Jump to content

DIY Sau Service Autorizat


paul_ral
 Share

Postare recomandată

Furt pe fata legalizat? Teapa ?

Desi am experienta de 14 ani pe automobile VW am zis sa apelez la un service autorizat (reprezentanta Dacia din orasul meu - avand programare, celelalte service-uri fiind full) pentru urmatoarele lucrari:

1.Inlocuit pompa de frana

2.Inlocuit discuri si placute fata

3.Inlocuit platou franare spate (sabotii si cilindrii de frana, precum si rulmentii spate inlocuiti de mine ca sa mai reduc din timpul de stat prin service)

4. Aerisit frana - normal, dupa inlocuirea pieselor mentionate.

In afara de punctul 4, care am zis ca hai sa o fac cu instalatie speciala de aerisit , le faceam far' absolut nicio problema la mine in garaj, sau ma rog, afara la umbra.

Manopera lucrari cu factura-o sa fac si poze: 475lei (fara bacsis pe care l-am dat din placere, cunoscandu-l pe mecanic).

Ce e mai ciudat, pentru inlocuit discuri fata am fost taxat pentru 3,5 ore adica vreo 200 lei, iar pentru inlocuit placute alti bani alta ora, adica operatiuni pe care oricum le faci atunci cand schimbi discurile (demontat etriere). Asadar, pentru doua roti montate si demontate - 8 prezoane, desfacut 4 suruburi cap imbus si 2 suruburi stea am platit aprox 300 lei.

Purjarea instalatiei am facut-o tot clasic, "facand pedala".

Asadar, o mare teapa, dadeam o bere unui amic si ramaneam cu aproape 5 mil. in buzunar. Cam asta e diferenta intre DIY si facut p...a mare alora de la service-uri autorizate ce dau garantie 3 luni pentru operatiunile facute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt de acord cu tine, insa...vezi tu..e o problema...trebuie sa existe acel "amic", care sa aibe macar o vaga idee de ceea ce face, pentru ca de exemplu, daca imi dadeai mie o bere, mureai in primu copac!

Modificat de mihuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ...chiar asa , ce ai cautat in service ? Mai ales ca operatiunile nu necesitau elevator sau alte scule speciale , nici nu au un grad mare de dificultate . Nu vreau sa pun sare pe rana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai amicul facea pedale, eu ramaneam la leviere :blink:

M-am dus la service pentru ca dupa atatia ani de umblat cu scule prin mana mi s-a cam acrit! Mai ales cand dai de cate un surub care nu se desface. Eu sunt patit, de fiecare data trebuia sa fie unul mai incapatanat sa nu se desfaca. Sa auzi atunci injuraturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au facut o evaluare inainte sa se apuce de lucrare, un pret estimativ acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti baga datele din calculator (timp per operatiune). Nu stiau ce tarif sa-i aplice, o tipa a spus ca la Daewoo, unul a spus ca nu. Oricum, 3,5 ore ca sa schimbe 2 discuri? In 2 ore masina a fost gata cu totul. Pe mine ma deranjeaza ca taxeaza in mod sigur o operatiune de 2 ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:question: Paul, asa e in service-uri. Nici macar nu fac treaba calumea. Niste cocliti... Mai bine veneai la iasi si cat faceai o tura de oras cu vereul eu iti faceam masina... :wacko:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paule, acuma vin... ma primesti? Bucse, rulmenti... si mai vedem noi. :icon_thumright: :Driver:

Modificat de CVA G3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: N-am presa de rulmenti si am experiente neplacute cu rulmentii pe fata... Pe spate e joaca. Eu decat sa schimb bucse, prefer sa iau bratul complet echipat... diferenta e mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va povestesc una tare...un pretenar a vrut sa schimbe uleiul si si-a cumparat unul recomandat..si la service a insistat sa ii bage uleiul cumparat de el si nu l-au lasat sa intre in unitatea service, dupa ce au terminat glont la masina..si un mecanic strangea niste bidoane de ulei altele decat adusase el, de asta am bagat ca asa a zis sefu, se uita pe factura, pe langa schimbul de ulei si de filtru mai aparea un filtru de la aerul conditionat. A luat asta foc cand a vazut asa ceva, el pe masina nici nu avea aer macar; A facut circ acolo si i-au schimbat aia uleiul cu cel cumparat de el etc.

Alt prieten la fel sa schimbe uleiul si filtrele..si vb cu un pui de sef de la service..da domne te costa 40 de lei..pleaca si trimite pe unu sa ii faca schimbul ...noroc ca l-a recunoscut un tovaras...ca asa zisul mecanic fusase paznic la un supermarchet. nici nu avea habar unde se aflau filtrele si tragea ca un idiot de plasticele de protectie si de cleme.

Concluzia..nu ai ce sa cauti intr-un service.

Eu ma documentez va stresez pe voi cu intrebari...apoi ma duc la un atelier unde ii cunosc pe baieti si le spun ce vreau si ce nevoi am...si rezolva treaba in prezenta mea...si chiar ii ajut daca e nevoie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!