Jump to content

Audi A6 Avant, 2.5 TDI 179 cp Euro 4, Quattro, model 2005


nistor@QMT

Postare recomandată

asa imi face si mie maneta cateodata, pacane ca si cum ar semnaliza, am cumparat-o dar in ultima vreme nu a mai facut si nu am schimbat-o inca :) este la fel ca a ta cu tempomat :D PS. misto masina :P

Modificat de cTL
Link către comentariu
  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • nistor@QMT

    43

  • B_U_T

    5

  • rex

    3

  • claims1918

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc de aprecieri, dar am trecut la faza cu eleronul. Hai sa vedem un eleron potrivit pentru masina :) .

In alta ordine de idei, azi am facut un drum de Medias, apoi Targu Mures si inapoi la Cluj. Masina e intr-un mare fel :) . Viata lunga inginerilor de la Audi, viata lunga inginerului Voinea, viata lunga mie ca l-am ales pe Voinea ca si furnizor de software chiptuning(chiptuning ce se regaseste si pe masina mea, evident) :) .

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am tunat masina cu versiunea Race, undeva la 220 cp, kilometraj aprox. la 192.000 km, dupa ce de la 175.000 km la 192.000 km am avut chiptuning normal de la 179 la 209 cp si s-a comportat exemplar.

Modificat de nistor@QMT
Link către comentariu

da mihai hai si pe la intilnire sa vedem cum ai ies aripioarele la acei 220 cp.ok?

Link către comentariu

Avea ea aripi dinainte, cu suspensiile S Line si S Line Fahrwerk, dupa cum era trecut in BRIEF. Acum doar i-am dozat puterea corespunzator cu pregatirea ei :icon_thumright: .

Desi n-am apucat sa ma dau cu ea decat pe oras, de cand am trecut la RACE, e intr-un mare mare fel. Nu ma asteptam sa simt asa mare diferenta intre chiptuning normal si chiptuning RACE, fiind masina grea si alea alea. Dar... VAAAAI... a cui o fi acest Audi ? :)

Per total, BIG WOW, si pentru masina care se apropie de 200.000 km si functioneaza ireprosabil, si pentru feeling-ul dat de chiptuning, normal si apoi cand nu m-am mai rabdat, RACE :unsure: .

Link către comentariu

192.000 km si ceva, schimbat azi ulei+filtru de ulei+habitaclu+aer.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Faina masina, ti-am spus si live la intalniri :o La puterea de acum cred ca-ti lipseste autostrada. Se pare ca nu sunt singurul care a mers pe varianta RACE la chiptuning :(

:P

Link către comentariu

Intr-adevar, imi lipseste autostrada, fara sa vreau.

In schimb, ceva ce as vrea cu adevarat sa-mi lipseasca ar fi RABELE de pe drumurile noastre, care te tin in fum si nu poti sa le depasesti pentru ca din sens opus e flux continuu de masini. Asta chiar as vrea sa-mi lipseasca :D .

RACE Rules. Am remarcat o scadere destul de buna de consum de cand am trecut la RACE. Pe oras, cu clima pornita, stil de condus legal, cu usoare varfuri de 60-70: 9.8-10.2l/100km. Cam... foarte bine, pentru asa motor si asa greutate+Quattro :blink: . Ajuta foarte mult cuplul marit, la turatii joase.

Link către comentariu

Nu-mi place prea tare culoarea masinii mele(de cand am cumparat-o). Cand am cumparat-o am luat in considerare starea impecabila a agregatului, m-a interesat mai putin culoarea. Ma tenteaza(in limita financiara a bunului simt) sa ii schimb culoarea. Cum un vopsit profi costa 1500-2000 EUR pentru masina asta, iese din calcul. Si-a modificat careva culoarea masinii prin... folierea masinii? Adica tras folie pe toata masina, de alta culoare, cu schimbat culoare in talon si toate cele? Cat costa folierea si cat costa toata bucuria de schimbare a culorii in talon la RAR(sau politie)? Ma tenteaza Audi Silber Metallic... poate chiar Weiss Metallic.

