Jump to content

Pierde apa


keyafy
 Share

Postare recomandată

Salutare.Radiatorul de la g3 are cumva un robinet de golire???Am nevoie sa golesc instalatia pt ca are mici scapari de lichid de racire la un T -eu de ramificatie (cel de la vasul de expansiune) :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 183
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ByZ

    11

  • v@sy

    10

  • CVA G3

    8

  • EL-GABRY

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu are robinet de golire.Se dau jos colierele de pe furtun si scoti apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect faci asa: scoti furtunasul care duce la vasul de expansiune si il introduci intr-un borcan cu apa si urmaresti sa vezi daca apar bule de aer. Borcanul sa fie de sticla transparenta sa vezi bine.

Trebuie sa urmaresti atunci cand se deschide termostatul deoarece atunci se deschide circuitul mare de racire al motorului.

Eliminarea de bule de aer o urmaresti si la relantiu si la accelerari pe loc.

Daca ies bule de aer prin furtunas (furtunasul sa fie scufundat in borcan ! ) atunci garnitura de chiulasa e defecta.

Am facut si asa si nu pare in regula. Daca accelerez pe furtunas se face "spuma" ca la sampanie, iar cand las la relanti ies cateva balonase. E posibil ca si tremuratul sa fie tot de aici(pierdere de compresie). Asta este, o cheie dinamometrica, garnitura si timp de lucru sa am...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciocanaru: se pare ca iti este impuscata garnitura de chiulasa.

Acum ca vine sezonul cald (vara ) e musai sa o schimbi ca altfel risti sa fierbi motorul si te mai trezesti pe urma ca chiulasa trebuie dusa la rectificat, etc etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. am observat si eu ca pierd cam 200ml de apa la 2 sapt dra nu inteleg unde s duce. am verificat sa vad daca exista scurgeri pe sub maisna, la evacuare cu motorul pornit dra nimic; nici urma de nici o picatura. vreo idee...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pierdeam si eu apa ...sub injectie sunt 2 dopuri in galeria de admisie...daca zic bine...pe acolo imi pierdea mie apa ...verifica ...merg facute pe strung apoi le indesi in ocul celor vechi ....pui si putina pasta rosie sa fie inchis ermetic dopul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. am observat si eu ca pierd cam 200ml de apa la 2 sapt dra nu inteleg unde s duce. am verificat sa vad daca exista scurgeri pe sub maisna, la evacuare cu motorul pornit dra nimic; nici urma de nici o picatura. vreo idee...?

am aflat pe unde pierd apa, nu foarte multa dupa cum spun mai sus. va atasej 2 poze sa va dati o parere cu ce ar fi in zona aia: pompa de apa, termostatul(schimbat recent0, or vreo garnitura.

post-48993-1271607063_thumb.jpg

post-48993-1271607069_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in zona respectiva se afla termostatul (in blocul motor) , intre acel tub rigid si bloc se afla o garnitura care este montata pe termostat , m-ai mult ca sigur ca pe acolo curge mai ales ca ti-a fost schimbat ternostatul recent , se rezolva usor cu silicon numai ca la motoarele de 1.8 nu ai acces usor in acea zona , ca sa poti desface acel cot trebuie sa demontezi pompa servo. Succes :icon_thumright:

post-64405-1271609940_thumb.jpg

Modificat de floringti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms ma gandeam si eu ca este garnitura din cauza faptului ca atunci cand am achizitionat termostatul nu am cumparat unul cu garnitura si banuiesc ca cea veche s-a fisurat. daca tot completez cu apa distilata pana remediez probl e ceva rau?

Modificat de GenuVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GenuVW eu banuiesc 2 probleme la la tine:

-prima ar fi legata de aceea garnitura a termostatului care ar putea fi fisurata si scapa pe acolo lichidul de racire

-a-2-a ar fi din ce vad eu din poza "jocul" la acea imbinare dintre corpul termostatului si acel cot de plastic care sunt prinse de o siguranta metalica si care mie mi se pare ca siguranta nu sta cum ar trebui sa stea si anume mai apropiata de de cotul de plastic.

Am fost patit cu siguranta metalica si crede-ma este o treaba de 5 minute ca sa verifici siguranta sa stea bine in locul ei si anume sa o rotesti pe circumferinta imbinarii pana intra la locul ei.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa verific pe o rampa si cele spuse de tine. imi aduc aminte ca am vrut sa urc o bordura mai inalta si am auzit o lovitura sub masina in partea aceea. sper sa fie siguranta aia..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms ma gandeam si eu ca este garnitura din cauza faptului ca atunci cand am achizitionat termostatul nu am cumparat unul cu garnitura si banuiesc ca cea veche s-a fisurat. daca tot completez cu apa distilata pana remediez probl e ceva rau?

