Jump to content

passat b6 variant hl 170 dsg cr


Vizitator.

Postare recomandată

depinde ce ulei are ea din fabrica... a mea spre exemplu a venit cu ulei Mobil 1 5w-40 ( VW 505.01 ) si de-atunci am mers numai cu uleiul respectiv ( ca mi-au zis mai mult ca nu-i prea bine sa tot schimbi uleului la fiecare revizie cu alta marca ) ...intereseazate la dealer ca ei au notat in baza lor de date toate detaliile despre masina ta ...cu ce ulei ti-a venit masina din fabrica ...ce filtre ( marci ma refer )...etc

Modificat de Riddler
Link către comentariu
  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Vizitator.

    33

  • Riddler

    16

  • hiro

    4

  • bubu26

    2

Top Posters In This Topic

Super masinuta.

Sa o stapanesti sanatos si cu bucurie :lol:

Referitor la partea cu rodaju, stai linistit, nu are nimic daca i-ai dat 200 asa de control. Iti dai seama ca daca aveau probleme masinile, se insista mult pe respectarea rodajului. Mie nu mi-a zis nimeni nimic despre rodaj cand am ridicat-o pe a mea. E adevarat ca am incercat sa nu o calc ca nebunu, dar am mai scapat de cateva ori si eu :P

Am avut si eu un passat inainte cu geamuri fumurii din fabrica, si ma mai oprea politia, dar nu foarte des

Toate cele bune!

Link către comentariu

merci mult de urari.

Vreau sa-i pun un sistem de inalzire electrica a motorului si habitaclului in stationare importat din Finlanda care se pune pe instalatia de racire a masinii. Se intercaleaza aparatul pe un furtun in partea inferioara a instalatiei de recire care cu 2-3 ore inainte de a pleca se porneste temperatura din lichidul de racire ajungand la 30 de grade si 15 in habitaclu. Chestia asta protejeaza motorul de uzura si plus ca nu mai se pune zapada pe masina + confortul cand urci in ea indiferent de cate grade sunt afara.

Are cineva idee daca afecteaza garantia?

Link către comentariu

OFFTOPIC: iar o iau cu teoria :P ...stiu ca in practica e diferenta dar sa vedem

ONTOPIC: TEORETIC, orice inbunatatire adusa masini si instalarea ei facuta intr-un service autorizat VW nu are cu ce sa afecteze garantia masinii, este exact ca si cum ai uitat sa-ti comanzi o dotare la inceput si o vrei acum... exemplu ar fi "incalzirea in scaune" ... atat timp cat este facuta intr-un service AUTORIZAT VW nu au aia de ce sa caraie...

...din cate vad eu tu vrei un fel de "incalzire auxiliara" care eu unu am fost intotdeauna deacord cu ea :P ( desi uni zic ca-i aiurea dar depinde de gustul fiecaruia ) ...asha ca daca tu iti comanzi piese si ii faci montaju' ori la PBN, ori la alta reprezentanta VW ( care are automat si service autorizat ) atunci poti sta linistit cu gandu' ca garantia ta nu va avea de suferit...

acum teoria ca teorie...dar deobicei la noi capitolul PRACTICA este un pic diferit inteles si deobicei difera mult... poate chiar foarte mult fata de teorie ( nu sariti de fund in sus, asta e o parere pur personala :P )... asha ca intai merita intrebat la dealer-ul care ti-a vandut masina si la care ai garantia intocmita... deci dute la ei, explicale exact ce vrei sa montezi, aratale detalii despre "dotarea" ( daca ii putem zice asha ) respectiva si vezi ce zic...

