Jump to content

suierat distributie


catalos
 Share

Postare recomandată

de cateva saptamani suiera cureaua de distributie undeva in jurul turatiei de 1200rpm si peste 3500. Cureaua folosita e marca BOSCH. Inainte am avut DAYCO si am patit acelasi lucru (acelasi a fost motivul pt care am schimbato). Astazi cand am desfacut capacul la distributie, am observat ca pozitionarea curelei pe pinionul axului cu came nu prea e conforma (iese in exterior de ce pinion cu aprox 1 mm, iar parte iesita s-a "scamosat").

Intrebarile pe care le am:

1. ce curea de distributie imi recomandati (ca marca)?

2. are vreo influienta uzura pinioanelor, pe calea de rulare, cu acest suierat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Vezi ca nu cureaua este problema, cauta in alta parte defectiunea, s-ar putea sa fie vreo rola sau un pinion ale distributiei descentrate, ori vreun suport, eu am avut suportul de la pompa de injectie stramb, dar eu am diesel. La tine probabil ca ai alt tip de injectie, trebuie sa vezi pe acolo. Oricum, verifica atent toate componentele ( role intinzatoare, pinioane, suporti injectie ) pe care le actioneaza cureaua de distributie, altfel daca zici ca s-a scamosat deja ( ea tinde sa iasa spre exterior si freaca de capac probabil), cureaua se va subtia in continuu, iar in final se va rupe si vei termina motorul.

Succes!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar in final se va rupe si vei termina motorul.

>> nu e diesel, nu e 16v, se poate rupe cureaua, motorul nu pateste nimic. e fara interferenta. compresie scazuta 1:9

rola intinzatoare nu cred ca e problema si nici o descentrare, eu aveam pinionul de la arborele secundar stramb si nu suiera deloc si rola stransa.

dar cum poate sa suiere o curea de distributie ?? ca doar e pe dinti nu poate aluneca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca la diesel, pozitionarea curelei se face cu ajutorul pompei de injectie (se impinge spatele pompei). Dar la mine nu am decat 3 pinioane (ax came, ax intermediar si arbore cotit) si un intinzator (care este si acesta nou).

>> nu e diesel, nu e 16v, se poate rupe cureaua, motorul nu pateste nimic. e fara interferenta. compresie scazuta 1:9

rola intinzatoare nu cred ca e problema si nici o descentrare, eu aveam pinionul de la arborele secundar stramb si nu suiera deloc si rola stransa.

dar cum poate sa suiere o curea de distributie ?? ca doar e pe dinti nu poate aluneca.

cred ca termenul mai corect e "zumzait".

post-8978-1220595611_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa vezi daca nu freaca undeva pe aparatoarea de plastic.... la fel imi face si mie dar constant, si daca sucesc putin aparatoarea dispare fasaitul.. inca nu am apucat s-o dau jos sa vad unde freaca..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune ceva marcator pe curea in zona frecata( ori ce ai , creta, vopsea ,etc. ) montezi la loc rulezi un pic dupa care vezi

unde freaca. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu freaca nicaieri. am facut proba si cu capacele date jos. zgomotul provine de la rezonanta curelei de distributie. Am incercat sa-i fac intinderea in timpul functionarii lui. Am pornit motorul si am inceput sa fac intinderea curelei, proband diferite turatii. Am reusit sa gasesc o pozitie in care nu mai intra in vibratii si a fost foarte fericit. Dar acest lucru a tinut doar o zi, apoi a inceput sa se auda din ce in ce mai tare.

o sa incerc maine sa vad daca pot face o inregistrare cu telefonul pe care sa o transform in mp3 si sa o plantez pe forum.

