Jump to content

Audi A3-8p, 2.0tfsi, 200hp, Quattro


WRC

Postare recomandată

Suspensia mea e standard de Ambition (suspensii sport).

Scuza-ma, dar nu stiu unde m-ai intrebat de ele....

Link către comentariu
  • Replies 384
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • WRC

    178

  • rex

    14

  • Bogdan_wrc

    9

  • Andrei AXN

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce bine ar arata asa coborata toata masina, sa stea roata ca in pozele de mai sus.

Pune-i suspensie, e prea tare combinatia 2.0 TFSI+quattro+jante pe 18" cu cauciucuri bune ca sa o lasi asa. Pe drumuri rele va fi greu, dar oricum nu poti sa mergi cu viteza din cauza rotilor, deci nu vad unde ar fi marea problema.

Bafta in continuare cu modificarile.

Link către comentariu

Bine, bine... gata... am zis ca iau in calcul, dar nu acum.. :P

Link către comentariu

Masinuta a implinit aprope 90.000 Km si dupa cum scriam mai sus a sosit vremea unei revizii temeinice inainte de concediu:

- schimbat ulei (Castrol Edge Sport 0W 40) si filtre

- schimbat discuri fata (Zimmermann perforate) + placute fata (Ferodo DS2500)

- schimbat placute spate

- verificare generala articulatii, ulei cutie, ulei diferential, lichid de frana.

- igienizare instalatie climatizare

In plus ca si bonus masina a primit 2 tips-uri identice ca cele originale dar cu diametrul putin mai mare.

Poze:

.

.

post-7868-1244360233_thumb.jpg

post-7868-1244360255_thumb.jpg

post-7868-1244360273_thumb.jpg

post-7868-1244360291_thumb.jpg

post-7868-1244360364_thumb.jpg

post-7868-1244360375_thumb.jpg

post-7868-1244360383_thumb.jpg

post-7868-1244360446_thumb.jpg

post-7868-1244360493_thumb.jpg

Modificat de WRC
Link către comentariu

Bravo. Foarte frumoase tipsurile...sunt la fel ca ale mele daca nu ma insel.

Referitor la frane...cum se comporta discurile, se simte vreo diferenta fata de cele stoc?

Spor la modificari si hai cu suspensia. :icon_thumright:

Link către comentariu

Referitor la tips-uri am analizat indelung problema si consider ca aceste s-au potrivit cel mai bine ca dimensiune, forma si dispunere.

Legat de frane ca si prima impresie: este considerabil imbunatatita "prima pedala", care este mult mai prompta; in rest astept sa se pasuiasca si revin cu detalii dupa un drum mai lung- deocamdata placutele nu au luat profilul discurilor.

Multumesc de aprecieri si mai vedem si cu suspensi aia sau arcuri sau cer-o fi daca o fi... :blah:

Link către comentariu

Astept si eu impresii referitoare la frane :lol:

In rest, spor la ce faci, te urmaresc mereu din umbra :blah:

Link către comentariu

Merci Bamse si in aceasta situatie nu ramane decat sa fiu atent ce fac la masinuta... :D

Revin cu detalii despre frane cand ma intorc in Buc.

Link către comentariu

Am sosit si pot sa spun asa:

Diferenta ca de la cer la pamant referitor la franare intre configuratia stock:

Discuri stock, placute Ferodo, jante stock 17" model stea si anvelope Dunlop SP Sport 9090 .. si configuratia de acum:

Discuri Zimmermann perforate, placute Ferodo DS 2500, jante BBS 18", anvelope GY Eagle F1 Assymmetric.

Asadar cum spuneam intr-un post anterior prima pedala este cea mai evidenta imbunatatire. In plus frana la viteze mari s-a schimbat radical, este mult mai brutala fara o apasare prelunga. Micile ciupeli de frana in traficul aglomerat(bara la bara) sunt mult mai eficiente, masina nu se mai simte la fel de grea.. :biggrin:

In concluzie sunt foarte multumit de rezultat, cu o investitie minima(diferenta de bani de la cele stock) - recomand cu incredere.

.. 2 poze de azi cu motorul spalat :biggrin:

post-7868-1244730064_thumb.jpg

post-7868-1244730077_thumb.jpg

Link către comentariu

Foarte curat arata motorul... L-ai spalat tu sau la spalatorie? Nu exista riscuri?

Capacul de ulei de R8 se poate repara sa nu arate asa stramb... Nu am acel DiY la indemana, dar cum il gasesc ti-l dau.

Link către comentariu

Eu am ars o bobina ultima data cand am spalat motorul, asa ca am zis pas acestui obicei.

@Dr.G.Silviu cum adica e stramb busonul, ca nu-mi dau seama?

Link către comentariu

Nu stiu cum sa-ti explic fara sa-ti arat, dar o sa incerc... Nu este paralel cu liniile de capacul motorului. Este un pic divergent spre botul masinii.

