Jump to content

Audi A3-8p, 2.0tfsi, 200hp, Quattro


WRC

Postare recomandată

Atunci distantiere ceva. Sau vrei sa para si mai lata din spate?

Off-topic : ce sa ii dau ca am vazut ce inseamna quattro si 2.0tfsi :blink:

Link către comentariu
  • Replies 384
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • WRC

    178

  • rex

    14

  • Bogdan_wrc

    9

  • Andrei AXN

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ adinho - ET-ul este influentat mai mult de caroserie decat de platforma si cum GV nu imparte decat platforma cu A3 nu si caroseria ET-ul este in mod evident diferit. Referitor la modelul de jante decizia nu este luata (inca se duc multe lupte) - short list ar fi BBS, RH, Caractere, OEM pe 18" - dar mai este timp pana la primavara.

@DemenTZial - ref. la distantiere: am luat in calcul aceasta varianta, dar daca la vara fac up-grade la achizitie voi tine obligatoriu seama de ET

- re. 2.0Tfsi + quattro: da, intr-adevar creeaza ceva dependenta ... :))

Link către comentariu
Mi-am dat seama ca ar fi foarte util un sertar sub scaunul soferului, asadar stie cineva un pret si unde gasesc? :)

nu stiu la S3, insa la TT vine in pachetul de stocare. Pe partea pasagerului.

Intrucat baza scaunului nu cred ca e enorm de diferita s-ar putea sa le poti lega direct.

Link către comentariu

@docman - vezi mai sus am renuntat la idee, in primul rand (cum zicea si Bamse) ofera un spatiu prea mic de depozitare - deci este aproape inutil.

@dan I - Merci Dan, exact cum intuiam - ET exact ca la mine - nu stiu care a fost ratiunea care a stat la baza luarii aceste decizi... masini cu valente sportive cu jantele inspre interiorul pragului - :)) Oricum din ochi se vede ca mai era suficient loc pentru scos roata inspre exterior - oricum ma mai documentez pana in primavara si revin cu clarificari.

Modificat de 91WRC
Link către comentariu

Ieri masina a primit filtre noi, ulei Castrol Edge Sport 0W40, aerisire frane + cateva setari default (auto-optimizare) cu VAGCOM-ul dupa ce am schimbat cut-off valve-ul.

Din pacate la inspectia sumara de ieri am constatat ca burduful de la planetara dreapta fata, partea dinspre roata este sectionat in dreptul colierului de prindere si arunca vaselina :( Am dat comanda de set pe original si urmeaza sa soseasca, sper eu pana sambata si sa-l pot inlocui tot atunci.

Legat de schimb ulei + filtre imi pare rau ca nu am facut poze sa arat celor care sustin ca ideal este sa se respecte cu strictete intervalele de service chiar si pt. o masina utilizata in Romania....

Rezultat: filtrul de aer in pliuri avea strat de 1 mm de tarana in conditiile in care masina a mers 60 - 70% (din cei 10.000 km dintre revizii) in afara Bucurestiului. Filtrul de polen era negru, plin de funingine, frunze si emana un miros greu de aspirator imputit.. :):) - banui si filtrul de benzina ca era semi-opturat :icon_cool:

Concluzia: in viitor reviziile se vor "intampla" la max. 8.000 km :icon_cheesygrin:

In rest masina trage liniar cu toate ca am senzatia uneori ca-i trebuie mai mult aer si mai rece - poate sunt eu prea obsedat.. :)

Avand in vedere km, temperaturile si starea carosabilului anvelopele au inceput sa-si arate potentialul.. :icon_thumright:

@Dan I - Multumesc. In cazul in care nu le vinzi pana in primavara ar fi interesant sa facem un test cu ele pe masina mea dar chiar si asa am impresia ca si ET 42 este mult - ma gandeam undeva la ET 35....dar mai studiez care este ET-ul minim pt. jante 18'' pe A3-8P...

Link către comentariu

Ieri am reusit sa schimb burtuful de la planetara, dar credeti0ma chinul naibii.

Concret operatiunea a durat aprox. 3 ore, din care 1h ne-am chinuit sa fixam la loc capul planetarei care, din pacate intra foarte fest.

Ma rog, intr-un final s-a rezolvat. Totusi nu-mi dau seama cum cei de la Audi s-au gandit sa puna burdufe de planetara din material plastic, foarte rigid, nicidecum flexibil, cum ar fi trebuit?!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Revin cu noutati:

Zilele trecute masinuta a primit xenon pe faza scurta(H7) 35W, 6000K.

