Jump to content

Audi A5 vs Bmw 3 Coupe


Serban F
 Share

Postare recomandată

Da, seria 3 coupe are doua locuri individuale. A5 are 3 locuri. Cel din mijloc sta inghesuit, dar macar are unde sa stea. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • maryuskkk

    18

  • Ice_2k

    15

  • Baracuda

    12

  • Serban F

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

seria 3 coupe taticu fara discutie.pe a5 l-au omorat cu a4 nou,cum a fost si la bmw seria 3 berlina/coupe generatia anterioara.eu mai am si un bmw si iti spun ca nu se compara ca sportivitate cu audi sau vw,vorbind pe o medie si la motorizari similare.faza ca au loc 3 persoane in spate sau 2 nu cred ca te intereseaza,doar nu te apuci sa cari varza cu ea:)bmw seria 3 clar.masina sport cu adevarat,mult mai diferentiata de berlina,eu cel putin asta as alege.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine m-ar interesa sa intre maxim 4 persoane si sa stea cat de cat lejer in masina.

Dar pe langa cele 2 mici diferente intre coupe si sedan care s-au amintit mai sus...la suspensii,tinuta de drum,acustica etc sunt diferente?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer eu nu le-am simtit si am mers cu mai toate versiunile de motorizare pentru ambele versiuni de caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am descoperit recent topicul Versus de pe acest forum si voi incepe aici in a critica userii pretind a sti ceva despre quattro, X drive si tractiune integrala in general.

de asemenea, sunt foarte dezamagit de Vlad MHL , user care desi se invarte in cercuri care i-ar oferi sa stie multe despre masini sau cel putin sa ii ofere parghiile cu ajutorul carora sa se documenteze mai bine despre masini, este in general mediocru in anumite discutii pe care le-am urmarit adica cea cu testul promotor si cel cu 320i si 2.0tfsi.

In rimul rand sa vorbim de celebrul test de la promotor.

cum cineva a spus la un anumit moment, intr-adevar masinile erau cu anvelope de vara.

si din pozele de mai jos se poate recunoaste f usor ce anvelope avea fiecare masini:

audi avea Dunlop SP Sport Maxx GT iar BMW avea bridgestone Potenta RE 050A

insa , directia la audi ce era imprecisa era cauzata de faptul ca audi era cu cele mai late anvelope posibile adica de 255. bmw avea pachetul M care presupune anvelope de 225 pe fata. sa fim seriosi, cu anvelope de vara super late de 255 pe puntea fata nu ai directia buna nici macar vara dar de iarna ce sa mai vorbim.

practic , in testul cu pricina, audi au fost defavorizati de anvelopele exagerat de late care pe langa faptul ca erau late mai erau si de vara. practic audi au avut anvelope late de 255 atat pe fata cat si pe spate . bmw a avut si el anvelope de vara insa late de 225 pe fata si 245 pe spate ceea ce i-a asigurat un avantaj pe zapada si gheata.

daca A5 a avut si cutie manuala si bmw automata asa cum s-a mai mentionat undeva, este f clar ca audi a pierdut si probabil asa si trebuia sa fie pt ca este f posibil ca testul sa fi fost platit de bmw tinand cont ca A5 un model nou , taia din vanzarile bmw.

apoi acest filmulet:

depre acel filmulet pe care si eu am crezut initial ca este trucat imi reformulez opinia: nu este. asta chiar este realitate.

daca cei ce considera ca acest filmulet este un argument ca xdrive este mai bun, se insala.

situatia din filmulet este echivalenta cu situatia in care rotile spate sunt suspendare. pt ca practic in acea situatie aderenta este absolut 0 pe puntea spate. sistemul quattro trebuie sa "prinda" ceva cu macar o roata de pe puntea spate.

pe orice gheata , chiar si pe un patinoar olimpic din moscova , daca pui rotile fata pe mocheta si cele spate pe gheata, pe rotile spate tot vei avea o oarecare aderenta fie ea si de 1% pe fiecare roata din spate.

si pt ca oriunde am merge cu masina nu putem ajunge sa avem rotile fata sau rotile spate in aer, acel filmulet ramane la stadiul de demonstratie de marketing pt ca nimeni nu este suficient de prost incat sa urce puntea spate pe doua cricuri de schimbat roti si apoi sa plece cu masina de pe loc. dupa cum stiti, masinile nu pot merge pe drum sau pe orice alta suprafata doar pe doua roti.

