Jump to content

Schimbare Evacuare


rio
 Share

Postare recomandată

As dori sa schimb evacuarea cu una mai sport, dar in acelasi timp as vrea sa scap si de DPF. Se poate face face ceva in acest sens ? Am auzit mai multe pareri. Unii spun ca daca dau jos DPF-ul de pe masina, nu o sa mai porneasca. Altii spun ca-l pot da fara probleme. Care e adevaru ? Tipul care imi poate face evacuarea mi-a zis ca poate sa mi-o faca fara DPF si masina nu o sa-mi dea errori..E posibil ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posbil prin simularea senzorilor de pe DPF. Dar va trebui sa dai spaga la ITP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ehh..nu-mi fac eu probleme cu ITP-u..ca am la cine sa merg. In plus nici macar la RAR nu mi-au verificat noxele cand au auzit ca e motoru de 2.0 :(

Problema e daca-l pot da jos fara sa afectez mersu motorului, buna lui functionare si daca merita schimbarea asta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbarea merita facuta daca doresti o modificare a sunetului motorului.

Prin schimbarea evacuarii cu una sport nu se obtine un spor de performanta la motoarele Diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca nu merita sa faci o masina mai zgomotoasa si mai poluanta. Demontarea DPF-ului implica modificari majore, atat constructive cat si la softul din ECU.

Nu-ti bate joc de masina.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( ... revin pentru a spune ca de fapt asta este si opinia mea ... "Mult zgomot pentru nimic".

Daca se doreste performanta se poate lua in considerare o remapare a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbarea evacuarii si eliminarea DPF-ului se poate face, si chiar este benefica pe partea de EGT. Dar vei avea nevoie de cineva care sa-ti rescrie softul si sa elimine partea cu regenerarea si citirea senzorilor.

Daca ai DPF pasiv ( fara catalizator lichid pentru regenerare) ai 4 senzori daca stiu bine, pentru cel cu lichid nu stiu. Oricum vei scadea EGT-ul (care este o parte pozitiva si daca faci un chip etc....stresul pe turbina este redus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam asta as vrea sa fac. Sa o resoftez si apoi sa-i schimb si evacuarea cu una mai sport, dar nu exagerat. Nu vreau sa auda toti cand vin, asa ca am vb cu persoana care mi-ar face evacuarea sa o configureze in asa fel incat sunetu sa-mi intre dupa 3000 rpm, si sa nu fie unul agresiv ci mai de graba mai gros si infundat.

Hiro: tocmai de asta intreb ce se poate face, pentru ca nu vreau sa-mi bat joc de masina si de fiabilitatea ei. Totul vreau in limita bunului simt. Nimic exagerat, dar tatal meu vrea neaparat sa scapam de DPF (care este pe aditiv, apropo) pentru ca sunt cheltuieli in plus. Atat cu aditivu, cat si cu motorina (cand isi face curatarea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Well, din cate am auzit o firma din Belgia care face si chiptuning si sisteme de evacuare www.autotuneheinz.be a reusit sa faca niste remapari in ECU ca sa nu mai fie activ DPF-ul. Or fi existand si pe la noi vreun tuner care se pricepe la asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu citisem pe seatcupra.net despre un FR TDI de 170cp care doar prin modificarea evacuarii + chiptuning are 211cp.

Tunerul este tot din Belgia daca nu ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta e... ca la TDI 170CP DPF au muncit tunerii sa-l duca pana la 210CP, dar la seria aia limitata de motor cu DPF cu aditiv de pe Passat nu cred ca s-au obosit.

Si daca nu exista solutie pentru ECU... atunci ramane doar pacalirea senzorilor.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca sansele sunt minime sa pot scapa de el ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma tem ca da. Dar oricum mai intereseaza-te de la chiptuneri. Iti recomand voinea, sau kisslorand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

te pot ajuta eu sa scapi de dpf daca esti interesat da-mi un pm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit o evacuare de Audi b7 DTM edition si m-ar tenta...dar al meu e diesel...are asta vreo importanta?Credeti ca s-ar potrivi?O sa scoata zgomotul acela placut si la mine sau ma agit degeaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu cred ca ti s-ar potrivi. Din cate stiu eu varianta DTM este pusa pe 2.0 TFSI (220 CP) iar traseul este diferit fata de 1.9 TDI..asa ca nu cred ca s-ar potrivi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ceva noutati ?:) Nu a mai dat nimeni peste asa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

Salutare, am un Passat B6 2.0 FSI, si am anulat toba finala, si am pus inox in Y, cu iesiri pe stanga si pe dreapta, insa a fost prea galagios, a avut prea mare "Drone" cum ii zic Americanii, in frana de motor si turatii joase, dar in turatii mari nu mai era asa galagios, aproape deloc. Am mers inapoi la acel service care mi-a facut evacuarea, si am pus niste "Silentiere" au zis ei, Bosal 248-004 au codul (am pus poza cu ele in atasament). Masina acuma nu mai este asa galagioasa, si fluiera putin un turatii tobele. Insa tot nu am scapat complet de acel "Drone" si tot e galagios in interior. Si la turatii mari parca se termina sunetul de la tobe, nu merge asa frumos ca si la 2-3 mii.

 

 

Am atasat cateva videoclipuri sa va faceti o idee cum se aude. In realitate masina suna mai gros ca in video, dar tot nu e cum mi-ar placea mie.

Acuma as vrea sa imi dati niste pareri si sfaturi, cum sa fac ca masina sa sune mai gros, si sa nu am efectul ala de sunet cand las de acceleratie, acel Drone?

Sa pun niste tobe finale sport de calitate? Sa anulez si intermediara? Ce anume sa fac, daca stiti cumva cei care au mai modificat la 2.0 FSI sau TFSI, dar acolo e altceva, ca vine sunetul si din Turbo.

Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie, rog moderatorul sa mute topicul unde trebuie, dar eu aici m-am gandit ca o sa fie bine daca postez.

Multumesc, si astept cat mai multe pareri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
cristiganea24

Salut ! Doresc si eu cateva pareri din partea voastră. Vreau sa fac evacuarea la Cc... sa fie de la mijloc facuta cu 2 ieșiri stanga+drepta.Nelamurirea mea este daca sa o fac de 63mm sau 70mm??Nu stiu care ar fi mai ok. Maine am programare la baieti si nu stiu pe ce varianta sa merg. Vreau sa stiti ca masina este 2.0 diesel si o folosesc ca masina de zi cu zi. Doresc doar un sunet ceva mai agresiv.multumesc 

Modificat de cristiganea24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!