Jump to content

Audi A5 vs Bmw 3 Coupe


Serban F
 Share

Postare recomandată

Nu stiu de ce tot sustineti ca A6 nu ar trebui sa se comporte si sportiv. Ati condus omologul de la BMW, adica seria 5? BTW, groaznic interior la seria5. Sper sa se schimbe cu noul model. Nu vreau sa aduc vorba de M5.

Sa va spun parerea mea cu interiorul "anost" de la BMW. Daca te uiti la masina, la primul contact, in afara de cele doua ceasuri de pe bord nu prea mai ai mare lucru in afara de niste butonase discrete si manetele de la volan. Daca te uiti mai atent o sa vezi ca de fapt nu-ti lipseste nimic, totul e la locul lui si in mod intentionat e facut sa para asa. De ce? Simplu. O masina trebuie sa fie eficienta, sa transmita cat mai simplu, rapid, lizibil (apropos de culoarea portocalie... mai cititi si voi :Driver: cu lungimea de unda si cu perioada de acomodare a ochiului si alte alea), revin, informatia necesara conducatorului ca acesta sa stie foarte repede in ce situatie se afla ca si viteza si altele. Bun, sunt constructori care au facut neoane, paraneoane si nu mai stiu ce. Chiar va plac toate chestiile astea de pom de craciun? Cei de la BMW au spus asa. Masina nu trebuie sa afiseze decat informatiile cu privire la viteza, turatii, temperatura apei si consum. In rest nu ai nevoie de nimic. Pentru ce sa iti umple tot bordul cu scrisuri si parascrisuri daca totul functioneaza perfect si nu are nimic sa iti spuna. Atunci cand apare o problema e foarte usor sa o vezi, iti sare in ochi ca a aparut ceva.

Foarte multi constructori au prins ideea de marketing ca omul e sensibil la abtipilduri. Ca sa-si vanda masina ce-au facut? Au umplut-o de asa ceva. Asa au aparut tot felul de bazaconii de panouri de bord.

O masina trebuie sa fie o masina, asta e scopul ei. Nu trebuie sa fie nici discoteca cu luminite si muzici de nu stiu ce fel, nici salon de masaj, nici nimic altceva. Trebuie sa iti ofere placerea de a conduce... suna cunoscut? Ei asta e, unii cauta placerea de a conduce si nu neaparat confortul din fotoliul de acasa cu televizorul aferent si instalatia de sunet de inalta definitie. In masina se asculta un alt fel de muzica. Muzica pistoanelor, a pneurilor, a vantului, a (forta) G-ului si a tot ceea ce te inconjoara si te face sa te simti ca intr-o masina. Asta insemna sa traiesti cu adevarat acordat cu masina care o conduci.

Ca sa nu fiu inteles gresit. Respect pe cei care vor confort sau altceva de la o masina, e alegerea lor. Atunci, e clar ca nu ii intereseaza BMW, pentru astea exista Mercedes, Audi. As putea sa intru adanc in detalii specifice marcii BMW, in filosofia lor si regret ca sunt posesori de BMW care habar nu au ce au pe mana si si-au luat si e BMW ca e trendy.

Marius, cand o masina ramane suspendata toate cele 4 roti trebuie sa se invarta, obligatoriu. Ma refer la 4x4 bineinteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • maryuskkk

    18

  • Ice_2k

    15

  • Baracuda

    12

  • Serban F

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu de ce tot sustineti ca A6 nu ar trebui sa se comporte si sportiv. Ati condus omologul de la BMW, adica seria 5?

Da. Am condus in cadrul unui eveniment organizat de un dealer bmw 135i, 320d, 330d, 335d, 535d si 535xi. Seriile 5 mi s-au parut absolut groaznice dpdv al sportivitatii, erau ditamai balenele, nu aveau absolut nicio treaba cu "surioarele mai mici", chit ca toate aveau numa' animale de motoare.

BTW, groaznic interior la seria5. Sper sa se schimbe cu noul model. Nu vreau sa aduc vorba de M5.

