Jump to content

Intra mai greu in viteza


golfix
 Share

Postare recomandată

cristianionut

bataie daca e un fel de huruit, e de la volant.La inceput o mica hiriiala care in timp se simte mai tare.Daca apesi ambreiajul uneori e posibil sa nu se mai auda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am rezolvat-o cu intratul greu in felul urmator: mie imi schimbase uleiul la cutie unu asa zis mecanic de cartier, in cel din masina aveam destul de multa pilitura de fier,asta a zis ca e buba daca am asa ceva, dupa care mi-a pus el al ulei, castrol 80w-90(2 litri in cutie intra 2.6 litri),care era si mineral,si pt dacie,eu cum nu am stiut asa a ramas cum zice el si am mers asa cateva vreo 3 luni, timp in care intra in viteza foarte greu pana se incalzea si apoi se comporta foarte urat. Acum 2 zile am vorbit cu cineva si am fost la o reprezentanta skoda si am schimbat uleiul cu unul 75w-90 firma cred ca era pennasol sau ceva de genu, vreau sa zic ca cutia merge impecabil, se comporta asa de frumos la schimbarea vitezei, la drum lung, nu am cuvinte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cutiile de viteze mkv,sunt in asa fel construite...incat nu se pune problema "ungerii" .

insa,vascozitatea "oloiului" este vitala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Da, la golf 4 se foloseste ulei de transmisie norma 75w - 90 (semisintetic sau full sintetic).Masinile de generatie mai veche (cum e la mine la golf 2) se folosea 85w-90 (ulei mineral sau semisintetic).De preferat un ulei de marca si cu componente sintetice in el .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu ca trebuie sa fol. ce ulei este destinat pentru cutia respectiva..dar te interesezi si tu pe la magazine sau la reprezentante service daca au aparut alte oloaie care sa il inlocuiasca pe al tau ...parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo stie cineva la ce interval se scimba uleiul din cutie si eventual care ar fi cel mai indicat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu probleme cu treapta 2-a la rece,intra mai greu,am avut 180mii de km. fara schimb de ulei la cutie,am facut schimbul cu ulei original,(daca tot se schimba rar,adica 90-100mii de km recomandat,atunci merita sa bagi numai originala,atentie ex.mai multe coduri si la cele originale in functie de tipul motor sau cutie) a fost 115 lei/l pt.codul meu de ulei,in fine uleiul prezenta urme de praf metalic ce stralucea la lumina si o culoare mult mai inchisa spre negru,intr-un cuvant 'ulei uzat'.

Rezultat simtitor mai bun!dar nu a disparut in totalitate,poate daca schimbam mai din timp nu ajungeam sa am probleme .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut! hm..si la mine intra mai greu in prima treapta doar daca e motorul rece in rest toate intra perfect si fin cred ca ma voi duce si eu dupa toate spuse de voi la service sa aflu daca trebuie sa-l schimb sau nu,thanks for info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

La golf-ul prieteni mele, problema este exact pe dos.

Cum se incalzeste cutia, intra mai greu in viteza in sensul nu ca agata dar ca schimbatorul se misca forate greu ca si cum exista ceva foarte vascos in cutie. La drum lung (deci cand nu schimb des vitezele) nu se intampla asa rau, dar in Bucuresti dupa 30-40 minute prin trafic si pe la semafoare incepe sa se simta. Nici schimbatorul nu se mai retrage la punctul mort (ramane inspre stanga, si trebuie sa-l aduc cu mana la pct mort).

Masina a fost adusa din Germania, are 100k si nu stiu daca a fost sau nu schimbat uleiul la cutie.

Motorul este AXP 1.4 16v, masina este fabricata in 2000 (model 2001 pe carte) Edition.

Stie cineva din ce cauza la cald schimbatorul se misca muuult mai greu? Ce ulei trebuie sa pun in cutie?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placa de presiune decalita. Mie mi se intampla asa chiar daca am schimbat ambreiaju,cand o frec prin trafic aglomerat.

Modificat de Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi golfix,

Ce inseamna asta mai precis si cum se poate verifica mai exact? Sigur nu e din ulei cutie?

Cam ce trebuie schimbat ca nu prea ma pricep si cam cat costa daca ai idee?

mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema asemanatoare la un golf 1.9 TDI din 2003. Din cand in cand nu mai vrea sa intre in treapta a 3-a decat dupa ce eliberez ambreiajul si il apas din nou. Am fost de cateva ori cu problema asta la Porsche si de fiecare data nu au facut mare lucru: au uns pe ici pe colo, au constatat ca functioneaza... . Problema a persistat. Masina are toate reviziile facute la Porsche. Aveti idee care ar fi problema de fapt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Si eu am probleme cu vitezele 1, 2, si 3 cand e frig afara, pana se incalzeste masina. Acum ca s-a mai incalzit afara imi face probleme mult mai rar (evident ca nu atunci cand am fost cu ea la garantie :P ) iar cei de la service nu vor sa se uite la ea pana nu sesizeaza si ei acel "defect". Am schimba uleiul dar tot imi mai agata. Sfaturi PLSSSS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cutia automata tot 2.6 L de ulei este necesar la scimb si tot 75w-90?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o intrebare, cei care au scris mai sus "mecanismul de selectare a vitezei (de pe cutie)" se refera la reglarea timoneriei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

kit timonerie

Puteti sa imi spuneti daca acest kit rezolva probleme legate de intratul greu in viteza, precum si agatatul?

