Jump to content

Audi A3-8p, 2.0tfsi, 200hp, Quattro


WRC

Postare recomandată

In Baneasa, pe str. Zeletin.

:banghead:, corect, eu nu te-am vazut niciodata - domnule, da' rapid mai esti :)

Modificat de 91WRC
Link către comentariu
  • Replies 384
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • WRC

    178

  • rex

    14

  • Bogdan_wrc

    9

  • psebi

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Parerea personala este ca A3-ul 2.0 TFSI Quattro este un mini S3, iar cu investitii nu prea mari poate ajunge fara probleme la performante similare cu un S3 :icon_thumright:

Felicitari pentru achizitie.

Link către comentariu

Felicitari pt masina. Sincer cand ma uit la A3 cu 2.0 tfsi ma bate gandul ff puternic sa iau si eu unul just for fun. Din pacate nu imi permit acest lux :Driver: dar odata....

Link către comentariu

@aiculedtzu - m-ai cam prins aici ;) , asta a fost si una din ideile care a stat la baza achizitiei :icon_thumright: Oricum in viitor apropiat ma multumesc cu performantele actuale deoarece inca nu s-a terminat perioada de acomodare/ testare. In momentul in care secretele acestui model for fi foarte putine, eventual ma apuc de modificari - pana atunci sanatate si bani de benzina! :rolleyes:

@Baracuda - Eu zic ca "te incadrezi" mai bine in A6 :huh: .Totusi, intr-adevar in A3 cu motor si tractiune traiesti niste senzatii frumoase :lol:

Va multumesc tuturor pentru aprecieri si sper cat mai repede sa postez poze si cu interiorul...

Link către comentariu
absolut superba! vad ca si tu ai luat-o tot de la mahag. si eu am luat masina tot de acolo.

Multumesc. Da, si sincer recomand cu incredere acest dealer; in cazul meu au dat dovada de profesionalism, s-au miscat ireprosabil cu hartogaria si mai au un avantaj: toate masinile pe care le comercializeaza trec printr-o inspectie riguroasa inainte de schimbarea proprietarului - deci nu ti-e teama sa pleci la drum spre Romania. :huh:

Link către comentariu

Dupa cum am promis am revenit cu poze cu interiorul:

post-7868-1221313135_thumb.jpg

post-7868-1221313198_thumb.jpg

post-7868-1221313347_thumb.jpg

post-7868-1221313371_thumb.jpg

post-7868-1221313390_thumb.jpg

post-7868-1221313439_thumb.jpg

post-7868-1221313456_thumb.jpg

post-7868-1221313481_thumb.jpg

post-7868-1221313538_thumb.jpg

post-7868-1221313557_thumb.jpg

post-7868-1221313583_thumb.jpg

post-7868-1221313620_thumb.jpg

Modificat de 91WRC
Link către comentariu

RNS-E-ul si volanul fac toti banii.

Presurile sunt OEM? Le-ai cumparat sau a venit masina cu ele?

Multi km fara probleme. :icon_thumright:

Link către comentariu
RNS-E-ul si volanul fac toti banii.

Presurile sunt OEM? Le-ai cumparat sau a venit masina cu ele?

Multi km fara probleme. :Driver:

Multumesc mult pt. urari!

Presurile sunt OEM si datorita faptului ca in Germania nu prea au nevoie de presuri de cauciuc (majoritatea masinilor sunt dotate cu presuri textil), le-am achizitionat ulterior din Romania.

Link către comentariu

super masina..

cotiera nu-i trebuie, este foarte bine asa pentru ca la un condus sportiv avand cotiera nu mai poti tine bratul drept indoit la un unghi de 90grade si incomodeaza la schimbatul vitezei

este foarte bine asa :icon_thumright:

sa te bucuri de ea cat mai multi km.

Link către comentariu

andrein - sunt de acord cu Victor P - cotiera nu are ce cauta in optiunile unei masini cu pretentii sportive - nu intamplator extrem de putine "sport edition, GTI, GT, S3" sunt configurate cu cotiera.

