Jump to content

Diferenta Fulii / Ax Pompa Apa


ksi_id
 Share

Postare recomandată

Difera fuliile de la vilbrochen la 16v fata de 8v? (ambele cu pompa servo) si daca sunt mai multe lungimi la axul de la pompa de apa?

Am cumparat o clima de golf 2 si nu prea reusesc sa aliniez fuliile. :D(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Difera fuliile de la vilbrochen la 16v fata de 8v? (ambele cu pompa servo) si daca sunt mai multe lungimi la axul de la pompa de apa?

Am cumparat o clima de golf 2 si nu prea reusesc sa aliniez fuliile. :((

o problema similara am si eu ...numai ca eu am 1.6td...la mine am 2 fulii pe vilbrochen, si momentan doar una pe pompa de apa

iar configuratia finala ar trebui sa fie:

1) vilbrochen - servo - pompa apa

2) vilbrochen - pompa apa - compresor

3) compresor - alternator

nu ar trebui sa difere fuliile... ce fulii nu ti se aliniaza tie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu au dat jos compresorul si suportul de pe un 16v, acolo erau astfle: vilbrochen pompa servo, vilbrochen pompa apa compresor, compresor alternator.

La mine toate fuliile difera fata de cele de pe 16 V, am schimbat si alternatorul ca al meu avea alta prindere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golf 3 pentru a se monta Ac trebuie schimbata fulia pompei de apa si cureaua care o antreneaza. Fulia nu va mai fi antrenata de cureaua alternatorului ci de cureaua de la pompa servo. Eu fac acelasi lucru ca si tine pe vento.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cand am trecut aerul de pe 1.6d pe 1.8 benzina, am pus fuliile de la 1.6 pe 1.8 si pt vibro am facut un distantier de 5mm si l-am pus intre vilbrochen si fulie.

nu difera axul la pompa de apa, difera gatul fuliei. oricum, fuliile difera de la modele cu aer la modele fara, si de la 16v la 8v. ideal e sa le pui pe toate de pe acelasi tip de motor, pt ca altfel se pot invarti cu viteze diferite si iar nu e bine.

tu mai ai si servo de aliniat in toata povestea, asta inseamna fulie dubla pe vilbrochen.

P.S. am plasticul de sub bord, din partea dreapta, e diferit la modele cu aer, daca te intereseaza.

Ksi, tie iti trebuie suport de 8v, nu de 16v, iar lui cpv ii trebuie cel de 16v, pt ca e la fel cu cel de diesel.

Modificat de danmoise
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@danmoise...ai cumva o poza de la aerul montat pe 1.6d??? eu am schimbat suportul meu cu cel de pe un 1.9 td de pe g3....tocmai pt ca am crezut ca cel de 16v nu se va potrivi pe blocul de 1.6 d.....dar se pare ca m-am inselat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niste poze ar fi binevenite din partea tuturor. :D Diferenta la suportul de 16v fata de 8v este prinderea alternatorului.

si apropo ma intereseaza plasticul ala de sub bord dar numai cand ma intorc din concediu, ca de sambata sunt plecat pana in 14 sept

Modificat de ksi_id
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine torpedoul este taiat iar polita de jos este si ea taiata si prins un plastic cu pop-nituri in spate...din cate stiu eu masina de pe care am luat eu aerul era originala din fabrica cu aer...dar instalatia nu e nicidecum nemteasca...ci made in italy....instalatia electrica se prinde pe firele instalatiei originale cu niste masele.....care se clipseaza si se inteapa pe fire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu au dat jos compresorul si suportul de pe un 16v, acolo erau astfle: vilbrochen pompa servo, vilbrochen pompa apa compresor, compresor alternator.

La mine toate fuliile difera fata de cele de pe 16 V, am schimbat si alternatorul ca al meu avea alta prindere.

