Jump to content

Audi A3-8p, 2.0tfsi, 200hp, Quattro


WRC

Postare recomandată

BGDR32 - legat de xenon, nu am primit "reclamatii"/flash-uri in trafic, totusi sunt reglate si stau numai la pozitia II. In cazul in care voi deranja in trafic cu siguranta le voi inlocui cu becuri normale. Ref. la Germania + multe alte tari politia nu te opreste decat daca inclaci vreo regula de circulatie nicidecum pt. culoarea farurilor sau ca li s-a parut lor ca deranjaza lumina.

Legat de jante nu te contrazic pana nu voi testa o perioada.

Hofele(certificat TUV) vinde jante pe 19" cu ET 35:

http://www.hofele.com/design/en/Audi_A3/au...o19_silver.html

Cat despre BBS vinde si jante pe 19'' cu ET 32 pt. A3 8P, ia fi atent aici:

http://www.bbs.com/_certifications/de/lm/l..._audi_a3_8p.pdf

Daca jantele vor atinge i le dau colegului Drujba inapoi sau le scot la vanzare.. :blah:

Inca o data scriu: a nu se confunda GV cu A3 8P; impart aceeasi platforma, dar nu si aceeasi caroserie/decupari/evazari, etc. (diferenta evazarilor de la roti in pozele de mai jos)

P.S. In poza de mai sus cu janta montata pe spate, masina sta pe roata, nu pe cric :lol:

post-7868-1231711013_thumb.jpg

post-7868-1231711022_thumb.jpg

Link către comentariu
  • Replies 384
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • WRC

    178

  • rex

    14

  • Bogdan_wrc

    9

  • psebi

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ia in spate 3 persoane si ia un hop, dar sa ai minim 30-40km/h sau mai incearca sa cobori o bordura cu 3 pers in spate(dar incet nu cu viteza, normal).

Jantele cu ET mic 32-35 sint omologate(TUV) pentru multe masini chiar si pentru Golf5 unde stim sigur ca atinge insa producatorul in catalogul de aplicatii are o nota informativa unde spune clar ca masina ar necesita unele modificari de la caz la caz(suspensii sport, evazari aripi, scoatere aparatorilor, etc).In general casele de tuning, care aduc modificari importante masinii lucreaza cu ET mic.

Modificat de VVV
Link către comentariu

:emthup: VVV, exact asta vroiam sa spun si eu.

Plus, in poza cu A3 cu jante Hofele, este exact cum am si spus: uita-te cat de cocotata este masina, in nici un caz nu e cu suspensie S-line.

Iar la BBS, nu uita ca ceea ce mi-ai aratat tu sunt pt jantele LM care sunt jante (cu buza), unde ET -ul nu-ti mai arata pozitia jantei fata de aripa. Acolo conteaza cat de intrate sunt spitele si cat de lata este buza, necesita un calcul mult mai complex. Dar nu conteaza, asa cum am spus, o sa imi dai dreptate singur la primavara. NU o spun cu rea vointa ci doar din experienta, si nu numai pe GV ci si pe noul S3.

Link către comentariu

VVV & BGDR32 aveti mare dreptate.

@WRC Eram de aceeasi parere cu tine. Am avut jante pe 17" cu ET48 si nu am avut probleme. Am trecut tot la 17" dar ET35 si imi atinge uneori.

Jantele cu ET35 vin exact la nivelul aripii. Sunt momente cand ating si cu o persoana in masina, sunt momente cand cu 3 persoane nu ating, depinde cu cata grija mergi. Problema ar fi in curbele luate in forta unde iti atinge fata.

Daca vrei jante cu ET mic sa te gandesti sa le iei impreuna cu niste arcuri sport. Cu arcuri sport si cu ET35 nu cred ca vei avea probleme decat la viteza mare si la denivelari luate in forta.

Succes cu masina, TFSI + quattro este vis.

Link către comentariu

@ VVV - nu merg aproape niciodata cu 1 pers. in spate. Cat despre 3 pers. in spate in cazul meu nu poate fi vorba, dar de test poate fi facuta figura... :P

@ BGDR32 - Cat despre LM de la BBS de acord cu tine, deci sunt sanse sa fie chiar mai in exterior anvelopa, caci ea conteaza cu toate ca ma indoiesc la un ET de 32 comunicat de producator.

