Jump to content

S3 vs Golf GTI Edition 30


S!mpL3 M3
 Share

Postare recomandată

Bun ,hai sa o luam cu inceputul . Sugerez anumitor persoane gen ANdi B. sa se documenteze inainte sa isi exprime parerea. GTI 30 ED are acelasi motor ca pe S3 ,difera doar intercooler-ul . Iar afirmatia ta "da este un motor versatil dar in nici un caz motorul de pe ed. 30 nu are aceeasi flexibilitate ca cel de pe GTI-ul normal de 200cp." este o mare aberatie .............. vreau sa ne explici ce intelegi tu prin "flexibilitate"?????? Daca acest motor dezvolta 30 cp in plus doar din soft ,poate aveai dreptate ,dar este altceva ,doar turbina k04 schimba total raspunsul masini. Tu cum crezi ca majoritatea celor care se ocupa de softuri pot duce ED 30 la peste 300 cp ?? doar din soft ???? uita-te sa vezi cat castiga un ed 30 si un s3 din soft si vei vedea ca diferentele sunt doar de cativa cp . Nu am nimic cu tine si nu vreau sa fiu inteles gresit ,dar consider ca daca participam la o discutie si ne dam cu parerea ,macar sa fim in tema .......

Cat despre comparatia ed 30 vs s3 : este destul de greu sa compari aceste masini pt ca una are FWD iar cealalta AWD . Ed 30 are un comportament subvirator cu care tre sa te lupti sa pui jos puterea,pe cand la un s3 nu te lupti cu asa ceva si clar ai un mare castig la tractiune si stabilitate .

Daca doriti sa va spun mai multe despre comportamentul unui ed 30 ,sa imi spuneti.

Toate bune

Modificat de grecu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@grecu: citisem prin niste reviste de specialitate ce am afirmat eu. Cum am mai zis am mers cu amandoua si parca motorul de pe GTI ed. 30 nu este la fel de flexibil ca cele de pe S3. Intalneam la el un fenomen des intalnit la masinile cu chip, poate ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@grecu: Tocmai pentru ca are k04 zice "lumea" ca e mai putin elastic. Fiind o turbina mai mare, se invarte mai greu deci face presiune mai sus in ture. Vezi si parerile posesorilor de s3 care au avut inainte gti.... si ei spun ca intradevar sus in ture acceleratia este fulminanta dar jos nu este la fel de viu ca un gti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ANdi B: GTI, GTI Ed30 si S3 au acelasi motor la baza. Diferentele majore se afla la turbina, injectoare, etc. Dar motorul este acelasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh.. cum e acelasi motor. Eu sunt sigur ca macar intre GTI si S3/30Ed internele nu sunt aceleasi.

Modificat de spb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spb, te rog frumos, incearca sa vii cu ceva constructiv. Postul tau este fix o bagare in seama. Daca s-a spus mai sus ca motoarele sunt diferite, adica s-au explicat diferentele, de ce vii sa contrazici fara argumente?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu grecu. Foarte multe prostii scrise pe aici. Intre ED 30 si S3, diferenta este intercoolerul. S3 are intercooler de 40mm grosime cu capete din aluminiu, ED 30 are intercooler la fel ca GTI de 32mm grosime si capete de plastic. intercoolerul de S3 are eficienta cu 20-25% mai mare. Injectoarele, turbina sunt identice intre S3 si ED30, pompa de benzina este aceeasi pe toate modelele 2TFSI (daca vreti va dau si codurile exacte). La plecare normal ca S3 se duce in fata dar in cazul celor 2 resoftate se ajunge la aceleasi puteri iar din mers ED30 se duce in fata pentru ca S3 incepe sa piarda prin tractiunea integrala. Un ED30 de 350CP a batut din mers S3 de 380CP. Ambele masini aveau evacuare Milltek, filtru conic si pompa aftermarket de benzina. Alte diferente >

- franele de la ED30 sunt la fel ca S3 pe fata dar la fel ca GTI pe spate. Numai S3 si R32 au frane mai mari pe spate pentru ca trag toate 4 rotile

- relocarea DV-ului la ED30 este diferita atat de S3 cat si de GTI. La GTI cu k03 este montata pe turbina, la S3 relocata in fata langa radiatorul de AC iar la ED30 undeva in zona cotului de la intake si a noise-pipe-ului.

- pistoane, biele si axe cu came sunt diferite la S3/ED30 de GTI

Diferente mai sunt dar nu merita mentionate intrucat nu joaca rol major in cazul conversiei motorului de GTI la cel de S3 !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine Fuscobal. Asa da post. :10[1]: Se vede cine este :icon_cool: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am instalat intercoolerul de S3 iar maine sper si franele fata. O sa incerc sa fac niste tutoriale la aria de tuning, sa fie mai simplu pentru toata lumea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spb, te rog frumos, incearca sa vii cu ceva constructiv. Postul tau este fix o bagare in seama. Daca s-a spus mai sus ca motoarele sunt diferite, adica s-au explicat diferentele, de ce vii sa contrazici fara argumente?

Sunt de acord ca sunt diferite tocmai asta sustin si nu am mai argumentat pentru ca sunt clare diferentele internelor din puterea initiala si puterea la care se poate ajunge (chiar daca GTI ul primeste k04 nu poate face 350cp)...ce putin pentru mine. Vezi postul lui OvidiuV precedent postului meu. Cred ca nu ai inteles...

Fuscobal multumim pentru lamuriri. Totusi se poate sa te inseli in privinta franelor. Din ce am vazut eu si ce s-a mai discutat pe forum Ed30 si GTI au frane identice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fuscobal multumim pentru lamuriri. Totusi se poate sa te inseli in privinta franelor. Din ce am vazut eu si ce s-a mai discutat pe forum Ed30 si GTI au frane identice.

Frane GTI 30ed: fata - 312X25MM ; spate - 255X10MM

Frane GTI: fata - 312X25MM ; spate - 255X10MM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am inteles cum sta treaba.Mersi fuscobal si grecu si nu in ultimul rand lui vali pentru explicatile detailiate.Asta era ce vroiam sa stiu oricum o sa contactez pe unul din posesori edi sa vorbesc mai multe ca am multe de intrebat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, am vrut sa zic Cupra 2, nu ED30. ED30 are la fel ca GTI. S3/R32 si Cupra 2 au etrierii mai mari !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!