Total de-acord, prefer seria 3 peste seria 5 anytime dpdv al interiorului.

sa transmita cat mai simplu, rapid, lizibil (apropos de culoarea portocalie... mai cititi si voi :Driver: cu lungimea de unda si cu perioada de acomodare a ochiului si alte alea)

Sa-mi fie cu iertare, dar imi vine greu sa cred ca ace portocalii pe fundal portocaliu sunt mai lizibile decat spre exemplu ace rosii pe culoarea alba, asta ca tot e vs intre bmw si audi. Ma refer la teorie aici, ca in practica m-am convins pe pielea mea care e mai lizibil.

In rest, tre' sa intelegi, nu zice nimeni aici de neoane si alte chestii. De asemenea nu zice nimeni ca bordul bmw este ineficient, doamne fereste. Dar mai ales in masini cu tentativa sport vrei sa vezi o linie fina de crom undeva, un ornament de aluminiu etc. Nu vrei sa fie tot bordul facut din plastic negru ca acum 15 ani. Spre exemplu, interiorul de M3 m-a dezamagit groaznic, greu de tot il deosebesti fata de un 320d cu pachet M. RS4 pe de alta parte, este din cu totul alta lume, n-ai nicio sansa sa-l confunzi cu un A4 S-Line sau cu orice altceva. Si sper ca n-o sa-mi spui ca interiorul de RS4 este plin de neoane sau ca e ca un pom de craciun.

Acum, cu placerea condusului... placerea asta e la masinile mici. Daca iti iei seria 7 sau chiar si seria 5, vrei o masina mare, confortabila. Vrei o limuzina. Ori daca vreau confort, vreau sa arate BINE. Vreau lux (prin lux eu nu inteleg o bucata mare de lemn trantita in mijlocul unui bord negru).

In masina se asculta un alt fel de muzica. Muzica pistoanelor, a pneurilor, a vantului, a (forta) G-ului si a tot ceea ce te inconjoara si te face sa te simti ca intr-o masina. Asta insemna sa traiesti cu adevarat acordat cu masina care o conduci.

Despre asta o sa putem discuta cand o sa conducem toti masini serioase, M3, RS4, masini cu adevarat sport. Nu asculti pistoanele intr-un 320d, un 1.9TDI sau un X3/5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer cadranele de serie 3 mi se par de dacie cum cineva mai sus zicea.

N-as da in veci (dar in veci!) un cadran de serie 3 actual pe un cadran de audi actual. Cand zic asta ma refer la facut un drum lung noaptea. E obositor sa ai si fundalul iluminat. Sau ce urasc mai tare (nu e neaparat cazul la BMW) sa fie un cadran aproximativ precis (cifrele puse aiurea, marcaje care pot fi interpretate aiurea din diverse unghiuri, gen Ford Mondeo actual sau Logan).

Legat de sportivitate, am citit mai sus opinia ca 330i este peste 3.2 VAG. Depinde de masina as zice.

Eu personal pe TT-ul actual (3.2, motor datand din negura timpurilor) il consider peste ca senzatie cu un 330i.

Acelasi motor, pus pe A4 e complet alta istorie.

Sariti-mi in cap insa nu vorbesc din text vorbesc din cum mi s-a parut ca sofer la volan.

Ori aici deja se pune intrebarea: comparam o platforma sau un motor?

Ca si platforma, diferenta intre propulsie si tractiune sau integrala e o discutie filozofica luuunga, etc.

Eu personal cred ca e mai bine sa ramanem strict la A5 vs 3 coupe, altfel vom incepe o nebunie intreaga. Fara rezultat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer cadranele de serie 3 mi se par de dacie cum cineva mai sus zicea.

N-as da in veci (dar in veci!) un cadran de serie 3 actual pe un cadran de audi actual. Cand zic asta ma refer la facut un drum lung noaptea. E obositor sa ai si fundalul iluminat. Sau ce urasc mai tare (nu e neaparat cazul la BMW) sa fie un cadran aproximativ precis (cifrele puse aiurea, marcaje care pot fi interpretate aiurea din diverse unghiuri, gen Ford Mondeo actual sau Logan).