...daca zic NU SE POATE sau VA PIERDETI GARANTIA intreabai ferm si cere detalii de ce se instampla asha si nu invers

...daca zic DA, NICIO PROBLEMA atunci afiseazale un zambet larg :P

Regards,

Riddler

P.S.: Sper ca n-am batut campi aiurea pe-aici :icon_thumright: :P))

Modificat de Riddler
Link către comentariu

http://picasaweb.google.ro/adiblaga/MasinaNoulPassat#

am mai pus poze cu interiorul cu spatele care este extrem de confortabil pielea e fina si iti induce o stare de somn.

si poze cu motorul ca inca sunt putine. ornamentele sunt protejate cu o folie albastra pe care inca nu am indepartat-o si dupa 1000 de km prin tara se prezinta extrem de curat semn ca e etansh pt ca am mers si pe ploaie si pe mazga....

antifonarea e excelenta si motorul aproape nu se aude. E deranjanta functia playerului de a se da mai tare in functie de viteza pt ca se da degeaba ca zgomotul interior nu creste ca la vechile motoare pd.

Sunt extrem de multumit. Deja o recomandla toti ce si-ar putea cumpara si pe uniice vroiau neaparat audi pt confort i-am pus pe ganduri. Cred ca CC-ul cu motorizarea mea e extraordinar. Pt cei ce nu vor vagon si vor si design si confort. Mie nu mi se potriveste cc-ul pt ca sunt familist si car multe bagaje si imi place variantul pt utilitate. Consider ca la o masina important e utilitatea, confortul si ultimul lucru lookul. de aceea inca nu am jante super, dar sunt pe lista si ele.

DRAGA ???? si eu sunt de acord cu tine si sper sa fie asa cum zici tu. Sa vedem ca mai dau o tura pe la ei pt una alta si ii intreb

Modificat de Kong
Link către comentariu

Kong, sincer pe mine ma seaca ca cum dau click pe o poza, apare alt linck cu ea mai mare dar ....mi se incetioseaza toata in urmatoarea secunda ;)

...daca is facute cu aparatu' incearca sa reglezi un pic functile lui :) ...daca e cu telefonu' ...habar n-am ce sa-ti recomand :D

(...)

E deranjanta functia playerului de a se da mai tare in functie de viteza pt ca se da degeaba ca zgomotul interior nu creste ca la vechile motoare pd.

(...)

vezi ca aceasta functie se poate dezactiva... nu stiu daca prin VAG-COM dar mi-a zis dealer-ul odata ca se poate ajusta/regla/dezactiva

...stiu ca e deranjat si pe ai mei ii seaca... cel putin pe tata ...cand vrea sa dea o tura cu masina ( eu mai las cate un cd cu muzica de club prin rcd ) incepe sa tresara cand vede ca cum o tureaza un pic pe la 3000 pac se da mai tare muzica :lol: ( ...prima oara cand a facut asta, dupa ce-a venit acasa inapoi direct glontz la mine a venit si mi-a zis "BA, dute si vezi ce-i cu casetofonul de pe masina ca defiecare data cand vreau sa accelerez se da mai tare... e stricat... repara-l " :D )

LE: a scuze am rezolvat problema... Opera e mai cu motz decat restu' browserelor :lol:

btw...

SS855212.JPG

...cum de la tine se vad asha stopurile + conturu' farului de ceatza/lampa marsarier... si la restu' se vad altfel :P ?

Modificat de Riddler
Link către comentariu

foarte misto masina!

fratele meu are un passat ca al tau doar ca e berlina.

adevarul e ca motorul e senzational si cutia la fel.

mi-a placut mai ales in modul sport.

ce m-a impresionat foarte placut a fost insonorizarea. la turatii mari motorul imi dadea senzatia de benzinar. la sunet ma refer.

suspensia excelenta. sportiva dar nu dura si suficienta incat sa absoarba toate denivelarile. in depasiri e de ajuns un kickdown chiar si in modul normal si ai zburat pe langa cel din dreapta.

foarte confortabila la drum lung.

sa o stapanesti sanatos si fara evenimente! :coffee_lol:

Link către comentariu

merci john33exe, intradevar e minunata. Imi pre rau ca m-m zgarcit la configuratie ma refer la trapa si acc dar in rest e exact ce am vrut.

Da riddler, e de la blitz, dar efectul mi-a placut. Si ai reusit pana la urma sa vezi pozele? ca tot nu aminteles....