Link către comentariu

Am vazut mai demult o infoliere profesionala a unui seria 3 si parca era vreo 2000Euro.Crezi ca merita?Si cand deschizi capota,portbagajul sau usa sa se vada ca la taxiurile colantate culoarea originala..eu zic s-o lasi asa..plus ca folia in jumatate de an se decoloreaza de la spalat si etc..

Link către comentariu

Nu ma prea doare capul ca se vede alta culoare cand deschid usa sau portbagajul. Capota n-o prea ridic :biggrin: . Dar din ce am gasit pana acum se ridica si colantarea la 4 5 sute de EUR, ceva de calitate. La banii astia parca nu ma tenteaza asa tare sa foliez masina. Dar voi vedea ce mai gasesc.

Nu stiu de unde ai scos-o asta cu decolorarea foliei dupa jumatate de an. Nu prea cred.

Link către comentariu

Am scos-o din ce vad in trafic si din ce mai aud in dreapta si in stanga.Incearca sa o tii in soare si sa o speli la perii jumatate de an si imi vei da dreptate.

Link către comentariu

Eu nu vorbesc despre folia colorata pentru caroserie cumparata din piata de la rusi.

Nu stiu cat ai umblat tu prin Germania, dar eu am vazut acolo multe taxiuri crem. Colantate. Taximetristul independent neamt sau firmele germane de taxi nu cumpara masini crem, pentru simplul motiv ca nu le-ar mai putea vinde dupa ce le exploateaza, la romani, turci si alte natii de genul... Ci cumpara masini "colorate" si le colanteaza. Apoi, dupa ce fac 3 4 5 sute de mii in 5 6 ani, in care folia rezista foarte bine de nici nu iti dai seama ca masina e colantata, le dau jos folia si le vand ca masini de 100.000 km, si multi pun botul pentru ca masina arata ca noua in exterior.

Dar nu asta e important, eu voiam sa ajung la faptul ca folia buna rezista. Si nu-mi spune ca taximetristii nu-si spala masinile...

Prin analogie, daca folia crem pentru caroserie rezista, si folia alba, albastra, silber metallic si alte nuante trebuie sa reziste. Si daca te duci la o firma care cu asta se ocupa si iti face o lucrare de calitate, iti da si garantie, iti garantez ca folia nu se decoloreaza dupa n spalari si stat in soare.

Cu auzitul din dreapta si din stanga, ce sa zic... Nu mi-o lua in nume de rau, dar nu mai pleca urechea aiurea, ci documenteaza-ti parerile.

Sa-mi spal masina la perii, in Romania? Par nebun? Spala-ti tu masina la perii, fara colantare, si TU imi vei da MIE dreptate, dupa cateva spalari, nu dupa jumatate de an :P .

Link către comentariu

Sincer..am vazut foarte putine taxiuri colantate crem care sa arate bine..poate si din cauza culorii..eu ti-am dat ex. de perii pt ca sunt cele mai daunatoare.Eu sper sa ai tu dreptate si sa iti arate bine masina dar mi-e greu sa cred ca se va vedea bine..adica..una e un taxiu si una e masina personala..Sper sa nu te superi dar mie nu mi-ar placea sa merg cu "cioara vopsita" cum se spune prin oras,nu ca ar fi urata dar pur si simplu nu as alege varianta la care tu te gandesti.Ti-am spus sper sa iti dau dreptate si sa ma insel dar cel putin la cat praf si pietre sunt pe drumurile din RO in cel putin jumatate de an va fii nevoie sa iti recolantezi bara fata si capota.

Oricare ar fi decizia ta ti-o respect si iti urez succes in modificarea masinutei tale.

Modificat de But_Fns
Link către comentariu

Periile sunt daunatoare. Daca iti speli masina la perii, ce-ai vrea sa se zgarie? Folia de pe masina sau scumpa de vopsea? Oricum eu nu ma duc la perii nici acum, si nici daca(POATE) imi colantez masina.

