Jump to content

T3 - 1.6 D probleme si piese


MikeRG
 Share

Postare recomandată

- Azi dupa ce am verificat in prealabil (ieri pe stand) celalalt rand de injectoare am purces la schimbarea lor,verificarea bujiilor,inlocuirea furtunelor de combustibil si asa mai departe,totul ok pana la ultimul injector de pus sus,surpriza ierni ,s-a rupt buza cu filet de pe chiulasa la strangerea ultimului injector,care s-a si desfacut foarte greu(cu pocnituri),intrebarea mea este daca cineva a patito cum a rezolvato ...daca se poate suda ma bate gandul sa le dau un guler de sudura la toate ca sa le mai intaresc.multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare, cat trebuie sa incarce un alternator de vw t3 1.6td

Tensiune pe baterie cu motorul pornit trebuie sa fie intre 14 si 14.4V indiferent de combinatia de consumatori porniti. Asta e tensiunea de verificare a instalatiei de incarcare (alternator, releu regulator de tensiune, instalatie electrica) la acordarea garantiei pe un acumulator nou.

Bateria "va merge si asa" o vreme cu 13.2V tensiune de incarcare. Aparent fara nicio problema. Insa capacitatea bateriei va scadea mai repede decat pe o masina cu incarcare buna. Imi permit o aproximare: va tine 2-3 ani in loc de 4.

Pe langa sugestiile de mai devreme, poti verifica:

- panglica impletita de masa care leaga motorul de caoserie. De obicei se oxideaza sau se rup fire din ea.

- bornele si conectorii de pe baterie curatate

- poti masura curentul consumat de masina cu toti consumatorii opriti in 10 min, punand un ampermetru (pe scara de 10A) in serie intre baterie si instalatia masinii. Nu are voie sa depaseasca 100mA (ceas, alarma, diverse leduri, etc). Un curent de 100mA va descarca o baterie de 60Ah in 600h = 25 zile.

- daca "cade" tensiune pe firele + si - dintre alternator si baterie. Poate "cadea" 0.5 - 1 V linistit la fire vechi (cupru oxidat la prinderea in papuci)

Ca sa primesc garantia acum cativa ani a trebuit sa dublez aceste fire. Imi "cadea" 1V cumulat.

Modificat de SamuraiJerk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Azi dupa ce am verificat in prealabil (ieri pe stand) celalalt rand de injectoare am purces la schimbarea lor,verificarea bujiilor,inlocuirea furtunelor de combustibil si asa mai departe,totul ok pana la ultimul injector de pus sus,surpriza ierni ,s-a rupt buza cu filet de pe chiulasa la strangerea ultimului injector,care s-a si desfacut foarte greu(cu pocnituri),intrebarea mea este daca cineva a patito cum a rezolvato ...daca se poate suda ma bate gandul sa le dau un guler de sudura la toate ca sa le mai intaresc.multumesc.

pai eu am spus ca ar trebui bagat tarod inainte de montarea injectorelor de sudat se poate suda dar depinde de pozitie.la timisoara aveti un sudor bun la asa ceva daca nu te descurci altfel am sa -ti dau numarul de telefon.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- eu zic ca defapt sa fisurat la desfacut,sa desfacut foarte greu in hopuri si pocnea,cu teava de 1m abia,abia,vreau sa il schimb cu 1.9d ,am inteles ca nu merita motorul de 1.6 investitia sa ii fac capitala daca tot dau chiulasa jos ca sa il fierb in vara sau sa nu gasesc piese...pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sa fisurat probabil la desfacut din graba ,in mod sigur injectorul nu a etansat pe saiba si gazele de ardere au urcat pe filet si asta este motivul pentru care sa desfacut cu pocnituri dar daca se folosea spray degripant si o lampa pe gaz de incalzit si cu rabdare poate scapa chiulasa.cu motorul de 1.9 cel mai bine ,ieftin si rezistent si relativ simplu un motor tdi cu pompa de injectie mecanica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- cel de 1.9 simplu clasic sdi-u primul model nu ar fi suficient si o cutie in 5 trepte ?nu stiu in ce masura ajuta spray-ul degripant,chiar am desfacut cu grija,din pacate se pareca asta e buba lor,eu cand le-am montat am curatat filetele si am pus vaselina grafitata,dar ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca aici e locul cel mai potrivit pentru postul meu desi nu e mica publicitate :)

Am vandut T3-ul meu 1.6 D cod motor CS dar ii schimbasem motorul cu un 1.6 D cod motor JP de pe un Golf II pentru ca se sparsese blocul motor.

Asa ca am ramas cu urmatoarele piese de vanzare:

chiulasa vw t3 1.6 diesel , injectoarele , pompa de injectie (cad hidraulic schimbat de 2000 km) , alternatorul , pistoanele, ceva furtune si tevi de pe la motor.

