Jump to content

T3 - 1.6 D probleme si piese


MikeRG
 Share

Postare recomandată

salut .pai motorul sa tot fie vreo 400 de euro cu tot cu acareturi sa poata fi pornit pe alta masina, si te sfatuiesc sa nu il iei fara proba si nici intr-un caz dupa 1997, ambreajul care o sa fie un amestec de ambreiaj vreo 100 de euro ,manopera daca gasesti cu 100 de euro partea mecanica si 50 de euro partea electronica este bine si se vor mai aduna oarece piese de maxim 200 de euro(coturi ,furtune,tevi intercooler,ventilator intercooler,coliere, rulment arbore cotit unde intra priza de la cutie si altele).preturile sunt estimative si zic eu in cel mai fericit caz.

Modificat de booby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! sunt si eu un impatimit al t3-ului......am cumparat unul din 85,1,6 d cu 5 trepte si as avea nevoie de maneta de de viteze.daca mai este valabil anuntul cu timoneria lasa-mi te rog un mes si un tel sa pot lua legatura cu tine......multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor. Sunt fericitul conducator al unui t3, dar am o problema persistenta si din ce in ce mai suparatoare in legatura cu acest minunat mijloc de transport : un scartait teribil localizat (dupa parerea mea) undeva in regiunea puntii, intre cele doua scaune din fata. Se manifesta in timpul mersului si devine insuportabil cand trec peste denivelari. Va rog sa imi dati o mana de ajutor cu parerile voastre, care ar fi problema si ce remedii se cuvin.

Modificat de shao2009yang
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!!! cer si eu ajutorul vostru intr-o problema.si anume..am un t 3 din 1985 si imi curgea ulei pe la palierul din spate{asa am crezut eu}.am schimbat semaringul dar tot curge ulei. am constatat ca nu erat de acolo ci de la cutie.intrebarea mea este: stie cineva ce rulment merge la priza de la cutie ptr ca are si ala ceva joc si as vrea sa-l schimb daca tot dau iar cutia jos....Ptr cei interesati am o cutie de vw gof 2-3 in cinci trepte......ASTEPT RASPUNSURI PTR PB MEA.MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut cod de rulment de original ar fi 056105313c cu dimensiunile 15x21x15 sau pe fag 39454015279,este vorba de rulmentul care se monteaza in arborele cotit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

booby, eu cred ca el zice se semeringul de cutie,(care axul are joc in el) si e normal sa aiba

cum a zis si booby, trebuie sa verifici daca rulmentul din arbore mai este bun , daca nu trebuie schimbat

in cutie, acolo unde este semeringul nu are nici un rulment

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am specificat este vorba de rulmentul care se monteaza in arborele cotit.si priza intradevar joaca dar este normal.

Modificat de booby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut !este cineva sa in masura sa ma ajute in achizitionarea unei cutii de viteze pentru un T3 cu tractiune integrala cu motor de 1,6 TD an fabr 1990??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand trebuie sa afli ce cod de cutie de viteze a fost pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toti

Ma bate gandul sa-mi cumpar si eu un t3 cu motor de 1,7 d , ce as vrea sa stiu , ce tonaj maxim se poate duce cu acest model ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am un t3 1,6 d din 86,am pornit ieri motorul si a dat cu garnitura filtrului de ulei,l-am remontat,am pornit motorul,a urcat presiunea de ulei si dupa 30 de secunde lipsa presiune ulei,am scos filtru si nu baga pompA.Ce crede-ti ca ar putea fi?pompa de ulei?trebuie amorsata cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,vreau sa schimb alternatorul.acum am un alternator de 45A (cu 12V sau14V nu stiu) care nu mai incarca cum trebuie si vreau sa pun unul de 65A sau 90A.intrebarea este are ceva de suferit instaltia electrica/consumatorii/bateria(unii zic ca fierbe altii zic ca releul regulator inpiedica asta) daca pun un alternator mai puternic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu fierbe nimic , stai linistit , doar pentru aia au releul regulator , sa aiba control asupra incarcarii .

Cu un alternator cu amperaj mai mare , ai si avantaje mai mari , poti sa pui un bec xenon , o statie de amplificare , sant mai multe exemple , dar trebuie tinut ont si de starea instalatiei , totusi este o masina veche .

De ce nu pui alt releu regulator pe alternatorul tau ?

Se schimba usor , si poti sa incerci cu unul de imprumut de la cineva sa te lamuresti daca el este de vina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt noul posesor de vw t3 1,6 diesel , va rog sa-mi spune-ti si mie unde este montat termostatul pentru caldura , caci pe motor am cautat si nu l-am gasit .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate te ajuta imaginea asta sa gasesti termostatul.este piesa cu numarul 12

post-71769-0-78012300-1354197195_thumb.j

Modificat de booby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

- sunt debutant in motoarele diesel,dar stiu ca este foarte importanta la rece,sau cand este frig sa ai compresia,bujiile,injectoarele si clar bateria bune spre foarte bune,cum porniti voi T3-urile voastre la - multe grade,cam cat sta pe bujii pana dati la automat,eu numai ce l-am cumparat si am bujiile pe buton,mentionez ca motorul este proaspat pus de pe o masina adusa de afara,deci presupun ca este intr-o stare buna.azi am dat de vreo 3-4 ori la cheie cu bujiile tinute de fiecare data cam pana cand numar la 10 deci undeva la 10-15 secunde dar nu a luato,motorina de Aral.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil ai 3 bujii, dacă nu toate - arse. La mine pornea la a 3-a, a 4-a cheie cu 2 bujii arse. Acum de când le-am schimbat pornește fără probleme. Poate diferă un pic și temperaturile din zonele noastre. Dacă ți-a mers bine și pornea ușor până să dea frigul cel mai probabil bujiile. Dacă aveai probleme și înainte poate fi una sau mai multe din cele enumerate de tine (compresie, injectoare..)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am achizitiona si eu un Vw Transporter Camper 1.6 D din 1984 !!!

Si ieri am avut o problema de ambreiaj! nu stiu ce s-a intamplat dar pedala de ambreiaj merge in gol! stie cineva ceva?

sau macar unde pot gasi un manual pentru el ?

cine stie unde se afla rezervorul pentru lichidul de frana?ca ambreajul este hidraulic si din cate am vazut cred ca am ramas fara lichid insa nu dau de rezervor!

astept un raspuns

multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit rezervorul pentru lichid de frana insa n-am rezolvat problema cu ambreajul! :(

pedala merge in gol :(( cine ma poate ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- intrebare:cam cate secunde stau bujiile pe releul original ,la mine e modificat pe buton,tre sa tin eu apasat,si poate tin prea putin,eu zic ca undeva la 10-15 secunde,poate e prea putin si de aceea nu porneste....azi am reusit sa o pornesc cam la a 3 a cheie dupa ce am tinut ceva mai mult bujiiile cam 20 de secunde.multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca le arzi daca tii mai mult de 20 de secunde.

parerea mea undeva la 15 secunde maxim, daca nu ai vro bujie arsa si daca merge socu si nu ti se dezamorseaza pompa, trebuie sa porneasca bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- din pacate socul nu e legat,fostul proprietar cand a schimbat motorul nu a legat si socul,e absolut necesar socul?am inteles ca defapt e un avans.voi porniti cu soc?multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Socul" ala mareste avansul. Eu pana acum am pornit fara el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!