aaa , am uitat sa zic. solutia pt a nu se intampla o situatie ca aia din filmuletul cu A8 si seria 5 este se se traga un pic frana de mana. asa a facut tipul din filmuletul de mai jos care si-a urcat masina pe o buturuga, a accelerat, bineinteles ca masina a facut ca rotile spate sa mearga in gol iar in sec 56 a filmuletului a tras un pic frana de mana ajutand diferentialului sa trimita puterea spre fata.

http://www.youtube.com/watch?v=n6Do-...eature=related

de asemenea este posibil ca si cei de la BMW sa fi facut la fel cum a facut tipul din filmuletul de mai sus, adica sa fi tras frana de mana un pic.

anyway,cititi si comentariile de sub filmuletul din ultimul link.

apoi, cum naiba comparam 320i de 170 cp cu 2.0tfsi de 211 cp? pai 320i este un paduche pe langa acest motor , si dupa cum se observa in link-ul urmator la cifrele pe care le scoate este un paduche si pe langa 1.8tfsi de 160cp de pe A4

pt a lamuri pe vecie care este mai rapida si pt a nu exista dubii daca cei 160 cp +tractiune fata de la audi sunt mai buni/slabi fata de cei 170 cp de la bmw+tractiune spate o sa dau un link in care se vede clar ca:

-audi are demarajul mai bun

-cu toate ca bmw declara oficial ca ajunge mai repede la 100km/h, audi face asta mai repede

-audi are motorul mai elastic

-audi are franele mai bune

-audi este mai bine antifonat(nr de decibeli din interiorul audi este mai mic ca la bmw indiferent de viteza)

-indicatorul vitezometrului este mai precis la audi

-bmw a consumat in testul respectic 9,5% iar audi 10%

http://www.auto-motor-und-sport.de/verglei...use-752404.html

rezultatele sunt mai jos. primele cifre apartin lui A4 1.8tfsi de 160 cp urmatoarele apartin lui 320 i

0-80 km/h 6,2 Sek. 6,4 Sek.

0-100 km/h 9,0 Sek. 9,5 Sek.

0-120 km/h 12,9 Sek. 13,3 Sek.

0-130 km/h 15,1 Sek. 15,3 Sek.

0-160 km/h 25,0 Sek. 24,6 Sek.

0-180 km/h 35,0 Sek. 33,3 Sek.

Herstellerangabe 0-100 km/h 8,9 Sek. 8,4 Sek. (asta este ceea ce declara producatorii. mai sus se vede practica)

H

post-2674-1229021980_thumb.jpg

post-2674-1229021996_thumb.jpg

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca ai pierdut 2 ore. Pentru ca esti subiectiv. Tot ce ai demonstrat in postul tau e ca ridici audi in slavi. Punct.

Poate ca de la 0-100 tfsi e mai rapid, pentru ca e turbo. Deci nu ai facut o comparatie corecta. Dupa cum si tu ai observat, sistemul x drive e mai inteligent. Pe mine trebuie sa ma ajute, nu sa stau sa trag frane de mana etc. Adica imi iau masina 4x4 care cand nu are aderenta pe o punte nu mai merge ..

Desconsideri un user, dar ar trebui sa te uiti mai intai la tine. Nu ajunge doar sa citesti, trebuie sa mai si gandesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui sa gandesti tu.

situatia aratata de bmw in filmuletele alea NU EXISTA IN PRACTICA.

faptul ca bmw se descurca mai bine intr-o situatie care nu exista in practica, nu ma face sa concluzionez ca x drive este mai bun. tinand cont ca situatia respectiva nu exista niciodata , asta inseamna ca cel putin din acel punct de vedere xdrive=quattro. filmuletul ala cu bmw si audi pe role se numeste marketing. spune-mi si mie unde mergi cu masina in asa fel incat sa ai rotile spate in aer! eu nu stiu masina care sa mearga doar cu rotile de pe fata pe asfalt iar cele de pe spate sa fie in aer. si apropo, nimeni nu -mi poate garanta ca nu a tras frana de mana atunci cand Xdrive-ul a plecat de pe rampa.

pai eu am facut o comparatie corecta: am spus clar ca 2.0tfsi de 211 cp= 325 i de 217 cp

comparatia incorecta a facut-o cel care a indraznit sa compare un motor de rand 320i cu 2.0tfsi.