Ksi, esti sigur ca asta era configuratia de pe motorul care ai luat aerul...dupa spusele multora carora le-am cerut sfatul daca nu dublez cureaua pe fulia pompei de apa nu va avea suficienta aderenta sa invarta si compresorul si alternatorul in sarcina ...si va aluneca cureaua...ar fi bine sa fi existat si configratia care zici ca ai vazut-o dar la masina de pe care am luat eu motorul era cum ti-am zis...si la majoritatea care au pe afara e la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc si cu fulie dubla pe pompa apa si o sa fac si ceva poze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia mah si suportu ala de 1.8 8v de la compresoru de aer !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce legatura are pompa de apa cu compresorul? compresorul si pompa sunt actionate de virbrochen, compresorul nu e actionat de pompa de apa. fulie dubla e pe compresor si la cei cu servodirectie si pe vilbrochen. cand ajung acasa diseara va scot imaginile din SOTE sa vedeti configuratia de catalog a fuliilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jos e suportul de 16v si diesel. se vede in poza si aranjamentul curelelor.

post-6058-1219862049_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa le aliniez, am asa:

- vilbrochen fulie mica, pompa apa, pompa servo

- vilbrochen fulie mare, compresor

- compresor, altenator

ca sa le pot alinia asa am fost nevoit sa urc compresorul sus implicit si alternatorul la fix cat sa nu liveasca alternatorul in capota, arata ca draq dar asta este, a fost singura solutie, io nu imi dau seama cum dand jos de pe un 16v fulie dubla vilbrochen, fulie pompa servo, fulie pompa apa, suport 16v + comrpesor, si alternator 16v la mine sa nu se alinieze, la mine axul la pompa de apa era scos mai in afara decat la pompa de pe 16v si din acea cauza nu se alinia.

in fine voi pune imediat si poze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alternatorul acolo trebuie sa stea. nu stiu daca pompa de apa pe fulia mica e ok, ti-ar trebui o fulie care sa fie mai inauntru, si sa aliniezi apa cu compresor si vibro. o sa incerc maine sa fac niste poze sa vezi cum e la mine.

vezi ca fuliile de la pompa de apa, vibro si compresor sunt pt curea de 13, fulia de la servo trebuie sa fie mai ingusta. degeaba le-ai aliniat daca nu se potriveste cureaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pff cum a iesit :| nu puteai sa faci alta configuratie???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alternatoru pe fulia interioara de la compresor e varianta corecta . pompa aia de apa e ciudata rau ...sta ca naiba teoretic acum ai avea nevoie sa pui compresorul impreuna cu pompa apa si servo. ca inainte aveai pompa apa , servo si alternator. acum in loc de alternator trebuie sa ai compresorul pe o curea putin mai scurta decat inainte, iar alternatorul sa fie antrenat de fulia interioara de la compresor ...acolo iti trebuie o curea scurta tare... am acasa daca vrei dai un tzar

aaaa... sa dai tzarr ca mai am 2 piese ce le am gasit :vaidecapulmeu:

pff cum a iesit :| nu puteai sa faci alta configuratie???

cand il lasi pe asta singur nu se descurca deloc

Modificat de gigi_kent
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Original pompa apa era pe fulia mica la vilbrochen, la 16v pompa apa era pe fulia mare de la vilbrochen, fulia era model mai in interior si era mai mare in diametru fata de a mea care ii mica cam ca si cea de la pompa servo(in diametru), deci tot cam turele alea le baga pompa de apa.

Si sa nu aud ca alta configuratie nu am gasit si ca pm ca nici care din voi nu ati dat cu ochiu pe acolo toti v-ati tras ieri pe cur, 2 suruburi de la vilbrochen cu dalta le-am desfacut, f....i Fritz cu imbusurile lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ca sa fiu mai clar

-pompa servo, pompa apa(fulia mea ii mai mica decat la 16V care ii bagata mai in interior ca sa mearga pe fulia mare la vilbrochen- la mine nu se alinia cu fulia mare de aici toata problema)- vilbrochen fulie mica (ii tot cum era si inainte deci nu are cum sa nu fie ok ca a mers atatia ani ok)

- vilbrochen fulie mare - compresor fulie exterior (cureaua merge pe deasupra pompei de apa de aia a trebuit sa ridic atat de mult comrpesorul implicit alternatorul)

- compresor fulie interior alternator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!