Ca si impresii:

- noaptea in conditii de asfalt uscat vizibilitatea este incomparabil mai buna

- perdeaua de lumina este mult mai clar definita decat in cazul becurilor normale

- cam dificil in cazul masini mele de gasit loc pt. ridicatoarele de tensiune... :D

- pe ploaie, asfalt ud, etc. inca nu m-am lamurit foarte bine, dar am impresia ca lumina se propaga altfel....(revin)

P.S. Am prins zapada multa pe Cheia si....si....... quattro rules!!! .. am ramas :blink:

Mai jos cateva poze facute ziua (masina cand am plecat din Buc. era curata... :)) ):

post-7868-1229268959_thumb.jpg

post-7868-1229268977_thumb.jpg

post-7868-1229268994_thumb.jpg

post-7868-1229269010_thumb.jpg

post-7868-1229269263_thumb.jpg

Modificat de WRC
Link către comentariu

Sighisoara, nu? :P

Am stat si eu de vineri pana duminica... ti-am recunoscut masina si chiar am admirat-o cateva minute... :( misto jucarie...

img0035kq0.th.jpg

Si eu am prins zapada pe Cheia la intoarcere si m-am convins ca trebuie sa incalt cat mai repede botosheii de iarna...

Salutari inca o data! :(

Link către comentariu

Multumesc Ovidiu si sa stii ca ti-am admirat si eu masinuta.. ;), dar nu stiam ca esti vwforumist.... :10[1]:

Da, intr-adevar la Sighisoara in cetate, iar drumul Brasov - Sighisoara o incantare ca intotdeuna. :)

P.S. Ieri m-am intors de la Resita si am avut un moment in care mi-as fi dorit mai multi cai, deci deja ma gandesc serios la "optmizarea" parametrilor motorului :D

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Update:

Masina a primit jante pentru vara (ca tot a venit ninsoarea :) - Tnx. Drujba. - acum d-abia astept primavara.

Vor urma bineinteles anvelope 225/40 18" (inca nu m-am decis la model).

Zilele trecute a implinit 80.000km si pot spune ca incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult.

O chestie ciudata - intr-o dimineata pe la 4, erau -8 grade C, lichidul de racire a urcat la 90 grade in 50km parcursi... :( (oricum ma bate gandul sa schimb lichidul).

P.S. Scuze de calitatea pozelor dar sunt facute cu telefonul.. :(

post-7868-1231234438_thumb.jpg

post-7868-1231234451_thumb.jpg

post-7868-1231234461_thumb.jpg

post-7868-1231234476_thumb.jpg

Modificat de WRC
Link către comentariu

arata si ea a masina acuma ;) felicitari si sa le plimbi sanatos :P

pe frigul asta si la mine urca lichidul de racire mai greu, si am schimbat antigelul prin vara...

Link către comentariu

Ai o masina foarte frumoasa... Jantele sunt pe masura.

Un lucru nu imi place deloc la masina ta: ai xenon pe faruri fara lupa!

Sanatate!

LEdit: Mersi Sergiu.B.

Modificat de rex
Link către comentariu

Frumoase jante, dar nu ating?

Sa nu crezi ca sunt rautacios dar daca sunt cele din aria vanzari, au ET 38 daca imi aduc bine aminte, si s-ar putea in mers sa atinga.

Sper sa ma insel.

Sa le stapanesti sanatos.

Modificat de dan i
Link către comentariu

Intr-adevar arata mult mai bine "mini S3" -ul cu noile jante.

Referitor la anvelope, personal recomand Michelin Pilot Sport 2 sau Goodyear Eagle F1 Asymmetrics.

*edit: un test interesant :icon_thumright: Autocar tire test

Modificat de Adrian@superchips
Link către comentariu

Ieri m-am intors de la Resita si am avut un moment in care mi-as fi dorit mai multi cai, deci deja ma gandesc serios la "optmizarea" parametrilor motorului

Ce ai vrut sa zici? ai avut nevoie de mai multi de ce? 200 HP nu iti sunt de ajuns in RO??

Modificat de nairolf1982
Link către comentariu

@Michael 9N - Multumesc Vali si discutam cand ne vedem... :)

Da, stiu dar totusi mi s-a parut destul de mult ca si timp pana a ajuns la 90 grade.

@rex - Multumesc. Da, intr-adevar era ideal sa am faruri cu lupa, dar sa stii ca reglate

corespunzator isi fac treaba si asa. Te refereai la utilitate sau la estetica?

@dan i - dupa cum apare si in poze am montat una pe spate si cred ca este loc suficient cat sa nu atinga nici in cazul in care masina este incarcata. Cat despre fata nu am testat dar sunt convins ca mai este loc destul intre roata/exteriorul acesteia si buza oalei in cazul in care rotile sunt bracate cat sa nu atinga(poza 1). Sa nu uitam ca rotile vor avea aprox. acelasi diametru (poza 2), aceasi latime, dar vor fi iesite putin spre exterior,mai exact cu 2cm.

@Aicu - Da, ai dreptate o schimba mult. Dupa anvelope urmeaza vopsitul etrierilor (ceva original - surpriza) si gata capitolul roti :lol: .

Am vazut testul, interesant dar nu pot sa nu ma duc cu gandul ca in spatele fiecarui test de acest gen dicteaza mai mult sau mai putin economicul, asadar nu pot spune 100% ca reflecta realitatea.