Pe cuvant ca n-am inteles ce-ai vrut sa zici :Driver: Ai zis ca ti se par de dacie si ca e obositor la drum lung bmw-ul dar dup-aia ai zis ca n-ai da in veci un cadran de seria 3 pe un cadran de audi? :P Care-i pan' la urma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare rau pentru exprimarea ambigua:

- cadranul de bmw mi se pare obositor noaptea la drum lung

- a trece de la un cadran de audi la unul de bmw e un pas inapoi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ice, bunul simt tehnic imi spune ca sub nicio forma nu am cum judec masini gen RS4 sau M3 :D

De acord cu tine si cu interiorul de la M3 cu precizarea ca depinde de configurarea masinii in care ai stat tu.

Cand ziceam de seria 5 m-am referit la M5 ca si sportivitate :(

Din punctul meu de vedere motoarele de la BMW care canta incep de la "straight six" in sus. Eu am un 6 in linie din asta. Sunt colegi care l-au ascultat si m-au intrebat cata benzina consuma si de ce se aude ca un vuiet la 5000rpm si nu ca un ansamblu zgomotos si vibrant, motorul e diesel. In niciun caz nu sustin ca un modest motor 6 in linie se poate compara cu 8v-ul de la M3 sau 10v-ul de la M5 dar aia e deja muzica simfonica de cea mai buna calitate :D Totusi, comparat cu un 4 in linie chiar si de la BMW e ceva deosebit orice 6.

Apropos, la o intalnire VWf, am venit cu prapadenia mea de BMW si am pornit motorul si am asezat vertical o bricheta din aia ingusta, ordinara, care avea si marginile rotunjite si am pus-o pur si simplu pe motor si am invitat colegii sa accelereze in gol motorul pana cand intra limitatorul, sa-i dea sprituri, sa-i faca ce vor... bricheta a stat in "picioare". Asta numesc eu motor (dpdv echilibru).

Sa-ti mai spun ca am o nenorocire de Fiat Doblo 1,3 mjet care NU SE AUDE la interior si e diesel... deci, se poate. Nu vreau sa ma gandesc la TDi-urile noastre care nicidecum nu au ca virtute zgomotul sau vibratiile.

Scuze de off-topic :huh:

Modificat de d-rive
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Audi a trecut la commonrail de o perioda de timp,asa ca nu prea inteleg parerile tale. Discutam de A5 sau de A4 B7 care avea tdi pd?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A4 B7 care avea tdi pd?

in nici un caz nu trebuie asociat A4 b7 cu PD

pe A4 generatia anterioara 3.0tdi este commonrail si asa si 2.7tdi

audi au scos PD din fabricatie de la inceputul lui 2005 exceptand 2.0tdi PD ce l-a scos acum un an si trei luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in nici un caz nu trebuie asociat A4 b7 cu PD

pe A4 generatia anterioara 3.0tdi este commonrail si asa si 2.7tdi

audi au scos PD din fabricatie de la inceputul lui 2005 exceptand 2.0tdi PD ce l-a scos acum un an si trei luni.

Serios? Si cu motorul de 1.9 tdi de 116 cai cod motor cred BKP care este clar PD cum ramane??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gresit.

trebuia sa spun ca au ramas non commonrail doar motoarele in 4 cilindri adica 1.9tdi 115 cp si 2.0tdi 140 cp si170 cp. si cred ca si motorul de 2.5tdi PD a fost pus pe A4 pana prin 2006 cand a fost inlocuit de 2.7 tdi (commonrail).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un comparativ il faci la o suma de bani aproximativ egala. De asta s-a comparat 2000 benzina bmw cu 2000 turbo vw.

Asa ca, nu are rost sa va luati la paruiala.

Directia de la BMW pana in prezent nu are rival.

Cum sta pe curbe BMW-ul nu are rival.

Bord-ul da, e anost, chiar e de rahat daca-mi permiteti, dar mie personal putin imi pasa, eu ma uit la drum si nu in bord....

