biturbo de la BMW nu are 4 ani. Primul cu o putere de 306 cp din cate stiu e din 2007 iar al doilea de 326cp e din 2008.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu privesti din prisma puterii/cuplului scuza-ma ca te intreb de ce este "mult superior" ?

Stii cam ce premii a casitigat biturboul de la BMW si cat de apreciat este de persoanele care chiar au un cuvant de spus in domeniul auto? Sper ca stii ca 335i a sters pe jos cu S5 ul.

a castigat premii. f bine, insa i-a apus soarele.

asa cum am mai spus, 3.0tfsi va fi si pe S5 inlocuind pe 4.2fsi

deocamdata te las cu un test S4 quattro impotriva lui 335i tractiune spate:

http://www.auto-motor-und-sport.de/verglei...est-943267.html

S4 are 1765kg(tractiuen integrala ce cantareste 100 kg)

335i are 1606kg

raportul cal putere /kg este net in defavoarea lui S4. Pt ca mai intrebat ce este "net superior " o sa-ti raspund: totul(motor, cutie, transmisie)

primul este S4, al doilea este 335i

0-80 km/h 3,6 Sek. 4,0 Sek.

0-100 km/h 5,0 Sek. 5,5 Sek.

0-120 km/h 6,8 Sek. 7,8 Sek.

0-130 km/h 7,8 Sek. 8,8 Sek.

0-160 km/h 11,5 Sek. 12,7 Sek.

0-180 km/h 14,6 Sek. 16,9 Sek.

0-200 km/h 18,6 Sek. 21,2 Sek.

testul S4 versus 335xi l-am pus intr-un post mai sus.

@dragos ene, 335i are 306cp inca din momentul aparitiei, inclusiv astazi.

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca Audi-ul e 53.400 euro iar Bmw-ul e 41.580 euro (in variantele standard) deci o diferenta destul de consistenta (preturi de pe site-urile proprii) plus ca Audi-ul e de ultima generatie iar bmw-ul are ceva ani.

Modificat de tzucul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand se discuta acum vreun an jumate de RS4 B7 vs M3 E92, nu mai zicea nimeni ca RS4 e un facelift minor al unui model vechi de 6 ani ^_^ Dupa parerea mea, asta nu prea conteaza, sunt ultimele chestii scoase de cele 2 firme, ca sunt facelift sau modele noi, mai putin conteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand se discuta acum vreun an jumate de RS4 B7 vs M3 E92, nu mai zicea nimeni ca RS4 e un facelift minor al unui model vechi de 6 ani :)

stiu , stiu. in general oamenii vad doar ce le convine sa vada.

Problema e ca Audi-ul e 53.400 euro iar Bmw-ul e 41.580 euro (in variantele standard) deci o diferenta destul de consistenta (preturi de pe site-urile proprii)

calitatea are pretul ei . probabil stii asta. cand va fi 335i mai bun ca S4 atunci bmw pot cere mai multi bani pe masina lor;deocamdata pozitionarea pretului pt S4 este conform standardelor acestei masini.

sa nu uitam totusi ca S4 vine standard cu tractiune integrala ce costa peste 4000euro, vine cu jante de 18 plus multe altele ce se regasesc ca si optionale la bmw si nu instandard.

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
S4 are 1765kg(tractiuen integrala ce cantareste 100 kg)

335i are 1606kg

raportul cal putere /kg este net in defavoarea lui S4. Pt ca mai intrebat ce este "net superior " o sa-ti raspund: totul(motor, cutie, transmisie)

primul este S4, al doilea este 335i

0-80 km/h 3,6 Sek. 4,0 Sek.

0-100 km/h 5,0 Sek. 5,5 Sek.

0-120 km/h 6,8 Sek. 7,8 Sek.

0-130 km/h 7,8 Sek. 8,8 Sek.

0-160 km/h 11,5 Sek. 12,7 Sek.

0-180 km/h 14,6 Sek. 16,9 Sek.

0-200 km/h 18,6 Sek. 21,2 Sek.

Mici corectari: BMW 335i 400Nm 306cai 0-100km/h 5,4sec DKG 1600kg Biturbo

Audi S4 440Nm 333cai 0-100km/h 5,3sec S-tronic 1685kg Supercharged

Concluzie: sa nu exageram cu "net superior", ca nu e nimic net superior la masini din clasa asta doar mici avataje si dezavantaje, deoparte si de alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma rog deja sunt prea mari motoarele astea se ramane la motorizare pe 2 litri benzina.

Dupa test drive inclin mult spre BMW

La A5 imi place mai mult interioarul (bord,etc)dar sunt genul de persoana care dupa un an se plictiseste cu orice fel de dotari bord si ma obisnuiesc doar cu placerea condusului.Ceea ce cred ca o sa gasesc la bmw coupe.Si mi s-a parut destul motorizarea cu 170CP.

O sa mai revin cu amanunte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!