Jump to content

Audi A5 vs Bmw 3 Coupe


Serban F
 Share

Postare recomandată

In caz ca mai este un topic de acest gen cu acelasi subiect rog un moderator sa imi trimita link si sa il inchida pe acesta.Eu nu am gasit.

Am deschis acest topic pentru ca in viitorul apropiat as dori sa imi achizitionez una dintre aceste masini.

Ar fi vorba defapt intre A5 2TFSI(180CP) vs Seria 3 Coupe 320i(170Cp) + cateva optionale, diferenta o constituie A5 ar fi ceva mai scump cu circa 2500 euro,dar nu ar fi problema.

Ce ma sfatuiti?Daca a mers cineva sau detine una dintre aceste masini (nu neaparat cu motorul mentionat).

Calitatea interiorului,tinuta de drum, etc

Mentionez ca nu am apucat sa fac test drive inca,dar intentionez pe luna viitoarea sa ma apuc.

Dar conteaza si parerile voastre.

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • maryuskkk

    18

  • Ice_2k

    15

  • Baracuda

    12

  • Serban F

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 an si ceva am facut un comparativ A5 3.0 TDI cu 330xd coupe. A castigat BMW-ul, desi sunt un mare fan Audi.

Argumentele ar fi:

- sasiul si suspensia foarte sportive

- calitatea materialelor din interior

- pretul mai bun la dotari similare

Spatiul pentru pasagerii din spate este cam la fel, doar ca in A5 pot intra 3 oameni, fata de seria 3 coupe care are doua locuri individuale.

Scaunele fata sunt mai bine profilate la A5.

Atentie la BMW: directia este precisa, dar ffff greoaie.

Sunt multe de zis, asa ca iti pot raspunde la anumite intrebari daca vrei. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta la tinuta de drum si manevrabilitate e destul de mare:

http://www.youtube.com/watch?v=aHj0zbhjLZI

BMW-ul castiga desi are cu 50cp mai putin. Eu cred ca asta spune totul despre capitolul asta.

Diferenta dintre modelele enumerate de tine va fi evidenta la tinuta de drum, BMW-ul fiind RWD iar AUDI FWD, si asta se va simti pe viraje, dar in schimb motorul 2.0 TFSI ar fi mult mai placut la condus avand 110NM in plus (320NM la A5 fata de 210NM la 320i) si asta se va simti, mai ales la turatii joase unde turbo face toata treaba.

Personal, eu as alege 320i pentru ca dupa gusturile mele e mai interesant estetic si pentru tinuta de drum "trademark" BMW

Modificat de thesaw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot bmw aleg. este mai zvelt, liniile mai fluide, pozitia de condus mai placuta, eventual un M-paket la exterior. nu imi plac fetele de usi cum se imbina cu bordul dar trec peste asta.

la audi: da impresia de masivitate, vizibilitate mai proasta in spate, interiorul identic ca si configuratie cu restul gamei audi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMW-ul fiind RWD iar AUDI FWD

A5 3.0TDI este quattro, nu FWD.

Diferenta la tinuta de drum si manevrabilitate e destul de mare:

http://www.youtube.com/watch?v=aHj0zbhjLZI

BMW-ul castiga desi are cu 50cp mai putin. Eu cred ca asta spune totul despre capitolul asta.

Nu sunt asa convins ca "asta spune totul". S5 are 350cp, 335i are 306cp daca nu ma insel. Insa S5-ul este mai greu. In plus, S5-ul are un 4.2 V8 aspirat (motor greu pe puntea fata, nu prea face bine la manevrabilitate) in timp ce 335i-ul are un 3.0 bi-turbo mai usor si cu mai mult cuplu in turatii medii. Pe langa asta, BMW-ul este RWD si nu x-drive cum este 330xd-ul din acest versus. Asa ca imho nu este foarte relevant acest filmulet pentru versusul curent.

In alta ordine de idei, A5 n-am condus, doar am stat in el dar am condus 335cd. Se conduce senzational iar motorul este o nebunie. Din pacate n-am condus 3.0TDI asa ca nu pot compara la acest capitol. La capitolul design exterior, sunt foarte aproape masinile, sincer nu stiu ce-as alege. Dar la interior as merge clar pe A5. Calitatea materialelor este foarte buna si la BMW dar e ceva la design-ul sau care nu ma atrage deloc, in frunte cu ceasurile alea de bord care arata la fel de cam prea multi ani la bmw.

Orice masina ai alege, o sa fie o super-masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ice, 3.0TDI e quattro, dar el face referire la A5 2TFSI(180CP)...desi 180 de cai mi se par cam putini pt motoru asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, cred ca m-a zapacit vlad cu testul lui a5 3.0tdi vs 330xd, eram convins ca despre asta e vorba :) In acest caz, as merge pe bmw dpdv al tractiunii si pe audi dpdv al faptului ca e turbo... grea alegere ;)

P.S. Un plus pentru Audi este ca fiind turbo, cu un chip-tuning se mai castiga vreo 40cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin sa mentionez ca nu sunt genul cu chip tuning...deci asa cum o iau asa va ramane. :beerchug:

O intrebare la optionale audi..defapt ce inseamna "pachet lumini" ?

