Jump to content

Audi A3-8p, 2.0tfsi, 200hp, Quattro


WRC

Postare recomandată

:)

Absolut criminale.. :D

Multe portiuni unde nu incap in paralel doua masini normale.

M-am trezit de mai multe ori cu rotile din dreapta pe pietris la viteza destul de mare, in viraje, pt. ca venea o alta masina de pe contrasens.

Inclusiv banda din tunel putea fi respectata doar de un turism, camionetele calcau frecvent linia continua pt. ca nu incapeau :P

Una peste alta este visul oricarui pasionat de drumuri virajate/ VTM, etc.

Cheia, ca si latime este autostrada pe langa drumurile de acolo. Avantajul este ca nu exista denivelari mari, gropi si alte surprize :)

Link către comentariu
  • Replies 384
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • WRC

    178

  • rex

    14

  • Bogdan_wrc

    9

  • psebi

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Frumoase locuri! E o poza cu A3-ul langa niste palmieri micuti...ce altceva sa-ti mai doresti? :icon_thumright:

Link către comentariu
  • 1 month later...

N-am mai scris de ceva vreme in acest topic datorita lipsei acute de timp.. :(

Masinuta a implinit 96.000 Km, majoritatea dintre cei 32.000km facut in ultimul an fiind adaugati in afara orasului.

La inceputul saptamani am reusit in sfarsit sa o fac fericita cu Stage 1 de la Revo, cu ajutorul lui Nadir caruia ii multumesc.

Primele impresii sunt ca: ... e diferenta mare nene... :) si mama ce liniar urca in ture :angry: . Spectacolul este intre 3000 si 5500 RPM, treptele 2,3,4 - treapta 1 nu prea o testez pt. ca nu-s adeptul plecarilor violente de pe loc.

Totusi se pare ca i-ar mai trebui ceva aer si iau in calcul varinata unei admisii sau a unui filtru de caseta.

Pana acum nu am reusit sa fac un drum lung in afara Buc. dar dupa voi reveni cu impresii.

In plus am apucat 1 zi intr-un week-end sa ma ocup de cosmetica: spalat scaune, plastic restorer pe toate companntele din plastic, pielea curatata, mic polis pe capota, curatat profi jantele, etc.

Link către comentariu

Felicitari pentru update! Sunt convins ca merita. Mai pui si suspensie si e gata :angry:.

Modificat de rex
Link către comentariu

Chiar daca as pune suspensie, rex stii si tu ca niciodata nu e gata... :)

Ref. la suspensie, in cazul in care o cobor chiar si numai cu arcuri sunt mari sanse sa atinga anvelopa in aripa.. :(

Link către comentariu

Ti-am admirat-o azi pe Timisoara (pe masina :biggrin: ). Arata impecabil si perfect intretinuta. Intradevar pare usor cocotata, dar la fel de adevarat e ca rotile iti sunt destul de iesite. Probabil coborarea ar trebui sa fie compensata de o crestere proportionala in fermitatea suspensiei.

Bafta!

Link către comentariu

Da Acidutzu acela este drumul meu zilnic spre birou... :P Multumesc pentru aprecieri.

Saptamana aceasta am reusit sa vopsesc bara fata si spate. Bara fata avea 40.000 de puncte de vopsea sarita de la pietricele :icon_thumleft:, iar bara spate trebuia vopsita de la un incident mai vechi. Sunt destul de multumit de rezultat avand in vedere ca lucrarea s-a finalizat in 24 ore. Acum urmeaza mici retusuri de detaliu, cand va exista timp...

Link către comentariu

@WRC:

Salut, colegu'. Am o intrebare la tine: fiindca am vazut ca ai si tu +/- aceeasi masina ca si mine, spune-mi te rog daca la tine, la BC, secventa e urmatoarea: plecand de la BC1 -> Reset -> BC2 -> Reset -> taho digital -> Reset -> BC1. Intreb, fiindca dupa a treia apasare a butonului "Reset" ar trebui sa intre in meniul de setari, de unde se seteaza, de pilda, inchiderea automata a usilor la pornire, deschiderea individuala a geamurilor sau intervalul de functionare al Coming/Leaving Home. Acest lucru se petrece la A3 reliftat, insa nu si la modelul meu. O fi o hiba la BC sau pur si simplu nu se poate?

Am buchisit manualul masinii si nu este nicio mentiune in acest sens...

Thanks.

Link către comentariu

Bwwlan,aici m-ai prins. Habar nu am, dar in week-end sper sa-mi aduc aminte sa incerc si revin cu rezultatul.

Link către comentariu

Bwwlan - am uitat sa incerc :blink: , revin cand reusesc.

Am facut un drum mai lung pana la Tulcea si inapoi in Buc. cu noul soft si intra-adevar exista diferente in bine in special intre 3000 si 5500 RPM; totusi nu sunt foarte confortabil cu raspunsul motorului pana in 2000 - 2500 RPM, cred ca, curba trebuia sa fie mai domoala, adica cresterea mai lineara. Vedem ce se poate face..