Oricum Goodyear Eagle F1 Asymmetrics este in short-list.

@nairolf1982 - am vrut sa spun ca in anumite momente iti doresti mai multi cai. Nu este vorba de Romania sau Germania, tara nu prea are legatura cand este vorba de pasiune si nu de mijloc de transporrt. Consider ca rationamentul "n-ai nevoie de xxx cai in Romania" este complet eronat. Asta ar insemna ca vanzare de auto cu peste 200 CP sa fie zero in Romania - realitatea ne-a demonstrat contrariul. Pasiunea pentru masini puternice nu este strict legata de: liniute, tuning, curse, viteza, etc., dar poate fi asociata cu: starturi rapide, depasiri scurte si in siguranta, etc.

post-7868-1231315429_thumb.jpg

post-7868-1231315824_thumb.jpg

Link către comentariu

Sunt sigur ca isi fac treba, dar nu la fel de bine ca unele cu lupa OEM.

Mie unul nu imi plac pentru ca deranjaza pe ceilalti participanti la trafic (oricat de jos sunt lasate).

Ce m-ar placea sa aiba masina ta e o grila single frame! Dar cred ca si costa mult.

Link către comentariu
@Aicu - Da, ai dreptate o schimba mult. Dupa anvelope urmeaza vopsitul etrierilor (ceva original - surpriza) si gata capitolul roti :wub: .

Am vazut testul, interesant dar nu pot sa nu ma duc cu gandul ca in spatele fiecarui test de acest gen dicteaza mai mult sau mai putin economicul, asadar nu pot spune 100% ca reflecta realitatea.

Oricum Goodyear Eagle F1 Asymmetrics este in short-list.

Intr-adevar testele pot fi influentate, dar experienta proprie coincide cu rezultatele testului Autocar. Personal rulez cu PS2 care mi se par cele mai bune pe uscat (unde este cel mai important pentru mine) si fac treaba buna si pe ud, mai ales ca avem quattro.

F1 Assymeetrics sunt mai omogene si din cate stiu au un pret mai bun decat PS2 :)

Link către comentariu

Nenea, am tot asteptat sa mai postezi aici, iar acum cred ca e momentul sa te felicit pentru bestiuta.

Sa o stapanesti sanatos, jantele sunt bestiale.

Te pupa fratioru' anx. :P

Link către comentariu

aveti 4motion :) nu quattro :nono:

n-am spus-o cu rautate dar demult imi doream sa folosesc emoticonu ala cu vw :P :P

ps : frumoasa masina s-o conduci sanatos :)

Link către comentariu

@rex - cu faruri curate si polisate nu incomodeaza... ;)

s-a mai discutat cu single frame(vezi paginile anterioare) - se poate face conversie, dar botul ar fi identic cu al unui Sportback...

@aicu - corect cu PS2 dar si pretul este pe masura - nu cred ca raportul pret/calitate intra in top 5.. :icon_thumright:

@anorganix - tnx bro, ma bucur ca-ti plac jantele si sa te vad mai repede in stii tu ce... :Driver:

@zGb - Nu chiar, noi cu A3/S3 avem Quattro Haldex, nu 4Motion care de altfel este acelasi lucru :wub:

quattro is Audis brand name for AWD, 4MOTION is VW's name.

Audi A4/S4/A6/S6/A8/S8 and VW Passat uses a TORSEN system, also known as quattro IV.

Audi A3/S3/TT and VW Golf/Bora (also Seats and Skodas) uses a HALDEX based system.

The TORSEN system is a permanent allwheel drive system, with the power distributed equally 50% front and 50% back in normal conditions. When wheel slip occurs, power is transferred (up to 75%) to the axle/wheel with the most grip.

The HALDEX equipped car is basically a front wheel drive, having 95% of the power to the front wheels, until slip occurs. The HALDEX reacts in a blink of an eye, and transfers power to the rear

@dan i - Deci treaba este simpla sa inteleg :): Proud to be a quattro club member... :D

Link către comentariu

Ai grija cu farurile cu xenon aftermarket: una la mana deranjeaza pe cei din contrasens, oricat de curate ar fi si doua, daca vrei sa iesi cu masina din tara si ajungi intr-o tara civilizata (?ex: Germania) iti iei o super amenda pt ca nu ai spalatoare de far si ai xenon.

Cat despre jante, nu are nici o legatura faptul ca au aceasi latime si diametru cu faptul ca o sa atinga, in conditiile in care ET-ul este mai mic cu 2 cm.

Daca nu ai o suspensie foarte ridicata, punem pariu ca cel putin pe fata o sa-ti atinga in buza interioara aripa. Daca studiai putin problema, observai ca in general BBS-ul recomanda pt platforma ta jante cu ET-ul intre 45 si 50, tocmai pt a nu atinge. Din experienta proprie, si ET 45 atinge, cam de la 48-50 esti safe. Dar toate astea o sa le aflii si singur in primavara and o sa-ti pui jantele si sa si merg cu ele, nu doar cu masina rdicata pe cric.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!