Din cate am vazut la Bmw xenon e inclus iar la audi tre adaugat xenon plus eu zic ca e un "must have"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu alegi noua motorizare 2.0 TFSI de 211 CP si 350nm cuplu? A intrat recent in gama si e disponibila si cu tractiune QUATTTRO....intre astea doua motoare sunt si eu in dubiu 3.0 TDI sau 2.0 TFSI

Iar comparand cu BMW-ul, am aceeasi parere cu Ice...la exterior sunt ambele frumoase...totusi dau un pic de tot un plus A5-ului pentru linie si pentru farurile alea cu led...la interior aleg fara sa ma uit tot A5-ul...nu-mi plac culoarile de bord la BMW de loc...portocaliul ala care nu e nici rosu nici galben ma dispera...primul lucru pe care l-as face la un BMW daca mi-as lua, ar fi sa-i schimb iluminatul bordului. La motoare....hmmm, aici nu prea am ce sa-i reprosez BMW-ului cred ca i-as da lui puncte in plus ca si la tinuta de drum si raspunsul directiei. Totusi, overall as lua A5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot sa-ti zic ca la B6 pachetul lumini continea niste lumini la picioare care se aprindeau cand deschideai usa, 2 leduri rosii in plafoniera care fac o lumina ambientala foarte placuta pe consola si schimbator si inca niste leduri la manerele de unde deschizi usa.

A intrat recent in gama si e disponibila si cu tractiune QUATTTRO

quattttttro :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc mult pentru raspunsuri...nu stiu ce sa zic ma atrage mult firma Bmw si designul mai dinamic al coupeului ...dar si linia A5 ma da pe spate..

Oricum probabil la drive test o sa inclin spre una dintre ele...dar exista posibilitateaa sa plec satisfacut de amandoua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si fan declarat BMW as alege oricand de oricate ori 3er ul coupe pentru forma, functie si suflet. Nu continui sa-mi argumentez alegerea pentru ca se poate sa-mi sustin prea vehement alegerea si sa se simta unii colegi de forum jigniti.

Vreau sa mentionez ca motorul de pe 320i este un pic cam moale pentru ce trebuie sa fie sub capota unui 3er coupe... ar fi bine sa te reorientezi catre suratele mai mari cu 6 cilindri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o alegere ff dificila. Un amic de pe forum a avut de facut aceeasi alegere insa cu mentiunea ca bmw-ul era si cabrio si atunci s-a decis rapid ;) . In cazjl de fata e greu de spus ce sa alegi. Eu cred ca A5 ar fi de preferat daca nu o alergi si daca vrei sa profiti de dotari interioare la maxim. 3-arul este parca mai sportiva(fuge de fund si pare mai sprintena) insa punctul slab este motorul(prea putini cai, constructia motorului e ok). Luind in calcul ca am avut un seria 1 dotat pot spune ca bordul de 3 difera ff putin si este ff simplist. Cu timpul ajungi sa te obisnuiesti cu el insa. Dupa cum am spus alegerea e dificila insa eu cred ca as lua 3 insa cu alt motor. Pe de alta parte un A5 cu 3.0TDI quattro schimba complet alegerea :P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana nu faci un drive test cu ambele ,sa vezi exact in ce consta diferenta ,nu poti sa-ti dai seama despre performante,fiabilitate,etc..Eu as alege 3-arul din motive subiective :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca imi permiteti si mie sa-mi dau cu parerea. Cum au mai zis si alti colegi, e foarte foarte grea alegerea.

Am avut sansa vara asta sa vizitez si Audi ( la Ingolstadt) si BMW ( la Munchen), expozitia, muzeul si uzina de la bmw, si bineinteles masinile. Am vazut si motoarele care erau expuse separat in dimensiuni "naturale".

Ca si fan al masinilor germane, imi plac si am un mare respect atat pentru VAG cat si pentru BMW.

Am condus si am facut drive test cu diverse marci/modele de masini, o sa ma rezum doar la a spune ca feeling-ul trait intr-un BMW nu l-am trait in nicio alta masina ( pot enumera: vw, audi, ford, mercedes, opel, kia, seat, citroen).

La capitolul sportivitate, raspuns la acceleratie, stabilitate, directie, pot sa spun ca bmw e rege.

Sfatul meu, desi sunt posesor de VAG, la fel ca majoritatea colegilor din aceasta comunitate, este sa iei bmw-ul, daca as fi gandit subiectiv, as fi recomandat A5-ul, dar prefer sa raman obiectiv.

A5-ul este o masina frumoasa,impunatoare si eleganta,iar motorizarea pe care ai mentionat-o mai sus foarte "atragatoare", dar parca bmw e altceva, are ceva specific, ceva ce alte masini nu au. Un drive test cu ambele modele cred ca te-ar ajuta foarte mult sa iei decizia corecta.

trebuie sa mai stii ca, cine isi ia bmw, nu gandeste rational, gandeste cu sufletul si pasiunea inaintea altor factori decizionali. ( asta mi-a zis-o domnul ce se ocupa cu plecarile la drive test de la BMW Welt in Munchen, si tind sa-i dau dreptate)

Bafta la alegere! :P

Modificat de h3llboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma ma pot gandi si la varianta sa renunt la optionale si sa iau un 330i ? Tinand cont ca pentru mine un must e numai xenonul pe care la Bmw il vad inclus.