Vreau sa imi comand si daca mai e si altcineva interesat sa imi dea un pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut !

nu ca ar fi o consolare dar macar stiu ca nu sint eu un ciudat... am aceiasi problema cu agatatul in 1 si 3, imi puteti spun va rog daca pot verifica nivel ulei cutie acasa ? adica in fata blocului ? cum ?

multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate roata stanga,da jos scutul de plastic si vezi ca ai un buson de umplere(imbus de 17 iti trebuie).

Il desfaci si daca picura ulei pe acolo inseamna ca e la nivel.Dar daca tot faci operatia asta,cumpara si ulei si schimba-l(eu am pus aral 75w-90)

exact asa cum ti am descris tie,asa l-am schimbat si eu.

numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare tuturor.

la masina dn semnatura in ultima vreme,din ce in ce mai suparator, am o problema legata de schimbatul vitezelor . :biggrin:

mentionez ca am uns articulatiile de la schimbator(angrenajul ce se vede sub si in spatele motorului si pe linga maneta cat s-a putut vedea si cat am ajuns eu cu mana pe acolo-cu un spray w-40 parca se numeste) totul bine si frumos cu motorul oprit,ambreiaj calcat maneta se misca foarte usor la schimbat vitezele dar dupa ce pornesc motorul se schimba situatia: deci ambreiaj calcat ,motor pornit cand bag in vit. I sau a II a parca ceva se opune miscarii mele si intra foarte greu, foarteee greu in viteza. deci la semafoare si in multe situatii trebuie sa ma lupt cu schimbatorul ca sa reusesc sal bag in viteze. foarte important nu totdeauna este asa greu de bagat in viteza 1 si 2+3.citeodata este mai usor dar nu este OK deloc sa ma chinui asa.(nu am sesizat daca la rece merge mai bine sau la cald, parca e o chestie cu intensitate care variaza dar prezenta aproape constant)

azi am completat uleiul la cutia de viteze (valvoline duroblend 75w-90)+schimbat ulei motor (ca era ca o cola cu cafea) intr-un service(aral high tronic 5w-40).

Stie cineva ce poate avea sau ce pot face ca ma dispera. mai ales ca se pot intampla tot felul de chestii. mersi anticipat.

Ps: 1nu imi iese din viteze

2ambreiajul pare oki,n-am avut prob cu el

3paote mi se pare sau poate o fac eu in mod inconstient dar cand calc ambreiajul sa schimb viteza di 2 in 3 parca se tureaza motorul (se vede acul cum merge cam ~150 turatii)posibil calc eu acc. inconstient-god knows-

parca totul mi se pare dubios acum. :screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

copanu ceea ce zici tu este valabil si pt un 1.6 16V motor AZD 2001 ? As vrea sa-mi schimb si eu uleiul ca am probleme cu treapta I si II. merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut_ionescu-bineinteles+o completare:busonul de golire este sub masina,iti trebuie o rampa/elevator sau un santz la tara:D si acelasi imbus de 17.cel din lateralul cutiei este doar pentru completare si umplere.

Modificat de copanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Si la mine intra foarte greu in viteza,parca agata 1 si a 2-a doar cand e cald motoru.Am fost la Un service si sau uitat 3 mecanici si nu ii poate da de cap ce se intampla.Precizez ca sunt unse toate tijele.Au zis ca sa imi fac programare pentru desfacerea cutiei de viteze.A mai patit cineva asa ceva? Vw Golf 4 1.6 16v cod motor AUS

Modificat de DomaniG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine intra foarte greu in viteza,parca agata 1 si a 2-a doar cand e cald motoru.Am fost la Un service si sau uitat 3 mecanici si nu ii poate da de cap ce se intampla.Precizez ca sunt unse toate tijele.Au zis ca sa imi fac programare pentru desfacerea cutiei de viteze.A mai patit cineva asa ceva? Vw Golf 4 1.6 16v cod motor AUS

Trebuie sa ai o viteza anume pe ca sa schimbi viteza inferioara....In principiu treapta 1 trebuie sa intre cand roata nu se mai invarte...Asa ca treapta a doua nu trebuie data la viteza mare....Sunt multe cauze daca ti-ar agata in treapta 1 si 2. Ampreiaj, volant, cutie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!