2.0i are grad de comparatie (si pierde) doar cu 1.8 tfsi

citesti printre randuri si tu nu stai sa-ti pui mintea la contributie.

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu era cu rotile in aer, ci pe 2 role, echivala cu gheata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu draga! nu echivala cu gheata.

echivala cu rotile suspendate.

cand masina este cu rotile pe gheata atunci exista cel putin 1% aderenta pe fiecare roata spate. sistemului quattro ii trebuie doar atat.

practic cand rotile de la audi eru pe role si se invarteau in gol , era suficient sa le tina cu mana un copil de 3 ani si masina o lua din loc.

si nu am certitudinea ca cei de la bmw nu au tras frana de mana.

anyway, asa cum am spus, o asemenea situatie nu exista in practica. acum hai sa nu o mai lungim. te pricepi cat de cat la sisteme de tractiune integrala in asa fel incat sa am un partener de dialog, sau informatiile tale sunt rezumate doar la testele promotor? poti sa vii cu ceva suplimetar la discutie , exceptand simplele supozitii cauzate de necunoastere si de lipsa dorintei de a pricepe?

am explicat in postul ala lung cum functioneaza sistemele. citeste-l, pune-te la puct si daca ai inteles ceva din ce scrie acolo, continuam discutia.

Diferenta la tinuta de drum si manevrabilitate e destul de mare:

http://www.youtube.com/watch?v=aHj0zbhjLZI

BMW-ul castiga desi are cu 50cp mai putin. Eu cred ca asta spune totul despre capitolul asta.

bmw au castigat la timpul cronometrat pe circuit, pt ca audi s-au grabit sa scoata S5-ul cu motorul V8. daca munceau mai mult si scoteau 3.0tfsi-ul de 333 cp mai repede bmw si-o lua peste nasuc. preactic, motorul lui S5 de 4.2 este f greu si atarna pe puntea fata si astfel distruge comportamentul dinamic al lui S5 comparativ cu 335i-ul ce este in 6 cilindri .

garantat 3.0tfsi care va echipa in curand si S5-ul va face din S5 o masina mai buna decat 335 coupe.

hmm astept primul test dintre S4 si 335 e90

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai da quote la mesajul precedent, daca tot citesti forumul asta regulat, ai putea citi si regulamentul.

In al doilea rand este foarte bine ca vrei sa iti argumentezi parerile, dar ai putea sa renunti la jignirile gratuite.

Daca chiar te crezi mai destept, nu iti bati joc de aia mai slabi ca tine.

Ai warning 20%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius, nu mai fi asa de subiectiv si orientat intr-o singura directie.

On-topic. Comparam doua masini aproape egale din punctul meu de vedere. Diferentele se fac in functie de nuante, design, preferinte.

BMW este o masina cu suflet iar Audi o masinarie aproape perfecta din toate punctele de vedere.

Am incercat sa fiu mai... poet.

Cat despre x-drive vs quattro. Depinde ce generatii comparam. Din punctul meu de vedere daca luam ultimele generatii, evolutii de la BMW sau Audi eu zic ca sunt pe acolo ambele. BMW a avut x-drive jenant primele doua generatii si incepand cu a treia a dat clasa la tot ceea ce inseamna 4x4 de sosea, indiferent ca era un sistem electronic sau mecanic. Inerent si Audi a introdus electronica in sistemele de tractiune integrala si a revenit acolo unde ii e locul cu a lor quattro. Nu e cazul topicului de fata sa intru in mai multe amanunte.

Concluzie. As alege BMW all the way. Interiorul pare anost dar nu este, totul e facut spre dinamica, sportivitate si dupa ce conduci masina cateva saptamani nu te mai dezlipesti de ea. E ca un virus care initial doar ti-l injectezi iar apoi are el grija sa-si faca efectul pe viata. Cine conduce un BMW cateva luni de zile, greu se mai poate dezlipi de marca asta.

@Marius, mi s-a intamplat, in practica, sa fiu cu doua roti pe gheata, cele de pe fata si cele de pe spate pe ud. Crede-ma ca dupa o mica ezitare de o fractiune de secunda masina e percutat instantaneu. Ma refer la BMW. Nu mai sustine ca asemenea situatii apar doar in cazuri ideale. Drumurile din Romania ne ofera situatii din astea ideale la fiecare pas :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze thheo:

http://www.youtube.com/watch?v=n6Do-ZrowlM...feature=related

probabil la cel cu frana de mana te referi.

cititi si comentariile de sub filmulet.