Fiecare alege ce vrea/cum vrea si ce bani da. Eu unul am fost injectat cu virusul bmw acum 5 ani si s-a materializat in masina actuala care nu e cine stie ce scofala dar e destul pentru mine, nu-mi trebuie mai mult.

Imi place de Barracuda ca acum recunoaste ce-a pierdut :) . Oricum, comparatia in cazul sau nu e buna ( seria 1 cu A6).

Cat despre x-drive, generatia actuala chiar rupe tot, prin simplul fapt ca este singura care poate transfera 100% din putere pe o singura roata atunci cand e necesar.

Vedeti ca mercedes are 75% -25% maxim parca si audi 40-60% deci niciodata astea 2 nu vor transfera totul unde e nevoie. Asta in termeni simpli se numeste putere transmisa aiurea unde nu e nevoie de ea. Adica putere pierduta. Din cate inteleg. Daca am gresit, va rog sa ma corectati :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum audi are 40-60%? :offtopic: Am gasit in mai multe locuri descris cum merge torsen, in unele locuri zice ca poate transmite 80% pe orice punte, in altele ca poate transmite 100%. Personal eu am filmulet cu masina mea in zapada si au fost momente cand a oprit complet spatele, momente cand a oprit complet fata. Dupa parerea mea, asta inseamna 100% trimis pe o punte.

P.S. Daca vorbim de Haldex, acolo e alta poveste, Haldex trimite maxim 50% pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai o luam in ordine :

Site-ul Audi imi spune ca doar rs-uri-le si S-urile transmit 100% :

On the permanent all-wheel drive quattro
Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu stiu ce parere aveti voi despre lipsa de sportivitate la seria 5, dar 530d asta nou fuge de rupe pamantul.

legat de x-drive, pana acum mi-a tinut camionul pe sosea, indiferent cum am mers.

dar astea nu inseamna ca A6 nu fuge, am mers eu dupa destule mai ales cu foresterul, merg excelent. problema cu lipsa tractiune spate daca fata nu are aderenta a fost exemplificata candva pe net, dar toti au ras. si subaru are o vulnerabilitate din asta, daca ai o roata fara aderenta pe fiecare punte, nu te misti in veci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@shellshock- eu sunt curios dupa 4 pagini de dezbateri prelungite si comparatii intre multe motorizari, la ce concluzie ai ajuns ? Ai reusit sa faci drive-test cu ambele modele?

P.S. Si eu am ca optiuni viitoare pt urmatoarea masina una din cele 2 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu si am simtito pe propria piele, daca quattro torsen nu are deloc tractiune pe o punte nu poate transmite nici celeilalte punti nimik. Este vb de diferentialul pe care il detine si care transmite de n-ori mai mult cuplu puntii cu tractiune fata de cea fara, cum cea fara nu primeste deloc cuplu cea care ar trebuii sa primeasca , primeste n*0=0. Sincer nu sunt nici pe departe extaziat de quattro asa cum sunt cativa colegi de pe forum; masina e mult prea cuminte iar atitudini de genul: "sa vezi ce poti face cu quattro pe zapada, cerculete alea alea" sunt zero barat, comparat cu bmw-urile care pot face asa ceva pe uscat.

Pe zapada de ieri mi-a placut cum s-a comportat masina fara esp si de acum pe zapada cred ca asa voi merge mereu pe zapada fara ESP. Masina era controlabila si reusea sa arate atuurile quattro insa cam atat.