Nu are nimic atata timp cat ai grija sa comletezi la timp, apa din borcan sa fie la nivel !!!

Modificat de floringti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la o rampa si am observat unde este umed de la lichid de racire.cotul acela din plastic la capatul dinspre pompa de apa are o sarma in forma de U ce tine strans membrana de cauciuc dinauntru. poate ma ajutati cu 1 cod la cotul acela incercuit in poze. motorul este cel din semnatura

post-48993-1271778462_thumb.jpg

post-48993-1271778466_thumb.jpg

Modificat de GenuVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!dati.mi si mie un sait sau un magazin din bucuresti unde pot gasi un vas de expansiune sau doar capacul de la vas...in 100 de km pierd toata apa pe la capac!golf 3 1993 fab!va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a dat cineva jos radiatorul de racire? am o gaura in el si vreau sa incerc sa il repar. trebuie data jos bara din fata? cu radiatorul de clima ce fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omu_negru84 ca sa dai radiatorul de apa jos trebuie sa scoti grila,dai bara fata jos,apoi scoti si armatura de sub bara,desfaci radiatorul de A/C din cele 4 suruburi de pe radiatorul de apa si il tragi putin spre tine cat sa ai acces sa desfaci radiatorul de apa si il scoti pe sub radiatorul de A/C.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, referitor la pierderea apei m-am tras si eu destul de cap ca nu stiam pe unde curge , si pana la urma am aflat , era acea teava de ebonita din spatele motorului (returul).Cred ca acesta problema se intalneste fregvent la motoarele 1.6 ABU si dupa parerea mea e si cam prost gandit sistemul de racire + acea teava care e destul de casanta. Pt. moment am peticit-o dar tre sa iau alta noua. Bafta

post-56987-1277888606_thumb.jpg

post-56987-1277888622_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se intampla ceva ciudat. Am pus antigel in vas cu un deget peste maximum, iar dupa 2 - 3 zile scade cu un deget sub maximim. Nu se vede pe nicaieri ca ar picura. Ce se intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Phun, eu am observat la mine ca, in cazul in care ii pun peste maxim la prima deschidere a termostatului sistemul scoate pe la supraplinul vasului lichidul in exces. Astefel ajunge la nivelul cand la rece este exact pe linia de unire a vasului (intre min si max) iar la cald este la max. Daca scade sub minim e o problema insa nu cred ca ai de ce sa iti faci griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu.si la mine e la fel.completez si scade pana la un nivel.pot sa fac ce vreau,ca degeaba.am ceva pierderi,adica ne-etanseitati...ce sa-i faci ,sunt

vechi...nu va mai faceti griji...dati-le ulei si benzina...isi fac treaba ...(motoarele) ;)

Modificat de cosmin_golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bă fratilor am facut-o de oaie...Cum se zice: am scapat de "măsa" dar am dat de "taicăso". Mai bine zis, aveam o bujie intepenita si eu"marele mecanic" am zis sa incerc sa o dau jos...m-am apucat de tras de cheia aia pana ce am reusit sa o rup insa surpriza, in momentul ruperii cheii, aceasta a lovit bucata aia de plastic mare in care intra toate furtunele de la apa(nu stiu exact cum se cheama dar seamana cu piesa din poza atasata). Astfel, s-a produs o gaura de circa 1cm in bucata aia de plastic....

1) Cum se cheama plasticul ala?

2) Imi poate spune cineva de unde as putea sa o comand?

3) Sunt universale sau imi trebuie special pentru motorul meu(1.6 55kw 75cp AEA)?

PS: Dupa ce am spart piesa respectiva am observat ca reusisem sa deblochez si bujia asa ca nu-s prost 100% :P

post-53856-1278484851_thumb.jpg La mine este vorba despre toata piesa aceasta, nu despre capatul ala incercuit!!!

Modificat de 2_Be3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca e prinsa pe ea și senzorul de temperatura...cred ca e specific motorului tău,......poate te ajuta cineva cu motorul ca al tău...

succes :P

bine măcar ca ai deblocat bujia aia...păguboasa bujie... ;)

Modificat de cosmin_golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici.

post-65440-1278485849_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!