Jump to content

Radiator Gaurit


rycco4u
 Share

Postare recomandată

salut,

cred ca am luat o piatra in radiator si s-a gaurit, la 1000Km pierd cam 1L de lichid.

Aveti idee cum/unde se poate repara?

Mi-ar prinde bine si un tutorial cum sa-l dau jos de pe masina.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Focusdesign 1.9 GTD

    6

  • omu_negru84

    5

  • v@sy

    4

  • Tracto

    3

pe la morarilor , defapt pe b-dul basarabia spre republica exista unii care cica repara radiatoare auto , poti incerca acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu este mare gaurica,este in magazin un fel de 'praf' care se pune in vasul de expansiune si apoi pornesti motorul,iar ''praful" acela astupa gaura.Asa am procedat si eu acum 4 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si astupa si radiatorul :D ..asa am procedat si eu acum cativa ani la un Aro. Pana la urma a trebuit sa schimb radiatorul ca nu mai racea cum trebuie si imi fierbea apa rapid. Eu ti-am zis ce am patit ...tu decizi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am cumparat radiator nou. 160 lei m-a costat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumnatul meu a folosit un praf de astupat gauri acum ceva timp pe Golf 2-ul lui. Nu are nici o problema cu racirea si radiatorul nu a mai facut probleme. Deci poti sa incerci asa intai si dupa aia sa apelezi la alte solutii (radiator nou, sh, lipit) Ciao.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK! Merci pt raspunsuri; gaura nu cred ca este foarte mare... la 1000Km pierd cam 1L.

Cred ca voi incerca mai intai niste prafuri, poate nu va mai curge :rolleyes:

Stiti cumva ce denumire are praful asta si de unde l-as putea procura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceea ce a patit delfinasul am patit si eu , s-a stricat mai rau cu acel praf , a trebuit sa schimb si pompa de apa atunci .

mare grija ce folositi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici eu nu am mai avut probleme cu radiatorul de atunci, dupa ce am folosit praful.Cred ca depinde si ce cumperi si calitatea lui.Acum fiecare face pe propriul risc.Se pare ca la unii merge la alti ba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
Focusdesign 1.9 GTD

Buna tuturor.

Am o mica problema. Am un golf III 1.9GTD si cam de un an am avut un accident si am fost neviot sa schimb fata pana la motor cam tot. Mi-a adus cineva din germania o fata completa cu radiator, cu faruri cu bara si tot. De cateva saptamani a inceput sa curga radiatorul si nu stiu ce tip de radiator sa cumpar pentru ca degeaba zic 1.9TD... fata nu mai e acelasi.

Singurul indiciu ar fi placuta:

photo0042c.jpg

Multumesc anticipat.

Modificat de taz21
Nu era nevoie sa deschizi topic nou
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca niste solutii pentru etansare a radiatorului. Eu am folosit cu succes (de un an) si nu am probleme. Scapi mai usor si mai ieftin. Se gasesc pe la toate hypermarket-urile si magzinele de piese auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca placuta e de la masina de pe care ai luat piesele? daca asa e, maine o sa iti zic exact ce radiator iti trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Focusdesign 1.9 GTD

lupo_bv - am incercat si eu, dar nu ma ajuta vin decoderele

Tracto - am auzit bune si rele despre solutiile respective si am mai auzit persoane la care a infundat blocu motor etc... nu ma risc pentru 200lei cat e un radiator nou.

S.Razvan -mersi mult ca incerci sa cauti varianta de radiator dar azi am avut putin timp si am dat jos radiatorul care are mai multe scapari pe la colturile de jos, stanga si dreapta unde e corodat destul de bine...cred ca a curs acid din acumulator pe el. Are 2 gauri pe teava de aluminiu si pe la garniturile de cauciuc unde e trecerea de la aluminiu la plastic. la tevi. Deci am masurat radiatorul exact si in functie de dimensiuni o sa comand unu lafel. Oricum daca aflii ceva despre tipul respectiv e bine venit pe viitor.

