Jump to content

Primul meu VW

EFlavius

Postare recomandată

Salut tuturor.Am trecut si eu, intr-un final, de la Peugeot la Volskwagen. Mi-am luat un Polo, ca de sunt student si 2 tara e din ce in ce mai aglomerata.

Tip VW Polo 9N 2004

Motor 1,4 TDi-PD 75 CP

Echipare Comfortline

-oglinzi electrice cu degivrare si heliomate

-climatronic

-geamuri electrice fata

-tempomat

-geamuri in tenta verzui

-culoare black magic

-consum 3,5-4,5 extraurban , 6-8 urban cu un maxim de 9

Parerea mea despre VW: sunt masini foarte bune, grele si solide.Consumul mi se pare un pic cam mare dar asta e nu e scuter.

As vrea sa-mi fac niste modificari gen sa schimb plasticurile ornamentale cu ceva metalic cromat, niste jante si alte chestii de bun simt.Nu vreau tuning din ala de sare in ochi.Astept ceva recomandari si indrumari din partea voastra.

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie! Acum, poze sa vedem si ca sfaturi, sari de cei 75 de cai pe la 101 cu o mica modificare. N-are rost consumul ala pe asa putini cai. Nu sare nici in ochi, dar nici nu te lasa de caruta! Va fi o adevarata surpriza chiar! Dupa aia, in functie de gust, ca vorba ceea, bani sa fie! :icon_thumright: In rest, numai de bine si multi km in siguranta!

Link către comentariu

OFFTOPIC: Hehe, ce-mi place mie la polo-uri este ca se parcheaza foarte usor :D asha ca alegerea ta este pe buna dreptate ( toti in ziua de azi au masini, dar strazile au ramas aceleasi :( )

ONTOPIC: Felicitari pt achizitie, s-o stapanesti sanatos si la cati mai multi km fara probelem :P ...legat de schimbat ornamentele... depinde de suma de care dispui... ca cele OEM dupa cum stii cam te "arde" cand le atingi :icon_thumright:

P.S.: btw... vorba colegului... vrem POZE ! :D

Link către comentariu