Jump to content

Martor aprins in bord


andrein
 Share

Postare recomandată

La schimbarea becurilor, cu leduri....din cauza consumului mai redus, este necesara adaugarea unei rezistente...valoarea rezistentei este exact diferenta dintre puterea becului si a ledurilor! ...le-am cam ingramadit :beerchug: ...ma rog, idea este ca mai trebuie pusa o rezistenta, pe langa leduri ...pt a obtine acelasi consum de curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna,

am si eu martorii de la ESP si ABS aprinsi aleator pe bord, si m-ar interesa care este procedura de schimbare a unui senzor ABS. Am interfata VAGCOM, am folosit softul ETKA pentru a gasi schema pentru senzorul respectiv. Am inteles interpretarea acestora. Am resetat de cateva ori eroarea, dar aleator, dupa un timp, in general cand pornesc masina, apare din nou.

E ciudat ca doar ocazional se intampla acest fenomen (senzor ABS fata stanga - eroare), si cand nu face contact mi se aprinde si eroare ESP. Clar, ca fara acel senzor (ABS) ESP-ul nu isi poate face treaba.

Mentionez ca in locasul de montare al mufei, pe senzorul de ABS, camasa de plastic in care teoretic ar trebui sa intre respectiva mufa, s-a desprins de pe senzor (vorba vine - "a rupt-o vreun spiridus nervos!" , ramanand fixata pe mufa ce merge la unitatea centrala. S-a rupt, dar pinul ce vine de la senzorul de ABS (2 pini), sunt in regula, si pot monta mufa pe ei. Singurul incovenient este ca nu ramane fix si a fost nevoie sa folosesc un colier de plastic pentru a-l imobiliza intr-o oarecare masura de bratul (de sub telescop).

Teoretic acel senzor nu face contact in anumite situatii, si atunci ar trebui sa il inlocuiesc sau sa gasesc o modalitate de a lipi camasa de plastic de senzorul ABS.

De asemenea dupa ungerea (exagerata) cu vaselina a burdufului planetarei, o parte din vaselina a iesit, si s-a prelins catre acea zona (a senzorului de ABS). Asta se intampla prin vara, cand de altfel am avut prima data problema aceasta de eroare ABS si ESP. Poate sa fie din acel motiv din care uneori face contact corect, alteori apare eroarea de ABS?

Am incercat de mai multe ori sa curat cat de bine pot senzorul, de vaselina ce s-a prelins pe el, dar nu stiu daca are rost si reusesc sa il curat prea bine. Ce alte modalitati ar mai fi?

Eventual alte sugestii pentru a remedia acest inconvenient?

Cu respcect Mihai F.

PS: Cam cat e un senzor de ABS stanga fata. Golf IV - ALH - 90cp - 2001.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

CU scuzele de rigoare daca nu am postat unde trebuia dar am si eu o intrebare, am un passat din 2005 si am martorul de la motor aprins(galben in forma de motor) si imi scrie gaze in esapament. Daca aveti vreo solutie sau un raspns va sunt recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!