Multumesc tuturor pentru raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel si eu cu radiatorul. dar la mine uneori curge tare iar alte ori nu curge deloc. in fine luat praful de lipit radiatorul (poza). pe el scrie ca se toarna direct in radiator apoi se porneste motorul pana ajunge la temperatura optima. problema e ca radiatorul meu nu are nici un capac pe unde as putea turna continutul. are ceva daca il torn direct in vasul de expansiune? ajunge unde trebuie? se pune toata cantitatea?

post-14075-1287136723_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai incercat sa localizezi gaura ? se poate lipi , la noi in constanta este un atelier special pt lipit radiatoare .. si da cred ca se pune in Vasu de expansiune acel Praf daca ma insel corectati-ma ,dar nu cred sa dea rezultate ff bune poate pe moment .. incearca sa il lipesti/schimbi Succes

Modificat de Changeme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si io m-am gandit la asta, da parca mi groaza sa m-apuc sa o desfac, tre sa dau jos bara, intaritura, ma mai incurca si radiatoru de clima... iar operatiunea tre sa o fac in fata blocului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Focusdesign 1.9 GTD

Eu am cumparat un radiator nou nout cu 150lei. Am schimbat termostatu, am pus antigel G12 ... M-a costat in total 230lei. Am citit pe forumurile straine cum ca s-a infundat bolcu motor sau ca a scazut eficienta motorului de la prafu ala. Nu cred ca are rost sa te risti pentru 160lei cat e unu nou. Si ala macar stii ca te tine. De schimbat e foarte usor... te descurci singur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai astept si alte pareri, eventual daca a incercat cineva cu minunea asta de praf. chestia e ca mai am de schimbat rulmenti, evacuare, niste bucse pe fata... radiatorul mai merge asa deocamdata ( iarna asta sigur)

Modificat de omu_negru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rasfoit si eu tot forumul cu praful asta stau si eu in dubii ca am caloriferul de caldura fisurat, e cam ori la bal( ca ma scuteste de 1 zi de munca ) ori la spital( efecte secundare la unele componente)....stand-by deocamdata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Focusdesign 1.9 GTD

Eu unu nu m-as risca sa se infunde conductele din blocu motor pentru comoditate sau alte chestii. Si nu as vrea sa fiu eu acel 1 din 10 la care sa nu iasa treaba cum trebuie si sa imi fac probleme si mai mari. Acum fiecare incearca si experimenteaza pe pielea lui (pe motorul lui). Eu v-am spus punctul meu de vedere :icon_thumright: Eu ma feresc de acel praf.

(un link de pe un forum romanesc: http://www.daciaclub.ro/Praf-lipire-radiator-t6219.html iartati-ma :)) ca nu am gasit pe vwforum)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Problema mare si la mine... de doua zile pierd apa, dar mult, peste jumatate de litru. Pana acum nu a avut nici o problema, totul a inceput deodata. M-am uitat la fiecare conducta in parte, am lasat sa se incalzeasca motorul sa vad poate scapa la cald, dar nu reusesc sa vad nici un fel de scurgeri. Pe unde naiba poate sa se duca atat de multa apa? Condens nu face in masina deci nu ar fi radiatorul de caldura, oase sa se fi fisurat radiatorul de racire? Nu-mi dau seama cum ca e prins tot in plastic, nu are cum sa sara pietre in el.

Cum identific piesa vinovata? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca fisura radiatorului e undeva in partea de sus s-ar putea sa se prelinga pe radiator dar pana sa picure jos se evapora din cauza caldurii. vezi si daca ies vapori albi pe teava de esapament cu motorul cald, atunci e o problema mai grava.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Focusdesign 1.9 GTD

Salut.

Poate sa scape pe la radiator, asa era si la mine si nu am observat multa vreme. Pentru ca daca te uiti dinspre motor, vezi doar plastic... Eu iti sugerez sa dai jos grila cu semnul vw, se da foarte usor jos daca desprinzi clemele de sus si cele de jos. Astfel o sa vezitot radiatorul. Vezi pe unde e umezit. Apa fiind foarte calda si suprafata radiatorului fiind foarte mare se evapora si nu apuca sa curga pe jos. Poate sa mai curga pe undeva pe unde sa curga pe blocu motor si sa se evapore.

Dar eu zic ca pe la radiator e problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai astept si alte pareri, eventual daca a incercat cineva cu minunea asta de praf. chestia e ca mai am de schimbat rulmenti, evacuare, niste bucse pe fata... radiatorul mai merge asa deocamdata ( iarna asta sigur)
am rasfoit si eu tot forumul cu praful asta stau si eu in dubii ca am caloriferul de caldura fisurat, e cam ori la bal( ca ma scuteste de 1 zi de munca ) ori la spital( efecte secundare la unele componente)....stand-by deocamdata

Eu am folosit cu succes acel praf. Trebuie sa il turnati treptat nu tot deodata si sa mergeti cu masina (sa atingeti si turatii mai mari) . Eu am folosit un fel de gel nicidecum un praf. Pe langa faptul ca si-a facut treaba are proprietati in lubrifierea pompei de apa si anticorozive.

Eu am desfacut un colier de la un furtun de dupa termostat si pe acolo am turnat. Era un produs de la 2+2.

Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!