Modificat de catalos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si cureaua de la alternator sa nu patineze!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai cureaua si rola noi si fluiera atunci este prea intinsa cureaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai cureaua si rola noi si fluiera atunci este prea intinsa cureaua.

de acord cu tine, dar totusi nu se justifica iesirea curelei de pe pinionul axului cu came. Cineva e vinovat de toata chestia asta si nu reusesc sa-l depistez. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, asa e! Daca cu cureaua si rola veche nu pateai faza asta inseamna ca rola e de vina, ea e singura responsabila de ghidarea curelei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, asa e! Daca cu cureaua si rola veche nu pateai faza asta inseamna ca rola e de vina, ea e singura responsabila de ghidarea curelei.

si inainte era la fel. dupa 2 curele schimbate in 20.000km am schimbat si rola si inca o curea. rezultatul e acelasi (am facuti cu masina de cand e la mine, de 2 ani, cam 26.000km). Din cate stiam eu (si la ce nu m-am uitat inca) cureaua in partea de jos (de pe pinionul arborelui cotit) se sprijina pe fulia de la cureaua de accesorii. Ca liniaritate intre fulia de la pompa de apa si cea de pe arbore e diferenta de vreo 3 mm. Asta ma face sa intreb....exista mai multe pinioane (diferite grosimi) la arborele coti?

PS. Stiu ca este diferenta intre cel de diesel si cel de benzina. Dar aceasta diferenta este foarte mare.

Modificat de catalos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa inlocuiesti boltul pe care se monteaza rola intinzator.Poate ca este uzat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi pb am sau am avut si eu !!! am schimbat cureaua de distributie cu rola conitech si apoi a inceput la anumite turatii sa faca zgomotul ciudat am cautat si ascultat de mi-am rupt urechile si pina la urma concluziile care sunt:

- cum zicea catalos cureua de distributie isi face rezonanta in capacul care o protejaza (nu mai e nou si probalil are o poz unde e mai aproape de curea si face zgomotul)

- fuliile care sunt nu sunt noi si se observa o mica descentrare; cureaua de alternator la g2 e de 10,5 si intra din cauza uzurii fuliei mai adinc si si asta poate face zgomot ciudat -----

------solutie am schimbat cureaua de 10,5 cu una de 12

------am mai pozitionat capacul de la curea de distr

acum nu mai suna, e ok (asta a fost in cazul meu)

bafta!!! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa inlocuiesti boltul pe care se monteaza rola intinzator.Poate ca este uzat.

incearca cum a zis si paul sa verifici boltul poate este stramb sau uzat :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boltul ala nu face decat sa fixeze rola intinzatoare de chiulasa. Nu vad ce uzuri pot aparea si ce importanta are daca e stramb.

Cureaua de distributie sta un pic in afara si la mine, dar nu se scamoseaza. Cred ca are legatura cu fuliile, ca nu mai sunt perfect centrate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EU CRED CA ARE CAPACU ALA DE PLASTIC CARE SE DEFORMEAZA DIN CAUZA CALDURII.... AM MAI VAZUT CAPACE DINALEA FRECATE DE FULII

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca cum a zis si paul sa verifici boltul poate este stramb sau uzat :)

nu are nici o treaba uzura prezonului:

1. nu se invarte nimic pe el ca sa aiba ca efect uzura lui,

2. in momentul strangerii piulitei, rola intinzatoarese sprijina pe chiulasa, deci nu poate sta inclinata....

PS. Am rezolvat cu suieratul (cel putin deocamdata). Intradevar cureaua era prea intinsa. Am sa vad urmatoarele zile daca fenomenul nu reapare (multumesc XANU de informatie).

Ramane sa vad ce e cu centrarea curelei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

salutareeee.....am schimbat si eu distributia acum 2 zile......rezultatul a fost urmatoru: la rece nu se aude nimik dar cand se incalzeste ap de 90 de grade incepe un suierat la cureaua de distributie precizez ca nu am facut decat 200 de km cu aceasta distibutie ( cureaua este intinsa corect,la semnul rolei intinzatoare) ce ma sfatutit sa fac sa mai merg asa cu ea sau sa incerc sa dau cu un spary ceva de curele ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!