Bineinteles ca eu am experienta unui quattro pus pe un vapor de 2 tone :)) si clar exista o diferenta mare intre acesta si cel de pe S3 sau A4(din punct de vedere al comportamentului masinii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

man, am mai discutat asta... daca nu ai tractiune absolut deloc pe o punte, intra in functiune EDL-ul, care rezolva aceasta situatie. Nu stiu daca comportamentul ciudat de care zici tu trebuie pus pe seama faptului ca A6 este ditamai balena sau poate ca pe langa problema la cardan pe care-ai avut-o, mai este si altceva in neregula. In orice caz, faptul ca masina este "foarte cuminte" este cu siguranta datorat si marimii masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea, despre care ti-am vb nu se datora in nici un caz cardanului cu atat mai putin masinii. Pur si simplu eu am ramas calare ca un fraier cu ditamai A6-le cu puntea spate pe asfalt. Masina nu are nimik si functiona ok si inainte si dupa schimbarea cardanului(cardanul avea doar un zgomot nasol, dar cam atat). Oricum ti-am spus nu cred ca sistemul acela ce ar fi trebuit sa ma scoata e prezent pe masina mea daca nici macar pe A8-ul din filmuletz nu e prezent so.... De EDL nici nu vreau sa mai discut... pe serpentien daca vreau sa ies din ele tare cu forja imi facea masian ca dracu, ziceai ca are esp de 3 ori; am scos esp si acelasi rezultat asa ca am abordat o curba cu viteza peste 50 la ora si debia atunci m-a lasat edl-ul in pace. Raman inca la parerea ca e ok quattro da nici pe departe cine stie ce in noua lume a tractiunii integrale(poate cand nu exista esp si alte sisteme era ceva insa acum..). In mare sunt un pic dezamagit de masina pe care o am. Imi pare rau ca nu am luat un seria 5 cu tractiune spate si atunci stiam una si buna :D.

Modificat de Baracuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e ca pe masina mea este prezent 100%. Asa zice si wikipedia si asa am si testat pe rolele de la ITP. Imi vine destul de greu sa cred ca pe A6 nu ar fi, ciudat... Filmuletul cu A8 recunosc ca ma lasa destul de rece, am vazut atatea filmulete d-astea cu audi vs bmw la tot felul de capitole si mereu castiga unul detasat, in functie de cine face filmul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie filmuletul mi se pare ff concludent: la fel ca in film asa am patit si eu. Deci impactul filmului asupra mea a fost 100%. DA-mi si mie link unde ai gasit in wikipedia sunt curios, poate scrie ceva si de A6. Rolele de la rar nu cred ca sunt ff concludente mai ales ca ele nu sunt pt a testa performantele motorului ci ale franei deci e posibil ca pe acele role sa ai catusi de putina tractiune :D. La rar si a mea trece insa in real-life.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2) The nature of the Torsen is akin to that of a Limited Slip Differential in that, rather than actively allocating torque (as a computer controlled clutch can do), it supports a torque difference across the differential (the Torque Bias Ratio (TBR)), from the side with the least grip to the side with the most. Hence by nature the Torsen is limited in the amount of torque that can be supplied to the axle with the most grip by the torque available at the axle with the least amount of grip. Therefore if one axle has no grip, regardless of the TBR, the other axle will not be supplied substantial torque. In the extreme, for a centre differential implementation, complete loss of traction on a single wheel will result in very limited torque to the other three wheels. Audi responded to this limitation for the first Torsen-equipped cars by adding a manually-locking rear differential and then later replaced this feature with Electronic Differential Lock (EDL), which is the ability to use the individual wheel brakes (monitored by the ABS sensors) to limit individual wheel spin. EDL was implemented across both front and rear (open) differentials to operate at speeds < 80 km/hr. This has the effect of increasing torque from a single low-traction wheel hence allowing more torque to be passed by the Torsen to the remaining high-traction wheels.

http://en.wikipedia.org/wiki/Quattro_(all_...l_drive_system)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred Ice ca am gasit hiba: diferentialul central e Torsen nu EDL. Dupa cum scrie si in linkul pus de tine : "EDL is an electronic system, utilising the existing Anti-lock Braking System (ABS), part of the Electronic Stability Programme (ESP), which brakes just the one spinning wheel on an axle, therefore allowing the transfer of torque across the axle to the wheel which does have traction". EDL functioneaza individual pe fiecare punte si nu intre punti unde tu ai diferential de tip Torsen. Prin natura constructie sale, diferentialul torsen , in cazul in care o roata nu are tractiune,va transmite catre cealalta de n ori cuplul transmis catre cea ce se invarte in gol de unde ecuatia data de mine mai sus n*0=0. EDL la generatiile noi, dupa evindentierea hibei spuse de mine, a fost programat ca in cazul in care ambele roti nu au tractiune sa le franeze usor pe amandoua. Daca intre puntea fata sic ea spate exista EDL atunci sigur masina nu ramanea blocata.

