Jump to content

T3 - 1.6 D probleme si piese


MikeRG
 Share

Postare recomandată

este foarte posibil ca am avut ceva probleme cu racirea

ce anume as putea sa mai fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt mai multe cauze de la care pot aparea fumul albastru dupa supraincalzire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

va rog sa ma scuzati daca nu am postat intrebarea unde trebuie,sunt nou pe forum ,am rugamintea sa ma ajutati intro problema,am un vw tr doka, vreau sa schimb motorul sa pun unul de 1,6D si nu stiu de pe care golf merge de pe golf 1?de pe golf 2? si ce modificari trebuie facute momentan are motor de 1,6 d dar nu am acte la el si nu stiu de pe ce masina e ,ca la mine in cartea de identitate scrie motor fara serie ,motorul care e pe ia acum consuma ulei cit motorina,

Modificat de terminator3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutari tuturor,fiti va rog amabili si spunetimi si mie cati litri de ulei trebuie sa bag la un t3 motor de 1,6d,am schimbat recent motorul lam pus de golf 2 am retezat teava care intra joja pe ia de la motorul cel pe care i lam pus acum si am introduso pe cea veche am bagat 4 litri de ulei si nu -mi indica nimic pe joja oare ia mai mult de 4 litri fiind baia mai mare sau mi se pare mie ,mie sa nu gripez motorul,cu respect va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc pentru informatie dar mai ramine o problema cu joja la 4 litri de ulei de ce nu indica deloc pe ia ulei ca doar e originala joja si nca ceva era sa uit daca termostatul ramine blocat in poztie inchis mai porneste electroventilatorul?sau bubuie furtunele?inca o data va multumec astept parerile dv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termostatul blocat pe pozitie inchis,nu porneste electroventilatorul si furtunele sa bubuie ar trebui sa fie blocata supapa de pe vasul de expansiune cel de la motor dinauntru.furtunele in general bubuie cand ajunge compresia in sistemul de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult booby chiar acum ma duc sa il demontez,Daca martorul din bord la bujiile incandescente ramine aprins asta inseamna ca bujiile ramin activate permanent? care e cauza ce trebuie reglat sau schimbat ?astept sfaturi multumesc pentru raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme sunt intradevar,dar pe mine ma intereseaza parerile celor care sunt in tema sau sa confruntat cu asemenea situatii eu personal ,tin foarte mult cont de parerile si sfaturile celorlalti din breasla,numai intrebind si ascultind poti invata ceva sper ca nu am suparat pe cineva,daca da ,mii de scuze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca ai suparat pe nimeni,pe mine cel putin nu ,becul ala de la bujii nu se stinge din mai multe motive ,poate fi releul defect sau firul pe care primeste +12v de la aceeasi fir care alimenteaza si bobina de excitatie de la electromotor.in primul rand verifica daca intradevar raman si bujiile alimentate dupa ce porneste motorul si daca ai tot ce trebuie pe firele care vin in soclul releului sau incerca cu un alt releu de imprumut care sa stii ca este bun.schema o gasesti tot aici pe forum .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai ste valabil anuntul cu timoneria de t3-5 viteze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

vreau si eu manualul de reparatie pentru T3 1,6 dmodel 1982, te rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. A m o problema cu al meu vw t3. De vreo 3 luni am fost cu masina la un pompagiu caci aveam scurgeri de motorina si a schimbat garnituri si reglat pompa de injectie si pe urma am fost la un mecanic si a reglat avansul iar de atunci masina mea nu se mai tureaza bine cand sunt in sarcina. Daca sunt la punctul mort sau la liber motorul de tureaza foarte bine dar in sarcina se tureaza greu si se intinde mai greu la drum indiferent ca e rampa sau drum drept. Care sa fie cauza? Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci intrun cuvant nu mai trage motorul ,greu de gasit un pompagiu ca lumea si asa pe forum greu de dat cu parerea,asa ca schimba mecanicul si pompagiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfat Booby dar in zona mea nu prea gasesti meseriasi pentru masinile mai vechi. Vor sa repare doar masini mai noi .