Daca e cineva interesat 0730..07.27.37 sau PM

Preturi mai mult decat civilizate ca vreau sa fac loc in garaj :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- cel de 1.9 simplu clasic sdi-u primul model nu ar fi suficient si o cutie in 5 trepte ?nu stiu in ce masura ajuta spray-ul degripant,chiar am desfacut cu grija,din pacate se pareca asta e buba lor,eu cand le-am montat am curatat filetele si am pus vaselina grafitata,dar ...

motorul 1.9 tdi adica cu injectie directa este foarte fiabil ,rezistent ,simplu si popular in plus un motor echipat cu turbina este mai puternic si are un cuplu mai mare daca vrei si cutie in 5 trepte, banuiesc ca un pic mai de fuga,ai nevoie de cuplu si cine stie poate vreodata ai sa montezi roti putin mai mari pe masina se simte diferenta.hotararea iti apartine.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- ma refeream la diesel simplu ,1.9d,nu vreau mega performanta si nici comlicati de montaj,ITP,sau chesti de genu...doar sa fie mai ok decit cel de 1.6d.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- mai am o nelamurire legata de motorul de 1.9d,merge la fix pe cutia de 1.6d de T3?suruburi,ambreiaj,electromotor,sau trebuie facute anumite modificari,vorbesc de 1.9 diesel simplu(nu TDI,nu TD).Multumesc.

P.S: evident pusa pompa si baia de ulei ,suporti si ce mai trebuie de pe cel de 1.6d.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!!! va rog,daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu un schimbator de viteze de t3 ,16d, 5 trepte,sau toata timoneria....este cam urgenta problema ptr ca nu mai am ''nuca ''de teflon din podea si schimb cam greu vitezele!

Si inca o intrebare:eu am un 8+1 si mi.as dori sa.i pun o ''cocoasa'' ptr suprainaltare.Chestia aia se poate pune adapta sau asa vin din fabrica?Daca da,spuneti.mi daca are cineva asa ceva.Ma gandesc sa.i aduc cateva modificari lui ''SCOOBY''al meu......Toate cele bune si multi km cu bus-urile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,timonerie pentru 5 trepte gasesti la arad ,din cate stiu eu la pretul de 50 de euro,iar cocoasa pentru inaltare exact nu stiu cum este fixata dar la modelul la care se ridica plafonul la stationare stiu ca are un amic asa ceva montat si a fost nevoie sa desfaca tot plafonul din suduri de la masina donatoare si sa mute pe masina lui,dar s-ar putea sa trebuiasca sa treci si pe la RAR dupa modificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de 1.9 d sau td merge perfect pe cutia de 1.6d , insa ambreiajul trebuie un pic modificat pentru un cuplu marit . Suruburile sunt la fel , electromotorul asisderea , un pic ai de lucru cu adaptarea electricii la noii sensori .

Mai trebuie sa schimbi baia si pompa de ulei , de la motorul de 1.6d sa le pui pe al de 1.9d .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- atunci e ok,stie cineva daca si cel de 1.9d are aceiasi problema la injectoare,ma rog la chiulasa?ca cel de 1.6d,sa se rupa cand se desfac injectoarele,adica e aceiasi constructie la chiulasa,si daca potrivesc injectoarele de pe 1.6d pe 1.9d.multumesc.

Modificat de pita_dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

''boob'' multumesc ptr raspuns.Cum fac sa aflu exact unde la arad pot gasi timonerie...un tel,o adesa de mail,ceva,orice .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Booby. Mai am o problema cu pompa centrala de ambreiaj si asi dori un sfat,sa o schimb sau sa o reapar cu un chit de reparatie? Momentan am puse in cap la tija 2 piulite de 5 caci astfel nu mai intra in viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, pompa de ambreiaj parerea mea este sa o schimbi ,am incercat si eu sa schimb garniturile si tot aveam cursa in spate la cilindrul receptor de ambreiaj,iar referitor la piulitele care le-ai bagat ca sa compensezi cursa libera a pedalei de ambreiaj stai cam rau eu te sfatuiesc sa faci asta: http://shufti.wordpress.com/2010/11/08/vanagon-clutch-and-brake-pedal-assembly/

Modificat de booby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- trebuie gaurit si filetat blocul de 1.9 pentru montarea suportilor motor de pe 1. cand se face conversia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut forumistilor. am o propunere ptr cei interesati.am o cutie de golf II,si vreau sa scap de ea ca ma incurca. o dau la schimb pe o bancheta de t3(cea rabatabila din spate) de 8+1.Cutia a fost adusa din germenia cu tot cu motorul.Motorul l-am pus eu pe busul meu,ca primul s-a gripat.as mai avea ceva piese pe motorul vechi(chiulasa,pompa,conducte,etc)motorul este 1,6d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu , nu trebuie filetat nimic, totul este deja filetate, trebuie doar sa cureti anumite gauri de prezoane..!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știe cineva unde găsesc 2 proiectoare originale Hella Comet 550? E vorba de cele dreptunghiulare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e vorba de cele originale care se monteaza deasupra barii sau cele care se fixeaza pe caroserie? cauta pe site-ul wessem au ceva asemanator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele care se montează deasupra bării mă interesează și aș vrea să fie cele originale ca să se potrivească cu capacele cu care le am. Îmi place mult cum arată cu ele peste. Merci pentru site. M-am uitat și voi lua de acolo în cazul în care nu găsesc original. Arată bine și sunt ieftinele. Atașez o poză cu ele:

Image0137.jpg

Modificat de nxtaz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!