Ar fi o varianta?

Asta ar insemna sa iau un 330i asa cum este fara optionale..doar culoarea sa fie neagra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca un must have la seria 3 pe langa xenon este un sistem iDrive cu navi(de preferat profesional); bordul se schimba complet prin prezenta acestui sistem. M-am plimbat vreo 2000 de km cu un 330i dar E46 si pot spune ca masina este vis(avea si cutie smg).

Dupa cum spunea un coleg mai sus BMW e mai deosebit insa cred ca acest deosebit tine si de faptul ca noi suntem familiarizati cu vag :). Oricum si eu ma gandesc frumos la fostul 120d si vreau ca odata sa imi iau un bmw (clasa mica spre medie) just for fun. S-a mai spus si o afirm si eu, un bmw este ceva cand iei o motorizare adevarata pe el(316 sau 318 sunt glume in opinia mea, la fel ca si A4 de 2.0 tdi de 120 CP sau 1.6 benzina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare. Esti sigur ca la BMW-ul ales de tine xenon-ul e inclus in dotarea standard? Stiu ca doar la M3, M5 si M6 este standard.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca esti baiat destept ia 3 coupe - 320d 177 cp. Sta foarte bine masina pe strada, alearga bine la un consum de 12 in oras. Desi nici 320i de 170 cp nu e de aruncat. Are acceleratia mai buna decat dieselul si cred ca 170 cp sunt mai mult decat suficienti.

BMW-ul e clar mai ieftin decat audi-ul ales de tine. Si mai uiti ceva esential. Pachetul service gratuit 5 ani la BMW la orice model nou cumparat. Si in acesti 5 ani vei vedea ce inseamna sa te duci la revizie si sa nu platesti nimic.

La o diferenta de 2500 euro initial ( vei vedea ca daca stii sa alegi pachetele la bmw iesi mai ieftin - doar anumite pachete) + revizii gratuite 5 ani inca vreo 2000 euro iesi la 4500 euro....Bani care conteaza.

Exemplul meu, in varianta propusa de dealer cu pachetele + optionale ma ducea un pret si am pus exact aceleasi optiuni renuntand la altele minore in opinia mea ( gen senzori de parcare fata spate care pt mine sunt total inutili ) si am iesit cu 700 euro sub ce optiuni imi dadea el.

In schimb la bmw-ul coupe sa-i pui neaparat trapa, volanul sport ( nu volanul M) si as zice nu la I-drive pt ca de curand am intalnit un I-drive care o luase razna cu totul, era pe P masina ( cutie automata) si i-drive-ul arata ca e in viteza, apoi a inceput sa intrerupa ecranul, facea dungi se inchidea iar se deschidea, motorul era oprit si el zicea ca ignition is on , ciudatenii. In fine o fi un caz izolat dar eu unul nu sunt adeptul chestiilor astea. Ori conducem ori navigam pe net pe ecranul I-drive la semafor pe Magheru? Sau un messenger ceva? :huh:

A5, o masina placuta, desteapta, o alegere buna, desi stim ca Porsche Romania are mari probleme........

http://www.bmw.ro/ro/ro/owners/service_inclusive/basic.html

BMW Service Inclusive garantează uşurinţa

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar de curiozitate daca poate sau are cineva o lista cu diferentele dintre un Bmw seria 3sedan si un coupe(acelasi motor) pentru ca la pret sunt diferente.

Daca se poate, daca nu, postu acesta sa fie sters.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diferenta sigur: la coupe bi-xenonul e standard

Am impresia ca si volanul sport e standard la coupe: nu cel M, volanul sport in 3 spite; in plus volanul e multifunctional in standard, la sedan e optional

Diferenta e de aprox 2000Eur la motoare identice (probabil in diferenta intra si designul masinii - E92 are alta parte frontala fata de E90)

Modificat de thesaw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Godo tin sa te contrzic: chit ca 320cd este mai greu cu cateva zeci de kile este mai rapid ca 320ci(cel putin asa apre pe km77.com). Referitor la i-drive tot ce pot sa spun este ca la mine pe masina si pe alte 3 pecare le-am vazut a mers impecabil, era mult mai customizabil si mai upgradabil(am reusit sa il fac sa citeasca mp3-uri doar din soft); de asemenea i-drive mi se pare mai usor de utilizat daca te obisnuiesti cu el decat mmi. Eu sunt adeptul optiunilor la interior so orice ai avea in plus e bine venit.

Modificat de Baracuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic la cele doua coupeuri au loc si 2 persoane in spate? Sau exista o limita de "varsta" sau sa zic mai bine de "volum" ? Ma refer la confortul pe care ti-l ofera...am inteles ca la seria 3 e loc de doua persoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!