Deci idea era caci masina nu mai trage asa de bine ca inainte, se simte o diferenta considerabila fata de cum mergea masina inainte de a se umbla la pompa si dupa. De axemplu aceeasi rampa pe care inainte o urcam lejer cu treapta a-2-a acum abia urc cu a-1-a.Si apropo cum verific daca turbo lucreaza. Mai am o intrebare:arcurile de mercedes cobra se potrivesc la vw t3 iar motor de 1.9 tdi se poate monta fara electronica?Multumesc anticipat si sa aveti drumuri bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai drum prin brasov vino si te rezolv cu reglaj la turbo si pompa

motorul de 1.9 tdi se poate monta fara electronica, dar e mai mult de lucru la pompa,(sau nu) depinde ce vrei sa faci din el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intra pe www,manualeauto.ro si primul este magazinul online de acolo alegi ce manual doresti tradus in ro,eu lam comandat mi la trimis prin posta ma costat cm 40-50 roni dar merita bani cartea este maro cu verde si are pe coperta un microbez t3,e f simplu de comandat

www.manualeauto.ro.comanda online

raspuns pentru barbucristian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de oferta. Anul acesta nu ajung prin brasov dar prin februarie sau martie poate ne auzim si pana atunci poate fac rost si de un motor caci acum plec de sarbatori in vizita la sora mea in germania si ma intorc dupa sarbatori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa inteleg prin : depinde depinde ce vrei sa faci din el ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai se poate aduce de la 90 de cp pana la cel putin 200

dai cu gugalu m-tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda ,nu am spus din rautate sa schimbi mecanicul sau pompagiul dar asta este adevarul ei nu stapanesc chestiile de mecanica din generatia veche si se dau rotunzi ca repara numai masini mai noi,personal am umblat si pe la sinaia cu pompe de injectie si pot sa spun ca nici una nu functionat cum trebuie asa ca va fi greu sa gasesti un meserias adevarat care sa-ti faca sa functioneze motorul in parametri.referitor la motorul tdi da se poate pune si o pompa de injectie fara electronica dar trebuie sa stii ce vrei deoarece daca vrei sa pastreze puterea unui tdi cu electronica ai de umblat la mai multe chestii pe la motor.acum eu lucrez la un motor un de 1.9 tdi cod afn de 110 cp si am montat pompa de injectie de 1,9 td cod aaz si turbina garret de pe 1,6 gtd dupa ce il pornesc am sa schimb capul hidraulic cu unul mai mare adica 11mm.succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Sunt din Bucuresti si mi-am achizitionat de curand un VW T3 TD Transporter / 1990, cod motor jx, CV 5 trepte.

V-as ruga sa-mi recomandati un mecanic/pompagiu care chiar se pricepe la motoarele astea.

In functionare, pierde motorina pe la un injector(unde se prinde conducta cu piulita de injector) si are distributia schimbata de un mecanic care "n-a mai facut distributii la modelul asta".

Am inteles ca s-ar putea sa nu fie pusa bine la punct, din aceasta cauza scoate la pornire f.mult fum si merge cam in "trei" cateva secunde dupa care se stabilizeaza.

Alta intrebare ar fi unde gasesc seria de la motor?

Va multumesc,

Adi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam la ce pret ma duce un motor 1.9 TDI (90-110CP este suficient pentru mine) cu montaj cu tot, la cheie cum se spune.

Booby stiu ca nu ai fost rautacios si apreciez sfaturile tale caci am citit cam tot de pe acest forum si se vede cine cunoaste aceste masini. Stiu ca in timp voi investi ceva bani in masina asta si multi imi spun ca sunt nebun caci cu acesti bani pot sa iau alta masina dar mie imi place acest model si nu vreau sa renunt la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!