Repet ce am scris intr-un post mai sus: Legat de jante nu te contrazic pana nu voi testa o perioada. - asa ca nu ne ramane decat sa asteptam primavara :)

@Andrei JSE - pai daca la GV cu ET 35 atinge uneori si vin la nivelul aripii, la A3(cu evazari mai pronuntate) cu ET 38 ar trebui sa stau relaxat corect? Cat despre arcuri/ suspensie sport de acord cu tine dar inca nu sunt decis cu privire la achizitie.

Multumesc pentru urari! :mad:

@ dan I - daca citesti topicul: parca tu aveai niste ATS-uri pe 18', ET 45(intr-adevar cu suspensie S3), ti-a atins vreodata si daca da in ce conditii?

Link către comentariu

Salut, da, atingea pe spate la denivelari mari luate in viteza.

Eu stiu ca et-ul este diferit intre S3 si A3 (se poate sa ma insel)

Link către comentariu
Daca vrei jante cu ET mic sa te gandesti sa le iei impreuna cu niste arcuri sport. Cu arcuri sport si cu ET35 nu cred ca vei avea probleme decat la viteza mare si la denivelari luate in forta.

daca alegi sa pui doar arcuri sport si nu mergi pe un kit complet arc + amortizor sport, iti va atinge cam la orice curba si denivelare luate cu viteza normala..

vorbesc din experienta proprie.. arcurile nu o sa faca masina mai rigida, te vor ajuta doar la capitolul aspect..

eu zic ca daca nu iti pui suspensie completa, mai bine lasi suspensia pe care o ai acum pe masina, fara sa umbli la arcuri..

Link către comentariu

@ dan i - Merci...ok daca zici ca doar la deniveleri mari luate in viteza, inseamna destul de rar, dar chiar si asa ...asta la un ET de 45...Ramane sa vedem la primavara.. :)

@adinho - corect, nici eu nu as schimba decat suspensia cu totul, deci Gandim la fel!.. :blah:

Link către comentariu

Una din problemele care ma sacaiau la drum lung, a fost rezolvata.

Este vorba de centura care jeneaza la clavicula si sold. :) - asadar am achizitionat set protectie centura(buretei - foto).

Mai jos inca o poza de dinaintea Intalnirii de Iarna Vwforum.. :frigbaitata:

post-7868-1232361046_thumb.jpg

post-7868-1232361178_thumb.jpg

Modificat de WRC
Link către comentariu

te-am felicitat pentru masina la alte intalniri... ti-o mai zic si acum. superba masina ta. un mini S3 frumos:)

sa ai grija de ea si sa te poarte multi km fara probleme.

frumoase jante :)

Link către comentariu

Frumoasa masina, dar eu nu mai vorbesc cu el ;) . A promis ca ramane fidel si ne-a tradat. :icon_thumright: Salutari.

Link către comentariu

Felicitari din partea mea pentru masina..estu super frumoasa mai ales acum cu jantele noi. Pe cand o aduci la performantele lui nadir? :D

Link către comentariu

@ Kostas - iti multumesc si succes in continuare in dezvoltarea proiectului.. ;)

poate ne vedem duminica asta sa vad cum stai cu ~200CP.. ;)

@ Rust-eze - de acord cu tine, ai motive sa fii suparat.. :)

Fidel am ramas, adica in grup... :lol: , dar am fost nevoit sa renunt la brand pt. ca mi- am dorit mult acest motor + integrala, asadar GV-GTI si OII-RS au fost excluse din acest motiv + altele pe care le-am enumerat mai sus... Oricum stiu ce zici tu: tradare, tradare dar sa stim si noi.. :D - te-am salutat la intalnire, te salut si acum :lol:

@Jacku - multumesc de aprecieri. Cat despre performante stim foarte bine amandoi ca este mult mai complicat decat la Nadir pt. a atinge cifrele alea. Are start-ul mai bun.... :lol:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Cu ajutorul unui bun prieten totodata si vwforumist (ii multumesc inca o data ;)) am reusit dupa ceva chinuri sa montez "Front bumper Cupra 1 lip"