In fine nu sunt un mare cunoscator, insa mi-am expus opiniile si consider ca, tocmai pt ca mie mi s-a intamplat exact acelasi lucru ca celor cu A8-ul, acest fapt este adevarat. De asemenea pun la indoiala faptul ca masini din generatii nu sufereau de aceeasi lipsa.

Modificat de Baracuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin sa precizez ca motorul 330i e frumos...am facut test drive...nu stiu daca o sa imi iau asa mare din cauza consumului/pret...dar tind sa imi iau si deja sunt aproape decis pe 225i sau xi ....

Dar nu stiu cum sa zic deja am avut 2 zile cheile de la sl 63amg unui prieten...si deja nu prea mai mi se pare nimic interesant si bani aruncati,tinand cont ca cu O2 nu am probleme.

Eu vroiam sau inca sa zic vreau sa fac o schimbare tocmai pentru a avea un feeling nou de confort/putere/etc.

Dar dupa ce am condus acea masina, cheful dispare.

O sa va tin la curent.

Oricum on topic, merita 330i in dauna echivalentului A5 care,din cate vad are motorul de 3.2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred Ice ca am gasit hiba: diferentialul central e Torsen nu EDL. Dupa cum scrie si in linkul pus de tine : "EDL is an electronic system, utilising the existing Anti-lock Braking System (ABS), part of the Electronic Stability Programme (ESP), which brakes just the one spinning wheel on an axle, therefore allowing the transfer of torque across the axle to the wheel which does have traction". EDL functioneaza individual pe fiecare punte si nu intre punti unde tu ai diferential de tip Torsen. Prin natura constructie sale, diferentialul torsen , in cazul in care o roata nu are tractiune,va transmite catre cealalta de n ori cuplul transmis catre cea ce se invarte in gol de unde ecuatia data de mine mai sus n*0=0. EDL la generatiile noi, dupa evindentierea hibei spuse de mine, a fost programat ca in cazul in care ambele roti nu au tractiune sa le franeze usor pe amandoua. Daca intre puntea fata sic ea spate exista EDL atunci sigur masina nu ramanea blocata.

In fine nu sunt un mare cunoscator, insa mi-am expus opiniile si consider ca, tocmai pt ca mie mi s-a intamplat exact acelasi lucru ca celor cu A8-ul, acest fapt este adevarat. De asemenea pun la indoiala faptul ca masini din generatii nu sufereau de aceeasi lipsa.

Nu ai inteles.. EDL nu este un diferential! EDL este o functie a computerului de ABS/ESP prin care se actioneaza frana pe o roata care incepe

sa se tureze prea repede fata de celelalte!! Deci practic simuleaza ca ar avea frictiune ca sa transfere cuplu. Deci vorbim de o functie

electronica a ABSului ce se aplica individual pe roti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, ai dreptate si am inteles asta insa, edl e strans legat si de diferential(altcumva nu ar avea cums a fucntioneze) si el functioneaza independent intre punti(dupa cum scrie si in articolul citat). E posibil ca la noile generatii sa lucreze si legat intre punti insa nu prea vad cum, atata timp cat diferentialulc entral e torsen(pur mecanic). Eu sunt de parere ca el a primit un mic update de software prin care i se spune sa intre in functiune si atunci cand ambele roti de pe o punti nu au tractiune :).

Referitor la 330i pot spuen ca si eu am condus catva un 330i dar din generatia precedenta(E46) si pot sa spun ca masian tragea ff bine si se comporta exemplar. Pasul spre un 330i sau 335i m-am gandit sa il fac si eu insa deocamdat m-am pricopsit cu asta :P.

Modificat de Baracuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!