Asta este acel DiY http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4351398 Este pentru motor VR6, dar se aplica si la noi...

Modificat de Dr.G.Silviu
Link către comentariu

@ DR.G Silviu - motorul a fost spalat la spalatorie. Capacul de la ulei este perfect drept, dar din pacate vertical si nu orizontal.

@ Bamse - cred ca ai avut ghinion - eu am spalat motorul la asta de 3 ori, iar la Golful precedent de cel putin 6-7 ori si nu s-a intamplat absolut nimic.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

M-am intors din concediu.

.... am plecat duminica dimineata (14.06) spre Croatia... aproape de Craiova masina a inceput sa mearga la inceput prost si ulterior din ce in ce mai prost. Mi s-a aprins martorul pe bord (cel in forma de robinet-galben); dupa ce trag pe dreapta, cu o mie de ganduri, imi dau seama ca nu poate fi decat de la aprindere, dar bujiile aveau doar 10.000 - 12.000 km. IRONIE: Il sun pe Bamse(a se vedea posturile de mai sus), [masina fiind cu chiu cu vai lasata in parcare la Serpico, langa Metro] care apare si "ma ridica" dintr-o cafenea. Vag-com-ul a zis: malfunction la cilindrul 1 si 2, deci 2 bobine arse sau functioneaza cu intermitente- asadar nu spalati motorul daca nu aveti posibilitatea sa-l lasati sa se usuce. A trebuit sa stau o noapte in Craiova urmand ca luni sa rezolv problema la Serpico cu ajutorul lui Bamse, din nou - caruia ii multumesc. Dupa schimbarea bobinelor am plecat spre Croatia: 3000 km (dus-intors), 32 ore (mers efectiv), viteza medie 93 km/h, consum 12,1% - o vacanta de neuitat.

Multumesc lui Bamse si super-baietilor de la Serpico Craiova.

Revin cu poze curand... :lol:

Link către comentariu

Oricand ... te mai astept cu motorul spalat pe la Craiova :D

Modificat de .:bamse
Link către comentariu

Bine ca s-a intamplat in Romania, ca altfel risca sa iti strice buna dispozitie din concediu.

Ar fi trebuit sa merg si eu prin Croatia anul asta, dar a cazut. Daca vrei sa dai ceva detalii pe unde ai stat, ce ai vizitat si cam cat ai scos din buzunar pentru concediu. Thanks.

Link către comentariu

WRC, consum cam maricel. Si eu am fost in Croatia si m-am intors de vreo 2 sapt, 3000 km (fix) dar am avut consum de 8,3%. Cand am fost in De cu niste GTI-uri si S3-uri consumul la acestea era undeva pe la 10%. Oricum, nu consumul conteaza :).

Unde ai stat in Croatia? Dubrovnik cumva?

Link către comentariu

- sebi - ref. la concediu da-mi un tel. si-ti povestesc tot :P, ca sa nu poluam topicul

- Rex, referitor la consum: - din 3000 km banuiesc ca stii ca 2000 km sunt pe autostrada iar ca sa scoti medie de 93km/h pe 3000km pe cei 2000 trebuie sa mergi tare, deci consum foarte mare + motor de 2 litri si quattro.

:P

- am stat intr-o vila pe Insula HVAR, la iesirea din orasul Hvar. Poze mai jos:

post-7868-1246537140_thumb.jpg

post-7868-1246537211_thumb.jpg

post-7868-1246537239_thumb.jpg

post-7868-1246537259_thumb.jpg

Link către comentariu

Hai sa fiu un pic rautacios :D

Ce categorie de drum era cel din poza 1 ?! :lol:

Nu de alta, dar imi place cum arata :rolleyes:

A si alta intrebare, daca viteza medie a fost 93km/h, viteza maxima atinsa a fost ?! :blah_:

Link către comentariu

:lol:

Este drumul principal (national cred... :blah_: ) de pe insula si face legatura intre Hvar(capitala) si Starigrad(portul unde acosteaza feribotul).

O poza de pe acelasi drum :rolleyes:

Viteza maxima 230km/h, aproape de Zagreb.

post-7868-1246538459_thumb.jpg

Link către comentariu

Iata si pozele promise :(

post-7868-1246640978_thumb.jpg

post-7868-1246641125_thumb.jpg

post-7868-1246641151_thumb.jpg

post-7868-1246641169_thumb.jpg

post-7868-1246641248_thumb.jpg

post-7868-1246641310_thumb.jpg

post-7868-1246641341_thumb.jpg

post-7868-1246641394_thumb.jpg

post-7868-1246641513_thumb.jpg

post-7868-1246641523_thumb.jpg

post-7868-1246641730_thumb.jpg

post-7868-1246641740_thumb.jpg

Modificat de WRC
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!