Jump to content

Trecere de la climatic la climatronic


cwr
 Share

Postare recomandată

Te pot ajuta eu daca ai piesele necesare conversiei si daca esti dispus sa te deplasezi la Sibiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • starchaser

    12

  • F l o r i n

    12

  • lukasvaly

    5

  • nucu_as

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Man, daca ne-ai spune si piesele pe coduri ar fi fenomenal!!!!!

pana acum n-am prins nici un golf 5 in dezmembrari...de acolo ma gandeam sa iau piesele...ce zici? (bine... cu info de la tine)

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Citeste Regulamentul! Mersi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codurile pt. airbox (carcasa) difera in functie de anul de fabricatie. Sunt multe versiuni, insa asta nu are nici o importanta. Le poti identifica si vizual. Airboxul climatronic are servomotoare si pt. distributia aerului, spre deosebire de climatic unde distributia aerului se face mecanic.

Singura chestiune mai interesanta la Golf 1K e ca dupa anul de fabricatie 2007, exista un senzor in plus (air quality sensor) si s-a reconfigurat putin sistemul de recirculare (s-a renuntat la un servomotor).

Ca sa n-o mai lungesc..

E complicat cu codurile (poate totusi are cineva rabdare sa le posteze aici pe toate), insa poti sa iei piesele fara coduri.

Ai nevoie de:

- carcasa climatronic, cu servomotoare si cablaj (are cablaj propriu)

- unitate control climatronic (cu sau fara butoane pt. incalzire in scaune)

- photosensor (senzorii pt. intensitatea radiatiilor solare de la baza parbrizului)

- panou (trim) sua masca, cum vrei sa ii zici, pt. climatronic

oricare dintre piesele astea, indiferent de cod, se pot monta pe masina ta. Cu atat mai mult in situatia in care toate provn de pe acceasi masina. Nu conteaza ca motorul e benzina sau diesel (daca gasesti airbox de diesel si tu ai benzina, se renunta la incalzirea auxiliara, care e comandata pe CAN).

Spuneam ca e bine ca toate piesele sa fie de pe acceasi masina pt. ca daca unitatea de control climatronic are AF diferit fata de carcasa, pot aparea unele incompatibilitati in ceea ce priveste legaturile electrice, insa se pot rezolva. Gata..ca nu vreau sa te sperii :)

Contacteaza-ma cand ai piesele si te ajut cu montajul, daca nu te descurci singur.

Modificat de starchaser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

In sfarsit am gasit cotiera de golf 5 de la dezmembrari!!! Am o intrebare totusi...eu de ex am reusit sa montez doar cotiera in sine, urmeaza si consola inspre bord cu tubulatura aferenta...am observat ca tevile care vin de la aerisirile centarale sunt stopate ca sa zic asa, asta inseamna ca imi trebuie si tubulatura de la ele ca sa duc aer in cotiera? si alta intrebare, daca montez doar panoul de  climatronic fara senzori ar fi vreo problema? adica ar putea torusi functiona fara acei senzori si fara codare pe calc de bord???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Canalele din airbox ce merg in spate fie au niste dopuri pe care le poti scoate, fie sunt inchise complet, caz in care va trebui sa le decupezi tu. Evident ca ai nevoie si de tubulatura.

 

Daca montezi panoul de climatronic pe airboxul de climatic nu o sa se intample nimic. Doar ca nu o sa mai functioneze clima. Dupa cum am explicat mai sus, sistemele climatic / climatronic sunt incompatibile intre ele (ca si piese si ca principii de functionare).

 

Nu are sens sa detaliez diferentele, pt. ca risc sa te plictisesc de moarte si nu vreau sa te am pe constiinta. Ce e important de retinut e scris cateva randuri mai sus si cu cateva posturi in urma (referitor la conversia completa climatic / climatronic).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare tuturor,

Stiu ca topicul e foarte vechi, dar poate cineva stie care sunt modificarile pe parte de conectori/fire pentru trecerea de la climatic la climatronic. Eu am gasit montat panoul de climatronic, dar original este climaticul. Climatronicul nu comanda clapetele de aer, nu comanda compresorul, nu merge recircularea. Pe auto, se modifica singura viteza la aeroterma. As vrea sa revin la climatic, dar se vede ca s-au facut modificari la pini. Am gasit cablul cu sufa, mufa mare pentru ventilator, dar nu functioneaza doar la mufare pur si simplu. Stie cineva ce i s-ar fi putut modifica ca sa porneasca climatronicul ?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am făcut ultima de acest gen săptămâna trecută... Bine.. Mai multe modificări, printre care și retrofit la climatronic de Passat B7... La un B6 care era Climatic. Trebuie sa iei diagramele pt ambele instalații și le faci direct pe mașina, comparând. Eu asa am făcut, le-am lucrat direct pe masina

IMG_20191119_174921.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la dezmembrari si am facut o poza la mufele care intra in climatic, poate refac legaturile dupa codul de culori. La mufa mare, sunt aceleasi si le-am pozitionat exact ca cele de pe masina. La mufa mica, codurile de culoare difera in totalitate, culorile de pe masina din dezmembrari nu sunt aceleasi cu ale mele, desi ambele aveau climatic. Am incercat sa pornesc climaticul, dar nu porneste. Pe diagnoza imi spune ca nu poate gasi unitatea climatronic. Posibil sa fi fost recodat pe climatronic?

Ideea e ca eu vreau sa trec la inapoi la ce a avut masina din fabrica, nu pot  sa ma complic cu schimbarea pe climatronic. Si m-am blocat. :(

Modificat de Remus G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca și la mufa mare difera pinii. Cel puțin la Passat, ca îmi aduc aminte, deoarece l-am făcut recent. Vb de luni sa vedem cum te pot ajuta de la distanta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pentru matisat cabluri  electrice se poate folosi de la wurth cod 0771100 219, care cred ca este coroplast dupa poza lor, iar echivalent cod  N10592002 (stabil la temperatura de -40 - +150grC, folosit pentru compartimentul motor)  care pe original vag care costa rola vreo 45 lei,  tot de la ei  0771 100 119.EN-12544.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate opta pentru Tesa, care este foarte bună. Mie îmi place mai mult decât coroplast. Dar asta e ultima problema a acestui retrofit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vrut mai mult sa fie o alternativa la cel original N10592002, tot de la coroplast, alegerea e a fiecaruia si pentru tesa la fel. solutii-pentru-manunchiuri-de-cabluri-de-la-tesa.pdf

Vad ca la wurth scrie in catalog "Self-extinguishing" - nu intretine arderea.

Modificat de ovidiu_vr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!