@d-drive nu sunt subiectiv si orientat intr-o singura directie. am incercat sa lamuresc niste necunoscute. lucruri care ridicau semne de intrebare adica:

-quattro nu este mai slab ca x drive

-lui A5 in testul facut de protv nu i s-au dat arme egale.

-testul facut de protv este posibil sa fie comandat

-1.8tfsi de 160 cp este cel putin egal cu 320i de 170 cp

-1.8tfsi de 170 cp este mai bun ca 320i de 170 cp

-2.0tfsi de 180cp este infinit mai bun ca 320i de 170 cp

-2.0tfsi de 211 cp este nesimtit mai bun ca 320i de 170 cp

-motorul echivalent lui 2.0tfsi de 211 cp este echivalentul lui 325i de 217 cp

- pt ca pe benzina audi produc in general motoare turbo iar bmw in general aspirate trebuie sa gasim o modalitate de a le compara si singura posibilitate este sa comparam motoare de puteri egale chiar daca cilindreea difera(2.0tfsi are 2 litri+turbo, 325 i are 3 litri fara turbo)

ca sa nu crezi ca ma uit doar intr-o singura directie hai sa iti mai zic ceva:

-320d cu 177 cp este mult peste 2.0tdi de 170 cp

-325 d cu 197 cp este mult mai bun ca 2.7 tdi de 190 cp

-330d cu 245 cp este cel putin la fel de bun ca 3.0tdi (sau chiar usor peste)

-330i este mult peste 3.2 fsi

samd

as putea sa scriu 2 pagini despre capitolele in care bmw bate/umileste audi inbsa acolo unde nu este asa, mor cu dintii in gatul bmw-ului

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in testul de la promotor anvelopele spate ale bmw-ului erau 255 si nicidecum 245.Iar Vlad compara 320d cu 2.0tfsi.Diferenta de demaraj unde castiga audi in fata 320i este faptul ca audi-ul are motor turbo iar bmw-ul aspirat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius. Fara niciun motiv il acuzai pe Vlad de mediocritate. Eu nu imi permit asa ceva dar te acuz de superficialitate. Ori nu cunosti, ori nu vrei sa cunosti motoarele BMW.

Nu poti sa compari mere cu pere. Un motor turbo cu unul aspirat. Compara motoarele 2.0FSi cu 2.0i de la BMW si vedem atunci cum stau lucrurile. In calitate de utilizator zilnic al lui 1,8tfsi pot sa-ti spun ca este un motor oarecum trist comparabil cu aspiratul lui BMW. Ma refer la urcarea in ture, zgomot, comportament. In afara de faptul ca 1,8 are turbo si trage mai de jos nu vad nicio smecherie la motorul asta, dimpotriva, prefer 2.0tdi CR la orice ora.

Uiti ca BMW are benzinar cu turbo, chiar biturbo. Uiti ca are doua motoare diesel cu doua turbine, un 2.0d de 204 cai si un 3.0sd de 286 si in viitor chiar mai multi cai.

Din punctul meu de vedere, per global, masinile sunt comparabile si nu vad ce le-ar putea distanta asa de astronomic daca tinem cont de niste factori de bun simt atunci cand compari doua masini. Sa foloseasca acelasi tip de combustibil, sa aiba puteri similare, tren de rulare, dotari, asemenea. Eu zic ca aproape nu exista diferenta intre cele 2 masini. Diferenta insa apare atunci cand e vorba de feeling la volan. Unora le place propulsia, altora tractiunea si mai exista o categorie care prefera integral. Niciodata nu o sa conving eu un utilizator de EVO 10 ca BMW-ul e masina pentru ca cele doua se diferentiaza clar la foarte multe capitole.

Hai sa fim maturi si sa nu ne uitam in gura celor care fac emisiuni auto, mai ales cele din Romania. Exista si acolo o mare doza de subiectivism. Omul prin natura lui e facut sa fie subiectiv. Deci, asa si aici, colegul nostru care vrea sa isi cumpere masina isi va alege in mod SUBIECTIV masina iar datele tehnice nu sunt decat niste mici repere/detalii care il pot lamuri intr-o oarecare masura si ajuta in luarea deciziei.