In cadrul aceluiasi drum am avut "norocul" sa dau peste o portiune de aprox. 10 km cu griblura imbibata in smoala proaspat asezata pe carosabil, si evident necompactata :icon_thumright: . Nu mai trebuie sa scriu ce s-a intamplat cu jantele, anvelopele - s-au zgariat discurile de la pietrele intrate intre etrier/disc/aparatoare, etc.

Sper sa inlatur usor pietricele si smoala de pe jante .. :(

In rest masina a implinit 96.000 Km si se comporta exemplar din toate punctele de vedere - reusit model dom'le, reusit.. :)

Link către comentariu
@WRC:

Salut, colegu'. Am o intrebare la tine: fiindca am vazut ca ai si tu +/- aceeasi masina ca si mine, spune-mi te rog daca la tine, la BC, secventa e urmatoarea: plecand de la BC1 -> Reset -> BC2 -> Reset -> taho digital -> Reset -> BC1. Intreb, fiindca dupa a treia apasare a butonului "Reset" ar trebui sa intre in meniul de setari, de unde se seteaza, de pilda, inchiderea automata a usilor la pornire, deschiderea individuala a geamurilor sau intervalul de functionare al Coming/Leaving Home. Acest lucru se petrece la A3 reliftat, insa nu si la modelul meu. O fi o hiba la BC sau pur si simplu nu se poate?

Am buchisit manualul masinii si nu este nicio mentiune in acest sens...

Thanks.

Nu se poate la masina ta :icon_thumright: nu este nici o hiba a masinii.

Link către comentariu

Bwwlan - are dreptate Andi B, este alta versiune de BC, iar la mine este alta asezare cu alte optiuni datorita RNS-ului.

Link către comentariu

In afara de motor si frane ai idee care mai sunt diferentele de tehnica intre masina ta (sau A3 2.0T quattro in general) si un S3? Suspensia este diferita? Dar tractiunea integrala?

Ma bate gandul la un A3 ca al tau si as vrea sa stiu cum ar suporta masina o crestere de putere.

Link către comentariu

S3-ul are alte suspensii, alte frane, alta turbina, alte bare, are praguri, jante 18' stock, etc.

Daca te referi la cat de bine suporta un A3 2.0T quattro 250 CP fata de 200 stock ar trebui sa te gandesti la GTI-uri cu puteri mult mai mari si o greutate mai mica ;)

Concret quattro ajuta foarte mult dar nu este suficient, mai ai nevoie de frane, suspensii, jante si anvelope adecvate, etc.

Sistemul de tractiune integrala este identic la cele 2 modele si anume: Haldex

Link către comentariu

Bine bine haldex la amandoua dar sunt chiar identice (intreb asta fiindca si suspesia este aceeasi dpv al arhitecturii dar totusi nu e aceeasi)?

Eu ma intreb daca ii pui in kit conversie cum au facut multi la 2.0TFSI 200cp catre S3, Ed.30, Cupra sau chiar engine swap plus frane ai un S3? Sau daca faci upgradeul la motor si frane si mergi si mai departe catre 350cp nu rupi ceva la integrala?

Modificat de spb
Link către comentariu

Ba da cel mai profil o sa farami diferentialul, sincer ma indoiesc ca cei de la Audi Au folosit acelasi diferential la ambele masini.

Link către comentariu

este cam :rolleyes:

Este identic acelasi diferential (Haldex Gen II) pe A3/S3 8P din punct de vedere mecanic cu mods. la electronica.

Evident ca daca iti propui :( sau treci de 350 CP si faci plecari violente ai sanse sa-l spargi.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

revin... se pare ca unul din motive(sper singurul) cu privire la urcatul in ture de la 2000 - 2500 este cauzat de erori de misfire pe toti cilindrii in momente diferite dar fie la relanti fie in ture joase.

Masina se apropie de 100,000 km si trebuie sa primeasca schimb ulei si filtre moment in care sper sa elucidez si misterul: bujii, bobine, etc.

Ciudat este ca bobinele au fost schimbate recent cat si bujiile (am scris mai sus momentele)

Multumesc din nou lui Nadir pentru suportul acordat.

Dupa vizita la service va tin la curent.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Avand in vedere ca am ajuns la 100,000 km(foto), ieri masina a primit: ulei, filtre si bujii noi - NGK Iridium.

Masina se comporta exemplar si trage liniar. Se pare ca de la bujii i se trageau "misfire"-urile, dar ciudat este ca aveam 30,000 km de cand le-am schimbat, iar bobinele 10,000 km. :)

Ma rog, important este ca s-a rezolvat si sper sa nu mai apara aceste simptome.

post-7868-1255005989_thumb.jpg

Link către comentariu

Mie mtm-ul mi-a spus clar ca la 20-25.000 cel tarziu sa fac schimbul de bujii. Or stii ei ceva...

Si mi-au spus asta imediat dupa primul chip, nu acuma..

Link către comentariu

@lile - bujiile au codul: BKR7EIX

@gdonline - daca este corecta recomandarea MTM atunci se explica. Sincer, personal ma asteptam sa tina mai mult bujiile OEM, dar sa vedem acum cu NGk-urile.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!