Jump to content

Audi A3-8p, 2.0tfsi, 200hp, Quattro


WRC

Postare recomandată

  • Replies 384
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • WRC

    178

  • rex

    14

  • Bogdan_wrc

    9

  • psebi

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Esti din Dr.Taberei? Nu te-am vazut deloc pe aici... O ascunzi in garaj? :P

Link către comentariu

:icon_thumright:

Eheee era bun rau un garaj, dar din pacate nu am. Nici eu nu te-am vazut prin cartier dar curand poate reusim sa ne si vedem.. :sbine:

Link către comentariu

Vopsirea etrierilor:

Before/Making Of/After.. :rolleyes: :

.... ar mai putea exista o etapa, asta in cazul in care imi reuseste ideea(am mai incerrcat o data si nu mi-a reusit :Driver: ).

post-7868-1240163855_thumb.jpg

post-7868-1240163861_thumb.jpg

post-7868-1240163874_thumb.jpg

post-7868-1240163883_thumb.jpg

post-7868-1240163966_thumb.jpg

post-7868-1240164016_thumb.jpg

post-7868-1240164029_thumb.jpg

post-7868-1240164170_thumb.jpg

post-7868-1240164177_thumb.jpg

post-7868-1240164369_thumb.jpg

post-7868-1240164453_thumb.jpg

Modificat de WRC
Link către comentariu

... pentru ca m-au intrebat/ma intreaba din ce in ce mai multi: Ce cantitate de vopsea de etrieri am folosit, vin cu raspuns aici:

In cazul de mai sus s-a folosit sub jumatate din cantitatea unui kit Foliatec in conditiile in care au fost aplicate 2 straturi + retusuri. In concluzie un kit ajunge lejer pentru 2 masini.

Succes!

Link către comentariu

Ce-ai pus masina pe "butuci" la propiu :blah_:

Frumoasa lucrare ;)

Le-i vopsit cu pensula sau ai folosit un spray ?!

Un cost total al materialelor folosite ne poti da si noua ?! :D

Modificat de Riddler
Link către comentariu

Da, am pus-o pe acei butuci pt. ca, cricul este instabil pe suprafete care nu sunt pertfect plane si am vrut sa lucrez la toti etrierii aproape in acelasi timp pt. ca vopseaua(Foliatec si se da la pensula) se intareste destul de repede daca respecti cantitatile(la amestec) specificate de producator.

Cat despre costuri, avem asa:

Kit Foliatec (vopsea, intaritor si degresant) - ~150 lei

Perie de sarma - 5 lei

Smirgel 2 granulatii diferite(nu mai retin exact) - 7 lei

2 pensule(le-am primit de la sora-mea :) ) - 8 lei

1 pereche de manusi de menaj(primite de la nevasta-mea. :biggrin: - 6 lei

1 pahar suc portocale Granini :D - 1,7 lei

-----------------

TOTAL: 177,7 lei + aproape 1 zi de munca (09.00 - 17.00). Pasiunea nepretuita! :ceuameni:

Link către comentariu

Hmm, destul de ieftin ai iesit ;)

Ma bate un gand ...:D

Mersi frumos pt preturi :P

Cred ca o sa-ti cer pe PM niste detalii despre "pregatirea" dar sa se indreapte vremea (ca de vreo 2 zile ploua si sunt 10 grade afara :P)

Succes la alte modificari aduse masinii :rr:

Link către comentariu

Riddler poti sa iesi si mai ieftin prin folosirea spray-ului in locul kit-ului dar rezultatul pe termen scurt/lung cu siguranta nu va fi acelasi.

Ok, fara probleme trimite-mi PM inainte sa te apuci de treaba. :ceuameni:

Link către comentariu

e bestieee masinutza asta! ai mare grija de ea! :biggrin:

se vede ca e lucrata cu mult bun gust! bafta! :offtopic:

Modificat de izmail
Link către comentariu

Multumesc pentru aprecieri.

Am fost plecat zilele trecute la Cluj iar pe drum am avut ocazia sa testez anvelopele.

In conditiile in care facusem cu ele ~300 km inainte de acest drum, la dus mi s-au parut foarte slabe... ma si gandeam ca o fi de la ele sau de la faptul ca nu sunt inca rodate.

La intoarcere comportamentul masinii s-a schimbat radical in bine. Am prins uscat, ploaie, pietris, etc. - Concluzia: Sunt cele mai bune anvelope pe care le-am testat mai multi km(GY Eagle FI GSD,Pirelli PZero Rosso, Dunlop SpSport 9090, Maxx, Michelin Primacy HP, Exalto, etc.). Simplu, am ramas uimit. Asadar recomand cu incredere.

Mai jos 3 poze de pe drum(din pacate sunt facute cu telefonul) :D

.

post-7868-1241252665_thumb.jpg

post-7868-1241252711_thumb.jpg

post-7868-1241252828_thumb.jpg

Link către comentariu

Haha eram foarte incantat sa am in curte un SLR, dar din pacate nu posed... si intr-adevar masina arata , probabil se si misca(n-am mers cu unul nici macar in dreapta.. :biggrin: ) exemplar.

Link către comentariu

Am fost plecat zilele trecute la Cluj iar pe drum am avut ocazia sa testez anvelopele.