Spun chinuri pentru ca bara de Cupra 1 este semnificativ mai ingusta decat bara de A3 8P, in concluzie buza nu este "bolt on". Dupa cateva modificari rezultatul il vedeti mai jos in poze. Nu sunt 100% multumit de felul in care s-au imbinat dar chiar si asa eu zic ca este un detaliu interesant care d.p.d.v. vizual coboara masina si da un "race look".

post-7868-1233570429_thumb.jpg

post-7868-1233570471_thumb.jpg

post-7868-1233570522_thumb.jpg

post-7868-1233570605_thumb.jpg

Link către comentariu

Multumesc de aprecieri, dar sincer ma asteptam sa se "pupe" mai bine buza... :)

Adica pt. cei care doresc sa isi monteze, le recomand sa vada una montata deja. Daca masina este privita din fata, "de pe vine" se observa ca buza nu este de acolo... Intr-adevar privita din orice alta pozitie rezultatul este frumos.

Modificarile ca sa se aseze cat de cat nu sunt putine....

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Am trecut de 73.000 Km si am observat ca trepiteaza cu zgomot, materialul care acopera subwoofer-ul din portbagaj (partea stanga/ plan vertical)

Stie cineva cum se desface/ demonteaza acest capitonaj? (nu vreau sa creez un topic pt. ca nu cred ca este de larga intindere subiectul)

Multumesc,

Am tot aplicat metoda lui Vlad MHL cu luatul la palme :icon_santa: , dar functioneaza pentru un timp destul de scurt.

Asadar stie cineva cum se demonteaza piesa in cauza?

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
In acest week-end masina a primit 2 cadouri:

- anvelope iarna Good Year Ultragrip Performance - 225/45 17"

- pedale S3

Felicitari pentru masina, este foarte frumoasa. Cred ca are un soundtrack pe masura motorul, mi-as dori si eu asa ceva dar e peste puterile mele financiare :)) si ma multumesc cu un diesel.

Cum ajuta pedalele la un condus mai sportiv? E frumoasa schimbarea pe plan vizual, dar nu imi dau seama tehnic cum ajuta.

Modificat de psebi
Link către comentariu

Pedalele sport ajuta mult la aderenta in special cand afara ploua/ninge si te urci cu incaltarile ude pe talpa.

Din pacate eu ma incalt cu pantofi de costum(talpa lucioasa) 80% din timp si diferenta dintre pedalele stock si cele sport este imensa din pct. meu de vedere...

Pedale sport am avut si la masina precedenta si mi-am zis ca si urmatoarea/urmatoarele vor avea cu siguranta... :banghead:

P.S. M-am mai intrebat cineva cu un ton usor ironic(Barakuda, parca..... :banghead: ) la intalnirea de iarna si am explicat ca in opinia mea este o mare diferenta practica in primul rand si vizuala/estetica in al doilea rand.

Link către comentariu

Cred!? ca si aici la pedale, produsule se impart pe mai multe categorii, racing, uz stradal etc.

Eu am avut unele la un VolvoT5 se lipea piciorul de ele la propiu.

Pe un circuit mai ales virajat, probabil ca erau ideale dar sa mergi prin oras sau afara cind e aglomerat, era foarte deranjant...practic ma chinuiam mereu sa duc piciorul de pe frina pe acceleratie sau sa eliberez ambreiajul.Le-am dat jos intr-un final.

Link către comentariu

Da, cumva e destul de logic ca ar trebui sa aiba de a face aderenta. Nu am condus masina cu pedale sport, ar fi interesant de vazut diferenta.

Link către comentariu

psebi, cand vii in Bucuresti da-mi un semn... :D

Revin cu cateva poze de saptamana trecuta :blah_:

post-7868-1235989746_thumb.jpg

post-7868-1235989773_thumb.jpg

post-7868-1235989947_thumb.jpg

post-7868-1235989962_thumb.jpg

post-7868-1235990256_thumb.jpg

Modificat de WRC
Link către comentariu

In Bucuresti vin pe 16 mai la Depeche Mode. Pana atunci nu stiu daca o sa vin, ajung rar de tot prin Bucuresti. Dar o sa te 'deranjez' daca ajung :D. Mi-ar placea sa vad pe viu masina ta.

:D parca vazusem ca pe 28 feb a fost ziua ta? suntem nascuti in aceeasi zi :blah_:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!