Jump to content

Mi s-a furat/am pierdut una din chei


pittishgunner
 Share

Postare recomandată

daca nu ai codu il poti afla cu versiune mai noua de vag com sau vag tacho daca bord computeru iti permite

al meu de ex nu a putut fi citit cu nici una din interfete

Cu ce versiune de vag-com poti afla codul login al bordului? :blink:

Bordul iti permite , problema consta in aparatura folosita, daca aceasta poate sau nu sa comunice cu el.

Fiecare bord are o procedura de service prin care se poate citi/rescrie eeprom sau anumiti parametri(km, login etc).

@florin-vw nu vreau sa te speriu dar problema cea mai grea la un hot este cum intra in masina si cum reuseste sa deblocheze volanul(daca are cheia si potriveste fizic e simplu :( ). Restul e jucarie, daca ai scule in max 10-15 secunde ai pornit motoru fara sa mai conteze daca e sau nu autorizata cheia. :) .Parerea mea daca poti schimba si yalele/contactul , macar asa stii ca ai facut tot posibilul. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • gokey

    13

  • pittishgunner

    7

  • joky

    5

  • Mihai.Nechifor

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

cu vag com 704 sau vag tacho 2.2, la bordurile care permit

eu am incercat cu ambele si nu am putut afla decat km reali

am KOMBI+WEGFAHRS. BOO V10

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta a fost si solutia propusa de mai multi ingineri IT

dat jos integratu cu epromu si citit

asta e

sunt bucuros ca am rezolvat problema f ieftin (50ron)la reprezentanta cu adaptarea noilor chei cumparate de la colegu lexxus

daca o sa mai am nevoie de codu skc o sa merg iarasi la reprezentanta si poate poate imi spune si codu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la reprezentanta nu iti vor spune codul din 2 motive:primul ar fi pt. ca nu il stiu(adica nu il vad nici ei cind fac adaptarea),iar in al doilea rind si daca l-ar sti,nu cred ca le permite etica profesionala.Pt aflarea skc prin metoda hardware,nu e suficient sa citesti eeprom din bord.Mai trebuie "descilcit" continutul eepromului ca sa poti intelge ceva....sa nu-ti inchipui ca e scris in primul rind cu font de 20 "bolduit".Daca chiar vei avea nevoie de el,apeleaza la cineva care are sculele potrivite si stie sa faca asa ceva,in cazul in care se altereaza continutul eepromului,risti sa nu mai pornesti motorul.Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok

am inteles optica ta

dar ce nu inteleg eu este urmatorul lucru

de ce sa nu imi dea cei de la reprezentanta codul skc?

cei care au cheia de service au si codul nu?stiu persoane care au comandat chei la reprezentanta si dupa un anumit timp le-a trimis din germany cheile

in plus daca fac dovada ca eu sunt proprietarul, asa cum am facut si cu adaptarea, ei ar trebui sa imi dea absolut toate datele care exista in baza lor de date referitor la masina a carui proprietar sunt.

referitor la posibilitatea aflari hardware a codului skc asa cum am spus si mai sus m-am consultat cu mai multi ingineri IT care se ocupa cu tot felu de decodari. Din discutiile purtate cu ei am inteles ca au tot felu de scule si softuri pt citit eprom.Mai mult decat atat am si eu ceva cunostiinte atat hardware cat si software(dar nu am scule)softuri am si se gasesc.

oricum mersi de informatie

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la reprezentanta , dupa cum a zis si maumau, nu vad codul skc, ei cand fac adaptarea online nu vad decat "*****".

Treaba cu furnizarea skc era pana la immo2 max, dupa aceea nu s-a mai dat la nimeni. Impreuna cu cheile se dadea un plastic cu un sticker pe care era trecut login, unii au primit altii care au luat second de pe dincolo nu prea.

Legat de aflat login intradevar ce-a mai rapida metoda este hardware prin desfacere bordului si citirea manuala a eepromului, dar sunt si alte metode care nu implica desfacerea , dar dureaza mai mult(depinde de codul de acces la bord care poate fi de la 0000 la FFFF, poate dura pana la 2 ore cautarea). Vagtacho 2.5 stie treaba asta, la fel si codecardlt etc. :offtopic:

Codul skc e util in caz ca mergi in concediu si daca nu mai recunoaste cheia poti sa-l bagi din butoanele bordului si poti porni(pt cei care nu merg cu laptop dupa ei :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect spus maestre terrabyt.In plus,faptul ca nu se da skc, e o decizie care apartine producatorului si nicidecum dealer-ului.La baza acestei decizii cred ca stau ceva motive intemeiate legate de securitatea informatiei.Cu toate astea,scapa destule lucruri din fabrica.Spor la toate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca deja s-a ajuns la discutii off topic

cei care au cumparat masina de la dealer sa zicem, au primit cheia de service cu codul skc pe ea

corect?

eu chiar daca am adus masina de dincolo si nu am decat o cheie, conform tuturor legilor din romania si UE (nu vb prostii ca nu degeaba lucrez in sistem), achizitionand masina cu acte in regula sunt proprietar pe deplin drept

am aceleasi drepturi ca proprietar ca si toti ceilalti, inclusiv de a detine toate datele de securitate ale masinii, care este bunul meu propriu personal si pe deplin proprietar, exceptie facand cele supuse legilor privind secretul de fabricatie si cele conexe acestora.

codul SKC este un cod de acces privind securitatea sistemului masinii, si nu un cod care sa aduca atingere drepturilor de productie, sa afecteze producatorul

voi cand va blocati cartela telefonica cu considerati ca aveti dreptul sa vi se dea codul de deblocare?

si acum, in urma discutiior avute cu reprezentantul unui dealer mi s-a adus la cunostiinta ca pot solicita acest cod si sa il si primesc

mai multe opinii ar fi binevenite din partea celor care lucreaza in domeniu cu putere de decizie nu cu presupuneri.

toate cele bune si haideti sa ne rezumam la discutiile ON TOPIC

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultimul :salut: de la mine.