Link către comentariu

dap am reusit sa le vad... eu am default browser Opera si in el cand dadeam pe o poza sa mi-o mareasca mi-o arata mai mult in ceatza... dar s-a rezolvat cand am deschis link-ul respectiv cu clasicul IE7 sau cu Mozila :P

foarte tare poza respectiva, am inteles ca-i de la blitz, dar totusi e interesanta :lol: ...chiar ma mirasem si ma intrebam "O fii adus modificari si la stopuri odata cu modele mai noi :icon_thumright: ? " :Driver:

Modificat de Riddler
Link către comentariu

Am trecut de 2000 de km fara nici o problema.

Motorul e extraordinar, cutia e un pic ciudata pe d motorul e tot timpul subturat iar pe s e supraturat. eu mergeam undeva intre... dar de, poate se mai lasa. Consumul e in continuare mare nici pe departe 5,6 sau ,8 cat scrie in carte dar mai astept sa isi dea drumul. Uleiul e tot sus de tot si tot curat.

La 220 la ora se comporta bine, mai are resurse dar nu mai aveam eu. Demarajul incredibil iar zgomotul interior infim. La turatiii joase motorul nu se aude la fel ca la benzinare si urca in ture foarte repede.

Confortul interior e bun toata lumea doarme de rupe. Spatiu, ergonomie...

Clima are niste ciudatenii mai ales cand e diferenta mare intre temperaturi (dr, stg.). Cred ca sunt prea putini senzori de temperatura interioara.

Link către comentariu

Felicitari Kong pt configuratia masinii. Ai ales niste optiuni pe care le invidiez (DSG + INCALZIRE SCAUNE SPATE). F frumoasa masina ta, poate dai o tura si vinerea cand ne mai intalnim cativa dintre noi (unii familisti, altii mai tinerei) la sala transilvania. Sa o stapanesti sanaotos si sa te bucuri de km la bordul ei :P

Link către comentariu

merci bubu,

pai vreau sa vin dar tot uit. Cu golful am fost odata dar am fost doar 3.

Parca ora 18 in fiecare vineri nu?

Mai vine lume? O sa imi pun pe telefon sa imi aduca aminte pt vinerea viitoare...

Link către comentariu

3000 km si no problemo... sa bat in lemn...

un drum pe transfagarasan... pai e nenorocire motorelu... la urcare ai sentimentul de decolare cu o racheta.

p.s. e bine sa fi singur ca e nasol cu raul de masina...

am facut si niste poze la 2000 m. in curand uploadul...

Link către comentariu

Salut,

Banuiesc ca ai deja talon. Ce e trecut la codul motor?

Sunt curios daca au trecut doar 3 litere, sau 4 cum e codul intreg.

Modificat de hiro
Link către comentariu

kong, sa te incurajez putin ;) am vazut ca ai nedumeriri vizavi de combinatia DSG + TDI (banuiesc ca e CR)

DSG e o bijuterie, totul e gandit inginereste - nemteste si nu te va dezamagi. In D, daca accelerezi normal/ usor/ liniar cutia va schimba la 1750, exact la cuplu. Daca apesi mai tare, va schimba mai sus - la 2000-2500 rpm. Daca apesi si mai tare, va retrograda 1 sau chiar 2 trepte ! Normal ca in D pare subturata, deoarece D este conceput pt confort si consum. In plus, odata ce ai ajuns la o viteza constanta si rulezi 10-15 sec cu viteza constanta, cutia schimba in treapta cea mai mare posibil (de ex la 60 km/h vei fi in tr 5 cu 1200 rpm), pentru consum. In D face si frana de motor - se duce in 2000-2500 rpm fara sa schimbe treapta, daca esti la vale si nu accelerezi.

In S, se schimba treaba :)) Schimba minim la peste 2000 rpm si se aplica regulile de la D (vezi mai sus) dar la turatii mai mari. Aici nu mai intervine faza cu viteza constanta pt a proteja consumul. Gasesc util S in trafic aglomerat si pe serpentine (unde prind 2 benzi pe sens la urcare), dar nu ma ajuta S la viteze mari (la peste 140 km/h). In plus, S face o frana de motor mai accentuata decat D. De ex, mergi la vale si accelerezi - S schimba la 2000 rpm. Ei, daca mergi la vale si iei piciorul de pe acceleratie, cutia se va duce pana la 3000 fara sa schimbe ! Adica e mai inteligenta ca noi, pardon mai inteligenta ca mine cel putin :)

In plus, DSG are un sistem de 'invatare' a stilului tau de condus si se adapteaza la acest stil.