- as mai adauga ca, cotiera incomodeaza si la utilizarea franei de mana... ;)

Multumesc de urari/ aprecieri :D

Link către comentariu

Acum ca ne-am mai obisnuit impreuna .. :) revin cu precizari legate de consum, curiozitatea multor forumisti:

Bucuresti - linistit: 12,5%

- normal 14%

- sportiv 16 - 17%

Alte orase: - normal 13%

Afara din oras: - 10 - 11%

Autostrada: 160 km/h - 13%

Mentionez ca benzina in 90% din cazuri este Petrom 99+

Ma opresc aici pt. ca stiu ca exista sectiune separata pentru acest subiect. :D

Modificat de 91WRC
Link către comentariu

Am trecut de 72.000 Km si comportamentul masinii este ireprosabil, dar am sesizat urmatoarele:

- usile se puteau inchide si mai elegant, in sensul "cu mai putine zgomote" - aici asa adauga si zdranganitul clantei(clapei) de la usa dreapta.

- centura de siguranta la sofer uneori incomodeaza la soldul drept...(scaunul jos la maxim)

- spatele foarte rigid in special la denivelari sau la celebrele limitatoare de cauciuc..

- spatiu ingust la pedala de acceleratie

- cand ploua abundent si rulez cu viteza se strange apa pe geamul din stanga exact in dreptul oglinzii laterale, lucru care incomodeaza la vizibilitate

Pana acum cam atat.... :D

Am mai gasit 2 poze:

post-7868-1222971190_thumb.jpg

post-7868-1222971207_thumb.jpg

Link către comentariu
  • Administrator

ce de vereceuri, nene....!

Tati, ti-am mai spus-o: I really hate you for 4wd&2.0T ! :D

Vant la pupa!

Link către comentariu
Am trecut de 72.000 Km si comportamentul masinii este ireprosabil, dar am sesizat urmatoarele:

- usile se puteau inchide si mai elegant, in sensul "cu mai putine zgomote" - aici asa adauga si zdranganitul clantei(clapei) de la usa dreapta.

- centura de siguranta la sofer uneori incomodeaza la soldul drept...(scaunul jos la maxim)

- spatele foarte rigid in special la denivelari sau la celebrele limitatoare de cauciuc..

- spatiu ingust la pedala de acceleratie

- cand ploua abundent si rulez cu viteza se strange apa pe geamul din stanga exact in dreptul oglinzii laterale, lucru care incomodeaza la vizibilitate

Pana acum cam atat.... :D

Eu zic sa facem schimb..o sa incerc sa trec peste aceste inconveniente majore :D

Link către comentariu
- spatele foarte rigid in special la denivelari sau la celebrele limitatoare de cauciuc..

Spatele pare mai rigid deoarece este mai usor (suspensia reglata anume pt spate) de aici este senzatia de "ţopăială", corect?! Sa vezi cum e la Polo-ul meu, si mai usor, si mai rigid ;)

Oricum, felicitari pentru masina! Ceva intre ceea ce trebuie si ceea ce vrea oricare din noi!

Ura!

Link către comentariu

@ Dudule - lasa ca te faci tu mare si sa vezi ca direct in 4Motion sau Quattro te arunci... :D

@ Nervoss - nu prea vreau sa facem schimb ca imi place muuuult... :icon_thumright: - oricum am descris micile inconveniente pentru forumisti care doresc sau au acest model

@ Zyx - Nu prea sunt de acord cu tine avand in vedere ca pe spate isi spune cuvantul si greutatea diferentialului, deloc neglijabila.... Oricum sunt convins ca suspensia spate este mult intarita datorita tractiunii de 60% spate.

Link către comentariu
  • Administrator

parca la noul quattro e valabil 60-40-ul... :icon_thumright:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am trecut de 73.000 Km si am observat ca trepiteaza cu zgomot, materialul care acopera subwoofer-ul din portbagaj (partea stanga/ plan vertical)

Stie cineva cum se desface/ demonteaza acest capitonaj? (nu vreau sa creez un topic pt. ca nu cred ca este de larga intindere subiectul)

Multumesc,

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!