Nu cioara vopsita, masina colantata :blah_: .

Pai la cate pietre sunt in RO, nu mai bine colantezi bara fata si capota decat sa o revopsesti?

Multumesc.

Link către comentariu

EU am folie ORACAL pe masina si o spal saptmanal (chair de 2 ori pe saptamana) la fel si stickerele car le-am facut sunt din aceeasi folie si au fost supose la spalari cu spuma activa de zeci de ori. Crede-ma ca dupa 2 ani de zile, este exact aceeasi culoare argintie ca'n prima zi :vaidecapulmeu: Deci Folia de calitate, rezista!

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

A venit timpul pentru o noua interventie asupra masinii mele second hand :) . Azi a fost randul bateriei, de ceva vreme aveam pornire destul de grea, dupa ce statea masina pe loc cateva ore. 320 lei la reprezentanta ROMBAT si problema s-a rezolvat.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Intre timp am renuntat la ideea cu colantarea totala, nu am gasit nimic interesant la un pret acceptabil.

Am observat si faptul ca atunci cand spal masina, arata bine albastrul asta cu efect de perla. Solutia pare sa fie mersul mai des la spalatorie :unsure: .

Ca noutate, am reusit pe Cluj-Felix si retur un consum de 6.6 l/100 km, conditii de drum destul de grele, cu ceva depasiri, stil de condus legal cu varfuri temporare de 120-130. Ce-as putea vrea mai mult de la masina asta? (facand exceptie de o cutie automata :D )

Nimic modificat, totusi new pics:

post-10465-1249501764_thumb.jpg

post-10465-1249501789_thumb.jpg

post-10465-1249501852_thumb.jpg

post-10465-1249501923_thumb.jpgpost-10465-1249501936_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

super! arata bine si fara geamurile fumurii!

totdeauna mi-au placut modelul asta de A6 Avant. A6 Limousine nu ma prea incanata dar Avantul :(

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

volnick1986: La fel rezonez si eu cu Avant-ul C5, cu limuzina C5 mai putin. La modelul nou imi place foarte mult si limuzina, dar si Avant-ul model nou e intr-un mare mare fel :offtopic: .

daune_auto: a mea(Quattro) consuma in jur de 10 - 10.5 in oras(Cluj) vara cu clima pornita non stop si intre 6.5 si 8 in afara, in functie de conditiile de drum si de stilul de condus. Am reusit un senzational consum de 5.8 pe 300 km de autostrada, noaptea, mers pe tempomat la 90-95 kmph, dar asta a fost un caz exceptional, nu ne grabeam deloc sa ajungem la destinatie. Nu stiu daca masina va mai vedea vreodata un asemenea consum :ceuameni: .

Tine cont ca a mea e Euro 4. Cele cu Euro 3 consuma mai mult.

Link către comentariu

Ma gandeam la faptul ca e mai ieftina la achizitie si la diferenta de consum fata de 1.9TDI.Ultima cica are motorul slab pentru o caroserie asa mare.

Link către comentariu

E ok 1.9 TDI pentru A6, la fel si 2.0 TDI pentru A6. Masina se va misca decent chiar si cu aceste motorizari, dar depinde si ce vrei de la masina. Daca nu te multumesc 131 cp respectiv 140 cp, cu chiptuning normal se ajunge la 165 respectiv 174 cp, caz in care se va misca masina chiar ok.

Legat de pret, da, am constatat si eu cand cautam masina asta ca A6 1.9 TDI erau cu 1 2 3k mai scumpe si majoritatea erau Euro 3 si mai slab dotate. Cat platesti taxa de inmatriculare la 1.9 TDI Euro 3 platesti la 2.5 TDI Euro 4. Deci, ca pret final de achizitie, iesi mai bine cu un 2.5 TDI Euro 4 si vei avea si o masina cu mai multe dotari. Platesti la 2.5 TDI impozit mai mare de vreo 3 ori decat la 1.9, la asigurare in schimb nu e mare diferenta de pret. Iar 2.5 TDI Euro 4 oricum e altceva...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!