Daca folosesti tiptronic, vezi ca nu schimba in sus decat peste 1750 rpm, altfel dai de levier si nu schimba. In schimb, daca o lasi subturata intr-o viteza superioara, va schimba automat in jos sa nu-ti moara motorul. Mi se pare ca schimba si automat in sus daca atingi o turatie prea mare, ca sa protejeze cutia, dar nu am experimentat inca.

Succese si intreaba-ma vizavi de DSG, am prins diverse din practica.

Felicitari pt masina si te invidiez pt 170 cp :angry: Drive safe !

Link către comentariu

pai nu am pt ca inca nu e omologat modelul...

dar cod motor e CBB[spatiu]B xxxx asa arata

overseas, astazi la mers calm cam pe la 30 - 40 la ora cutia a avut niste ezitari... adica nu stia in ce viteza sa intre tot schima una in sus apoi una in jos eu mergand constant. motorul inca nu era cald, am mers putin mai repede si si-a revenit dar acolo era o viteza in care cutia nu stia in ce viteza sa stea. e posibil asa ceva sau a-ti mai auzit de chestia asta? Cam cati km ai condus cu dsg?

Modificat de Kong
Link către comentariu

Acum am 10,000 si nu nu am sesizat in mod deosebit ce spui tu. Hai sa zicem ca asa ceva parca simt cand merg bara in bara in Bucuresti si oscilez intre a ma opri si a merge f f incet. Dar poti sa confirmi ca ai vazut pe bord ca era ba vit 2 ba vit 3 si iar vit 2 !? E adevarat ca toate sistemele si mecanismele masinii produc diverse oscilatii, mici socuri etc

Sau poate e ce am zis mai sus..... sa zicem ca tu mergi in coloana cu 40 la ora in vit 2 cu 1700 rpm; dupa ce mergi constant asa 20 secunde, masina schimba in vit 3 cu 1200 rpm, pastrand viteza constanta la 40 km... Nu am avut probleme deosebite.

Link către comentariu

o singura data a oscilat acu nu pot sa zic ca mai e ceva rau

am aflat ca e asamblata in polonia

Link către comentariu

http://www.bitnet.ro/vw/vindecoder/

afla singur ce reprezinta fiecare litera din VIN-ul masinii :lol:

btw, ca sa te ajut, a 11-a litera din VIN reprezinta Manufacturing plant :lol:

P.S.: la mine e "P" ...de la Polonia banuiesc :)

Modificat de Riddler
Link către comentariu

si 'E' de la ce e? Spania? Nu prea cred. Poate Estonia sau Etiopia.

Si consilieru zicea ca e facuta in Polonia dar pe ce zice el nu mai dau nici 2 bani...

e fain linku merci...

Modificat de Kong
Link către comentariu

Consilieru' de vanzari poate sa-ti zica ca-i facuta si pe luna de catre cei de la NASA :wub:

ideea e ca ( nu stiu exact daca considera vreun coleg ca gresesc, nu`i bai, accept corectarea de rigoare si o sa-mi cer si scuze )... tu pe contract/factura/lista de dotarii sau cea cu termenul de livrare nu este trecut nicaieri tzara unde este fabricata ?!

adica pana mea, asa mi s-ar parea normal, ca noul client sa primeasca toate informatiile din momentul lansarii comezii pana cand o conduce ( adica termen, locatia unde e fabricata, data fabricatiei, motorina pusa in rezervor, ce ulei i se pune, ce lichid de frana, etc ) .....

eu asha consider ca-i normal, ca tu sa stii TOT, nu sa stai dupa sa te interezi la amici/straini dupa VIN-ul masinii sa vezi tzara/locatia unde e facuta si tra la la la

Ma rog, am mai spuso pe alt topic unui coleg, la noi totul e anapoda... firar :wub:

Link către comentariu
  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!