Ma repet, BMW=AUDI, ce alegem? Depinde de gustul fiecaruia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca aia de la protv sunt mari specialisti in masini..stiu emisiuni unde au gresit clar, grosolan atat cu descrierea cat si cu comentarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti garantez ca niciodata nu ai sa vezi o masina criticata la emisiunile astea.

Am un cunoscut care face asa ceva si a criticat Renault. De atunci nu a mai primit din partea Renault masini la drive-test. Deci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu criticat am zis..dar descrieri, comentarii, date tehnice, plus ca ai dreptate nu stiu sa fi iesit o masina negativ in teste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius sincer cred ca nu vezi cu adevarat diferentele intre masini. Am avut si bmw si audi si pot s aiti spun ca directie ca cea de bmw nu am intalnit inca. So din punctul meu de vedere bmw rulls la acest capitol.

Situatia cu audi pus pe role pare doar ipotetica insa mie mi s-a intamplat un soi de accident si nu am urnit masina neam, chit ca avea quattro si puntea spate in contact perfect cu asfaltul. Solutia cu frana de mana iese din discutie atata timp cat este electromagnetica(). O solutie ar fi fost sa pisc putin frana insa mi se pare deplasat sa consideri super sistem quattroul atata timp cat trebuie sa inveti siretlicuri pt a o conduce.

Referitor la motoare nu pot face prea multe comparatii insa pot spune ca un 120d de 163 cai pare mult mai rapid ca un A6 3.0 tdi, ambele automate. Tinuta de drum a bmw-ului este net superioara celei de audi iar feelingul la volan net superior. La capitolul interioare, audi bate insa eu fiind super obisnuit cu audi, apreciez si ceva mai diferit gen bmw :Driver:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa ma bag si eu :offtopic:

1. quattro are un sistem numit EDL (wikipedia daca vreti mai multe detalii) care franeaza singur rotile in cazuri cum este cel din filmuletul cu A8-ul. Dupa ce-am vazut acest filmulet, cand am fost la ITP am facut acest test. L-am rugat pe nenea de-acolo sa nu mai blocheze rolele pe care testeaza franele cand a vrut sa iasa de-acolo. S-au invartit in gol rotile cam 0.5s-1s dupa care a iesit afara. Nu este nevoie sa tragi frana de mana, se ocupa EDL-ul de asta.

2. Cat despre interiorul de BMW... pare anost dupa cum a zis d-rive. Si chiar este, dupa parerea mea. Nu inteleg de ce toti se agata ca e dinamic, ca e orientat spre sportivitate bla bla bla. Putea f bine sa fie dinamic/sportiv si in acelasi timp sa arate bine, este totusi o masina premium dar prefer un interior de VW oricand. O chestie care personal ma scoate din sarite este iluminarea cadranelor. De ce acele si cifrele sunt aceeasi culoare? De ce se lumineaza si fundalul (ca la vechea dacie) si nu doar cifrele? Etc.

3. Chestiile alea gen "cine-a condus bmw, nu mai trece la altceva" sunt bullshit. Exista cate-o vorba d-asta pentru fiecare marca de masina. Sper ca n-ajugem si la "exista bmw si alte masini".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius. Fara niciun motiv il acuzai pe Vlad de mediocritate. Eu nu imi permit asa ceva dar te acuz de superficialitate. Ori nu cunosti, ori nu vrei sa cunosti motoarele BMW.

Nu poti sa compari mere cu pere. Un motor turbo cu unul aspirat. Compara motoarele 2.0FSi cu 2.0i de la BMW si vedem atunci cum stau lucrurile. In calitate de utilizator zilnic al lui 1,8tfsi pot sa-ti spun ca este un motor oarecum trist comparabil cu aspiratul lui BMW. Ma refer la urcarea in ture, zgomot, comportament. In afara de faptul ca 1,8 are turbo si trage mai de jos nu vad nicio smecherie la motorul asta, dimpotriva, prefer 2.0tdi CR la orice ora.