1. Codul SKC nu e scris pe cheia service, impreuna cu cheile se da un plastic pe care este trecut. Dupa cum am zis si mai inainte pana la imobilizare tip2 sau dat adica maxim 2002. Dupa, nu s-a mai dat la nimeni fie ca a luat-o de noua din reprezentanta fie second . Motivele doar ei le stiu...

2.Intradevar exista o procedura prin care dealer iti poate furniza SKC in urma unei cereri , dar cum am mai zis doar pana in 2002. Aceasta procedura era folosita si de ei, dar o data introdus sistemul on-line(GEKO si mai nou FAZIT) pt ei nu s-a mai considerat utila procedura si sa renuntat.

La orice dealer o sa mergi daca masina este immo3 sau mai nou 4,5 nu o sa iti dea SKC chiar daca esti proprietarul de drept.

Daca vrei putem discuta in PM despre cum sa afli codul tau SKC ca sa nu poluam atmosfera pe aici. :)

p.s nu vb prostii si nici nu fac presupuneri. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia 1 din 2004 ce IMMO are?

Ca mie mi-au dat codul SKC odata cu cheile la cumpararea masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este immo 3

la skoda se da acea banderola de plastic pe care o desfaci in 2 si razuiesti acel drptunghi sub care este codul pin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura mi s-a dat un plastic la una din chei pe care sunt trecute 7 caractere mai precis ultimele 7 caractere din codul VIN.Sa fie oare acesta codul SKC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu , trebuie sa fie din 4 cifre

mai exista posibilitatea de a se genera un cod din 7 cifre insa si acela trebuie convertit in 4 cifre in baza unor date pe care le primesti de la dealerul care genereaza codul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Poate cineva sa imi zica daca se poate deschide usa cu o cheie fara chip?

Cand am cumparat masina am primit o singura cheie si mi s-a luat sa tot stau cu frica cand ma dau jos din masina ca cine stie cum se inchide singura si trebuie sa apelez la " identificarea geamului cel mai ieftin" ... procedeu destul de dureros.

Deci ... daca fac o cheie simpla ... copiata la astia care dubleaza cheile ... pot sa deschid masina din broasca usii in cazul in care mi-am inchis cheia briceag in ea? Si poate mai tarziu sa ii cumpar si un modul cu chip si sa il programez sa o deschida si din inchidere? (momentan ma intereseaza decat daca pot sa deschid masina cu ea)

Modificat de iontab
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine inteles ca se poate deschide usa cu o cheie fara cip !

cipul nu are nici o treaba cu deschiderea usilor manual sau prin tlecomanda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara cip nu porneste ... defapt porneste si se opreste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut! De curand am achizitionat si eu un Golf IV 1,6 Highline si nu are decat o cheie. Cealalta a fost distrusa/pierduta, in fine... :vaidecapulmeu: Acum vin sa va intreb, se poate sa imi fac inca o cheie? Adica sa fac o dublura... Daca da, unde imi recomandati, de preferat in Constanta, si cam la ce costuri sa ma astept? Mentionez ca singura cheie pe care o detin este cheie tip briceag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai sigur e la reprezentanta si e undeva la 6,5-7 mil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobo, m-am interesat eu la Tess Brasov (reprezentanta Volkswagen), cheie normala (nu briceag) 80 lei+adaptare 200 lei. Cheia briceag parca este cu vreo 50 de lei mai mult. Din cate am inteles de la domnul de acolo, se face adaptare la ambele chei, cu cheia veche se mai poate deschide usa, dar nu se mai poate porni motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...auzisem ca se gaseste cu 3,5 mil. aproximativ.

Acum 2ani, pentru fosta mea masina (Bora), la reprezentanta, era 360 ron NUMAI PARTEA (jumatatea) CU BRICEAGUL!

Acea parte ma interesa pe mine, caci desfaceam sticle de bere cu ea si s-a stricat :icon_thumright: ; am intrebat si cat e o cheie intreaga, dar nu mai tin minte pretul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ bobo1987 - tot cheie tip briceag vrei ? sau cheie clasica ?

As prefera cheie briceag, dar pentru caz de urgenta asa cum e acum as vrea si una clasica... Am pus-o de fericire daca se intampla sa uit cheia prin masina sau mai rau, sa o pierd... :)) Nici nu as mai avea cu ce sa deschid masina, de plecat cu ea nici nu mai are rost sa pomenesc...

Bobo, m-am interesat eu la Tess Brasov (reprezentanta Volkswagen), cheie normala (nu briceag) 80 lei+adaptare 200 lei. Cheia briceag parca este cu vreo 50 de lei mai mult. Din cate am inteles de la domnul de acolo, se face adaptare la ambele chei, cu cheia veche se mai poate deschide usa, dar nu se mai poate porni motorul.

Pai ce sa inteleg, ca si daca mi-as mai face o cheie nu as putea folosi ambele chei integral, adica si deschis usi si pornit motorul? Cea veche de ce nu ar mai porni motorul? De ce s-ar compromite? Eu as vrea ca si cealalta cheie sa aiba exact aceleasi functii ca si asta originala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!