Jump to content

Audi A3-8p, 2.0tfsi, 200hp, Quattro


WRC

Postare recomandată

:lol:

.. ca si pret stiu ca sunt undeva intre 200 si 300 RON/ set(4 buc.).

Nu am sesizat o diferenta la relanti ci mai degraba o imbunatatire in ture...

Link către comentariu
  • Replies 384
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • WRC

    178

  • rex

    14

  • Bogdan_wrc

    9

  • psebi

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ciudata faza cu bujiile eu unul la GTI nu am schimbat niciodata bujiile iar masina avea 70.000 km cand a plecat de la mine. Iar soft-ul l-am pus la 30.000 km. Sper ca si la S3 sa nu am astfel de probleme.

Link către comentariu

Bujiile e bine sa fie schimbate cam la 50000km. WRC-ule acum te-ai gasit si tu sa-ti pui bujii reci? Cind vine frigul. Eu acum le pun inapoi pe cele OEM si le pun inapoi la primavara.

Link către comentariu

@OvidiuV - da, ai dreptate dar vreau sa vad daca vor face figuri la pornire. Astept sa fie temperaturi cu minus si revin cu rezultatul. Tu ai avut probleme?

@PH-11-WRC - multumesc pentru aprecieri :scratch:

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

eu merg cu bujiile pe care i le-am dat si lui Mihnea de mai bine de 2 ani si am prins 2 ierni cu ele

daca pornesti masina zilnic nu e nici o problema.

e logic cand e ff frig sa porneasca mai greu dar nu doar de la bujii.

oricum am mai facut o comanda de 10 seturi de bujii ca cu benzina noastra proasta se mai strica.

Link către comentariu

Daca intr-adevar nu va porni la sfert de cheie dar va porni cand va fi frig si in rest(la cald) va merge cum merge acum cu siguranta nu le voi schimba.

Link către comentariu

Salutare.

Ca sa nu-ti poluez inutil topicul :) am zis sa te-ntreb aici, fiindca tu ai masina de mai multa vreme decat mine si presupun ca ti-o cunosti mai aprofundat.

Uite care e problema mea: la Audi-ul meu, martorul centurii de siguranta necuplate functioneaza ciudat, in sensul ca, de cum pun contactul, incepe sa piuie, face bing-bing de cinci ori (cred) dupa care se stinge martorul din bord si se face liniste. La scaunul pasagerului nici nu face scandal, nici nu apare martorul din bord.

La Golf V se aprindea cand se aseza cineva in scaun (fata stg/dr), insa incepea sa faca bing-bing doar peste 20 km/h si facea asa vreo 3 minute, parca.

Si acum, intrebarea: se poate seta din VAG-COM sa faca la fel si A3-ul? Sau macar ceva asemanator?

Thanks.

Link către comentariu

N-as putea sa-ti zic cu exactitate care este diferenta intre Golf V si A3 referitor la martorul de centura necuplata pt. ca l-am dezactivat cu VAG-COm-ul imediat ce am luat masina. :) Asadar asta iti recomand si tie in cazul in care esti constiincios si nu uiti sa o cuplezi pe drumurile publice. :icon_thumleft:

Link către comentariu

Avand in vedere ca in ultimele 5 zile am fost nevoit sa fac mai mult de 2000 Km prin tara noastra, am trecut la rotile de iarna de anul trecut: jantele OEM pe 17' si anvelopele Goodyear Ultragrip Performance Assymetric 225/45. Anvelopele de vara erau de la o zi la alta mai tari si incepuse sa se simta la aderenta, articulatii, etc. Acum masina este mai confortabila dar stabilitatea a scazut.

Referitor la bujii pana acum n-au fost probleme, dar intr-adevar de 2-3 zile nu mai porneste atat de repede ca atunci cand le avea pe cele OEM

Link către comentariu

Si eu am bujii mai reci, adica denso iridium, si tot la fel am simtit ca porneste o idee mai greu... Dar daca stai cu contactul pus mai mult timp (10-15 sec) porneste normal (nu stiu care e explicatia)

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

@Dr. G. Silviu - N-am mai intampinat porniri "mai greoaie" chiar daca am pornit dimineata si la -2 grade C. Vom vedea cand vine iarna adevarata..

.. in alta ordine de idei am reusit sa schimb laser-ul de la RNS-E care se incapatana sa mai citeasca discuri. O operatiune foarte migaloasa si cu dureri de cap care a durat aproape 4 ore, dar acum functioneaza dar doar pe disc audio - se pare ca si DVD-ul de navigatie are o problema, ma rog... deja asta este discutie de arie tehnica.

Mai jos 3 poze de la o mini intalnire VAG la Bacau.. :icon_thumright:

.

.

post-7868-1258925127_thumb.jpg

post-7868-1258925249_thumb.jpg

post-7868-1258925271_thumb.jpg

Modificat de WRC
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Intr-un sfarsit am reusit sa fac navigatia sa mearga. Era si laser-ul stricat cat si discul de navigatie. Acum merge perfect si timpul de raspuns(citire) este mult mai scurt decat inainte de a schimba laser-ul.

Pentru "operatiunea laser-ul" vreau sa multumesc urmatorilor membri care m-au ajutat: Kostas, Dr.G.Silviu si Alex eID. :vinemosul:

P.S. Daca mai exista doritori care intentioneaza sa-si schimbe singuri laser-ul de la RNS-E mai bine sa se apuce de altceva :Computer: Serios vorbind, le stau la dispozitie pentru intrebari, neclaritati, etc.

post-7868-1260263432_thumb.jpg

Modificat de WRC
Link către comentariu

@Michael 9N - bine, bine lasa asta... care-i traseul?

@dumitru vlad - nop, nu-i Transfagarasan... :)

Link către comentariu

Tail of the Dragon, N.C., USA...

Modificat de SB_20_WOB
Link către comentariu

Toata ziua te plimbi. :D Ne-am petrecut in trafic de vreo 2 ori zilele astea. Sare in ochi imediat buza de Cupra.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!