Uiti ca BMW are benzinar cu turbo, chiar biturbo. Uiti ca are doua motoare diesel cu doua turbine, un 2.0d de 204 cai si un 3.0sd de 286 si in viitor chiar mai multi cai.

pai stiu ca nu putem compara turbo cu aspirat insa suntem nevoiti sa o facem pt ca daca vrem sa cumparam fie audi fie bmw , trebuie sa le comparam cumva. 2.0fsi este un motor ce nu se monteaza pe audi, probabil te referi la motorul de 150 cp ce era candva pe passat. sa nu uitam ca 2.0fsi de 150 cp are aprox 4 ani vechime si nu a mai fost dezvoltat de cei de la vw(chiar a fost scos din productie) iar totusi pe vremea aia 320i de la bmw avea 150 cp.

eu nu am zis ca trebuie sa comparam 2.0tfsi de 211 cp cu 320 i de 170 cp(pt a respecta capacitatea cilindrica) pt ca nu avem cum. singura solutie sa compari audi cu bmw la motoare pe benzina(in momentul achizitiei unei astfel de masini) este sa comparam motorare cu puteri similare indiferent ca acea putere este obtinuta din cilindree mica+turbo sau din cilindree mare +aspirat.

tu chiar crezi ca nu stiu de faptul ca bmw are motoare pe benzina si diesel biturbo? bineinteles ca stiu de ele si , imi stau in gat. nu le-am mentionat pe pagina anterioara pt ca ai vazut acolo imi spuneam o opinie in ceeea ce priveste motoarele bmw vs audi. pt ca audi nu are o varianta pt biturbo diesel de 204 cp si 286 cp nu am putut sa fac o comparatie sa imi spun opinia despre care ar fi mai bun.

anyway, acum cu aparitia lu 3.0tfsi a aparut un adversar pt 335 i si asa cum am spus astept un test comparativ intre S4 si 335 i pt ca cel putin pe hartie 3.0tfsi de 333cp este peste 335 i.

si faza tare, acolo unde audi se bat cu caramida in piept, adica la motoare diesel, bmw ii bate rau.

doar 318 d se comporta mai slab ca 2.0tdi de 143 cp iar in rest 320d cu 177 cp este mai bun ca 2.0tdi de 170 cp, 325 d este mai bun ca 2.7tdi , 330d este comparabil cu 3.0tdi(nu cred ca are cineva curajul sa spuna ca unul e mai bun ca altul)

apoi, pt 123d audi nu au echivalent, pt 335 d audi nu au echivalent si in curand(max jumate de an) va apare un V8 la bmw(si va fi pus pe seria 7 intai) ce va bate 4.2 tdi.

mai ramane doar v12tdi insa acest motor este un exercitiu de marketing pt audi, ei incercand sa-si consolideze renumele de producatori de motoare diesel de caliate. bmw si mercedes nu vor avea niciodata un echivalent pt v12tdi pt ca nu-i intereseaza sa investeasca milioane de euro si sa vanda maxim 500-1000 de masini dotate cu acest motor(asa cum va vinde audi). insa audi trebuie sa coreleze le mans cu masinile de strada , bla bla , marketing samd.

audi , se pare ca vor scoate si ei insa peste multi ani , un 2.0tdi biturbo cu 224cp si 450 Nm si un 3.0tdi biturbo cu 300cp si peste 600nm insa ca de obicei ei trebuie sa fie la multe capitole cu un pas in spate.

sa nu mai spunem ca si mercedes au socs un monstru diesel biturbo in 4 cilindri cu 2.2 litri ce are 204 cp si un cuplu de poveste 500NM. audi , la motoare diesel in 4 cilindri sunt slabi de tot, slabi rau.

apropo, usor, usor, bmw vor renunta la aspirate si vor trece la motoare mici turbo. suntem in mileniul 3 si contextul o cere.

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa ma bag si eu :(

1. quattro are un sistem numit EDL (wikipedia daca vreti mai multe detalii) care franeaza singur rotile in cazuri cum este cel din filmuletul cu A8-ul. Dupa ce-am vazut acest filmulet, cand am fost la ITP am facut acest test. L-am rugat pe nenea de-acolo sa nu mai blocheze rolele pe care testeaza franele cand a vrut sa iasa de-acolo. S-au invartit in gol rotile cam 0.5s-1s dupa care a iesit afara. Nu este nevoie sa tragi frana de mana, se ocupa EDL-ul de asta.

