Jump to content

Audi A3-8p, 2.0tfsi, 200hp, Quattro


WRC

Postare recomandată

Te astept sa ma deranjezi... :D

:blah_:

Eeeeee pai atunci se explica de ce avem aceleasi gusturi cand vine vorba de masini... :D

...mai am inca 3 poze:

post-7868-1235990816_thumb.jpg

post-7868-1235990830_thumb.jpg

post-7868-1235990949_thumb.jpg

Modificat de WRC
Link către comentariu
  • 4 weeks later...
  • Replies 384
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • WRC

    178

  • rex

    14

  • Bogdan_wrc

    9

  • psebi

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

nadir@boosted.ro

interesanta buza de la cupra ... ai cumva poza cu ea inainte sa o montezi?

Link către comentariu

Nu am poza reala, dar este exact ca cea din foto de mai jos. Daca te bate gandul sa-mi dai PM sau tel inainte pt. tips&tricks :icon_thumright:

post-7868-1238512189_thumb.jpg

Link către comentariu

WRC super masina bravo tata :icon_thumright: zi-mi si mie de rog de unde ai luat buza d Cupra R.

Link către comentariu

De la PoRO Aviatiei (Seat & Skoda) - pret 140 RON . A se verifica la receptie, pt. ca pot sosi zgariate/fisurate, etc. eu am refuzat una :)

Repet: atentie la montare ca trebuie aduse destule modificari pana se potriveste cat de cat (urmareste in topic, cateva posturi inainte).

Link către comentariu

N-ai pt. ce man. ;)

Daca nu reusesti sa comanzi sa-mi zici, ca mai am o solutie... :P

Link către comentariu

A venit vremea frumoasa si au inceput activitatile la masina.. :D :

- am vopsit etrierii in negru (+ sper sa mai urmeze o surpriza, daca-mi iese.. :blah_:

- am trecut si eu cu putina intarziere la rotile de vara

Jantele cum am scris si mai sus sunt niste BBS-uri VZ pe 18" -8J -ET 38 - destul de usoare (nu le-am cantarit - din pacate nu am avut cantar la indemana)

Anvelopele: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 225/40 18" 92Y - multumesc Voinea pt. tot ajutorul.

Ansamblul roata a mai primit un set de valve ascunse si un set de antifurturi Borbet.

Etrierii i-am vopsit cu Foliatec negru intr-o operatiune destul de migaloasa (voi posta poze la topicul vopsire etrieri).

Se pare ca am avut dreptate: pentru toti cei care erau sceptici sau erau siguri ca pe un A3 8P jantele 18", 8J ET38 ating va asigur: nu ating.

Asadar am facut mai multe teste cu 2 persoane in spate si 3 in portbagaj (80kg media/om), suit/coborat de pe bordura, bracat roti stanga/dreapta, mers fata spate, etc. Singurul test pe care nu am reusit inca sa-l fac este "aterizare" la viteze mari pe carosabil inclinat(panta)- vom vedea.. Este clar ca ET-ul minim la Golf V este diferit fata de A3 sau Leon ....

Poze:

post-7868-1239470613_thumb.jpg

post-7868-1239470617_thumb.jpg

post-7868-1239470625_thumb.jpg

post-7868-1239470631_thumb.jpg

post-7868-1239470692_thumb.jpg

post-7868-1239470699_thumb.jpg

post-7868-1239470706_thumb.jpg

post-7868-1239470715_thumb.jpg

post-7868-1239470750_thumb.jpg

post-7868-1239470754_thumb.jpg

post-7868-1239470759_thumb.jpg

Modificat de WRC
Link către comentariu

Super arata! Ma bucur ca nu ating. Foarte buna alegerea la cauciucuri.

Sper sa nu te intalnesti cu multe borduri sau gropi!

Sanatate!

Modificat de rex
Link către comentariu

@rex - multumesc. diferenta intre GV si A3 8P dupa cum ziceam si mai sus porneste in primul rand de la evazarea aripii spate. Legat de borduri si gropi incerc sa evit cat pot, dar in schimb la 1h dupa ce am montat anvelopele am luat o bara rectangulara de 12cm intr-una din anvelope - caput! A trebuit sa o inlocuiesc (avea rulaj 10 km.. :( )

@Andrei JSE - multumesc si imi dau toata silinta, dar uneori nu depinde de noi.. :(

@BAD MF - multumesc pentru aprecieri si sincer asta a fost si ideea pentru care nu le-am vopsit sau nu am cumparat alt model/culoare, etc.. Am cautat sa creez o imagine "profi" in detrimentul "styling/fashion".

