Jump to content

Consum Touran - cu clima pornita vs fara clima


croco
 Share

Postare recomandată

Opreste compresorul de aer conditionat.

Este doar ventilatie.

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau sa il citez pe un alt coleg

ECON vine de la "economic" si de fapt programele de climatronic nu mai folosesc compresorul de A/C.. adica ai doar ventilatie astfel spus asistata electronic

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk HD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am scos odata un consum record: 4,1% pe national cu cauciucuri de iarna si DSG. Chiar am facut si un filmulet cu datele din BC.

Deci, se poate.

Sent from my GT-I9600 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Adrian, cu ce viteza medie ai scos consumul asta incredibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Lupu Florin

Acum la un drum  Bacau-Bucuresti ,dimineata la 3 cand e foarte liber si incerc sa merg cat se poate de constant 2000 ture la a 5-a dus scot 4.8 , iar la intors aglomeratie mers cu a 6-a la 110 , deci tot in 2000 de ture ies pe la 5.5  , toate astea acum cu clima oprita . Mersul la 2000 de ture constant nu cred ca-i face rau .Cand am scos 4.2 ....a fost  fara  ..localitati fara  franari si opriri dese....nu am mai reusit pe la noi asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

sper sa nu te superi, dar pesiunea in roti la Touran trebuie sa fie minim 2.4 ( cu masina goala )! Citeste pe capacul de la rezervor ! da-mi un raspuns daca e asa . :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu consum de 12% in oras, pana nu am reglat avansul static ! Marea majoritate a mecanicilor de la noi nu regleaza avansul dupa schimbarea distributiei ! Astfel la BXE avansul static trebuie sa fie negativ adica -2.5  pana la -4 ! Am facut acest reglaj si am consum de 6 maxim 7% in oras , consum pe care cu greu puteam sa-l scot pe autostrada , la drum intins Arad - Szalzburg. Asa ca rugatii pe onor mecanicii vostrii , sa-si ia un laptop cu vag=com-ul pe el , sa invete sa-l foloseasca si apoi sa regleze avansul dupa orice interventie la distributie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut!Vreau sa imi achizitionez un Touran 1.6 fsi si as vrea sa stiu ce consum are.Multumesc anticipat :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut. Sint prospat proprietar de Touran 1.9 TDI, 105CP, an 2005, nu stiu ce cod motor are. Dupa achizitie am schimbat cam tot ce era necesar: placute frina, coliere esapament, burdufe planetare, kit distributie cu pompa apa, kit curea accesorii, ulei+toate filtrele (cca 500 euro cu manopera). Pina aici totul frumos. Am zis sa ii fac si un consum sa vad cum ma incadrez. Si stupoare....in oras consum intre 9-13L/100km cu butonul "Econ" apasat si condus normal (pina in 3000 ture). Intrebarea mea cum se regleaza acel "avans static" pentru a reduce consumul? Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fkt_cristian

salutare! am touran 2l bkd, am scos 4.0/100 drum iasi suceava si retur. viteza maxim in afara localitatilor 100km/h in localitati 60k/h. maxim treapta V. clima pe minim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In orice caz banuiesc ca mergi foarte subturat cu masina.La motor de 2.0L ar trebui sa te gandesti si la consecinte nu doar la consum ca consum de 4.0/100km eu nu am intilnit la asa motor.Scuze dar nu cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fkt_cristian

de subturat eu nu zic ca ar fi la 2400 si de crezut nu nici nu trebuie. nu am nici un interes sa mint sau sa induc in eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

RaduL, spune si mie te rog daca stii cat trebuie sa fie avansul pt motorul BMM.

 

 

Multumesc,

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut....sa va povestesc ce am patit. am vw 1.9 105 hp ..consum in afara de 4.5-5 fara ac la viteza medie de 75-80 km/h.

Am schimbat distributia si a crescut consumu cu 1 litru....am mers si am reglat distributia la skoda si am iar consum bun....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, se pare ca la schimbarea distributiei, nu ai facut si reglajul axei cu came - de aici consumul marit. La modelul tau, valoarea avansului axei cu came trebuie sa fie intre -1.5 si -2.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un pic off topic. Touran 1.9 74KW AVQ am valoarea avansului undeva la -4.5. Nu este un pic cam mult? Aveti idee in ce marja ar tebuii sa se incadreze valoarea avansului. A venit timpul sa schimb cureaua si vreau sa reglez si avansul. Masina nu consuma exagerat dar parca nici nu trage (nu stiu daca are lagatura sau nu ) ... Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postul de deasupra ta ai citit ce scrie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,am citit... dar am vazut ca el are 105CP iar al meu motor are 100CP... daca valoarea avansului este aceeasi, multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

si eu am avq cod motor deci care e valoarea corecta a avansului? doresc sa schimb si eu distributia...

on topic: consum mediu pe ultimii 4500 km (germania + adus in ro) 5,6l

eu pana acum am avut numai benzinare care ar fi turatia optima pt motorul 1,9 td sau intre ce praguri ar trebuii sa ma incadrez pt un mers sanatos pt motor (nu pt consum) ? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

cu clima pornita cu caldura la maxim, dar ventilatia la jumatate, creste consumul? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub 5 grade nu oti mai merge compresorul. Daca e sa vb de aceste temperaturi ce sunt acuma. Daca e sa creasca creste din cauza frigului si a consumatorilor care ii folosesti pentru a incalzii masina sau alte elemente. (Scaune parbriz etc...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand spui "caldura la maxim" la ce te referi? La faptul ca dai temperatura pe clima la maxim (la mine e HI)?

Sistemul de climatizare al masinii nu cred ca are un mecanism de reglaj al temperaturii decat prin nivelul ventilatiei. Daca gresesc, sa ma corecteze cineva.

Asadar, consumul creste/scade, asa cum a spus si @lucaflo26 in functie de temperatura exterioara si desigur din cauza accesoriilor (luneta, oglinzi, scaune incalzite) care in cazul unei temperaturi foarte scazute vor fi in functiune mai mult timp/pe o treapta mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 minute în urmă, yeeeeman a scris:

 

 

 

este pe hi. dar pana acum n am apasat butonul de econ, ca m am gandit ca baga caldura mai slabut. 

Modificat de marianacsinte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butonul ECON este util vara cand compresorul de freon poate fi decuplat cu ajutorul acestuia. Iarna nu cred ca are niciun rol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!