2. Cat despre interiorul de BMW... pare anost dupa cum a zis d-rive. Si chiar este, dupa parerea mea. Nu inteleg de ce toti se agata ca e dinamic, ca e orientat spre sportivitate bla bla bla. Putea f bine sa fie dinamic/sportiv si in acelasi timp sa arate bine, este totusi o masina premium dar prefer un interior de VW oricand. O chestie care personal ma scoate din sarite este iluminarea cadranelor. De ce acele si cifrele sunt aceeasi culoare? De ce se lumineaza si fundalul (ca la vechea dacie) si nu doar cifrele? Etc.

3. Chestiile alea gen "cine-a condus bmw, nu mai trece la altceva" sunt bullshit. Exista cate-o vorba d-asta pentru fiecare marca de masina. Sper ca n-ajugem si la "exista bmw si alte masini".

Ice pot sa iti spunc asistemul respectiv EDL la mine nu a facut nimik, nu a functionat si gata. Am ramas ca un terminat cu o namila de 2 tone si cateva sigle quatro pe masina suspendat chiar daca aveam puntea spate in contact cu carosabilul. Aici pot sa spunc a ins eara aia mi-a venit sa dau foc la masina. Unde mai pui ca in viraje stranse mereu ai un barait care este "specific quatro" iar daca vreis a le iei tare te vei lovi de nu stiu ce diferential ce iti va face toata masina sa tremure de nebuna.

Interiorul de bmw e o chestie cu care te poti obisnui si sincer in comapratie cu audi A6 , mai bine am ceva simplu decat unc azinou pe consola centrala.

Referitor la replica cu cine a condus nu stiuc e masina... Eu sunt constient ca audiul actual e mai masina ca seria 1 din trecut insa ina ceste momente regret alegerea audi-ului. Este o masina care nu are nimic in comun cu sportivitatea bmw-ului. Poate siglele si logourile S-line sa imi mai schimbe parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa ma exprim plastic: vorbiti in dude. Baracuda, doar nu vrei sa imi zici ca ti-ai luat A6 ca sa ai parte de sportivitate. Chit ca

are demaraj mai bun ca GTIul, sportivitatea nu se rezuma decat la putere bruta. Iar in afara de exceptia S6 si RS6, masinile astea chiar au alt target de piata..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ice pot sa iti spunc asistemul respectiv EDL la mine nu a facut nimik, nu a functionat si gata. Am ramas ca un terminat cu o namila de 2 tone si cateva sigle quatro pe masina suspendat chiar daca aveam puntea spate in contact cu carosabilul. Aici pot sa spunc a ins eara aia mi-a venit sa dau foc la masina. Unde mai pui ca in viraje stranse mereu ai un barait care este "specific quatro" iar daca vreis a le iei tare te vei lovi de nu stiu ce diferential ce iti va face toata masina sa tremure de nebuna.

Interiorul de bmw e o chestie cu care te poti obisnui si sincer in comapratie cu audi A6 , mai bine am ceva simplu decat unc azinou pe consola centrala.

Referitor la replica cu cine a condus nu stiuc e masina... Eu sunt constient ca audiul actual e mai masina ca seria 1 din trecut insa ina ceste momente regret alegerea audi-ului. Este o masina care nu are nimic in comun cu sportivitatea bmw-ului. Poate siglele si logourile S-line sa imi mai schimbe parerea.

Man, in primul rand tu parca erai suspendat cu masina... deci nu e chiar aceeasi situatie. Pe langa asta, nu stiu ce e cu acel barait sau ce tremurat de masina, stiu ca tu ai avut niste probleme cand ai luat masina, sigur nu e o problema locala la tine? Mie nu-mi tremura masina sau sa baraie orice-as face.

P.S. A6 este totusi o balena, nu este o masina sportiva, este f nelalocul ei comparatia cu seria 1 dpdv al sportivitatii, in afara de putere bruta nu are mai nimic la capitolul sportivitate.

P.P.S. Mi-a luat-o inainte Thheo, ce-nseamna sa nu dai refresh inainte sa postezi :P

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baracuda, fa-ma sa inteleg:

tu aveai rotile fata in aer, "burta" masinii pe pamant si rotile spate pe pamant? cum ai ajuns in o asa pizitie?

si sa-ti mai zic una: vinovata nu este masina ca nu a putut iesi de acolo(poate doar un jeep pt armata sua sa poata iesi din o asa situatie), vinovat este soferul ca ajuns in o asa situatie.

pai , de ce nu vinzi A6-le si sa-ti iei bmw?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!