In conditiile in care facusem cu ele ~300 km inainte de acest drum, la dus mi s-au parut foarte slabe... ma si gandeam ca o fi de la ele sau de la faptul ca nu sunt inca rodate.

La intoarcere comportamentul masinii s-a schimbat radical in bine. Am prins uscat, ploaie, pietris

...aaa. si am uitat, dar mi-a reamintit un coleg forumist: Am testat si "aterizarea" si in curbe la viteze mari(doar 2 pers cu bagaje) si este ok: anvelopele/rotile nu ating deloc (aripa, etrier, amortizor, etc.) - asadar in sfarsit rasuflu usurat ref. la roti.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
Publicat (modificat)

Masinuta a implinit 88.800 Km si merge impecabil. La un drum Hunedoara - Hateg mi s-a aprins martorul de placute frana, asadar "intram" in revizie:

- filtre si ulei

- discuri fata

- placute fata /spate

- igienizare climatizare

- verificare ulei cutie si diferential

... refuz in continuare sa schimb uleiul la cutie.. :D

Poze de prin tara noastra draga.. :) :

post-7868-1243327353_thumb.jpg

post-7868-1243327383_thumb.jpg

post-7868-1243327669_thumb.jpg

post-7868-1243327685_thumb.jpg

post-7868-1243327775_thumb.jpg

post-7868-1243327803_thumb.jpg

post-7868-1243327855_thumb.jpg

post-7868-1243327870_thumb.jpg

Modificat de WRC
Link către comentariu

Jesus, man, pune macar niste arcuri sport, sa coboare masina un pic. :icon_thumright:

In rest, multi km fara probleme.

Link către comentariu

Vlad, deocamdata asa va ramane din mai multe considerente practice decat tehnice.. defapt am mai vorbit despre asta :)

Intr-adevar o suspensie m-ar ajuta mult pe viraje(specialitatea casei.. :P ), dar in rest....... :D

Link către comentariu

Depinde la ce folosesti masina :icon_thumright:.

Sa iti dau exemplul meu: am suspensie sport OEM si vreau sa trec la urmatorul pas (Bilstein b12 sau kw inox car 1). Intr-adevar avantaje sunt numai pe drum bun, dar eu consider ca merita sa fiu cu zambetul larg pe buze pe drumul bun si sa merg incet/deloc pe drum rau decat sa nu am nici o expresie a fetei pe nici un drum. In plus, tu, fata de mine, ai niste atuuri: quattro, 2.0 TFSI, jante de 18, etc. In plus si look-ul este imbunatatit. :)

Sa fim seriosi :), nu ti-ai luat quattro, benzina si turbo, jante de 18 pentru vre-un considerent logic si doar sentimental. Asa ca linisitit poti sa pui suspensie sport :).

In plus, daca ai planuri sa te dai cu masina pe circuite (gen Nurburgring sau Hungaroring) investitia in suspensie merita cu desavarsire.

Link către comentariu

Cand apare suspensia, apar problemele de care am discutat mai demult (vor atinge rotile in aripi)

Acum imi explic de ce nu iti ating rotile cu et 35 sau 38 nu mai tin minte.

Multi km fara probleme. :icon_thumright: :)

Modificat de dan i
Link către comentariu

@ rex - intr-adevar adevar ai grait . . :) , dar chiar si asa acum nu sunt 100% convins sa-mi pun suspensie, dar nici nu exclud... mai ales ca multi colegi forumisti m-au indemnat in sensul asta, inclusiv la intalniri.. ;) ; mai ales ca acum am de facut foarte multe drumuri nu tocmai bune ... :(

@dan i - multumesc de urari. ET-ul intr-adevar este 38 si referitor la fata iti dau dreptate - dupa montare arcuri/suspensie exista posibilitatea sa atinga. Cat despre spate inclin sa te contrazic.. cred ca este loc sa intre roata in oala chiar si cu aparatoarea de noroi de pe interior care mai "fura" si aia vreo 1 - 1,5 cm. Vezi niste poze mai jos in care masina era cocotata pe o panta:

Raman la parerea mea ca jantele stock de pe A3/S3 8P din punct de vedere al ET-ului nu avantajeaza absolut deloc modelul. - jantele fiind prea spre interiorul masinii. Asta a fost si ratiunea pentru care am mers cu ET-ul la "limita atingerii"

.

post-7868-1244014935_thumb.jpg

post-7868-1244014949_thumb.jpg

post-7868-1244015069_thumb.jpg

Link către comentariu

Mi-am adus acuma aminte ca m-ai flashuit pe la Marriott... Chiar mi-am zis atunci ca e prea cocotata, sau mi se pare din cauza jantelor... Mie mi se par prea in afara... Dar nu am apucat decat cateva secunde s-o vad... Poate sa fie o iluzie optica.

Link către comentariu

hehe. acum am vazut ca e sora cu a mea. si eu o am tot de la mahag.de :icon_thumright:

Link către comentariu

@ Dr. G Silviu - da, se poate si mai jos, recunosc.. :D - dar nu mi-ar raspuns laintrebarea din alt topic. Ai schimbat suspensia?, daca da ce ai pus?

@ popa misu - da, intr-adevar dar am mai scris intr-un post anterior ca este achizitionata de la Mahag si am si descris cate putin despre ei.. :biggrin:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!