Link către comentariu

Am revenit cu primele impresii legate de jante pe 18' si anvelope 225/40 18" in comparatie cu rotile de iarna pe 17' anvelope 225/45 17"

- s-a imbunatatit considerabil stabilitatea(aici in primul rand conteaza diferenta de 4 cm in total castigata intre roti)

- franarea este mai buna, dar nu cu mult (probabil ca este inca rece afara pt. anvelope). Diferenta la aderenta intr-adevar se simte pe viraje... este cu totul altceva; la fel s-a imbunatatit si acceleratia.

- paradoxal gropile/denivelarile sunt absorbite mai bine chiar cu jante mai mari talon mai mic la anvelope(aici cred ca este diferenta de greutate a rotii).

...cine a zis ca "... vei simti imediat cand conduci o masina cu BBS" a avut mare dreptate.

Sincer pana sa testez nu am crezut ca poate fi o asa mare diferenta doar de la roti. Parca pana acum eram in ghete de iarna si acum sunt in pantofi sport running :blink:

...voi reveni cu poze de la operatiunea de vopsirea a etrierilor.

Modificat de WRC
Link către comentariu

Foarte bine.

Stabilitatea a devenit mai buna si din cauza talonului mai mic.

In shimb se poate sa fie si din cauza latimii noi jante. Cred ca janta originala are latimea de 7 inch, in timp ce cea noua cred ca are cel putin 8. Te rog sa ma corectezi daca gresesc :).

Referitoritor la BBS... Intr-adevar merita banii (o afirmatie subiectiva).

Link către comentariu

depinde si ce cauciucuri ai avut de iarna. la mine acum cand am facut trecerea mi s-a confirmat banuiala cat de bune au fost gumele de iarna pe OZ.

hai cu pozele :)

Link către comentariu

@rex - intr-adevar conteza si talonul anvelopei cat si latimea jantei. Cele stock au 7,5 J iar astea de vara au 8J.

@c6t9 - anvelopele de iarna sunt Goodyear Ultragrip Performance Asymmetric 225/45 17" (ma declar fan anvelope cu profil asimetric :251: ) Urmeaza si pozele cu etrierii dar le am intr-un desktop care il folosesc mai rar... :banghead:

Link către comentariu

Nu, din pacate cand le-am montat pe cele de vara nu am avut cantar la indemana... dar din estimarile mele diferenta de greutate este destul de mare..

O janta BBS VZ pe 18' - 8 J cantareste 11,3 kg la care se adauga anvelopa - probabil inca 8-9 kg.

Iar in cazul jantele stock de 17" cred ca greutatea este undeva la 12-13 kg doar janta + anvelopa de iarna. Asa ca probabil vorbim de o diferenta 1,5 - 2kg pe roata.

Modificat de WRC
Link către comentariu
nadir@boosted.ro

am vazut masina azi ... arata interesant buzita aia cum te impaci cu bordurile?

Link către comentariu

Nu prea ma urc pe borduri, iar daca rar se intampla asta nu ma urc decat pe borduri mici.... :)

Nadir, sa ma suni daca vrei sa-ti pui buza de Cupra.

Link către comentariu

Foarte frumos arata! :)

PS: Te-am vazut azi dimineata la OMV, ai parcat langa a mea :P :D

Link către comentariu

Haha am remarcat masinuta ta de cum am parcat dar nu stiam ca proprietarul este membru vwforum - foarte frumoasa: S-Line cu jante 9 spoke.. :biggrin:

Sa o stapanesti sanatos si multi km fara probleme!

Link către comentariu

Pe langa faptul ca ai parcat langa ea, o mai si admirai :D

Multumesc, la fel si tie! :tomato:

Link către comentariu

Ce bine ii sade cu jantetele BBS . Trebuie sa ne intalnim sa bunghesc si eu ochiu la ele . :icon_thumright:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!